je bent mijn heldquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Straks is Wim Vansevenant gewoon de enige die een schone tour heeft gereden.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
R uit je naam halen en ik geef je een redelijke kans.
Ja hoor geloof jij dat Mauresmo doping gebruikt heeft, dat is puur natuurquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ondertussen worden de spuitende en slikkende tennissers, atleten en voetballers nog maar eens weggemoffeld en begint niemand daarover. Nee, het is altijd de "vuile" wielersport.
Je moet het denk ik meer zo zien dat er een randje is waar hij over is gegaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef rednajt het volgende:
Wat een bullshit allemaal....er is geen enkele renner in de tour die niks heeft gebruikt....Maar ze hebben hem gewoon extra gecontroleerd.
dat is toch ook die man die zegt dat bijna de gehele nederlandse 'top' in het wielrennen aan de dope zit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Rudieh het volgende:
blijf dit bericht verontrustend vinden:
[..]
Die vent die bij Smeets aan tafel zat onlangs? Wat een lapzwans was datquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat is toch ook die man die zegt dat bijna de gehele nederlandse 'top' in het wielrennen aan de dope zit.
Mauresmo is gewoon puur natuurlijk... een travestietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hoor geloof jij dat Mauresmo doping gebruikt heeft, dat is puur natuur![]()
Dat is echt zo fucking irritant ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:
http://www.topix.net/forum/cycling/floyd-landis
Schat jij Landis zo slim in dat ie dat doorheeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Harm Kuipers zegt op Teletekst dat het toedienen van Testosteron de avond voor een etappe totaal geen nut heeft.
Is weer typisch Amerikaans.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:
Jezus sommige van die Amerikanen zitten nu van dat dit weer een hetze is tegen hun opgezet door de fransen.
Wij (de Europeanen haten hen, want zij zijn zoveel beter en wij zijn zo jaloers)
Dat is altijd zo in- en intriest. Die eenzijdige kritiek op Europeanen, met name op Fransen.quote:
En dan vergeet ik Santiago Perez nog met zijn droomvuelta in 2004.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Festina implodeerde in 1 keer. Bij Phonak worden al zo'n 3 a 4 jaar lang jaarlijks hun kopstukken betrapt op doping, waarna ze gewoon doodleuk verder gaan met nieuwe kopmannen aan te trekken die vervolgens op hun beurt ook weer betrapt worden. Hamilton, Botero, Santos Gonzales, Guitierrez, Camenzind (ook Phonak, toch?), noem ze eigenlijk maar op.
Ne dit keer wordt heel Europa over een kam gescheerd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is echt zo fucking irritant ja.
En altijd op Fransen kankeren![]()
Als Breukink dit echt heeft gezegd, is het een prutser.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:44 schreef Robocock het volgende:
Breukink vermoedt dat Landis na zijn inzinking in de zestiende rit van de Tour wanhopig is geworden. „Het lijkt op een alles-of-nietspoging. Dat hij na de zeventiende etappe is gepakt, vind ik niet verwonderlijk. Dat was een uitzonderlijk sterk nummertje.”
Ja, ja, Dat riedeltje ken ik wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ne dit keer wordt heel Europa over een kam gescheerd.
wij zijn allemaal jaloers en gunden het Landis niet.![]()
Ach, zo verbazingwekkend vind ik dat niet. Het heeft de hele tour al niet echt geboterd tussen Landis en de rabo's, en dan is het toch een stuk makkelijker om kinderachtig na te trappen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als Breukink dit echt heeft gezegd, is het een prutser.
Ja, die Amerikanen. Altijd maar veralgemenen en iedereen over dezelfde kam scheren. En dat doen ze dus allemaal, die Amerikanen. Typisch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, ja, Dat riedeltje ken ik wel.
Dat soort lui hebben zo'n enorm betonnen plaat voor hun kop.
Waar zie je dat staan daar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:
Jezus sommige van die Amerikanen zitten nu van dat dit weer een hetze is tegen hun opgezet door de fransen.
Wij (de Europeanen haten hen, want zij zijn zoveel beter en wij zijn zo jaloers)
Ach gut ja, van de 7 dopingzondaars bij Phonak was er zowaar nog eentje vrijgesproken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Droopie het volgende:
Ritwinnaar Guidi werd zelf vorig jaar betrapt op gebruik van epo, maar de contra-expertise pleitte hem vrij. Daarop nam Phonak hem weer op in de ploeg.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef mitt het volgende:
Dekker is al eens 50+ geweest, net voor het WK in Verona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zijn Joop Zoetemelk en Jan Jansen met alleen een broodje pindakaas de bergen ingereden.
hoewel die gemiddelde snelheden toendertijd met normale middelen gereden had kunnen worden.
maar als je een inhaler anti-astma medicijnen meeneemt (ventolin) toendertijd had je dat zeker gescheeld en wie zegt dat mensen vroeger eerlijk waren.
SPORT MENSEN ZIJN ZIEK !!
Betine Vriesekoop
Troy Douglas
Jaap Stam
de Boer
Edje Davids
en ga zo nog maar even verderHell To The Liars
waar? overal!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan daar?
De Amerikanen die ik ken denken in ieder geval niet zo.
Ja op 9/11 kunnen ze het met schaatsen en wielrennen niet gooien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:08 schreef icebliss het volgende:
De tweede wereldoorlog erbij halenDat zegt al genoeg denk ik. Hersenloze patriotten.
Tuurlijk zijn ze daar niet allemaal zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef itsme het volgende:
[..]
waar? overal!
Ik heb een heleboel Amerikaanse vrienden , en weet dat niet iedereen zo denkt, maar een heleboel op dat forum dus wel.
Valt niet mee te praten.
Armstrong was niet zo onpopulair omdat hij de tour won en Amerikaan was, nee omdat hij zo een arrogante blaaskaak was (is!!)![]()
Is het geen idee om net als met de 24 uur van Le Mans twee groepen/ klassementen te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij is Zoetemelk ook iets van 4 keer in zijn carriere op doping betrapt.
Grappig trouwens dat je 15, 20 jaar geleden nog gewoon een tijdstraf van 10 minuten in het klassement en een boete van een handjevol Zwitserse Franken aan je broek kreeg als je in de tour met een verboden middel als testosteron werd gesnapt.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Droopie het volgende:
Wielrennen: Winst Guidi kan Phonak niet verblijden
BEAUFAYS - Uitgerekend Phonak-renner Fabrizio Guidi heeft donderdag de vierde etappe in de Ronde van het Waalse Gewest gewonnen. In de koninginnenrit was de Italiaanse ploegmaat van Floyd Landis de snelste in een massasprint.
Door zijn tweede ritzege nam Guidi de leiderstrui weer over van de Belg Nico Sijmens. De dubbelslag leidde begrijpelijkerwijs nauwelijks tot vreugde bij Guidi en de overige Phonak-renners en -begeleiders. Zij waren inmiddels op de hoogte van de positieve dopingtest van ploeggenoot en Tourwinnaar Floyd Landis.
,,Dit is de zwartste dag uit mijn leven'', stelde ploegleider René Savary na afloop. ,,Ik heb nog niemand van het management van de ploeg kunnen bereiken. We zouden hier deze leiderstrui in de slotrit moeten verdedigen, maar hoe het verder moet weet ik niet. Ik vraag me af of we nog moraal genoeg hebben om verder te gaan.''
Ritwinnaar Guidi werd zelf vorig jaar betrapt op gebruik van epo, maar de contra-expertise pleitte hem vrij. Daarop nam Phonak hem weer op in de ploeg.
Ja, precies. En Europeanen (Fransen) hebben geen andere dingen om zich druk over te maken dan een fietswedstrijdjequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
reactie van een ander forum van een Amerikaan:
Floyd Landis is still the winner and they have not removed his championship yet. There has to be a 2nd round of testing still.
So dont jump to conclusions. There are other reasons why testosterone might be high besides dopeing. If you ask me, Europeans are jealous that Americans keep winning the tour. They threw the same bullshit accusations at Lance Armstrong.
Phonak said Landis would ask for an analysis of his backup "B" sample "to prove either that this result is coming from a natural process or that this is resulting from a mistake."
![]()
Hmm, het is wel opvallend dat sinds Phonak opkwam het Zwitserse wielrennen minder werd. Met Cancellara als uitzondering dan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:24 schreef icebliss het volgende:
Ik wens ook iShares alvast veel succes.
Ik stel voor dat ze alle niet-Zwitsers uit de ploeg trappen en lekker een Continental team worden. Genoeg goed fietsende jongens daar, die zouden het zeker niet onaardig doen als ze niet hoeven te werken voor gedopeerde kopmannen.
Nee, die had volgens mij ook liever in haarlem bij Cuba -Amerika gezeten hij zei ook dat hijeigenlijk in haarlem zou zitten(lekker eerlijk) maar plicht riep., overigens zei hij wel eerlijk dat hij ook denkt dat er in de top van het honkbal ook word gebruikt,quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Smeets had weinig nieuws te melden,
Dat is daar toch gewoon jarenlang openlijk toegegevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef maril het volgende:
overigens zei hij wel eerlijk dat hij ook denkt dat er in de top van het honkbal ook word gebruikt,zijn favo sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |