Stiekem?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Rosbief het volgende:
Zouden ze stiekem niet allemaal doping gebruiken (met mate), en is het gewoon een sport op zich om net onder die grens te blijven van wel/niet gepakt worden?
je bent mijn heldquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Straks is Wim Vansevenant gewoon de enige die een schone tour heeft gereden.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
R uit je naam halen en ik geef je een redelijke kans.
Ja hoor geloof jij dat Mauresmo doping gebruikt heeft, dat is puur natuurquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ondertussen worden de spuitende en slikkende tennissers, atleten en voetballers nog maar eens weggemoffeld en begint niemand daarover. Nee, het is altijd de "vuile" wielersport.
Je moet het denk ik meer zo zien dat er een randje is waar hij over is gegaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef rednajt het volgende:
Wat een bullshit allemaal....er is geen enkele renner in de tour die niks heeft gebruikt....Maar ze hebben hem gewoon extra gecontroleerd.
dat is toch ook die man die zegt dat bijna de gehele nederlandse 'top' in het wielrennen aan de dope zit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Rudieh het volgende:
blijf dit bericht verontrustend vinden:
[..]
Die vent die bij Smeets aan tafel zat onlangs? Wat een lapzwans was datquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat is toch ook die man die zegt dat bijna de gehele nederlandse 'top' in het wielrennen aan de dope zit.
Mauresmo is gewoon puur natuurlijk... een travestietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hoor geloof jij dat Mauresmo doping gebruikt heeft, dat is puur natuur![]()
Dat is echt zo fucking irritant ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:
http://www.topix.net/forum/cycling/floyd-landis
Schat jij Landis zo slim in dat ie dat doorheeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Harm Kuipers zegt op Teletekst dat het toedienen van Testosteron de avond voor een etappe totaal geen nut heeft.
Is weer typisch Amerikaans.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:
Jezus sommige van die Amerikanen zitten nu van dat dit weer een hetze is tegen hun opgezet door de fransen.
Wij (de Europeanen haten hen, want zij zijn zoveel beter en wij zijn zo jaloers)
http://www.topix.net/forum/cycling/floyd-landis
Dat is altijd zo in- en intriest. Die eenzijdige kritiek op Europeanen, met name op Fransen.quote:
En dan vergeet ik Santiago Perez nog met zijn droomvuelta in 2004.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Festina implodeerde in 1 keer. Bij Phonak worden al zo'n 3 a 4 jaar lang jaarlijks hun kopstukken betrapt op doping, waarna ze gewoon doodleuk verder gaan met nieuwe kopmannen aan te trekken die vervolgens op hun beurt ook weer betrapt worden. Hamilton, Botero, Santos Gonzales, Guitierrez, Camenzind (ook Phonak, toch?), noem ze eigenlijk maar op.
Ne dit keer wordt heel Europa over een kam gescheerd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is echt zo fucking irritant ja.
En altijd op Fransen kankeren![]()
Als Breukink dit echt heeft gezegd, is het een prutser.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:44 schreef Robocock het volgende:
Breukink vermoedt dat Landis na zijn inzinking in de zestiende rit van de Tour wanhopig is geworden. „Het lijkt op een alles-of-nietspoging. Dat hij na de zeventiende etappe is gepakt, vind ik niet verwonderlijk. Dat was een uitzonderlijk sterk nummertje.”
Ja, ja, Dat riedeltje ken ik wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ne dit keer wordt heel Europa over een kam gescheerd.
wij zijn allemaal jaloers en gunden het Landis niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |