abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40426936
Vandaag maar een beetje thuis bankdrukken + chinups doen, als 2x natgeregend en heb geen zin voor de 3de keer kleding te wisselen
pi_40430487
Ik wil het nog wel eens quoten:

Timing of amino acid-carbohydrate ingestion alters anabolic response of muscle to resistance exercise.

"..the response of net muscle protein synthesis to consumption of an EAC solution immediately before resistance exercise is greater than that when the solution is consumed after exercise, primarily because of an increase in muscle protein synthesis as a result of increased delivery of amino acids to the leg"

Eiwitten worden sowieso niet als brandstof gebruikt, dus dat is niet van toepassing. Wanneer je whey inneemt en daarna actief bezig bent; is de eiwitsynthese dus hoger dan wanneer je in een rustperiode (na de training) zit.

Over stackers gesproken; deze fatburner: http://www.1fast400.com/?products_id=2364 schijnt een van de beste te zijn. Misschien een tip.

Eieren inderdaad koken (4 per keer kan makkelijk in 1 pan).
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:21:35 #178
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40430847
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:31 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

zeg ook dat ze moet gaan bulken
Dat ga ik nooit voor elkaar krijgen man, ik heb haar net aan haar verstand weten te brengen dat dieeten zinloos is.
pi_40430850
defenitie van eiwitsynthese..?

dit dus?: "is het nu nuttig omdat het dan al in je bloed zit wann je het nodig hebt?"
balsporten :r
pi_40431412
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:21 schreef Tommy__ het volgende:
defenitie van eiwitsynthese..?

dit dus?: "is het nu nuttig omdat het dan al in je bloed zit wann je het nodig hebt?"
Eiwitsynthese is de vorming van eiwitten. Wat er gebeurt is in feite het volgende;
1. in de celkern wordt het deel vd DNA streng dat nodig is voor de aanmaak van eiwitten gekopieerd
2. de kopie, het zogenaamde mRNA, verlaat de celkern en gaat naar de ribosomen, waar eiwitten worden "gemaakt".
3. de informatie over de eiwitsynthese wordt afgegeven
4. tRNA "verzamelt" de diverse aminozuren en koppelt ze op de ribosomen, zodat het eiwit gemaakt wordt.

Kortom, een verhoogde eiwitsynthese betekent een verhoogde eiwitaanmaak, en een verhoogde eiwitaanmaak is natuurlijk een verhoogde spieraanmaak.

Waarschijnlijk wordt die verhoging veroorzaakt door de training zelf, zoals ook in dat citaat staat. Zoals ik het lees is de afgifte van aminozuren in de benen groter (door de training) en kunnen er dus meer eiwitten gevormd worden.

Daarom is die casseine na de training ook zo belangrijk. Na de training (2 uur na inname whey) is de whey gedaald tot onder de baseline (er zijn dus minder aminozuren dan vóór de inname) waardoor de eiwitsynthese stil komt te liggen. Door de casseine (die gedurende 4-6 uur piekt) kan de eiwitsynthese (die al flink op gang is gekomen door en tijdens de training) stabiel blijven; en dus meer spiervorming. De eerste 12 uur na de training zijn dan ook de belangrijkste uren; de eiwitsynthese is in die periode het grootst. Spreekt dus vanzelf dat je dan (naast de shakes) het meest mot vreten.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:42:00 #181
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40431551
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef LedZep het volgende:

[..]

blaaa
dus wat gaan we elke training doen ?

jawel, squatten
pi_40432084
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:

[..]

dus wat gaan we elke training doen ?

jawel, squatten
Dat spreekt voor zich
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:56:10 #183
140141 ivosnivo
pi_40432127
Ik heb nu al last van 1 knie 1 schouder, 1 onderrug en 1 bicepsaanhechtingspunt. Ik sla even over......
pi_40433225
Na al dat gelul over eiwitopnames enzo: Maakt het nou echt zoveel uit? Ik bedoel, wat nou als je al die shakes niet neemt, maar wel goed eet. Zouden je gains dat significant lager zijn?

Zou dat hydroxycut hardcore trouwens beter werken dan good ol' ephedra?
pi_40434375
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef synthesix het volgende:
Na al dat gelul over eiwitopnames enzo: Maakt het nou echt zoveel uit? Ik bedoel, wat nou als je al die shakes niet neemt, maar wel goed eet. Zouden je gains dat significant lager zijn?

Ik neem helemaal geen shakes. Zegt voldoende denk ik zo (maar goed, ik ga ook richting de 3,5gr eiwit / kg en bergen cholesterol / vit d..dus ik ben een anabool vat )

Is hetzelfde als vragen of Solgar's Omnium een betere multivit is dan Kruidvat's multi voor sporters .
pi_40434408
ik heb vorig jaar een periode getraind en soja poeder (wat zogezegt minder helpt) gebruikt ipv whey shakes, en ik maakte ongv dezelfde gains dan nu.. je kan heus enorm groeien zonder whey supps, kijk maar naar ivo die nog niet zo lang bezig is met die -shizzle-
balsporten :r
pi_40434598
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik neem helemaal geen shakes. Zegt voldoende denk ik zo (maar goed, ik ga ook richting de 3,5gr eiwit / kg en bergen cholesterol / vit d..dus ik ben een anabool vat )

Is hetzelfde als vragen of Solgar's Omnium een betere multivit is dan Kruidvat's multi voor sporters .
En wat is correspondeert hier met ephedra, solgarmeuk of kruidvat?
pi_40434965
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:00 schreef synthesix het volgende:

[..]

En wat is correspondeert hier met ephedra, solgarmeuk of kruidvat?
Kruidvat. Het is niet per se slecht.. en het werkt wel. Maar er zijn "modernere" alternatieven die soms beter werken. Zelfs bv met creatine van een huismerk (XXL nutrition) en Clout creatine. Het ene product bevat meer stoffen en is dus krachtiger.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:32:19 #189
140141 ivosnivo
pi_40435831
quote:

Ik heb 7,5 jaar zonder getraind. Nu 1,5 jaar met ben begonnen met 2 keer per dag 1 schepje met halve liter melk, en nu 3 keer per dag.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:33:27 #190
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40441586
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:02 schreef Tommy__ het volgende:
en liefst zo breed mogelijk gaan staan ik heb zelf al het gevoel dat m'n bips zijn uitgezet
Bolle billen
quote:

Ik neem shakes omdat ik niet tegen kwark kan...en 't is anti spierpijn uit een beker
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb 7,5 jaar zonder getraind. Nu 1,5 jaar met ben begonnen met 2 keer per dag 1 schepje met halve liter melk, en nu 3 keer per dag.
Maar merk je verschil ga groei? Herstel?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:08:38 #191
140141 ivosnivo
pi_40442194
Moeilijk te zeggen, denk van wel. Me melk wordt er sowieso lekkerder op. Maar ik denk net als ledzep dat het best mogelijk is te groeien zonder shakes. Alleen op een bepaald punt kun je ervoor kiezen want ik heb totaal geen zin in tonijn of andere ranzige dingen.
pi_40442528
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Kruidvat. Het is niet per se slecht.. en het werkt wel. Maar er zijn "modernere" alternatieven die soms beter werken. Zelfs bv met creatine van een huismerk (XXL nutrition) en Clout creatine. Het ene product bevat meer stoffen en is dus krachtiger.
Maar er zit überhaupt geen ephedra in hydroxycut he, en omdat ze altijd zeggen dat moderne stackers niet aan de oude vertrouwde eca stack konden tippen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:00:20 #193
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40445482
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:08 schreef ivosnivo het volgende:
Moeilijk te zeggen, denk van wel. Me melk wordt er sowieso lekkerder op. Maar ik denk net als ledzep dat het best mogelijk is te groeien zonder shakes. Alleen op een bepaald punt kun je ervoor kiezen want ik heb totaal geen zin in tonijn of andere ranzige dingen.
Als jouw lichaam 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig heeft en je maar 1,8 kan halen uit je voeding zou het wel redelijk stupide zijn dat laatste beetje niet makkelijk via eiwitpoeder aan te vullen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_40445646
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Als jouw lichaam 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig heeft en je maar 1,8 kan halen uit je voeding zou het wel redelijk stupide zijn dat laatste beetje niet makkelijk via eiwitpoeder aan te vullen.
De vraag is of er überhaupt sprake is van een eiwit"tekort". Ik ben licht, dus haal makkelijk 3+ gram eiwit / kg.. maar dat is zonder tonijn / zalm, zonder noten, zonder veel vlees.. dus zelfs voor een 100+ kg lijkt het mij niet al te moeilijk die 2-2,5 gram te halen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:08:39 #195
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40445769
Dat tekort weet je pas als je 't berekent. Maar stel het is er en je kan dus niet je voeding omhoog schroeven zie ik niet waarom je dat niet uit proteine poeder kan nemen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_40449093
wat doet ZMA precies? ervaringen?
pi_40450137
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef pagathan het volgende:
wat doet ZMA precies? ervaringen?
ZMA bevat de mineralen zink en magnesium in relatief hoge doseringen icm vitamine B6, wat naar het schijnt onder andere testosteronverhogend werkt, herstel bevorderd en sowieso kwalitatieve slaap oplevert. Geen ervaring, wel (positieve) ervaringen van anderen gehoord.

Extra magnesium is bij atleten sowieso aan te raden omdat calcium de opname van magnesium verminderd (en andersom), waardoor er vaak een tekort aan magnesium ontstaat door veel calcium gebruik.
pi_40452898
Wat heeft de goodmorning eigenlijk voor toegevoegde waarde tov de sl/romanian deadlift?
Ik heb m nog nooit gedaan, maar het lijkt mij net gewoon dezelfde oefening, wat beweging en gewicht op je posterior chain betreft.
pi_40452938
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef synthesix het volgende:
Wat heeft de goodmorning eigenlijk voor toegevoegde waarde tov de sl/romanian deadlift?
Ik heb m nog nooit gedaan, maar het lijkt mij net gewoon dezelfde oefening, wat beweging en gewicht op je posterior chain betreft.
Dat klopt, de beweging is exact gelijk aan de RDL.
pi_40453244
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')