het is niet de hoeveelheid, het is hoe... met afschuw aangekeken worden is ook aangekeken worden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Post anders ff een pic van je lichaam, dan kan ik beter oordelen als je veel aangekeken zal worden.
op een naaktstrand is iedereen naakt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom staat dit in sex? Zandvoort heeft een lekker strand...
scherpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
het is niet de hoeveelheid, het is hoe... met afschuw aangekeken worden is ook aangekeken worden...
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieën, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op een naaktstrand is iedereen naakt...
als mensen seks hebben zijn ze bijna altijd naakt...
dus op een naaktstraand hebben mensen seks..
simpel toch
Typisch....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieën, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.
Edit: Oeh behalve 1 keer! Toen was een vieze oude man foto's aan het maken van een naakte dame met cup D en maatje 34 (: Die foto's hebben vast tot veel seks-met-jezelf geleid bij mannen, maar nog steeds, seks op het naaktstrand, waaaaar?
in de duinenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieën, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.
Edit: Oeh behalve 1 keer! Toen was een vieze oude man foto's aan het maken van een naakte dame met cup D en maatje 34 (: Die foto's hebben vast tot veel seks-met-jezelf geleid bij mannen, maar nog steeds, seks op het naaktstrand, waaaaar?
Wil ik ook weten.... waaar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |