quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef 7th_wave het volgende:
aziatische vrouwen zijn strakker. slotje
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
aziaten zijn geen dragers van het recessieve gen voor roodharigheid.
dus kinderen van een westerling+aziaat zullen nooit roodharig zijn. sommige mannen spelen dus op safe en trouwen met een aziatische vrouw
heb nog nooit zon domme opmerking gehoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
dus kinderen van een westerling+aziaat zullen nooit roodharig zijn. sommige mannen spelen dus op safe en trouwen met een aziatische vrouw
Waarom? Er zijn ook lelijke aziaten hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Dickbride het volgende:
Je vind jezelf lelijk? BEn je nou niet een beetje te hard?
TS kan zich natuurlijk laten ombouwen. Dat maakt hem vast gewild!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Alicey het volgende:
TS heeft weer eens zijn uitzinnige gave gebruikt om een eenvoudige waarneming te generaliseren en volledig negatief in een topic te plaatsen, waarbij hij er en passent in slaagt zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen.
Bescherming bieden == keihard nuecken??quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Clourhide het volgende:
Ze zijn klein, en schattig, en hulpeloos.![]()
En daardoor komt het oerinstinct van de man in werking ("bescherming bieden" - wat door feministen vertaald wordt als "onderdrukken, patriarchisme, sexisme").
Klopt, dat kan ik beamen!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een vriend van mij zegt dat aziatische meisjes helemaal gek worden tijdens de seks.Is dat zo?
Ja echt he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Alicey het volgende:
TS heeft weer eens zijn uitzinnige gave gebruikt om een eenvoudige waarneming te generaliseren en volledig negatief in een topic te plaatsen, waarbij hij er en passent in slaagt zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen.
Ik doelde er ook op dat alle blanke mannen op Aziaten zouden geilen.. In ieder geval blijkt dat niet uit relaties die ze aan gaan..quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik streep ff wat in mijn OP.
En generaliseer ik echt zo erg? Er zijn wel een aantal (naar mijn smaak) mooie aziatische meisjes.
Maar het overgrote deel?![]()
Mischien boeien aziatische meiejes mij niet omdat ik zelf aziatisch ben? Zou het?
De vraag is dan natuurlijk wel of hij zelf op blanke mannen valt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef thabit het volgende:
[..]
TS kan zich natuurlijk laten ombouwen. Dat maakt hem vast gewild!
Ja, ok. op die manier. Stom van mij. Idd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doelde er ook op dat alle blanke mannen op Aziaten zouden geilen.. In ieder geval blijkt dat niet uit relaties die ze aan gaan..
Met Google kom je ver.quote:
dat slaat echt nergens opquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Gelukkig maar ...zou erg zijn voor alle blanke vrouwen ...of vallen die ook eigenlijk op zwarte mannen ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nouja, dan slaat mijn topic ook nergens meer op.
Slecht onderbouwd. Het was gewoon iets dat me opviel. Mischien kijk ik te selectief.
Niet Aaaaallle blanke mannen geilen op of hebben een aziatische vriendin
idd, southpark jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Leg uit? Een sexrelatie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef R81 het volgende:
Daar val ik niet op... 4 jaar geleden heb ik wel een soort van relatie gehad met een Chinees meisje maar dat was niks. Strakker zijn ze ook niet
Ghehe, herkenbaar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef R81 het volgende:
Hehe ja precies...
wat ben jij erg geinteresseerd zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, herkenbaar!Enne, dat wilde je zo houden, of wilde je meer...?
Plaats dan een foto van haar dan houd hij misschien opquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
wat ben jij erg geinteresseerd zeg![]()
Ben gewoon benieuwd, mag dat?! Laten we zeggen... dat ik nu in zo'n soort relatie zit waar hij het over hadquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
wat ben jij erg geinteresseerd zeg![]()
Ja hoor wat een knappe Aziatischequote:
Zij wou na een tijdje meer omdat ze verliefd was, ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, herkenbaar!Enne, dat wilde je zo houden, of wilde je meer...?
Die domme Aziatischer vrouwen ook...wil je alleen pure sex...beginnen ze over 'liefde ' en 'trouwen 'quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef R81 het volgende:
[..]
Zij wou na een tijdje meer omdat ze verliefd was, ik niet.
Aan wat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
Gatver, moet er niet aan denken!
Tja, 't is kiezen of delen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk wel of hij zelf op blanke mannen valt.
Aight..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef TDKa het volgende:
Het ligt er ook aan waar je kijkt, in de steden zijn het meestal niet de mooiste, je moet in de dorpen zoeken, daar zijn meestal de beste dames![]()
Dorpen hier in Nederland. In de steden zijn het toch meest van die arrogante kutjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Aight..
En bedoel je de dorpen hier in Nederland of in China?
Klopt denk ik wel, in de stad zijn ze zoals die tweeling uit Austin Powers, 'Fook Mi' en Fook Yu'.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef TDKa het volgende:
[..]
Dorpen hier in Nederland. In de steden zijn het toch meest van die arrogante kutjesIn ieder geval wel in Rotterdam en Amsterdam
Oeff, she's cute!quote:
is helemaal niets mis meequote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Clourhide het volgende:
Ze zijn klein, en schattig, en hulpeloos.![]()
En daardoor komt het oerinstinct van de man in werking ("bescherming bieden" - wat door feministen vertaald wordt als "onderdrukken, patriarchisme, sexisme").
Ze heeft wel iets westers ofzo. Niet dan?quote:
T zijn gewoon geile kleine strakke meisjes... Vandaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een vriend van mij zegt dat aziatische meisjes helemaal gek worden tijdens de seks.Is dat zo?
Nederlandse meisjes niet?
En ja mischien komt is het em wel om de kleine lengte en de kinderlijk/uiterlijk trekjes te doen.
Maar kom nou... Een andere maat van mij zegt dat een meisje voor hem echt een heel breed
gezicht moet hebben. Ikke: Heeeeeeeeeeeeeeeeeee????
Dat kan ik dus echt niet begrijpen.
Aziatische meisjes komen best introvert over idd. Maar of ze ook echt lief en meegaand van
karakter zijn...
Ik kan je vertellen dat uit mijn omgeving dat zeker niet het geval is. Maarja.
Tja dan krijg je eigenlijk weer dezelfde discussie: waarom zijn blondines zo in?? (quote: with blondes more fun!)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ben zelf half aziatisch, en ik ben het wel een beetje met je eens. Geef mij maar een lekker blond mokkel.
Ik heb liever een blonde Aziatische uit Afrika met een Ijslands accentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ben zelf half aziatisch, en ik ben het wel een beetje met je eens. Geef mij maar een lekker blond mokkel.
Wow!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik heb liever een blonde Aziatische uit Afrika met een Ijslands accent![]()
Nou, ik check deze topic wel weer over een paar jaar, misschien is dat voldoende?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik plaats een foto als ik haar heb gevonden![]()
Hoop doet leven ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, ik check deze topic wel weer over een paar jaar, misschien is dat voldoende?![]()
Zal niet veel van werken komen zeker ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef Demophon het volgende:
Op mijn werk werkt trouwens wel een lekkkurrr mokkeltje, een halfbloedje: Nederlandse vader en Chinese moeder. Zij heeft de fragiele bouw van een aziatische, maar wat langer, en het voordeel van een behoorlijke voorgevel en volle billen (die je vaak bij aziatische weer niet ziet). Ook heel apart bij haar: aziatisch gezicht met groene ogen, heel mooi!![]()
![]()
gelukkig werkt ze op een andere afdeling, maar af en toe buurten kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zal niet veel van werken komen zeker ?
Ghehe, mocht je willen!quote:Weet je wat , ze kan bij ons komen werken dan ben jij niet meer afgeleid![]()
Ik ben toch zo hulpvaardig he..![]()
Er word toch niet gepost, dus hij blijft nog wel een tijdlang openquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, ik check deze topic wel weer over een paar jaar, misschien is dat voldoende?![]()
Ja maar wat jij er nu van maakt is niet zo moeilijk: gewoon een IJslandse die in Afrika werkt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Er word toch niet gepost, dus hij blijft nog wel een tijdlang open
(Happy spotting trouwens)
scandinavische in Afrika met ijslands accent![]()
whatever...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja maar wat jij er nu van maakt is niet zo moeilijk: gewoon een IJslandse die in Afrika werkt!![]()
Ghehe, ik zou je graag een plezier willen doen, maar laten dat maar niet doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
whatever...
