Doodmaken doen we hier niks, is de stelregel.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:40 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kun je dat laten zittenIk zou geen oog meer dichtdoen.
Oooh, die zijn liefffquote:Op zondag 23 mei 2010 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
kwam ik tegen in Taipei. Midden tussen de industriele lelijkheid, naast world trade center en gerenommeerd hotel! Zo'n tegel is 20cm bij 20cm ofzo. Het ding was huge en kijk nou het heefthorens
Dus mijn gepocheerde eitje van die ochtend opboerend vraag ik mijn Taiwanese collega "What. The. Fuck. Is. This?!"
"Ah yes, some bug. This small one, near coast lot's of them, a little bigger"
Okay, that beats the Parkplatz!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
kwam ik tegen in Taipei. Midden tussen de industriele lelijkheid, naast world trade center en gerenommeerd hotel! Zo'n tegel is 20cm bij 20cm ofzo. Het ding was huge en kijk nou het heefthorens
Dus mijn gepocheerde eitje van die ochtend opboerend vraag ik mijn Taiwanese collega "What. The. Fuck. Is. This?!"
NIET!!!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zulke grote motten heb je ook in Groningen.
Echt wel! Sterker nog, toen ik in Groningen woonde kwam hij elke avond op bezoek om tegen mijn raam aan te bonken. Het is hem ook een paar keer gelukt om binnen te komen.quote:
t lijkt wel een pokemon man! brrr!quote:foto Op zondag 23 mei 2010 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Christ.quote:foto Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt wel! Sterker nog, toen ik in Groningen woonde kwam hij elke avond op bezoek om tegen mijn raam aan te bonken. Het is hem ook een paar keer gelukt om binnen te komen.![]()
Maar wees niet bang, dat was niet mijn huis in jouw straat, een ander huis in Groningen. But still!
HORENS!quote:foto Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit kreng was echt een cm of 7, en heeft HORENShe! Dat heb ik nog nooit bij een motje gezien in Nederland.
Neem dit mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Over 2 weken moet ik weer. Ik zal extra aandacht aan insecten besteden.
Ik mag hopen dat 'ie ontsnapt was uit het terrarium.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Spinnen zijn fijn dude, mooi geen muggen, hou ze maar te vriend![]()
Wij liepen gisteren in de dierentuin en ineens vloog deze bij een vriend in zijn nek:
[ afbeelding ]
Wat een schoonheid he?
Wel in Rhenen dusquote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat 'ie ontsnapt was uit het terrarium.
Zoiets vliegt niet echt vrij rond toch, in dit land?
Deze was echt wel groot, was geen zacht geklop op mijn raamquote:foto Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit kreng was echt een cm of 7, en heeft HORENShe! Dat heb ik nog nooit bij een motje gezien in Nederland.
Die wil je dan in een heel goed afgesloten terrarium houden hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel in Rhenen dus![]()
Hij zal idd wel ergens ontsnapt zijn, maar hij vloog echt vrij rond.
Ik had m graag mee naar huis genomen, maar we hadden geen goed doosje of zo bij ons![]()
Ik had m wel als huisdier willen hebben
Oh wat zonde dat zo een prachtig dier maar redelijk kort leeft zegquote:Op maandag 24 mei 2010 16:52 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die wil je dan in een heel goed afgesloten terrarium houden hoor.
Dat is namelijk een Cerambix scopolii (kleine eikenbok) en dat is een boktor.
Dat zou wel een belletje moeten doen rinkelen.
p.s. Het is een inheemse diersoort en een leuke vondst want ze schijnen tegenwoordig zeer zeldzaam te zijn.![]()
Die kleine knager heeft zelfs een eigen wiki pagina.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eikenboktor
[ afbeelding ]
Nee, joh, voelsprietenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
HORENS!
Dat is de limit. Horens kunnen niet. Dan mag het dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop