quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze laten gewoon zien aan welke kant ze staan. De kant van de vrijheid (Israel) of de kant van de terroristen (Libanon, Hezbollah en de Palestijnen)
Die zijn ook nu ineens veranderd? Geldt wmb hetzelfde voor zoals ik al schreef.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn ook een aantal Hezbollah vlaggen. Nog erger eigenlijk!
Of van Heutzquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn ook een aantal Hezbollah vlaggen. Nog erger eigenlijk!
Zie signature enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of van Heutz![]()
Had die niet wat lui in Atjeh over de kling geholpen?![]()
nooit van sarcasme gehoord compadre?quote:
Als je genuanceerd denkt, boeit het je geen ene fuck?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Tjahzi het volgende:
soms ben je voor, soms ben je tegen en soms boeit het je geen ene fuck, jij hoort bij de laatste... tja verschil moet er zijn
Dat gevoel heb ik ook. Moslims zijn per definitie fout, degene die ze haat is dus automatisch goed, hoe fout ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef Clourhide het volgende:
De meeste van die users hebben die vlaggen ook alleen maar omdat ze tégen alles wat moslim is zijn.
Ja joh, ongegronde oorlogen, imperialisme en onderdrukking zijn echt overduidelijke kenmerken van vrijheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze laten gewoon zien aan welke kant ze staan. De kant van de vrijheid (Israel) of de kant van de terroristen (Libanon, Hezbollah en de Palestijnen)
Is dat het echt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef Clourhide het volgende:
De meeste van die users hebben die vlaggen ook alleen maar omdat ze tégen alles wat moslim is zijn.
neem je mij dan ook minder serieus?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef dwerg het volgende:
Ach, er waren ook een paar pubers die de Portugese vlag namen nadat Nederland had verloren op het EK (of WK, nouja, met voetbal). Mensen met vlaggen als icoontje neem ik nog minder serieus dan de rest van de users.
JOH!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
Dat is wel een hele stompzinnige manier om naar dit conflict te kijken![]()
En dat haal je aan omdat...?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt mompelde iets in de geest van vrijheid van meningsuiting, waar TS toch zo gek op is![]()
Bedankt, daar maakte ik dan ook gebruik vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt mompelde iets in de geest van vrijheid van meningsuiting, waar TS toch zo gek op is![]()
Er zijn wel andere dingen om zich druk over te maken, lolquote:
lolquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedankt, daar maakte ik dan ook gebruik van![]()
Maar je hebt wel ooit eens geschiedenisles gehad, of niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef FBIFile het volgende:
hier, een illustratie om te benadrukken hoeveel grondgebied Israel nodig heeft voor die "vrijheid".
[afbeelding]
Was in mijn diensttijd een strafbataljonquote:
Kijk gewoon naar welke users die vlaggen als avatar hebben. Velen ervan hebben nog steeds dezelfde username als tijdens de cartoonrellen. En 1 plus 1 is 2.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat het echt?
Dat is wel een hele stompzinnige manier om naar dit conflict te kijken![]()
'druk maken' is een relatief begrip. Maar nogmaals, wat heeft jouw opmerking te maken met de OP?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Er zijn wel andere dingen om zich druk over te maken, lol![]()
Dat kun je lezen in de OP. Althans, het is een mening. Kwa vrijheid.quote:wtf maakt het uit wat voor afbeelding iemand gebruikt.
Nog soepel, beetje ruzie maken om een stuk woestijn. Anders gaan ze toch die hele zandbak lekker opnieuw indelen, zoveel vierkante meter per inwoner? Lekker ruzie maken om stofquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef FBIFile het volgende:
hier, een illustratie om te benadrukken hoeveel grondgebied Israel nodig heeft voor die "vrijheid".
[afbeelding]
Ik vind dat vergelijkbaar. Als je nu ineens je avatar verandert en daar tekstjes bij zet. Die hele polariserende tendens baart me zorgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:01 schreef speknek het volgende:
Overigens vind ik de mensen met plaatjes van Assad en Nasrallah dan nog wel net iets sneuer dan de mensen met Israelische vlaggen.
jij wintquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
'druk maken' is een relatief begrip. Maar nogmaals, wat heeft jouw opmerking te maken met de OP?
[..]
Dat kun je lezen in de OP. Althans, het is een mening. Kwa vrijheid.
V.
Dé oplossing staat hier: De Midden-Oost-Polder.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Bob-B het volgende:
Anders gaan ze toch die hele zandbak lekker opnieuw indelen, zoveel vierkante meter per inwoner?
Als het om het polariserende gaat misschien, maar er moet toch verschil zijn tussen het steunen van een democratische regering, of een terroristenleider of een gewelddadige dictator. Dat is nu juist de nuance, als je daar geen gradaties in kunt maken, ben je in principe ook gepolariseerd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat vergelijkbaar. Als je nu ineens je avatar verandert en daar tekstjes bij zet. Die hele polariserende tendens baart me zorgen.
idd ik geef je gelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je geeft het wel makkelijk op![]()
V.
Ja, vet handig zo'n ster aan zo'n persoon gekoppeld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef FBIFile het volgende:
juist handig, zo weetje tenminste wie je vijand is .
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, vet handig zo'n ster aan zo'n persoon gekoppeld.
Wat een onzin zeg - je mist helemaal de pointe van mijn betoog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Als het om het polariserende gaat misschien, maar er moet toch verschil zijn tussen het steunen van een democratische regering, of een terroristenleider of een gewelddadige dictator. Dat is nu juist de nuance, als je daar geen gradaties in kunt maken, ben je in principe ook gepolariseerd.
Als ze die altijd al hadden vind ik het geen punt maar als ze die nu ineens gaan gebruikenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
users met een palestijnse vlag zet ik op de ignore-lijst.
Welnee, het ging me in het geheel niet om het conflict zelf. Maar om de versimpeling dat het allebei even erg is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin zeg - je mist helemaal de pointe van mijn betoog.
Je kan in mijn ogen niet simpel voor of tegen zijn. Jij doet precies hetzelfde als ik de mensen met die avatars verwijt, het conflict versimpelen en meteen een schuldige aanwijzen.
PF.orgquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dé oplossing staat hier: De Midden-Oost-Polder.
Dat is het ook. Ineens nu een partij kiezen, is simplistisch en stompzinnig, maakt inderdaad niet uit welke partij. Maar dat bestrijd jij dus?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Welnee, het ging me in het geheel niet om het conflict zelf. Maar om de versimpeling dat het allebei even erg is.
Schandelijk! Stop de bezetting van moslimland!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef FBIFile het volgende:
[afbeelding]
Bagatelliseren is ook een kunstquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Schandelijk! Stop de bezetting van moslimland!
[afbeelding]
Ik ben nog net geen 30.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Moslims zijn per definitie fout, degene die ze haat is dus automatisch goed, hoe fout ook.
En ooit krijgen die pubers stemrecht...
V.
Je bedoelt die Marokkaanse knakkers in NL die de joden overal de schuld van geven terwijl ze niet eens weten dat er amper joden in NL wonen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij hebben de meeste nog nooit een Jood van dichtbij gezien, maar goed.
Nee hoor, ik vind sommigen alleen net wat stompzinniger dan anderen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef SCH het volgende:
Dat is het ook. Ineens nu een partij kiezen, is simplistisch en stompzinnig, maakt inderdaad niet uit welke partij. Maar dat bestrijd jij dus?
Wat aandoenlijk, een 14 jarige in het lichaam van een 30 jarigequote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Doet me denken aan het topic "Bagatelliseren voor gevorderden"
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:25 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Je bedoelt die Marokkaanse knakkers in NL die de joden overal de schuld van geven terwijl ze niet eens weten dat er amper joden in NL wonen?
Sure !quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je hebt wel ooit eens geschiedenisles gehad, of niet?.
En een goed lichaam is het hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:26 schreef Bob-B het volgende:
een 14 jarige in het lichaam van een 30 jarige,
Ja en toevallig leg je dan de nadruk op democratie vs. terrorisme - dat is precies wat ik bedoel, alleen doen jij het dan net even op een andere manier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind sommigen alleen net wat stompzinniger dan anderen.
Ja, als daar voor jouw ethiek geen verschil tussen zit, zijn we inderdaad snel uitgepraat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
Ja en toevallig leg je dan de nadruk op democratie vs. terrorisme - dat is precies wat ik bedoel, alleen doen jij het dan net even op een andere manier.
Bedankt voor het beantwoorden van TS' vraag. Daar komt het voor de meeste wel op neer namelijk vrees ik.quote:
Nee, momenteel kan je niet echt zeggen wie de goeden en de kwaden zijn - en wat democratie waard is en wat terrorisme precies. Dat is dat simplisme.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, als daar voor jouw ethiek geen verschil tussen zit, zijn we inderdaad snel uitgepraat.
Dat is wel heel dramatisch. Een V for Vendetta scenario vind ik het echt verreweg nog niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:45 schreef SCH het volgende:
Nee, momenteel kan je niet echt zeggen [..] wat democratie waard is en wat terrorisme precies.
jupsquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef FBIFile het volgende:
Pezu, is dat de huidige situatie ?
Dat is het allang.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is wel heel dramatisch. Een V for Vendetta scenario vind ik het echt verreweg nog niet.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef FBIFile het volgende:
[afbeelding]
jij was me voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:19 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Schandelijk! Stop de bezetting van moslimland!
[afbeelding]
Wat hij zegt!quote:
Stop de bezetting van moslimland! moet je eens kijken! Israel bezet wel 1% ! dat is godverdomme niet goed te praten ! arme moslims hebben maar 99% van de kaart!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef SCH het volgende:
Wat wil je zeggen met dat kaartje?
Die is al veel eerder losgebarsten, nobody!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
blijkbaar vinden zij dat je een keuze moet maken in deze strijd, en dragen maar wat graag uit welke keuze ze hebben gemaakt.
Laatst zelfs iemand gezien op Fok! die de oorlog toejuicht alszijnde de strijd tussen de westerse wereld en de moslims die nu eindelijk begonnen is.
Ik vind mensen die partij kiezen primitief.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:15 schreef manhattan het volgende:
Overigens vind ik dat mensen die vlaggen willen verbieden aan de hoogste boom moeten.
Ik vind dat er bij die boom nog een plekje vrij moet worden gemaakt voor naar knolflook stinkende hippies die beweren objectief te zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik vind mensen die partij kiezen primitief.
Duidelijker kan je niet aangeven dat de joodse staat kunstmatig op de verkeerde plek is gecreeerd, had ze een stuk woestijn in Utah gegeven, dan hadden we nu al dat gezeik niet gehad....quote:
Ik vind dat jij je gewoon weer moet gaan bezighouden met programmeren en Starwars.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Duidelijker kan je niet aangeven dat de joodse staat kunstmatig op de verkeerde plek is gecreeerd, had ze een stuk woestijn in Utah gegeven, dan hadden we nu al dat gezeik niet gehad....
En kom nu niet aan met "maar dat specifieke stukje land was door onze god aan ons beloofd!"
Ik vind dat jij je Tavor moet pakken en Libanon in moet marcheren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:22 schreef manhattan het volgende:
Ik vind dat jij je gewoon weer moet gaan bezighouden met programmeren en Starwars.
Ik weet niet wat een tavor is. Ga je me nou uitlachen vanachter je jampot-glazen ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:25 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je Tavor moet pakken en Libanon in moet marcheren.
Nee schat, zo zit ik niet in elkaar, ik ben redelijk vredelievend, maar hoe dan ook, tik maar "tavor" in op Google.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:28 schreef manhattan het volgende:
Ik weet niet wat een tavor is. Ga je me nou uitlachen vanachter je jampot-glazen ?
Ga jij dan even leren wat genuanceerder te denken dan zwart/wit?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:22 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je gewoon weer moet gaan bezighouden met programmeren en Starwars.
Ik heb er een ontzettende tyfushekel aan als ik "schat" genoemd word door een kerel. Zou je dat voortaan willen beperken tot je nerd-vrienden ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:34 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nee schat, zo zit ik niet in elkaar, ik ben redelijk vredelievend, maar hoe dan ook, tik maar "tavor" in op Google.
Jampot-glazen![]()
Je bent wel een beetje emotioneel, zo lijkt het, of niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:43 schreef manhattan het volgende:
Ik heb er een ontzettende tyfushekel aan asls ik "schat" genoemd word door een kerel. Zou je dat voortaan willen beperken tot je nerd-vrienden ?
En verder tik ik niks in. Het woord tavor intereseert me geen ruk.
Waar heb je het over, DR-Pepper-nerd ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij dan even leren wat genuanceerder te denken dan zwart/wit?
Of ben je gewoon de zoveelste kloon van Jajong?
Klopt, door het lachen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:44 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje emotioneel, zo lijkt het, of niet?
Schat, doen je andere accounts het niet meer?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:45 schreef manhattan het volgende:
[..]
Waar heb je het over, DR Pepper-nerd ?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:45 schreef manhattan het volgende:
Waar heb je het over, DR-Pepper-nerd ?
Hoi, wie ben jij ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Schat, doen je andere accounts het niet meer?
Ach gut
Dat zie je toch gekke snotneus.quote:
Jij bent het nieuwe pubertje dat zich voor moet stellen. Of durf je dat niet met je ander account?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:51 schreef manhattan het volgende:
[..]
nee, dat zie ik niet. Vertel eens wat over je leven.........
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij bent het nieuwe pubertje dat zich voor moet stellen. Of durf je dat niet met je ander account?
is niet zo gek toch?
Ga je gang.
Ja nou zeg, heb je echt niks beters? Kom op, je kunt beter dan dat toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:57 schreef manhattan het volgende:
[..]
En nou moet ik jou gaan vertellen dat ik geen andere accounts heb ?
Vertel wat over jezelf of verdwijn naar je rukbunker.
Popolon:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:57 schreef manhattan het volgende:
[..]
En nou moet ik jou gaan vertellen dat ik geen andere accounts heb ?
Vertel wat over jezelf of verdwijn naar je rukbunker.
En nu ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Popolon:
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 30163 (gemiddeld 16 per dag)
manhattan
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 298 (gemiddeld 45 per dag)
Jammer kloon, popo wint.
Niets veranderd.quote:
Nu mag je je kleine piemel posten.quote:
Nu gaan we je koken, fileren, nemen een hap, vinden het vies, maar spoelen je uiteindelijk gewoon via 't toilet het riool in, omdat we toch graag zien dat je vrienden maakt.quote:
Ik vind je een nerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:04 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nu gaan we je koken, fileren, nemen een hap, vinden het vies, maar spoelen je uiteindelijk gewoon via 't toilet het riool in, omdat we toch graag zien dat je vrienden maakt.
[afbeelding]
Wat wil je weten liefje?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:10 schreef manhattan het volgende:
[..]
[..]
Opschieten. anders ga ik slapen.
Ja, en laten we de Indianen van Amerika een stuk grond geven in het midden oosten, want daar liggen hun wortels en familiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Duidelijker kan je niet aangeven dat de joodse staat kunstmatig op de verkeerde plek is gecreeerd, had ze een stuk woestijn in Utah gegeven, dan hadden we nu al dat gezeik niet gehad....
En kom nu niet aan met "maar dat specifieke stukje land was door onze god aan ons beloofd!"
Behalve...quote:
Ja nou zeg, ik ben heel beleefd. Niks van dat, alles laten staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:22 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Behalve...
Schopje ONZ inmiddels, of strippen van onze posts (sorry mods).
Ja, maar wij genieten daar toch van en spelen het hele spel mee, terwijl we 'm eigenlijk zouden moeten negeren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:25 schreef popolon het volgende:
Ja nou zeg, ik ben heel beleefd. Niks van dat, alles laten staan.
Die rare kwibus loopt een beetje vreemde vragen te stellen.
Oh verhip ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, maar wij genieten daar toch van en spelen het hele spel mee, terwijl we 'm eigenlijk zouden moeten negeren.
We hebben met z'n allen de hele topic naar de klote geholpen, als we dit nog willen lijmen dan moeten we aardig wat slagroomtaarten en bossen bloemen organiserenquote:
't Staat in KLB, sinds wanneer staan daar normale topics?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:32 schreef Hallulama het volgende:
[..]
We hebben met z'n allen de hele topic naar de klote geholpen, als we dit nog willen lijmen dan moeten we aardig wat slagroomtaarten en bossen bloemen organiseren
popolonquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:37 schreef popolon het volgende:
[..]
't Staat in KLB, sinds wanneer staan daar normale topics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |