Net gestopt met regenen geloof ik. Rommelt wel hele tijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef DemonRage het volgende:
21,7°C in Eindhoven... nu nog die temperatuur binnen zien te krijgen.
Prachtige foto's en volgens mij was er net 1 te zien bij RTL weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:16 schreef firecow het volgende:
Foto's van vanochtend....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ook alles tegen elkaar open staan nu? Heerlijk ruikt het als er een flinke bui is gevallen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:23 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven regent het, én de zon schijnt weer best fel.
Nog geen regenboog gezien btw.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Zonnetje schijnt, tis nog erg warm.. vanmiddag een paar drupjes gevallen...
Jeetje wat een noodweer!!
Ow Firecow, dat zijn mooie foto's!!!
Wel blij dat het hier niet is geweest, ik haat onweer.
yepz... alles staat hier open.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook alles tegen elkaar open staan nu? Heerlijk ruikt het als er een flinke bui is gevallen!![]()
Vannacht kans op nog een bui of een mistbank, de wind gaat zich koest houden, we laten vannacht dus alles mooi open staan.quote:
Ja druppels, nu maar hopen dat het doorzet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:42 schreef firecow het volgende:
amsterdam beetje regen en wat licht gerommel
niet in Slotervaartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:42 schreef firecow het volgende:
amsterdam beetje regen en wat licht gerommel
Rivierenbuurt ook weer droog. Hoor wel gerommel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet in Slotervaart
Maar ik zie de bui hangen net ten oosten en hoor vaag gerommel, en vanuit het westen trekt het nu ook dicht. Zal het dan toch nog gaan gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |