abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:16:42 #1
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_35237455
Tjongejonge; wat zijn we met zn allen weer voor de vrijheid van meningsuiting; wat zijn al die stomme relmoslims in die landen weer dom, dat ze niet in willen zien ofzo dat het plaatsen van beledigende prenten onder de vrijheid van meningsuiting valt.
Men doet toch niets? Men wil toch alleen maar een discussie op gang zetten?
Nou, laat ik dan ook een discussie op gang zetten met als openingszin:
'Je moeder is een HOER!' En nee, nu niet slaan, vrijheid van meningsuiting he?

Aldus: ik ben ook VOOR vrijheid van meningsuiting; maar ben WEL van mening dat deze ook enige verantwoordelijkheden met zich meebrengt ten opzichte van andere mensen en het kwetsen ervan.
Deze verantwoordelijkheid zou uit de mensen ZELF moeten komen en niet worden opgelegd door de één of andere..

Want wat zou jij doen; als je geloof vrijwel je alles is; je niet bekend bent met vrijheid van meningsuiting, democratie, welvaart etc; en dan komt er zo' n imam-moefti (of whatever) en die vertelt jouw in zwaar overdreven geuren en kleuren wat die gemene westerlingen nu weer hebben gedaan. Mohammed; hun Jezus bespot en belachelijk gemaakt, en dat zijn diezelfde mensen die wel even democratie en vrijheid komen brengen...

Wat ik nu graag wil weten: Waarom die Deense vlaggetjes overal; in de fotootjes en dergelijke. Zijn jullie nu echt zo VOOR die vrijheid van meningsuiting op deze manier, OF zijn jullie nu TEGEN het idiote gedrag van die maffe agressieve relmoslims?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_35237612
dat zijn de demonstraties van fok users, die gaan niet gelijk met een fles bier met benzine naar de dichtsbijzijnde moskee.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:20:50 #3
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_35237624
Eensch.

Maar je moet je wel bedenken. voor wat hoort wat. Als hun stoppen met onkennen van de holocaust en een beetje normaal om kunnen gaan met iemand anders zijn geloof( jaah dat wil er daar in het midden oosten nog wel eens aanschorten) dan ben ik best bereid om Allah niet meer uit te maken voor lul.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:24:55 #4
120304 descendent1
pi_35237770
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Gewoonik het volgende:
Eensch.

Maar je moet je wel bedenken. voor wat hoort wat. Als hun stoppen met onkennen van de holocaust en een beetje normaal om kunnen gaan met iemand anders zijn geloof( jaah dat wil er daar in het midden oosten nog wel eens aanschorten) dan ben ik best bereid om Allah niet meer uit te maken voor lul.
Da's toch wat al te simpel. Je kunt toch niet alle moslims, voor wie Mohammed is wat Jezus is voor de christenen- verantwoordelijk stellen voor t gedrag van die mafkezen?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:28:02 #5
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35237876
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef descendent1 het volgende:
Want wat zou jij doen; als je geloof vrijwel je alles is; je niet bekend bent met vrijheid van meningsuiting, democratie, welvaart etc; en dan komt er zo' n imam-moefti (of whatever) en die vertelt jouw in zwaar overdreven geuren en kleuren wat die gemene westerlingen nu weer hebben gedaan. Mohammed; hun Jezus bespot en belachelijk gemaakt, en dat zijn diezelfde mensen die wel even democratie en vrijheid komen brengen...
Het is dus wel degelijk een achterlijk volk aangezien ze alles zomaar aannemen zonder zelf na te denken.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:31:35 #6
120304 descendent1
pi_35237995
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het is dus wel degelijk een achterlijk volk aangezien ze alles zomaar aannemen zonder zelf na te denken.

Nou ja, achterlijk.... ze zijn naar westerse maatstaven vaak wat minder ontwikkeld en wat religieuzer; wat tot gevolg heeft dat de imam voor hen min of meer het woord van Allah spreekt en gelijk heeft..

Dat zij niet in een kritische, zeg maar 'verlichte' wereld zijn opgegroeid, met welvaart, vrijheid van meningsuiting etc. is ook niet hun schuld natuurlijk..
pi_35238555
sjah dat is fok he.. je moet er natuurlijk ook niet teveel van verwachten
ne okuyon, bokmu var?
pi_35238876
Ik heb momenteel ook zo'n vlaggetje in mijn usericon en dat is inderdaad om aan te geven dat ik voor de vrijheid van meningsuiting ben en tegen het geweld en de bedreigingen vanuit de moslimwereld. Het is gewoon een statement via het usericon en niets meer of minder. Als het aan mij lag zou er een grootschalig protest in het Westen komen tegen de bedreiging van de meningsuiting door geweld en bedreiging vanuit de moslimwereld. Er kan wel lacherig over gedaan worden, maar het gaat wel om een serieuze bedreiging van de vrijheid van meningsuiting vanuit de moslimwereld.
pi_35239226
Welke vlaggen?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_35239323
Ik vind ook dat Denemarken naar het WK moet
pi_35239495
rekkie is dat nou the grudge of the ring
ne okuyon, bokmu var?
pi_35239696
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind ook dat Denemarken naar het WK moet
Jouw avatar!

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar ik geloof het zo ook wel, het is ook weer zo wat als iedereen met van die rode vlaggetjes rondloopt dan kan je elkaar niet meer herkennen
pi_35239747
Plus daarbij dat het een lelijke vlag is, waar staat dat rode voor..
ne okuyon, bokmu var?
pi_35239992
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Jouw avatar!
Waarom moet je daarom huilen?
pi_35240137
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom moet je daarom huilen?
Hij is eng
pi_35240184
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:19 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Hij is eng
Maar hij heeft mij nog nooit wat gedaan hoor, dus wees voorlopig maar gerust
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:21:38 #17
64019 crew  foton
__--*--__
pi_35240206
Wat dat "moslim"-tuig doet is veel erger dan het maken van een spotprentje ofzo. Zij bedreigen mensen met de dood, vernielen spullen en zaaien haat. Dat staat in geen verhouding tot een paar tekeningetjes. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Islam dit vraagt van die relnichten die zichzelf moslim noemen. Ik kan met niet voorstellen dat Mohammed die plaatjes uit Denemarken erger zou vinden dan wat er bij die rellen gebeurt.
Al met al zie ik genoeg reden om Denemarken te steunen, al is het maar met een vlaggetje in de avatar. Ik zal er ook maar eens 1 gaan zoeken, m'n ouwe is toch kapot...
pi_35240797
Ik vroeg me inderdaad ook pas af wat zij nou precies willen zeggen. Waarom is de Deense vlag ineens het ultieme symbool van vrijheid van meningsuiting? Omdat een leipe Deen een suf Mohammedprentje maakte?

Als de Deen in kwestie nou een allesrelativerend humorvol prentje maakte, zou ik me nog kunnen voorstellen dat users hun sympathie aan die man gaven. Maar zelfs dan zou ik het lichtelijk overdreven vinden om daarvoor de hele Deense staat te prijzen.

Maar toch vinden users het nodig dat te doen, omdat de Denen een of andere talentloze tekenaar in hun midden hebben, die op toevallige wijze die maffe Moslims in oproer bracht. De enige reden die ik kan bedenken is dat die users op zoek zijn naar een of andere 'wij' en 'zij' in dit verhaal, of is er nog een andere reden dit te doen?
pi_35241202
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik vroeg me inderdaad ook pas af wat zij nou precies willen zeggen. Waarom is de Deense vlag ineens het ultieme symbool van vrijheid van meningsuiting? Omdat een leipe Deen een suf Mohammedprentje maakte?

Als de Deen in kwestie nou een allesrelativerend humorvol prentje maakte, zou ik me nog kunnen voorstellen dat users hun sympathie aan die man gaven. Maar zelfs dan zou ik het lichtelijk overdreven vinden om daarvoor de hele Deense staat te prijzen.

Maar toch vinden users het nodig dat te doen, omdat de Denen een of andere talentloze tekenaar in hun midden hebben, die op toevallige wijze die maffe Moslims in oproer bracht. De enige reden die ik kan bedenken is dat die users op zoek zijn naar een of andere 'wij' en 'zij' in dit verhaal, of is er nog een andere reden dit te doen?
Denemarken en het Deense volk worden bedreigd vanuit de moslimwereld omdat een Deense krant spotprenten heeft geplaatst van Mohammed. Deze spotprenten hadden evengoed in Nederland, of in enig ander Westers land waar het recht op de vrijheid van meningsuiting bestaat, gepubliceerd kunnen worden. Het geweld en de bedreigingen vanuit de moslimwereld tegen Denemarken en de Denen raken de vrijheid van meningsuiting van iedere Westerse burger. Door middel van het Deense vlaggetje in de usericoon laten mensen zien dat zij achter Denemarken, de Denen en de vrijheid van meningsuiting staan. Net zoals de (radicale) moslimwereld door het verbranden van Deense vlaggen laten zien tegen Denemarken, de Denen en de vrijheid van meningsuiting te zijn.
pi_35245865
Die Moslims laten vooral zien dat ze tegen de vrijheid van meningsuiting zijn. Dat sommigen daarvoor de Deense vlag nemen - omdat de tekenaar toevallig daar vandaan komt - is al curieus genoeg. Vreemder is dat jullie precies het zelfde doen: de Deense vlag als symbool tegen een bevolking nemen.

Dat jullie voor vrijheid van meningsuiting zijn is prima, vanzelfsprekend eigenlijk. Maar die Deense vlag heeft daar weinig mee te maken.
pi_35245905
Ze willen sympathie tonen voor de Denen omdat hun vlag wordt verbrand op verscheidene plaatsen in het Midden-Oosten. Het ergste wat een natie kan overkomen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  zondag 19 februari 2006 @ 04:02:41 #22
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35245923
Tvp.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 19 februari 2006 @ 04:03:25 #23
26467 raphidae
...antichrist...
pi_35245930
Precies
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_35245931
quote:
Op zondag 19 februari 2006 04:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ze willen sympathie tonen voor de Denen omdat hun vlag wordt verbrand op verscheidene plaatsen in het Midden-Oosten. Het ergste wat een natie kan overkomen.
Je zult maar in het 8 uur journaal komen als natie. Wat een medelijden voel ik.
pi_35245936
quote:
Op zondag 19 februari 2006 04:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Je zult maar in het 8 uur journaal komen als natie. Wat een medelijden voel ik.
Als je zo'n vlag de fik in ziet gaan voel je de steken in je hart.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')