het is niet de hoeveelheid, het is hoe... met afschuw aangekeken worden is ook aangekeken worden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Post anders ff een pic van je lichaam, dan kan ik beter oordelen als je veel aangekeken zal worden.
op een naaktstrand is iedereen naakt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom staat dit in sex? Zandvoort heeft een lekker strand...
scherpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
het is niet de hoeveelheid, het is hoe... met afschuw aangekeken worden is ook aangekeken worden...
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieėn, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op een naaktstrand is iedereen naakt...
als mensen seks hebben zijn ze bijna altijd naakt...
dus op een naaktstraand hebben mensen seks..
simpel toch
Typisch....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieėn, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.
Edit: Oeh behalve 1 keer! Toen was een vieze oude man foto's aan het maken van een naakte dame met cup D en maatje 34 (: Die foto's hebben vast tot veel seks-met-jezelf geleid bij mannen, maar nog steeds, seks op het naaktstrand, waaaaar?
in de duinenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens wandelen met mijn vader over het strand. Op een gegeven moment kwam je dan ook over een naaktstrand. De seks was ver te zoeken! Voornamelijk oude vrouwtjes met tietjes hangend tot knieėn, oude mannen met buiken zo groot dat er nog nét iets onderuit komt.
Edit: Oeh behalve 1 keer! Toen was een vieze oude man foto's aan het maken van een naakte dame met cup D en maatje 34 (: Die foto's hebben vast tot veel seks-met-jezelf geleid bij mannen, maar nog steeds, seks op het naaktstrand, waaaaar?
Wil ik ook weten.... waaar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Je kan toch ook een spontane stijve krijgen, zonder dat je denkt aan sex?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Yorrit het volgende:
ja dat wordt meestal niet echt gewaardeerd...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Zwaffel het volgende:
je zou blij moeten zijn als de kerels naar je loeren.
Mits ze er kotsneigingen van krijgen
Droogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:21 schreef sanger het volgende:
waarschijnlijk net zo warm als op het gewone strand
Dat heb je met die warmtequote:
reden 1 waarom ik niet naar een naaktstrand gaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
haahahah je zou maar een stijve krijgen op het naaktstrand
Wat heeft oud en dik zijn te maken met geen seks hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Joyceje het volgende:
[..]
Wat een logica.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op een naaktstrand is iedereen naakt...
als mensen seks hebben zijn ze bijna altijd naakt...
dus op een naaktstraand hebben mensen seks..
simpel toch
winderigquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef andreabonne het volgende:
heykes , ik zou es naar een naaktstrand willen gaan maar ik ben nogal verlegen , kijken de mannen daar niet te veel? Kent er iemand goede plekjes?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:06 schreef -gozah- het volgende:
Ik ben 2 weken geleden voor het eerst op het naaktstrand geweest op scheveningen ( iets voorbij het zwarte pad ). Is mij prima bevallen. Zeker een plek om aan te raden. Ook ik was iets verlegen maar dat bleek nergens voor nodig te zijn. Na een paar minuten voelde ik me al helemaal op mijn gemak. Iedereen is daar gewoon aan het genieten van het strand en het mooie weer. Niemand bemoeit zich echt met elkaar en laat elkaar gewoon met rust. Zeker als je wat hoger op het strand gaat liggen heb je geen last van eventuele kijkers. De eerste keer in mijn blote kont naar de zee lopen voelde wel iets vreemd maar ook dat was ik heel snel kwijt. Ik kan het je zeker aanraden, alleen de eerste stap is misschien wat lastig. Ik ben blij dat ik die stap heb gemaakt en ga volgende keer weer daar naar toe. Gewoon doen dus .....
Dat krijg je simpelweg niet op een naaktstrand...tja of je moet met jezelf gaan liggen spelen.....maar gewoon van te kijken krijg je dat nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
Onzin, ik heb er best wel eens een stijve gehad, maar toen was ik nog tiener.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:15 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dat krijg je simpelweg niet op een naaktstrand...tja of je moet met jezelf gaan liggen spelen.....maar gewoon van te kijken krijg je dat niet
http://voy.voyeurweb.com/main/Pictures.html beter niet doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef andreabonne het volgende:
heykes , ik zou es naar een naaktstrand willen gaan maar ik ben nogal verlegen , kijken de mannen daar niet te veel? Kent er iemand goede plekjes?
Hier een nederlands strand, misschien staan er wel bekenden opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:40 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
http://voy.voyeurweb.com/main/Pictures.html beter niet doen![]()
Maar dat is geen naaktstrand!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:22 schreef denka het volgende:
[..]
Hier een nederlands strand, misschien staan er wel bekenden op![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:22 schreef denka het volgende:
[..]
Hier een nederlands strand, misschien staan er wel bekenden op![]()
quote:Dutch Beach
Subject: #20060717-192404 - Dutch Beach -
Hi there, Since photography at nudebeaches is too risky I decided to take a chance at this regular dutch beach. It's my first contri so forgive me for the quality of some images. The weather at the moment is very hot, and so are these girls! Enjoy, comments are welcome.
Please do not display my mail-adress Grtz
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je kan toch ook een spontane stijve krijgen, zonder dat je denkt aan sex?
Jongens, als je de puberleeftijd bent ontgroeid kan je jezelf misschien beheersen....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
Ik weet niet of het zo is bedoeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef Bright het volgende:
Mijn ervaring is dat het op een naaktstrand veel schoner is en dat je daar prima kan vertoeven; enigszins discreet kijken vindt men niet erg en je went er snel aan om bloot te zijn; tenslotte is de rest dat ook.
En mensen die kijken? Ach, laat ze toch; ze zijn zelf ook bloot, dus wat is dan het probleem?
Het is ook lekker om een keer zo buiten te lopen 'zoals het is bedoeld' in plaats van zo'n lullig broekje waardoor mensen vaak nog verleidelijker worden dan zonder.
Castricum en Twiske zijn allebei wel in de buurt. Misschien maar een keer checken (als het weer beter weer is).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef muizemeis het volgende:
Naaktstrand is heerlijk, ik voel me daar stukken vrijer en meer op mn gemak dan op een gewoon strand. Hangt er overigens wel vanaf waar je heen gaat. Zo ben ik ooit een keer op het zilverstrand geweest in Almere, dat was eens maar nooit weer!! Alleen maar vieze gluurderige mannetjes en mensen die uit zijn op sex. En dat ook gewoon doen in het openbaar en het liefst met massa's toeschouwers. Heb ik verder niets op tegen, moet ieder voor zich weten, maar dat is niet wat ik zoek op een naaktstrand. Zou ondertussen veranderd zijn, maar ik heb mn andere adresjes
Zo kom ik graag in het twiske, daar heb je twee strandjes voor naaktrekreatie: het homostrandje en het familiestrandje. Laatste is perfect, heel gemoedelijke sfeer en geen rare pottekijkers. Daarnaast vind ik Castricum ook een aanrader, kom er graag en vaak.
Het is inderdaad net zoals in de sauna, je bent wel naakt maar het valt niet op
Persoonlijk vind ik het naaktstrand ideaal omdat je mooi streeploos bruin kan worden en daarnaast voel ik me, ook al ben ik altijd netjes gekortwiekt, stukken prettiger dan in een klein bikinibroekje waar je toch altijd moet opletten of het nog wel goed zit enzo.
Maar zoek eens via startpagina, dan kom je prachtig leuke overzichten tegen van waar wat voor soort naaktstrand zit en wat voor publiek er komt
Owja ook mooi meegenomen, hoewel het altijd ietsje verder van de strandopgang is dan het reguliere strand, lig je op een naaktstrand nooit hutje mutje, je hebt altijd ruimte en privacy en dat vind ik best prettig op een strand!!
Zijn de vrouwen echt ZO lelijk daar ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:15 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dat krijg je simpelweg niet op een naaktstrand...tja of je moet met jezelf gaan liggen spelen.....maar gewoon van te kijken krijg je dat niet
Als je via Oostzaan komt hoef je over het bruggetje maar klein stukje te lopen. Denk zeg het maar even, ik heb me de eerste keer versuffing lopen zoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Castricum en Twiske zijn allebei wel in de buurt. Misschien maar een keer checken (als het weer beter weer is).
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Als je via Oostzaan komt hoef je over het bruggetje maar klein stukje te lopen. Denk zeg het maar even, ik heb me de eerste keer versuffing lopen zoeken
Dat is mogelijk, maar ik geloof het wel - Adam en Eva waren bloot toen alles nog prima was. Na de 'zondeval' (if is het tegenwoordig 'zondenval'?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef caartyaait het volgende:
Ik weet niet of het zo is bedoeld
nee, maar er is gewoon minder animo, omdat je het zo natuurlijk vindt. Juist dat half-verborgene (en wat schuren van je eigen kleding misschien) zorgt voor de 'stevige trek', zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef Laton het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen echt ZO lelijk daar ?
Of als je kut vriendin voor de grap sexueele toespelingen in je oor fluistert.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:09 schreef Catannl het volgende:
En dan krijg je echt niet zomaar spontaan een stijve hoor. Pas als je erotische gedachten hebt bij een meisje (of jongen afhankelijk waar je van houdt) of als je met je piemel gaat zitten spelen.
Eh ja, maar die kan je dan wel effe mee de duinen in nemenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Of als je kut vriendin voor de grap sexueele toespelingen in je oor fluistert.![]()
Jep dat is hier in zeeland ook zo hoor die controle, mag het dan ook met plezier doen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef marimbaplayer het volgende:
ik ga nu sinds 2 jaar naar het naaktstrand in zwolle en dat bevalt me erg goed tuurlijk er lopenwel eens pubbers langs van het geklede strand en dan zijn het voral jongens met een kleurtje, maar met een scherpe opmerking zijn ze zo weer weg, ik zou zelf nooit in een bikini aan een gekleed strand gaan liggen zonnen omdat ik een giga litteken heb op mijn buik van een darm operatieen t is wel lullig dat ze dan vragen waar is je kind
en dat hen je niet op het naakt strand + er is sociale controle
![]()
Heb je ook lul vriendinnen danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Of als je kut vriendin voor de grap sexueele toespelingen in je oor fluistert.![]()
dat is toch bij de wythemer plas? is dat wel een aanrader dan? wat voor soort publiek komt daar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef marimbaplayer het volgende:
ik ga nu sinds 2 jaar naar het naaktstrand in zwolle en dat bevalt me erg goed tuurlijk er lopenwel eens pubbers langs van het geklede strand en dan zijn het voral jongens met een kleurtje, maar met een scherpe opmerking zijn ze zo weer weg, ik zou zelf nooit in een bikini aan een gekleed strand gaan liggen zonnen omdat ik een giga litteken heb op mijn buik van een darm operatieen t is wel lullig dat ze dan vragen waar is je kind
en dat hen je niet op het naakt strand + er is sociale controle
![]()
Dat wist ik dan weer niet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:00 schreef caartyaait het volgende:
Helaas worden veel pedofiele filmpjes op dit soort nudistenplaatsen gemaakt. Het is vooral dankzij de al eerder genoemde gemoedelijkheid van nudisten dat dit soort praktijken voorkomen. Naaktrecreanten zijn over het algemeen niet erg alert op vieze mannetjes die met cameras rondlopen en opnamen van hun kids maken. Het interesseert ze niet, ze willen gewoon van hun vakantie genieten.
Eh.. dat zijn ze juist wel! Probeer maar eens te filmen of fotograferen op een naaktstrand (of op een naturistenterrein).... je zal direct worden aangesproken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:00 schreef caartyaait het volgende:
Helaas worden op nudistenplaatsen vaak stiekem filmpjes gemaakt en ook van kinderen. Het is vooral dankzij de al eerder genoemde gemoedelijkheid van nudisten dat dit soort praktijken voorkomen. Naaktrecreanten zijn over het algemeen niet erg alert op mensen die met cameras rondlopen
lijkt me een gezonde instelling. naaktstrand kan ik me nog voorstellen nudisme niet. ik wil geen situatie in de campingwinkel waarbij sjaak bij het vooroverrijken naar goudkuipje met zijn pielemuis mijn ham toucheert. of dat ik bep met haar grote harige kut het zadel zie natmaken van een leenfietsje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:18 schreef rheingold het volgende:
ik ben erg alert op filmende en fotograferende vieze mannetjes. mijn kinderen zijn heilig voor me. en ik merk om me heen dat iedereen er zo'n houding op na houdt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me een gezonde instelling. naaktstrand kan ik me nog voorstellen nudisme niet. ik wil geen situatie in de campingwinkel waarbij sjaak bij het vooroverrijken naar goudkuipje met zijn pielemuis mijn ham toucheert. of dat ik bep met haar grote harige kut het zadel zie natmaken van een leenfietsje.
Precies. Wat dit topic in SEX doet vraag ik mij dus ook af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef 911GT2 het volgende:
Laten we even voorop stellen dat het naaktstrand en sex werkelijk niks met elkaar te maken hebben. Net als sauna en sex niks met elkaar te maken hebben.
Die kijken totaal niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef andreabonne het volgende:
Hmm ... en foto's maken van eigen kids en/of gezin dan? Wordt er dan ook gelijk wantrouwend gekeken? Ik neem aan dat ook nudisten vakantiekiekjes hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:18 schreef rheingold het volgende:
ik ben erg alert op filmende en fotograferende vieze mannetjes. mijn kinderen zijn heilig voor me. en ik merk om me heen dat iedereen er zo'n houding op na houdt.
En waar is dat strand bij Kijkduin dan? Daar wil ik ook weleens naar toe (mocht het weer warm worden)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:40 schreef rheingold het volgende:
naaktstrand bij kijkduin is perfect. nooit echt supervol. kijk je richting kijkduin of scheveningen dan zie je dat het echt keidruk is op de geklede stranden. en het is er altijd netjes. die 40 ton afval die de afgelopen hittegolf van het strand gehaald moest worden snachts kwam zeker weten niet van het naaktstrand. en ja er gaat niets boven naaktzwemmen. zo'n zwembroek is dan maar een lastig iets eigenlijk.
Een heel album hiero...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef Bright het volgende:
[..]
Hmm ... en foto's maken van eigen kids en/of gezin dan? Wordt er dan ook gelijk wantrouwend gekeken? Ik neem aan dat ook nudisten vakantiekiekjes hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |