O ja. Nu hebben we: Leo, Yolanda, Desiree, Koos, Robin, Hieke, Kim, Georgie, Ferdi, Bianca, Ed, Darius (Mohammed Ali), Annet, Miranda en .....quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef Langkousonline het volgende:
Miranda?
Jappie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef Langkousonline het volgende:
Het was net een hondennaam....die kerel heeft er maar even ingezeten omdat die niet gekozen was....Verdorie, hoe heet die man toch![]()
En hij leek op een poedel on steroids.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef Langkousonline het volgende:
Het was net een hondennaam....die kerel heeft er maar even ingezeten omdat die niet gekozen was....Verdorie, hoe heet die man toch![]()
Inderdaad. En die speelde heel erg een spelletje. Maar de anderen trapten er niet in en kozen voor Miranda.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lezen lullo...er stond "hondennaam" niet "hond" ......![]()
Woehahaha.....Dan kan het niet anders dan Rex zijn.....Zo heette mijn 1e hond: een bastaardpoedel die nogal gestoord was.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij leek op een poedel on steroids.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet het, en eerlijk zonder op te zoeken: Rex![]()
*dubbeldepubbel*quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Nog maar ééntje dan ... Naar wie moest de tandarts in het BB-1 huis ?
*foutje bedankt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Nog maar ééntje dan ... Naar wie moest de tandarts in het BB-1 huis ?
Iemand van Mediawatchers of Sgoppers die het wel weet anders?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef Sanne het volgende:
O.k. ik weet wel een moeilijke:
Tijdens de Bad Brother meeting in 2001 lazen Sabine en Bart iets voor op het podium.
Vraag is: Wat lazen zij voor?
"Wij, Sabine en Bart, verklaren hierbij plechtig beestachtige sex te hebben gehad in het huis. Wij claimen hierbij de eer de eerste mensen in BB te zijn die sex hebben gehad".quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:44 schreef Sanne het volgende:
Er staat nog een vraag uit het vorige topic, voor de die-hard oer BB-Fokkers:
[..]
Iemand van Mediawatchers of Sgoppers die het wel weet anders?
Nope helaas, dat was het niet!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
"Wij, Sabine en Bart, verklaren hierbij plechtig beestachtige sex te hebben gehad in het huis. Wij claimen hierbij de eer de eerste mensen in BB te zijn die sex hebben gehad".
Maar het kan ook iets anders geweest zijn, ik stond te ver van het podium![]()
Ik dacht: ik typ stiekem wat in Google in, want dat incrowddiehardgedoe heeft wel lang genoeg geduurd... Google: sabine bart "bad brother". En waar verwijst Google NU ALWEER naar toe? Naar deze quiz-reeks.quote:
Het schiet me ineens te binnen, het was Bart, die zei zoiets van : 'I did not have sex with that woman'quote:
Ook fout.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het schiet me ineens te binnen, het was Bart, die zei zoiets van : 'I did not have sex with that woman'![]()
Gert Jan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef tong80 het volgende:
Wie zei al snel tegen Frank :
'Ik ga je slopen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |