quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Vroeger misschien ja, maar nu niet meer. Chinese meisjes staan nu te trappelen om elke niet-Chinees. Maakt niet uit of die gasten er netjes uit zien of oerlelijk, als ze maar geen Chinees zijn. Daarom hebben een heleboel nu vreselijk veel kapsones. Sommige van die meisjes zijn wel knap, maar de meesten vinden zichzelf veel knapper dan dat ze echt zijn. Daarom val ik niet op de meesten.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Het overigens een stuk moeilijker om een Chinese vrouw te versieren dan een Nederlandse.
(afgezien van de onderkant van de markt, waar economische motieven een rol spelen). Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Van mij mogen ze daar naartoe gaan om wat vrouwen te vissen, geef al die blonde meisjes van hier maar aan mij. Lekker hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef BigFire het volgende:
Mannen die naar Azië(en Oost Europa) gaan voor een vrouw hebben gewoon moeite om hier een vrouw te vinden en weten dat het daar makkelijker is als Westerse man. Het is dus niet in, maar eigenlijk een beetje een noodgreep voor als je wanhopig bent. Als je het voortouw neemt en haar kan onderhouden dan is het al oke. Paar maanden geleden was er een programma op SBS6 waarin je dit precies kon zien.
Die Chinese meisjes staan tegenwoordig allemaal in de rij voor de eerste de beste niet-Chinees. Maakt me op zich niet zoveel uit, aangezien ik vooral op blond val. Niet alle blonden natuurlijk, alleen de blonde meisjes met een schattig gezicht, mooie ogen, lief neusje, zachte huid en het liefst een wat kleinere lengte. Vooral als ze zo cute zijn en ook nog eens kleiner vind ik ze zo goed, mooier kan echt niet. Het lijkt bijna of ze zo aantrekkelijk zijn om ons gek te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:38 schreef adjekuo het volgende:
stufi
ik viel eerst ook op nederlandse meiden vooral die lekkere blondjes zoals jij zegt hehe en niet op aziatische, maar toen ging ik bijna alleen met nlers om, nu ga ik meer met chinese mensen om en heb ik toch meer chinese meiden leren waarderen.
Heb je tips dan? Hoe krijg ik zo'n schattig blond meisje zo ver dat ze mij wel ziet zitten? Ik zie ze altijd met die lange Baywatchgasten of een gespierde Afrikaan. Ik heb een hoog IQ, maar daar zitten ze niet op te wachten. Alhoewel, vroeger kwamen ze altijd bij mij langs voor hulp met wiskunde. Ik was toen zo'n typische Chinees jongetje, slimste van de klas natuurlijk en alle meisjes vonden mij schattig. Ik was zo naief om voor de huiswerkhulp geen beloning te vragen in de vorm van dingen waar zij heel erg goed in zin.quote:hmm ze kijken je vies aan, dan voelen ze zich te goed voor jeach ja je kan verder blijven dromen he probeer maar aan je uiterlijk te werken om zon chikkie te krijgen
Ik zie bij mezelf ook wel iets van een patroon. Klein, blond en schattig is aantrekkelijk voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef stufi het volgende:
.. aangezien ik vooral op blond val. Niet alle blonden natuurlijk, alleen de blonde meisjes met een schattig gezicht, mooie ogen, lief neusje, zachte huid en het liefst een wat kleinere lengte. Vooral als ze zo cute zijn en ook nog eens kleiner vind ik ze zo goed, mooier kan echt niet. Het lijkt bijna of ze zo aantrekkelijk zijn om ons gek te maken.![]()
Ik moet maar vaker rondhangen met niet zo intelligente types. Scooterbendes of zo. Dan krijg ik al snel zo'n lekker blond grietje. Kost me wel m'n goede reputatie, maar je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
Lang verhaal
Ik geloof het ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef ARKON het volgende:
Als ik a-child-in-chains mag geloven dan.
Klinkt gek, maar begin daar steeds meer in te geloven.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef SeLang het volgende:
Het overigens een stuk moeilijker om een Chinese vrouw te versieren dan een Nederlandse.
(afgezien van de onderkant van de markt, waar economische motieven een rol spelen). Nederlandse vrouwen laten zich door iedereen neuken, die zijn echt niet kieskeurig. Het veroveren van een Chinese vrouw is daarentegen een lang proces.
Klopt, maar wel een met vriendinquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef stufi het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben intelligent én knap. Jij bent geen van beiden.
Nee, een chinees al heel wat jaartjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:16 schreef stufi het volgende:
[..]
Ja, wat voor een....iemand die eruit ziet als Cher?![]()
Dus je kiest expres een meisje dat je lelijk vindt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |