abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 14:22:50 #126
146730 R81
Ech wel...
pi_40352144
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_40432729
quote:
Het overigens een stuk moeilijker om een Chinese vrouw te versieren dan een Nederlandse.
(afgezien van de onderkant van de markt, waar economische motieven een rol spelen). Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Vroeger misschien ja, maar nu niet meer. Chinese meisjes staan nu te trappelen om elke niet-Chinees. Maakt niet uit of die gasten er netjes uit zien of oerlelijk, als ze maar geen Chinees zijn. Daarom hebben een heleboel nu vreselijk veel kapsones. Sommige van die meisjes zijn wel knap, maar de meesten vinden zichzelf veel knapper dan dat ze echt zijn. Daarom val ik niet op de meesten.

Zelf ben ik ook Chinees. Ik moet bekennen dat ik voornamelijk op blonde meisjes val met een rond/schattig gezicht. Hun huid, het profiel van hun gezicht met dat neusje en schattige wangetjes, mooie ogen, echt alles vind ik mooi van typische Hollandse blonde meisjes. Wat nou een beetje jammer is, is dat veel van deze superleuke meisjes meestal heel erg racistisch tegen Chinese jongens zijn en daarom is het no way dat gasten als ik ooit zo'n lekker ding aan de haak zullen slaan. Er zijn wel uitzonderingen hoor. Sommige Chinezen hebben wel een superknap Hollands meisje en zij worden door andere Chinese gasten werkelijk aanbeden als god. Hoe zij het voor mekaar krijgen weet ik ook niet. Ik zou wel dolgraag zo'n meisje als vriendin willen. Ik heb natuurlijk wel Chinese vriendinnen gehad, maar ik val toch meer op Nederlandse grietjes. Die zijn echt de leuksten. Alleen jammer dat ze de pest aan mij hebben. Meestal check ik ze wel effe uit, maar dan kijken ze me vies aan en dan lopen ze verder.
pi_40433656
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef BigFire het volgende:
Mannen die naar Azië(en Oost Europa) gaan voor een vrouw hebben gewoon moeite om hier een vrouw te vinden en weten dat het daar makkelijker is als Westerse man. Het is dus niet in, maar eigenlijk een beetje een noodgreep voor als je wanhopig bent. Als je het voortouw neemt en haar kan onderhouden dan is het al oke. Paar maanden geleden was er een programma op SBS6 waarin je dit precies kon zien.
Van mij mogen ze daar naartoe gaan om wat vrouwen te vissen, geef al die blonde meisjes van hier maar aan mij. Lekker hoor! Helaas vinden ze dat ik er niet uit zie, maar je kan niet alles hebben. Ik ben hoogopgeleid, heb een goede baan, veel geld en ben ook nog eens een brave jongen. Kortom, alle redenen voor blondje meisjes om vooral niet mij te kiezen, want ze vallen voornamelijk op Tom Cruise/Leonardo DiCaprio gasten. Het hebben van goede hersens is niet van belang. Alleen bepaalde looks.
pi_40433839
stufi

ik viel eerst ook op nederlandse meiden vooral die lekkere blondjes zoals jij zegt hehe en niet op aziatische, maar toen ging ik bijna alleen met nlers om, nu ga ik meer met chinese mensen om en heb ik toch meer chinese meiden leren waarderen.

hmm ze kijken je vies aan, dan voelen ze zich te goed voor je ach ja je kan verder blijven dromen he probeer maar aan je uiterlijk te werken om zon chikkie te krijgen
pi_40434976
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef adjekuo het volgende:
stufi

ik viel eerst ook op nederlandse meiden vooral die lekkere blondjes zoals jij zegt hehe en niet op aziatische, maar toen ging ik bijna alleen met nlers om, nu ga ik meer met chinese mensen om en heb ik toch meer chinese meiden leren waarderen.
Die Chinese meisjes staan tegenwoordig allemaal in de rij voor de eerste de beste niet-Chinees. Maakt me op zich niet zoveel uit, aangezien ik vooral op blond val. Niet alle blonden natuurlijk, alleen de blonde meisjes met een schattig gezicht, mooie ogen, lief neusje, zachte huid en het liefst een wat kleinere lengte. Vooral als ze zo cute zijn en ook nog eens kleiner vind ik ze zo goed, mooier kan echt niet. Het lijkt bijna of ze zo aantrekkelijk zijn om ons gek te maken.
quote:
hmm ze kijken je vies aan, dan voelen ze zich te goed voor je ach ja je kan verder blijven dromen he probeer maar aan je uiterlijk te werken om zon chikkie te krijgen
Heb je tips dan? Hoe krijg ik zo'n schattig blond meisje zo ver dat ze mij wel ziet zitten? Ik zie ze altijd met die lange Baywatchgasten of een gespierde Afrikaan. Ik heb een hoog IQ, maar daar zitten ze niet op te wachten. Alhoewel, vroeger kwamen ze altijd bij mij langs voor hulp met wiskunde. Ik was toen zo'n typische Chinees jongetje, slimste van de klas natuurlijk en alle meisjes vonden mij schattig. Ik was zo naief om voor de huiswerkhulp geen beloning te vragen in de vorm van dingen waar zij heel erg goed in zin.

Hollandse meiden zijn echt de mooisten en leuksten en er lopen zoveel rond ik word gek van ze.

[ Bericht 10% gewijzigd door stufi op 02-08-2006 23:27:08 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:18:53 #131
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40435333
Aziaten & brunettes met bruine ogen - wederom niet allemaal natuurlijk -
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:25:24 #132
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40435579
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef stufi het volgende:
.. aangezien ik vooral op blond val. Niet alle blonden natuurlijk, alleen de blonde meisjes met een schattig gezicht, mooie ogen, lief neusje, zachte huid en het liefst een wat kleinere lengte. Vooral als ze zo cute zijn en ook nog eens kleiner vind ik ze zo goed, mooier kan echt niet. Het lijkt bijna of ze zo aantrekkelijk zijn om ons gek te maken.
Ik zie bij mezelf ook wel iets van een patroon. Klein, blond en schattig is aantrekkelijk voor mij.
Vooral grote blauwe ogen en sproetjes. Tja
(*Flashbacks krijgt van een meisje dat nu heeft met ene junk genaamd bob)
Nooit wat met 'er gehad hoor.
Maar wat een stomme naam eigenlijk.. "Bob"
Hij is zo mager en lang en dun. Hij lijkt op john lennon met veel krullen.
Ik hoop dat ze chronische rugpijn krijgt op latere leeftijd dat ze zo op uber lange jongens valt (als ze al sex heeft met hem, liever niet.)
Ze is 1.55

"Steun mij en Schop Bob!"
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_40435818
Bij mij op school zat er een Chinese gast. Ik wil niet bluffen, maar ik weet zeker dat ik er 10x beter uit zie als hij. Toch heeft hij om 1 of andere magische reden al meerdere Nederlandse vriendinnen gehad. Niet de eerste de beste hoor, ze waren stuk voor stuk echt van die Hollandse knapperds. Je weet wel, die Nederlandse meisjes die zo schattig zijn dat je je haren uit je kop trekt als ze voor je neus staan. Ik heb hem laastst nog op straat zien lopen, alweer met zo'n ongelofelijk mooi Nederlands blond meisje. Hoe hij dat doet is me een raadsel. Ik moet serieus overwegen om bij hem lessen te nemen of zo, want hij is gewoon echt goed blijkbaar.
pi_40436222
hmm hij heeft gewoon een goede babbel, ik zweer het je daar kom je ver mee
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:44:29 #135
108862 a-child-in-chains
pi_40436239
Ja ik wil net zeggen. Als ik zo om mij heen kijk schijnt uiterlijk toch helemaal geen issuie te zijn bij
mooie meisjes.
Je moest es weten wat ik allemaal wel niet tegenkom aan paartjes. Echt gruwelijk vreemd en niet eerlijk. Ik ben zelf indo-chinees en ws. ook geen lelijkerd.
Joh. een paar voorbeeldjes.

*Een chinese jongen met en VW. en een kop met visse ogen waarbij een bulldog nog knapper is.
Zit gewoon altijd een leuke hollandse brunette naast. En ik denken dat chinezen afgrijselijk waren.

*Een chinese schoolgenoot van de middelbare school genaamd wicky (ja van die pakjes drinken idd.)
Echt zo een kop met dikke ogen en spleten en een smoel dat je ogen pijn doet.
Zag ik hem gewoon een uber-knap blond meisje in de nek zoenen midden op straat!

*Een dikke grote neger die beatboxt met een knap hollands meisje (Ey! Hoe zoen je zulke lippen
met een bek waaar je 2 pakken kauwgum voor nodig hebt? Dat ze dat uberhaupt durft!)

*Een jongen die lijkt op shaggy en een persoonlijkheid heeft van een stijve sukkel. Heel knap leuk spontaan hollands meisjse ernaast.

*Nog een neger van 1.60 met een brede neus en ronde kop waar je U tegen zegt.
Dat kleine blonde breezer-snolletje zegt dattie knap is...

*Een man met grijs lang jaren 80 kapsel en gel erin (ala ad visser van top-pop).
Een lelijke bierbuik die hij verhult met een los hangende bloes.
En altijd ballerina schoenen (van die witte stoffen turke-dingen) en een plat boers accent uit zwolle met enge ogen.
Loopt een klein erg leuk brunette met blauwe ogen naast. En hij neukt er elke dag!

Wass gibts?

Dit klopt gewoon niet.
Ik ben in de matrix beland en iemand plaagt mij dag en dacht met simulaties zeg ik je!

[ Bericht 0% gewijzigd door a-child-in-chains op 02-08-2006 23:49:35 ]
No room for the unlucky.
pi_40436349
hahaha wicky ken ik
hijs kennis van mij en hij is pimp hehe
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:50:27 #137
108862 a-child-in-chains
pi_40436426
sjongejonge.
heeft ie zijn vwo nog afgemaakt of nie?
No room for the unlucky.
pi_40436472
Chinezen zijn lelijk
pi_40436511
Als ik a-child-in-chains mag geloven dan.
pi_40436515
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
Lang verhaal
Ik moet maar vaker rondhangen met niet zo intelligente types. Scooterbendes of zo. Dan krijg ik al snel zo'n lekker blond grietje. Kost me wel m'n goede reputatie, maar je moet er wat voor over hebben.
pi_40436520
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef ARKON het volgende:
Als ik a-child-in-chains mag geloven dan.
Ik geloof het ook
pi_40436572
ow child in chains

ik ken een andere wicky die op de mbo zit ook een pimp
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:57:58 #143
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_40436620
quote:
Het overigens een stuk moeilijker om een Chinese vrouw te versieren dan een Nederlandse.
(afgezien van de onderkant van de markt, waar economische motieven een rol spelen). Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Klinkt gek, maar begin daar steeds meer in te geloven.
The Internets, I needs it..
pi_40436684
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef ARKON het volgende:
Chinezen zijn lelijk
Niet allemaal. Ik ben intelligent én knap. Jij bent geen van beiden.
pi_40436823
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef stufi het volgende:

[..]

Niet allemaal. Ik ben intelligent én knap. Jij bent geen van beiden.
Klopt, maar wel een met vriendin
pi_40437118
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef ARKON het volgende:

Klopt, maar wel een met vriendin
Ja, wat voor een....iemand die eruit ziet als Cher?
pi_40437179
Mij maakt het niet uit wat jullie hollanders van aziatische meiden vinden. Als jullie ze niet leuk vinden, beter voor mij heb ik meer keus hehe
pi_40437184
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:16 schreef stufi het volgende:

[..]

Ja, wat voor een....iemand die eruit ziet als Cher?
Nee, een chinees al heel wat jaartjes
pi_40437526
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef ARKON het volgende:
Nee, een chinees al heel wat jaartjes
Dus je kiest expres een meisje dat je lelijk vindt? Zegt genoeg over je succesratio

Doe mij maar zo'n lekker jong blond schatting ding, echt geil zijn ze.
pi_40437585
stufi kom we gaan samen blonde chikkies versieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')