(maaruh.. een fototje van dat meisje op je werk? via email..)
Ach komop, Wat niet weet wat niet Deertquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, ik zou je graag een plezier willen doen, maar laten dat maar niet doen
Ik denk niet dat zij dat leuk zou vinden![]()
Ehm,.... neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ach komop, Wat niet weet wat niet Deert
niet zo correct, doe eens gek...
nee, echt. 't is voor prive-gebruik. alleen om te beoordelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ehm,.... nee![]()
Anders gaat er maar zo'n flap-flap-flap fototjevan haar rondzwermen op internet, en tja als zij daar achterkomt weet zij gelijk wie dat gedaan heeft
![]()
Als je het hebt over ''blank valt op donker'' zou dat toch bij vrouwen ook zo moeten werken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:20 schreef koffiegast het volgende:
vandaar ook vrouwen in de topic, tenzij je iets anders bedoelt
Racist!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben zelf aziatisch/indonesisch. Ik vind er zelf geen zak an.
Ik vind het overgrote deel aan aziatische meisjes zelfs hondslelijk.
Ik vind alle chinezen trouwens hondslelijk (incl. mezelf), Waarom ben ik nou weer ter wereld gekomen
als aziaat? 't is niet eerlijk..
Japanse wel jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef Intronic het volgende:
Aziatische vrouwen zijn tof!
Aziatisch tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij westerse mannen dan.
En ik vraag me dan ook vaak af waarom?
Ik zie het echt heel veel. Blanke mannen die kicken op/of hebben met aziatische meiden.
'T is bijna iets typisch. Blank valt op donker.
Ik ben zelf aziatisch/indonesisch. En bijna al mijn Hollandse vrienden zijn niet vies
van chinese meisjes. Ik vind er zelf geen zak an.
Ik vind het overgrote deel aan aziatische meisjes zelfs hondslelijk.
Ik vind alle chinezen trouwens hondslelijk (incl. mezelf), Waarom ben ik nou weer ter wereld gekomen
als aziaat? 't is niet eerlijk..
Maargoed, Ben jij Blank en val je op aziatische meises?
Wie heeft er een verklaring voor dit fenomeen?
[edit: ff wat weggestreept]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
lol, net als antisemitisme alleen opgaat als je iets tegen joden hebt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:00 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Hoezo?..dit gaat alleen op als je wat tegen roodharigen hebt![]()
googled:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klopt denk ik wel, in de stad zijn ze zoals die tweeling uit Austin Powers, 'Fook Mi' en Fook Yu'.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:07 schreef Xennia het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een (voor mij) aantrekkelijke Aziaat gezien. Ik vind ze te klein en in mijn optiek lijken ze allemaal op elkaar. De pe-nis zal ook wel aan de kleine kant zijn![]()
Ka Hong als in vriend van Carol?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef TDKa het volgende:
Ik ben zelf chinees, heb een chinese vriendin, maar vindt d'r echt niet lelijk ofzo hoor. Maar er zijn namelijk enkele factoren dat mij opvalt bij aziatische dames:
ze zijn of bloedlelijk, of beeldschoon, er zit amper wat tussenin
ze hebben allemaal lang stijl haar (het is dat je dat mooi vindt of niet, ikzelf vind dat mooi)
ze zijn klein (ben zelf niet zo groot, dus ik mag niet klagen)
Het ligt er ook aan waar je kijkt, in de steden zijn het meestal niet de mooiste, je moet in de dorpen zoeken, daar zijn meestal de beste dames![]()
nl =quote:Op zondag 30 juli 2006 00:20 schreef adjekuo het volgende:
hehe ik ben zelf chinees
ik vind chinese meiden mooi, sommige vinden ze niet aantrekkelijk omdat ze weinig vlees hebben.
maar ik vind dat wel beter want ze worden niet zo snel dik als nederlandse meiden
Ben zelf nogal klein, en merk inderdaad dat veel mannen hun fantasie op hol slaat als ze mijn leeftijd horen en mij als "neukbaar" kwalificeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:16 schreef thabit het volgende:
Aziaten hebben veel meer kinderlijke trekjes in zich dan westerlingen. En natuurlijk is elke man stiekem een pedofiel, al zullen de meesten dat niet willen toegeven.
Wat is klein? Mijn vriendin is 1.46m groot.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Ben zelf nogal klein, en merk inderdaad dat veel mannen hun fantasie op hol slaat als ze mijn leeftijd horen en mij als "neukbaar" kwalificeren.
Ik vind jouw lengte (1.37m volgens het fotoboek) nog best gaan. Je hebt de pech dat je woont in het land met de langste mensen ter wereld, maar ik woon dus in Taiwan en daar is die lengte helemaal niet zo extreem. De lengte op zich zou mij niet tegenhouden.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Ben zelf nogal klein, en merk inderdaad dat veel mannen hun fantasie op hol slaat als ze mijn leeftijd horen en mij als "neukbaar" kwalificeren.
Als ik er op in ga niet voor "het eggie" uiteraard deinzen ze ineens terug, uit angst om zich toch pedofiel te voelen. Heb daar in een in mijn idee begin van een serieuze... relatie wel eens een echte kut-opmerking over gekregen die me veel pijn deed. Toen.
Nu ben ik er wel tegen gewapend![]()
Wat bedoel je met tegenhouden?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind jouw lengte (1.37m volgens het fotoboek) nog best gaan. Je hebt de pech dat je woont in het land met de langste mensen ter wereld, maar ik woon dus in Taiwan en daar is die lengte helemaal niet zo extreem. De lengte op zich zou mij niet tegenhouden.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol, net als antisemitisme alleen opgaat als je iets tegen joden hebt?![]()
Ach, je moet er wat voor over hebben hequote:Op zondag 30 juli 2006 14:24 schreef MadMarco het volgende:
SeLang romantiseert het wel heel erg. Je kan niet zeggen dat Nederlandse vrouwen lomp zijn en Chinese vrouwen fantastisch. Als je dat zelf vindt is dat je eigen keuze. En de meiden die ik ken zijn geen lompe boeren met kort haar. Er zijn verschillen, maar niemand is perfect. In Nederland heb je hoogopgeleide aantrekkelijke vrouwen in China ook. In China heb je viswijven met 4e hands mao-pak, in Nederland....ook....zoiets
als je ooit nog naar een Westerse vrouw kijkt en denkt aan sex zal je teelbalkanker krijgen,![]()
danku
Veel Chinese vrouwen hebben een pannekoek-gezicht, haast onzichtbare wimpers en kennen 1 kleur : zwarte ogen en haren.quote:Chinese meisjes zijn vaak van die popjes met een klein neusje, mooie oogjes en geen scherpe lijnen en hoeken in hun gezicht. Daardoor zien ze er jonger/ mooier/ schattiger uit.
Ik loop- en heb er nooit bij gelopen als een goedkoop sletje en gedraag me altijd netjes, net zoals al mijn westerse vriendinnen.quote:Westerse vrouwen lopen er vaak bij als goedkope sletjes. Chinese vrouwen hebben meer zelfrespect en gedragen zich doorgaans veel waardiger
Daarentegen ALS ze eenmaal oud zijn, is het ouwe gerimpelde aardappel syndroom erg goed op hen van toepassing.quote:Ze verouderen minder snel dan westerse vrouwen. Gaan langer mee dus
quote:Chinese vrouwen zijn meestal sterker en onafhankelijker dan NL vrouwen. De schijn bedriegt hier (omdat ze er als schattige popjes uitzien) maar ondertussen weten ze precies wat ze willen. NL vrouwen zijn meestal financieel afhankelijk van hun partner, hebben een parttime baan, etc. NL vrouwen zijn meestal vrij slecht opgeleid (hoeveel NL vrouwen studeren er aan de TU?).
Chinese vrouwen daarentegen besteden veel meer aandacht aan hun opleiding en onafhankelijkheid en gaan niet een of andere flutstudie doen en daarna op de zak van hun echtgenoot teren. Dit komt misschien ook door de Chinese cultuur waarin mensen op gelijk niveau trouwen (dwz een rijke, goed opgeleide man zal nooit met een arm laag opgeleid meisje trouwen). Een Chinese vrouw moet dus ook in economisch opzicht veel te bieden hebben als ze een goede vent wil vinden.
Ben het gedeeltelijk met je eens; een groot aantal nederlandse vrouwen ziet er idd niet meer uit na het eerste kind; knippen hun haar af en maken zich niet meer op. Daarentegen vind ik een hoop chinese vrouwen er uitzien als werksters, met kleurloze bloesjes en edwin-spijkerbroeken. Daar komt bij dat ze vaak geen noemenswaardige vrouwelijke lijnen hebben; geen heupen en borsten.quote:Chinese vrouwen zijn en blijven vrouwelijker. NL vrouwen zien er vaak uit als lompe boerinnen met kort haar en slecht gekleed. Chinese vrouwen kleden zich vrouwelijker en doen meer hun best om er als vrouwen uit te (blijven) zien
Aziatische vrouwen zijn meestal oppervlakkig en niet te peilen. Zeggen ook meestal niet wat ze echt denken of willen, omdat idd dat diplomatieke er in zit in die cultuur. Stemverheffen is uit den boze en daarvoor in de plaats komt een eeuwige glimlach, waarvan je niet weet of deze gemeend is of niet. Ik hou van bescheidenheid en tact, maar je toch voordoen zoals je écht bent.quote:Chinese vrouwen zijn charmanter, taktvoller en diplomatieker in de omgang. Westerse vrouwen (en met name die in NL) zijn ontzettend lomp in de omgang. Dit heeft ook weer een culturele achtergrond; in de Aziatische cultuur gaat men respectvoller met elkaar om en wordt directe confrontatie vermeden. De niet-ingewijde Westerling verward dit vaak met volgzaamheid, maar dat is het zeker niet. Het is alleen de omgangsvorm die anders is.
Is dit niet een beetje erg overdreven ?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef BigFire het volgende:
Mannen die naar Azië(en Oost Europa) gaan voor een vrouw hebben gewoon moeite om hier een vrouw te vinden en weten dat het daar makkelijker is als Westerse man. Het is dus niet in, maar eigenlijk een beetje een noodgreep voor als je wanhopig bent. Als je het voortouw neemt en haar kan onderhouden dan is het al oke. Paar maanden geleden was er een programma op SBS6 waarin je dit precies kon zien.
En wat is er volgens dan jou mis met houden van Aziatische vrouwen ?quote:En je hebt natuurlijk gasten die helemaal gek zijn op Aziaten, tot aan het ziekelijke toe soms.
Niks mis met Aziatische vrouwen. Alleen is het onnodig om helemaal daar naartoe te gaan om een partner te zoeken. Ik zie geen andere reden dan wanhopigheid of het idealiseren van Aziatische of Oost Europese dames.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje erg overdreven ?
Er zullen uiteraard mannen zijn die om die reden een Aziatische of Oost Europese vrouw willen , maar om ze nu allemaal op die hoop te gooien vind ik wel erg kort door de bocht![]()
[..]
En wat is er volgens dan jou mis met houden van Aziatische vrouwen ?![]()
En waneer word het volgens jou ziekelijk ?![]()
Er zullen ook wel mannen zijn die helamaal gek zijn op bv .blonde vrouwen ...wat is het verschil ?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Vroeger misschien ja, maar nu niet meer. Chinese meisjes staan nu te trappelen om elke niet-Chinees. Maakt niet uit of die gasten er netjes uit zien of oerlelijk, als ze maar geen Chinees zijn. Daarom hebben een heleboel nu vreselijk veel kapsones. Sommige van die meisjes zijn wel knap, maar de meesten vinden zichzelf veel knapper dan dat ze echt zijn. Daarom val ik niet op de meesten.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Het overigens een stuk moeilijker om een Chinese vrouw te versieren dan een Nederlandse.
(afgezien van de onderkant van de markt, waar economische motieven een rol spelen). Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Van mij mogen ze daar naartoe gaan om wat vrouwen te vissen, geef al die blonde meisjes van hier maar aan mij. Lekker hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef BigFire het volgende:
Mannen die naar Azië(en Oost Europa) gaan voor een vrouw hebben gewoon moeite om hier een vrouw te vinden en weten dat het daar makkelijker is als Westerse man. Het is dus niet in, maar eigenlijk een beetje een noodgreep voor als je wanhopig bent. Als je het voortouw neemt en haar kan onderhouden dan is het al oke. Paar maanden geleden was er een programma op SBS6 waarin je dit precies kon zien.
Die Chinese meisjes staan tegenwoordig allemaal in de rij voor de eerste de beste niet-Chinees. Maakt me op zich niet zoveel uit, aangezien ik vooral op blond val. Niet alle blonden natuurlijk, alleen de blonde meisjes met een schattig gezicht, mooie ogen, lief neusje, zachte huid en het liefst een wat kleinere lengte. Vooral als ze zo cute zijn en ook nog eens kleiner vind ik ze zo goed, mooier kan echt niet. Het lijkt bijna of ze zo aantrekkelijk zijn om ons gek te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef adjekuo het volgende:
stufi
ik viel eerst ook op nederlandse meiden vooral die lekkere blondjes zoals jij zegt hehe en niet op aziatische, maar toen ging ik bijna alleen met nlers om, nu ga ik meer met chinese mensen om en heb ik toch meer chinese meiden leren waarderen.
Heb je tips dan? Hoe krijg ik zo'n schattig blond meisje zo ver dat ze mij wel ziet zitten? Ik zie ze altijd met die lange Baywatchgasten of een gespierde Afrikaan. Ik heb een hoog IQ, maar daar zitten ze niet op te wachten. Alhoewel, vroeger kwamen ze altijd bij mij langs voor hulp met wiskunde. Ik was toen zo'n typische Chinees jongetje, slimste van de klas natuurlijk en alle meisjes vonden mij schattig. Ik was zo naief om voor de huiswerkhulp geen beloning te vragen in de vorm van dingen waar zij heel erg goed in zin.quote:hmm ze kijken je vies aan, dan voelen ze zich te goed voor jeach ja je kan verder blijven dromen he probeer maar aan je uiterlijk te werken om zon chikkie te krijgen
Ik zie bij mezelf ook wel iets van een patroon. Klein, blond en schattig is aantrekkelijk voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef stufi het volgende:
.. aangezien ik vooral op blond val. Niet alle blonden natuurlijk, alleen de blonde meisjes met een schattig gezicht, mooie ogen, lief neusje, zachte huid en het liefst een wat kleinere lengte. Vooral als ze zo cute zijn en ook nog eens kleiner vind ik ze zo goed, mooier kan echt niet. Het lijkt bijna of ze zo aantrekkelijk zijn om ons gek te maken.![]()
Ik moet maar vaker rondhangen met niet zo intelligente types. Scooterbendes of zo. Dan krijg ik al snel zo'n lekker blond grietje. Kost me wel m'n goede reputatie, maar je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
Lang verhaal
Ik geloof het ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef ARKON het volgende:
Als ik a-child-in-chains mag geloven dan.
Klinkt gek, maar begin daar steeds meer in te geloven.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Het overigens een stuk moeilijker om een Chinese vrouw te versieren dan een Nederlandse.
(afgezien van de onderkant van de markt, waar economische motieven een rol spelen). Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Klopt, maar wel een met vriendinquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef stufi het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben intelligent én knap. Jij bent geen van beiden.
Nee, een chinees al heel wat jaartjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:16 schreef stufi het volgende:
[..]
Ja, wat voor een....iemand die eruit ziet als Cher?![]()
Dus je kiest expres een meisje dat je lelijk vindt?quote:
Zei ik dat alle chinezen lelijk warenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef stufi het volgende:
[..]
Dus je kiest expres een meisje dat je lelijk vindt?Zegt genoeg over je succesratio
![]()
Doe mij maar zo'n lekker jong blond schatting ding, echt geil zijn ze.![]()
Zei ik dat alle chinezen lelijk warenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef stufi het volgende:
[..]
Dus je kiest expres een meisje dat je lelijk vindt?Zegt genoeg over je succesratio
![]()
Doe mij maar zo'n lekker jong blond schatting ding, echt geil zijn ze.![]()
Goed ideequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:35 schreef adjekuo het volgende:
stufi kom we gaan samen blonde chikkies versieren
Pas op, hier komt een enorm cliche: voor vrouwen is uiterlijk veeeeel minder belangrijk dan voor mannenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ja ik wil net zeggen. Als ik zo om mij heen kijk schijnt uiterlijk toch helemaal geen issuie te zijn bij
mooie meisjes.
Je moest es weten wat ik allemaal wel niet tegenkom aan paartjes. Echt gruwelijk vreemd en niet eerlijk. Ik ben zelf indo-chinees en ws. ook geen lelijkerd.
Joh. een paar voorbeeldjes.
*Een chinese jongen met en VW. en een kop met visse ogen waarbij een bulldog nog knapper is.
Zit gewoon altijd een leuke hollandse brunette naast. En ik denken dat chinezen afgrijselijk waren.
KNIP
Wass gibts?
Dit klopt gewoon niet.
Ik ben in de matrix beland en iemand plaagt mij dag en dacht met simulaties zeg ik je!
No offense, maar dan ben je wel heel erg naief. Vrouwen letten minstens net zoveel op uiterlijk als mannen. Waarschijnlijk zelfs meer. Mannen zien tieten en een strak kontje en dan is het al oke. Vrouwen willen een 100 procent match en anders niet. Komt doordat zij het voor het kiezen hebt over het algemeen, met uitzondering van onzekere vrouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef Dickbride het volgende:
Pas op, hier komt een enorm cliche: voor vrouwen is uiterlijk veeeeel minder belangrijk dan voor mannen![]()
![]()
![]()
. EEEh, ik bedoel dus: vrouwen letten niet alleen op uiterlijk :p.
Uit: Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #8quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Pas op, hier komt een enorm cliche: voor vrouwen is uiterlijk veeeeel minder belangrijk dan voor mannen![]()
![]()
![]()
. EEEh, ik bedoel dus: vrouwen letten niet alleen op uiterlijk :p.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of hij is bedacht op een buitenaardse tekentafel en toen op aarde gedropt met één of andere missie
Van binnen zit er waarschijnlijk een groen slijmerig monster met een giftong en rode ogen, maar hé, who cares, het gaat ons toch niet om het innerlijk![]()
![]()
Dat + de geilheid die de aziatische vrouwtjes hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Opposites attract en cultuur-verschil is naar mijn gevoel een grotere reden.
Waarom staan Chinese meisjes nu te trappelen om een niet-chinees? Moeten ze hun eigen volksgenoten niet meer?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:11 schreef stufi het volgende:
[..] Chinese meisjes staan nu te trappelen om elke niet-Chinees. Maakt niet uit of die gasten er netjes uit zien of oerlelijk, als ze maar geen Chinees zijn. Daarom hebben een heleboel nu vreselijk veel kapsones. Sommige van die meisjes zijn wel knap, maar de meesten vinden zichzelf veel knapper dan dat ze echt zijn. Daarom val ik niet op de meesten.
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:29 schreef stufi het volgende:
Simpel gezegd worden mensen die als mooier worden ervaren veel beter behandeld en van hen wordt veel meer getolereerd dan mensen bij wie men dat minder vindt. Ookal zijn het echt bitches, omdat ze een lekker koppie hebben mogen ze zich lekker misdragen en komen er ongestrafd vanaf. Van mensen die beduidend minder aantrekkelijk worden gevonden wordt verwacht dat zij zich zo beschaafd, bescheiden en vriendelijk mogelijk opstellen. Als ze iets verkeerds zeggen hebben ze gelijk eeuwig ruzie. Daarom hebben die knappe snollen ook vaak zo'n grote bek, omdat ze eraan gewend zijn om onaardig te doen, behalve als ze een jongen leuk vinden, dan zijn ze plotseling zo lief en tam als een poes. Eigenlijk is het belachelijk als je erover nadenkt.
Helaas is het zo jammer gesteld met de wereld...dat het er lang niet veel zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Maar er zijn wel uitzonderingen (gelukkig)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:28 schreef Wicked_W het volgende:
Aziatische vrouwen zijn gewoon gracieuzer vergeleken met westerse vrouwen ...
Om een gemiddeld Aziatisch meisje te versieren moet je ook meer moeite doen dan voor een gemiddeld Westers meisje.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef stufi het volgende:
Over schijnheiligheid gesproken. Wat hadogei zegt is zeker wel normaal? Dit is het ultieme voorbeeld van meten met 2 maten. Omdat jijzelf "Westers" bent kun je best zeggen dat jij de voorkeur hebt aan zijn mening. Maar om nou hier te bepalen wat wel en niet normaal is terwijl hij EXACT hetzelfde zegt als ik, maar dan van de ander kant?
piet is paars
henk is groen
piet vindt groen vies
henk vindt paars vies
Mordeth is groen en zegt dat piet normaal moet doen, maar henk vindt hij wel normaal.
Zo is de situatie hier. Of allemaal normaal doen, maar niet met een dubbele moraal rondlopen graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |