abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:25:46 #26
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40263122
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:07 schreef Frautie het volgende:

[..]

Werk of prive?

Als 't werk is, eisen dat je kan trainen

En als 't prive is hélémaal eisen dat je kan trainen. Gewoon zeggen dat je afkickverschijnselen krijgt en onhandelbaar wordt ofzo
[..]

Mjaah, ik snap dat je doelstellingen moet hebben...maar leg de lat niet onrealistisch hoog en wil niet teveel tegelijk

Probeer een goed eet / trainingschema te vinden...en bouw dat langzaam uit. Ga op tijd naar bed.....dat vind ik nogal eens een probleem

En als je hulp wil, zet hier neer hoe je eet / traint. Volgens mij zit er hier wel genoeg ervaring om je te helpen
Hmzz hoe ik eet, nou 6x per dag, sochtends (7:00)een liter drinkontbijt van campina i glas = 2 bruine boterhammen met kaas dus i liter =4 glazen=8 boterhammen.
Dan om 9 uur 2 banaantjes en een 2 boterhammen met kipfilet, om 12 uur lunch.. whatever ze in de kantine voorschotelen....(meestal pasta o.i.d) om 3 uur wederom 2 banaantjes, en weer brood met kipfilet, en een shake erbij, om 6 uur avondeten, meestal pasta, of rijst of iets anders, dus meestal pasta... en in de avond vreet ik alles wat voorhanden is, van ijs tot chips (maischips that is) en voor het slapengaan nog een eiwitshake.
Train 3 tot 4x in de week 2 spiergroepen per training, schema wordt wekelijks omgegooid.
na het trainen standaard een eiwitshake met druivesuiker toegevoegd.

Dus al met al lijkt het me dat ik redelijk goed bezig ben... Maar de doelstelling is niet helemaal onrealistisch hoor, voor mijn ongeluk woog ik 89,5 kg. Daar ging wel 5 jaar trainen aan vooraf, maar dat was ik binnen drie maanden kwijt in het ziekenhuis.. (heb 3 maanden platgelegen in zon mooi ronddraaiend bed...., daarna nog 2 maanden met een corsetje gelopen)
Ride like the devil is chasing you..........
pi_40263214
stel je begint met trainen en alles is optimaal dus eten,rust en trainen
hoeveel kg spiermassa kan je er dan max bij krijgen per maand
hay hay
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:35:24 #28
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40263385
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef RSV1000R het volgende:
Hmzz hoe ik eet, nou 6x per dag, sochtends (7:00)een liter drinkontbijt van campina i glas = 2 bruine boterhammen met kaas dus i liter =4 glazen=8 boterhammen.
Dan om 9 uur 2 banaantjes en een 2 boterhammen met kipfilet, om 12 uur lunch.. whatever ze in de kantine voorschotelen....(meestal pasta o.i.d) om 3 uur wederom 2 banaantjes, en weer brood met kipfilet, en een shake erbij, om 6 uur avondeten, meestal pasta, of rijst of iets anders, dus meestal pasta... en in de avond vreet ik alles wat voorhanden is, van ijs tot chips (maischips that is) en voor het slapengaan nog een eiwitshake.
Train 3 tot 4x in de week 2 spiergroepen per training, schema wordt wekelijks omgegooid.
na het trainen standaard een eiwitshake met druivesuiker toegevoegd.

Dus al met al lijkt het me dat ik redelijk goed bezig ben... Maar de doelstelling is niet helemaal onrealistisch hoor, voor mijn ongeluk woog ik 89,5 kg. Daar ging wel 5 jaar trainen aan vooraf, maar dat was ik binnen drie maanden kwijt in het ziekenhuis.. (heb 3 maanden platgelegen in zon mooi ronddraaiend bed...., daarna nog 2 maanden met een corsetje gelopen)
Goed bezig

Echter, je kan qua eten wat kleine dingen aanpassen....

Ik zie dat je 2 keer per dag wat bananen eet...Ik zou 1 maaltijd vervangen door wat vis. Dus een blikje tonijn ofzo

En ipv 's avonds te gaan junken kan je ook een bak kwark eten met wat fruit erdoor. Of kokos. Of halvajam. Of gewoon kwark als je dat lust

(voor de rest moeten de mannen je maar op weg helpen...ik hoef nooit te bulken, dus ik weet ook niet hoeveel je van alles zou moeten eten )

En doe je nu al echt krachttraining? Of zit je nog een schema in elkaar te zetten?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:36:42 #29
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40263418
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:29 schreef meelborp het volgende:
Alles is nooit optimaal

Zowiezo mag je de 1e paar maanden opbouwen....Als je als een MoFo los gaat, dan zit je binnen no time geblesseerd thuis.

En dan nog hangt alles af van je bouw/stofwisseling
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_40263492
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:36 schreef Frautie het volgende:

[..]

Alles is nooit optimaal

Zowiezo mag je de 1e paar maanden opbouwen....Als je als een MoFo los gaat, dan zit je binnen no time geblesseerd thuis.

En dan nog hangt alles af van je bouw/stofwisseling
ik zeg stel dat alles optimaal is en dat je gewoon een gemm. bouw/stofwisseling heb
hay hay
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:42:40 #31
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40263568
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Frautie het volgende:

[..]

Goed bezig

Echter, je kan qua eten wat kleine dingen aanpassen....

Ik zie dat je 2 keer per dag wat bananen eet...Ik zou 1 maaltijd vervangen door wat vis. Dus een blikje tonijn ofzo

En ipv 's avonds te gaan junken kan je ook een bak kwark eten met wat fruit erdoor. Of kokos. Of halvajam. Of gewoon kwark als je dat lust

(voor de rest moeten de mannen je maar op weg helpen...ik hoef nooit te bulken, dus ik weet ook niet hoeveel je van alles zou moeten eten )

En doe je nu al echt krachttraining? Of zit je nog een schema in elkaar te zetten?
Enige probleem is dat ik vindt dat vis hoort te zwemmen in het water en niet in mijn buik, kortom, ik lust het gewoon niet......
En savonds snack ik regelmatig grote bakken kwark weg heerlijk spul ,maar dan wel de volle kwark van almhoff, die light shit hoef ik niet.. en ik drink sowieso al 2 liter volle melk per dag.. dus ook dat zit wel goed..

Maar ik doe idd weer krachttraining ja, ik kan en mag in principe alles weer doen, zo lang ik maar rekening hou met mijn rug. dus met dat in mijn achterhoofd ga ik er weer vol tegenaan
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:00:57 #32
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40264038
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:39 schreef meelborp het volgende:
ik zeg stel dat alles optimaal is en dat je gewoon een gemm. bouw/stofwisseling heb
Dan nog kan ik je (of iemand anders) een antwoord geven.

Als je nou eens verteld wat je leeftijd is, wat je weegt...of je al aan sport doet (zoja, wat).

En wat je wil bereiken. Dan zijn er vast wel mensen die je op weg kunnen helpen
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:42 schreef RSV1000R het volgende:

Enige probleem is dat ik vindt dat vis hoort te zwemmen in het water en niet in mijn buik, kortom, ik lust het gewoon niet......
En savonds snack ik regelmatig grote bakken kwark weg heerlijk spul ,maar dan wel de volle kwark van almhoff, die light shit hoef ik niet.. en ik drink sowieso al 2 liter volle melk per dag.. dus ook dat zit wel goed..

Maar ik doe idd weer krachttraining ja, ik kan en mag in principe alles weer doen, zo lang ik maar rekening hou met mijn rug. dus met dat in mijn achterhoofd ga ik er weer vol tegenaan

Dat heb ik met kwark. Heb 't een tijdje gegeten, kreeg ik pukkeltjes van op mijn schouder
Ik vind de structuur ervan letterlijk om te kotsen dus dat eet ik maar niet meer.
En ik vond de kwark van Appie, dus de biogarde kwark wel lekker....en dat was dan ook gelijk de enige kwark die ik ok vond. De rest is

Hoevaak train je nu in de week?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:25:30 #33
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40264726
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:29 schreef meelborp het volgende:
Is niet te zeggen, teveel variabelen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:30:55 #34
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40264892
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:00 schreef Frautie het volgende:

[..]

Dan nog kan ik je (of iemand anders) een antwoord geven.

Als je nou eens verteld wat je leeftijd is, wat je weegt...of je al aan sport doet (zoja, wat).

En wat je wil bereiken. Dan zijn er vast wel mensen die je op weg kunnen helpen
[..]

Dat heb ik met kwark. Heb 't een tijdje gegeten, kreeg ik pukkeltjes van op mijn schouder
Ik vind de structuur ervan letterlijk om te kotsen dus dat eet ik maar niet meer.
En ik vond de kwark van Appie, dus de biogarde kwark wel lekker....en dat was dan ook gelijk de enige kwark die ik ok vond. De rest is

Hoevaak train je nu in de week?
3 tot 4 x in de week... hangt er vanaf hoe goed mijn rug meewerkt.. maar minimaal 3x in de week..
pi_40265923
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef RSV1000R het volgende:

[..]

Hehe , ik wil zo snel mogelijk terug naar mijn oude niveau.. dus van 72 kilo nu, naar 85 over een paar maanden, dus ik train me de ziekte.. Misschien dat ik de HIT (high intensity training) ook nog ga proberen, das 3x per week trainen en dan alle spiergroepen 1x mee pakken..
Volgens mijn Broer werkte die redelijk goed bij hem....
Maar als iemand nog goede massa gain tips heeft all is welcome...
(oh ja ik heb een compleet fucked up metabolisme)

Maar de pijn is gewoon ff een noodzakelijk kwaad voor erbij, de spieren moeten weer wennen aan de bealsting die er op komt, en daar protesteren ze wel eens tegen.. Jammer voor ze... groeien moet het.....
De vernieuwde OP biedt uitkomst!

"Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme )."

Succes met je 5000 cleane kcals
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:47:17 #36
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40267608
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

"Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme )."

Haha nog meer eten.. hou eens op man.... ik eet al zoveel..... daar past dadelijk niets meer bij...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:57:35 #37
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40267989
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:

Pff, ik moet er niet aan denken om zoveel te moeten eten

Mijn buikje zou *plof* doen. Ik zit nu al soms met tegenzin te eten

Maar euh, jij wil toch ook gaan bulken?
pi_40268120
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef Frautie het volgende:

[..]

Pff, ik moet er niet aan denken om zoveel te moeten eten

Mijn buikje zou *plof* doen. Ik zit nu al soms met tegenzin te eten

Maar euh, jij wil toch ook gaan bulken?
Ik ga straks op jacht om te kijken waar ik 20 eieren trays kan kopen. Vanaf morgen start mijn "opbouwfase" richting de 5000kcals. Over een week of wat moet ik daar dan op of boven zitten.

Niet eens zo moeilijk hoor, gewoon 3 liter melk, een eitje of 3-4 per dag, 16+ boterhammen met dingen als kaas / pindakaas / vleeswaren, misschien wat kwark.. brinta evt en als je dan avondeten meetelt zit je er al op.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:18:42 #39
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40268711
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:
Ik ga straks op jacht om te kijken waar ik 20 eieren trays kan kopen. Vanaf morgen start mijn "opbouwfase" richting de 5000kcals. Over een week of wat moet ik daar dan op of boven zitten.
Niet eens zo moeilijk hoor, gewoon 3 liter melk, een eitje of 3-4 per dag, 16+ boterhammen met dingen als kaas / pindakaas / vleeswaren, misschien wat kwark.. brinta evt en als je dan avondeten meetelt zit je er al op.
De kalo's redden is niet zo'n probleem......Maar ik zou serieus buikpijn krijgen van al dat eten!!
Dat heb ik nu al soms
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:24:50 #40
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40270873
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:42 schreef RSV1000R het volgende:

[..]

quote:
Whehe dat heb ik ook, zit nu sinds kort aan de visoliecapsules om dat te compenseren.
quote:

Je kunt ook pinda's eten of andere noten die je lekker vind. Alleen zul je ook vast wel een beetje vet aankomen maar daar moet je ff schijt aan hebben Vertrouw op je spiergeheugen, binnen 1 jaar als je normaal kunt trainen ten minste moet je wel weer op je oude niveau kunnen zitten denk ik.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:26:29 #41
140141 ivosnivo
pi_40270927
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef Frautie het volgende:

[..]

De kalo's redden is niet zo'n probleem......Maar ik zou serieus buikpijn krijgen van al dat eten!!
Dat heb ik nu al soms
Wat wil je bereiken dan? Je moet het ook langzaam opschroeven wat je eet dan kan je lichaam er wat aan wennen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:39:09 #42
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40271410
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je kunt ook pinda's eten of andere noten die je lekker vind. Alleen zul je ook vast wel een beetje vet aankomen maar daar moet je ff schijt aan hebben Vertrouw op je spiergeheugen, binnen 1 jaar als je normaal kunt trainen ten minste moet je wel weer op je oude niveau kunnen zitten denk ik.
Hmm visolie capsules.. is dat een beetje normaal weg te krijgen, ik bedoel kwil niet ruiken naar een klamme mossel zeg maar....

Maar Ik kan weer bijna volledig normaal trainen. dus met een beetje mazzel gaat het wel redelijk snel weer goedkomen.. maar ja als ik dan weer tegen de 85-89 kilo weeg wil ik uiteraard weer meer....
Het is gewoon nooit goed eigenlijk....
pi_40271757
Zo dat was weer een hoop bij lezen. Goeie overzichtelijke OP, staat eigenlijk alles in voorbeginners en gevorderden (tevens tvp)
There is no finishline...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:53:19 #44
140141 ivosnivo
pi_40271935
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef RSV1000R het volgende:

[..]

Hmm visolie capsules.. is dat een beetje normaal weg te krijgen, ik bedoel kwil niet ruiken naar een klamme mossel zeg maar....

Maar Ik kan weer bijna volledig normaal trainen. dus met een beetje mazzel gaat het wel redelijk snel weer goedkomen.. maar ja als ik dan weer tegen de 85-89 kilo weeg wil ik uiteraard weer meer....
Het is gewoon nooit goed eigenlijk....
Ik ben begonnen met 1 capsule per dag. In het begin (misschien zat het puur tussen me oren) moest ik wel is wat boeren na het innemen van een capsule. Ik neem er nu 3 per dag en heb nergens meer last van.

Idd je vind altijd weer nieuwe doelen nog voor je je andere bereikt hebt
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:57:55 #45
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40272140
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef ivosnivo het volgende:
Wat wil je bereiken dan? Je moet het ook langzaam opschroeven wat je eet dan kan je lichaam er wat aan wennen.
Ik wil eens kijken wat er gebeurt als ik goed op mijn voeding let en keihard ga trainen

Ik ben volgens mij best sterk voor een meid en ik wil wel kijken wat mijn max is.

'T kan in 2 woorden Sterker, strakker.

Ik heb alleen 1 valkuil, en dat is dat ik te fana kan zijn. Dus ik moet goed op mijn voeding en rust letten. Anders kom ik de man met de moker tegen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:57:56 #46
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40272141
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met 1 capsule per dag. In het begin (misschien zat het puur tussen me oren) moest ik wel is wat boeren na het innemen van een capsule. Ik neem er nu 3 per dag en heb nergens meer last van.

hmzz toch maar eens bestellen bij fitnessnet.nl dan

en idd doelen vindt je altijd wel...
pi_40275303
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

wat hebben die visolie shizzle dingen voor nut dan?

En zometeen ff lekker trainen, deadliften, BOR's en speedbenchen... jeweettttoocchhhh
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:26:05 #48
140141 ivosnivo
pi_40275329
Goed voor je doorbloeding en het schijnt spierafbraak tegen te gaan.
pi_40278112
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef LedZep het volgende:
Leg extension moet je helemaal niet doen

Voor een quads-training heb je genoeg aan oefeningen als front squat, hack squat (machine en barbell), leg press. Squat komt daar nog bij als opperguru van de beenoefeningen. Who needs leg extensions?
man herlees m'n post, het gaat om problemen met de lies
balsporten :r
pi_40279060
In visolie (en lijnzaadolie en dat soort meuk), zit ook nog veel omega 6, wat ook goed is voor de vetverbranding en algemene gezondheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')