Dat ga ik nooit voor elkaar krijgen man, ik heb haar net aan haar verstand weten te brengen dat dieeten zinloos is.quote:

Eiwitsynthese is de vorming van eiwitten. Wat er gebeurt is in feite het volgende;quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:21 schreef Tommy__ het volgende:
defenitie van eiwitsynthese..?
dit dus?: "is het nu nuttig omdat het dan al in je bloed zit wann je het nodig hebt?"

Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
dus wat gaan we elke training doen ?
jawel, squatten

Ik neem helemaal geen shakes. Zegt voldoende denk ik zo (maar goed, ik ga ook richting de 3,5gr eiwit / kg en bergen cholesterol / vit d..dus ik ben een anabool vatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef synthesix het volgende:
Na al dat gelul over eiwitopnames enzo: Maakt het nou echt zoveel uit? Ik bedoel, wat nou als je al die shakes niet neemt, maar wel goed eet. Zouden je gains dat significant lager zijn?
Zou dat hydroxycut hardcore trouwens beter werken dan good ol' ephedra?

En wat is correspondeert hier met ephedra, solgarmeuk of kruidvat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik neem helemaal geen shakes. Zegt voldoende denk ik zo (maar goed, ik ga ook richting de 3,5gr eiwit / kg en bergen cholesterol / vit d..dus ik ben een anabool vat)
Is hetzelfde als vragen of Solgar's Omnium een betere multivit is dan Kruidvat's multi voor sporters.

Kruidvat. Het is niet per se slecht.. en het werkt wel. Maar er zijn "modernere" alternatieven die soms beter werken. Zelfs bv met creatine van een huismerk (XXL nutrition) en Clout creatine. Het ene product bevat meer stoffen en is dus krachtiger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:00 schreef synthesix het volgende:
[..]
En wat is correspondeert hier met ephedra, solgarmeuk of kruidvat?

Ik heb 7,5 jaar zonder getraind. Nu 1,5 jaar met ben begonnen met 2 keer per dag 1 schepje met halve liter melk, en nu 3 keer per dag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef synthesix het volgende:
Na al dat gelul over eiwitopnames enzo: Maakt het nou echt zoveel uit? Ik bedoel, wat nou als je al die shakes niet neemt, maar wel goed eet. Zouden je gains dat significant lager zijn?

Bolle billenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:02 schreef Tommy__ het volgende:
en liefst zo breed mogelijk gaan staanik heb zelf al het gevoel dat m'n bips zijn uitgezet
![]()
Ik neem shakes omdat ik niet tegen kwark kan...en 't is anti spierpijn uit een bekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef synthesix het volgende:
Maar merk je verschil ga groei? Herstel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb 7,5 jaar zonder getraind. Nu 1,5 jaar met ben begonnen met 2 keer per dag 1 schepje met halve liter melk, en nu 3 keer per dag.

Maar er zit überhaupt geen ephedra in hydroxycut he, en omdat ze altijd zeggen dat moderne stackers niet aan de oude vertrouwde eca stack konden tippen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Kruidvat. Het is niet per se slecht.. en het werkt wel. Maar er zijn "modernere" alternatieven die soms beter werken. Zelfs bv met creatine van een huismerk (XXL nutrition) en Clout creatine. Het ene product bevat meer stoffen en is dus krachtiger.

Als jouw lichaam 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig heeft en je maar 1,8 kan halen uit je voeding zou het wel redelijk stupide zijn dat laatste beetje niet makkelijk via eiwitpoeder aan te vullen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:08 schreef ivosnivo het volgende:
Moeilijk te zeggen, denk van wel. Me melk wordt er sowieso lekkerder op. Maar ik denk net als ledzep dat het best mogelijk is te groeien zonder shakes. Alleen op een bepaald punt kun je ervoor kiezen want ik heb totaal geen zin in tonijn of andere ranzige dingen.

De vraag is of er überhaupt sprake is van een eiwit"tekort". Ik ben licht, dus haal makkelijk 3+ gram eiwit / kg.. maar dat is zonder tonijn / zalm, zonder noten, zonder veel vlees.. dus zelfs voor een 100+ kg lijkt het mij niet al te moeilijk die 2-2,5 gram te halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als jouw lichaam 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig heeft en je maar 1,8 kan halen uit je voeding zou het wel redelijk stupide zijn dat laatste beetje niet makkelijk via eiwitpoeder aan te vullen.

ZMA bevat de mineralen zink en magnesium in relatief hoge doseringen icm vitamine B6, wat naar het schijnt onder andere testosteronverhogend werkt, herstel bevorderd en sowieso kwalitatieve slaap oplevert. Geen ervaring, wel (positieve) ervaringen van anderen gehoord.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef pagathan het volgende:
wat doet ZMA precies? ervaringen?

Dat klopt, de beweging is exact gelijk aan de RDL.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef synthesix het volgende:
Wat heeft de goodmorning eigenlijk voor toegevoegde waarde tov de sl/romanian deadlift?
Ik heb m nog nooit gedaan, maar het lijkt mij net gewoon dezelfde oefening, wat beweging en gewicht op je posterior chain betreft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |