abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:27:57 #205
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40245931
Straks is Wim Vansevenant gewoon de enige die een schone tour heeft gereden.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:28:52 #206
97934 ASroma
Flamboyant
pi_40245959
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Straks is Wim Vansevenant gewoon de enige die een schone tour heeft gereden.
je bent mijn held hahahahaha
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:30:10 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_40245999
Overigens schijnt momenteel de T/E ratio nog maar 4/1 te mogen zijn, i.p.v. vroeger 6:1. Dat scheelt nogal wat.
pi_40246113
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Ericr het volgende:

[..]

R uit je naam halen en ik geef je een redelijke kans.
pi_40246118
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ondertussen worden de spuitende en slikkende tennissers, atleten en voetballers nog maar eens weggemoffeld en begint niemand daarover. Nee, het is altijd de "vuile" wielersport.
Ja hoor geloof jij dat Mauresmo doping gebruikt heeft, dat is puur natuur
Hell To The Liars
pi_40246168
Jezus sommige van die Amerikanen zitten nu van dat dit weer een hetze is tegen hun opgezet door de fransen.
Wij (de Europeanen haten hen, want zij zijn zoveel beter en wij zijn zo jaloers )

http://www.topix.net/forum/cycling/floyd-landis
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:37:35 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40246174
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef rednajt het volgende:
Wat een bullshit allemaal....er is geen enkele renner in de tour die niks heeft gebruikt....Maar ze hebben hem gewoon extra gecontroleerd.
Je moet het denk ik meer zo zien dat er een randje is waar hij over is gegaan.
pi_40246180
Ik weet nog dat de voetballer Sonny Silooy bij Barend en van Dorp vertelde over zijn wedstrijden tegen Juventus met spelers die met uitpuilende ogen rondrende en dat ie dacht van.. Over de gehele sportwereld zijn volgens mij dit soort zaken waarvan we nog niet een kwart weten.
pi_40246184
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Rudieh het volgende:
blijf dit bericht verontrustend vinden:
[..]
dat is toch ook die man die zegt dat bijna de gehele nederlandse 'top' in het wielrennen aan de dope zit.
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:39:19 #214
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40246215
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

dat is toch ook die man die zegt dat bijna de gehele nederlandse 'top' in het wielrennen aan de dope zit.
Die vent die bij Smeets aan tafel zat onlangs? Wat een lapzwans was dat

Niet dat er hier niet net zo hard geslikt wordt als in het buitenalnd maar goed. Het is en blijft een vreemde kerel.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:40:18 #215
139795 Ratatosk
Schrijvenaar
pi_40246242
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ja hoor geloof jij dat Mauresmo doping gebruikt heeft, dat is puur natuur
Mauresmo is gewoon puur natuurlijk... een travestiet

Van Millar durf ik bijna geloven dat hij clean reed dit jaar, hij presteerde dan ook niets
www.devliegendehollanders.nl
I'm still a fool for the Holy Grail
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juli 2006 @ 18:40:21 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_40246243
Harm Kuipers zegt op Teletekst dat het toedienen van Testosteron de avond voor een etappe totaal geen nut heeft.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40246271
quote:
Dat is echt zo fucking irritant ja.

En altijd op Fransen kankeren
pi_40246278
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Harm Kuipers zegt op Teletekst dat het toedienen van Testosteron de avond voor een etappe totaal geen nut heeft.

Schat jij Landis zo slim in dat ie dat doorheeft?
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:41:56 #219
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_40246285
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:
Jezus sommige van die Amerikanen zitten nu van dat dit weer een hetze is tegen hun opgezet door de fransen.
Wij (de Europeanen haten hen, want zij zijn zoveel beter en wij zijn zo jaloers )

Is weer typisch Amerikaans.
Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag van die contra expertise.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_40246340
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Is weer typisch Amerikaans.
Dat is altijd zo in- en intriest. Die eenzijdige kritiek op Europeanen, met name op Fransen.

Andersom is het ook ultiem sneu natuurlijk.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:44:20 #221
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40246360
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Festina implodeerde in 1 keer. Bij Phonak worden al zo'n 3 a 4 jaar lang jaarlijks hun kopstukken betrapt op doping, waarna ze gewoon doodleuk verder gaan met nieuwe kopmannen aan te trekken die vervolgens op hun beurt ook weer betrapt worden. Hamilton, Botero, Santos Gonzales, Guitierrez, Camenzind (ook Phonak, toch?), noem ze eigenlijk maar op.
En dan vergeet ik Santiago Perez nog met zijn droomvuelta in 2004.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:44:27 #222
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40246363
Breukink: Zwarte periode voor wielrennen

Rabobank-ploegleider Erik Breukink.

RIJSWIJK - Ploegleider Erik Breukink van de Rabobankploeg noemt de positieve dopingtest van de Amerikaanse Tourwinnaar Floyd Landis dramatisch voor de wielersport. „Dit is een zwarte periode voor het professionele wielrennen. Zolang wielrennen bestaat, is doping niet uit te roeien. Maar het moet in de toekomst echt wel beter gaan dan nu.”
De ploegleider van Nederlands enige ProTourploeg ziet weinig heil in nieuw overleg met de andere ploegen en de UCI. „Dat gebeurt al zo vaak. Er blijven toch altijd individuen die daar maling aan hebben. Dit is dramatisch. De Tour begon al slecht”, refereert Breukink aan het terugtrekken van de favorieten Ullrich en Basso. „Nu kunnen we na drie dagen ook nog de winnaar wegstrepen.”

Breukink vermoedt dat Landis na zijn inzinking in de zestiende rit van de Tour wanhopig is geworden. „Het lijkt op een alles-of-nietspoging. Dat hij na de zeventiende etappe is gepakt, vind ik niet verwonderlijk. Dat was een uitzonderlijk sterk nummertje.”

Breukink weet sinds vorig jaar hoe het voelt om een grote ronde te winnen na een positieve dopingtest. Zijn Russische kopman Denis Mentsjov won de Ronde van Spanje nadat de Spaanse winnaar Roberto Heras was betrapt. „Zo wil je niet winnen”, zei Breukink, die verwacht dat de Spaanse nummer 2 Oscar Pereiro Sio nu de Tour zal winnen. „Als je bent betrapt, raak je volgens mij alles kwijt.”
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_40246397
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is echt zo fucking irritant ja.

En altijd op Fransen kankeren
Ne dit keer wordt heel Europa over een kam gescheerd.
wij zijn allemaal jaloers en gunden het Landis niet.
pi_40246420
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:44 schreef Robocock het volgende:
Breukink vermoedt dat Landis na zijn inzinking in de zestiende rit van de Tour wanhopig is geworden. „Het lijkt op een alles-of-nietspoging. Dat hij na de zeventiende etappe is gepakt, vind ik niet verwonderlijk. Dat was een uitzonderlijk sterk nummertje.”
Als Breukink dit echt heeft gezegd, is het een prutser.
I intend to live forever, or die trying.
pi_40246433
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:45 schreef itsme het volgende:

[..]

Ne dit keer wordt heel Europa over een kam gescheerd.
wij zijn allemaal jaloers en gunden het Landis niet.
Ja, ja, Dat riedeltje ken ik wel.

Dat soort lui hebben zo'n enorm betonnen plaat voor hun kop.
pi_40246487
En je houdt alleen maar jezelf voor de gek.
Ik denk als bv. Erik Dekker nooit dope heeft gebruikt, laten we het hopen,
hij supertrots is op zijn carriere. En een Lance Armstrong, stel hij wel dope gebruikte, zit zich stiekem te ergeren aan het feit dat hij nooit eerlijk is geweest.
maar stel he....
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:50:25 #227
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40246537
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef dwerg het volgende:

[..]

Als Breukink dit echt heeft gezegd, is het een prutser.
Ach, zo verbazingwekkend vind ik dat niet. Het heeft de hele tour al niet echt geboterd tussen Landis en de rabo's, en dan is het toch een stuk makkelijker om kinderachtig na te trappen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:50:28 #228
30919 mitt
Michael Corleone
pi_40246541
Dekker is al eens 50+ geweest, net voor het WK in Verona.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_40246543
Wielrennen: Winst Guidi kan Phonak niet verblijden
BEAUFAYS - Uitgerekend Phonak-renner Fabrizio Guidi heeft donderdag de vierde etappe in de Ronde van het Waalse Gewest gewonnen. In de koninginnenrit was de Italiaanse ploegmaat van Floyd Landis de snelste in een massasprint.

Door zijn tweede ritzege nam Guidi de leiderstrui weer over van de Belg Nico Sijmens. De dubbelslag leidde begrijpelijkerwijs nauwelijks tot vreugde bij Guidi en de overige Phonak-renners en -begeleiders. Zij waren inmiddels op de hoogte van de positieve dopingtest van ploeggenoot en Tourwinnaar Floyd Landis.

,,Dit is de zwartste dag uit mijn leven'', stelde ploegleider René Savary na afloop. ,,Ik heb nog niemand van het management van de ploeg kunnen bereiken. We zouden hier deze leiderstrui in de slotrit moeten verdedigen, maar hoe het verder moet weet ik niet. Ik vraag me af of we nog moraal genoeg hebben om verder te gaan.''

Ritwinnaar Guidi werd zelf vorig jaar betrapt op gebruik van epo, maar de contra-expertise pleitte hem vrij. Daarop nam Phonak hem weer op in de ploeg.
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:51:14 #230
40566 Ericr
Livewrong
pi_40246567
Erik Dekker had een iets te strak bandje om zijn arm of zo en mocht toen het WK niet rijden, oftewel die kent ook het klappen van de zweep wel.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:51:58 #231
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40246588
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, ja, Dat riedeltje ken ik wel.

Dat soort lui hebben zo'n enorm betonnen plaat voor hun kop.
Ja, die Amerikanen. Altijd maar veralgemenen en iedereen over dezelfde kam scheren. En dat doen ze dus allemaal, die Amerikanen. Typisch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:52:23 #232
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_40246598
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef itsme het volgende:

Waar zie je dat staan daar?

De Amerikanen die ik ken denken in ieder geval niet zo.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:52:39 #233
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40246604
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Droopie het volgende:
Ritwinnaar Guidi werd zelf vorig jaar betrapt op gebruik van epo, maar de contra-expertise pleitte hem vrij. Daarop nam Phonak hem weer op in de ploeg.
Ach gut ja, van de 7 dopingzondaars bij Phonak was er zowaar nog eentje vrijgesproken.
pi_40246764
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef mitt het volgende:
Dekker is al eens 50+ geweest, net voor het WK in Verona.
Vreemd dat ik dan gelijk denk, hij was onschuldig.
En PDM was echt een voedselvergiftiging en Gert-Jan Theunisse was omdat
hij zo'n speciaal lichaam heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zijn Joop Zoetemelk en Jan Jansen met alleen een broodje pindakaas de bergen ingereden.
hoewel die gemiddelde snelheden toendertijd met normale middelen gereden had kunnen worden.

maar als je een inhaler anti-astma medicijnen meeneemt (ventolin) toendertijd had je dat zeker gescheeld en wie zegt dat mensen vroeger eerlijk waren.

SPORT MENSEN ZIJN ZIEK !!

Betine Vriesekoop
Troy Douglas
Jaap Stam
de Boer
Edje Davids
en ga zo nog maar even verder
Hell To The Liars
pi_40246867
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Waar zie je dat staan daar?

De Amerikanen die ik ken denken in ieder geval niet zo.
waar? overal!
Ik heb een heleboel Amerikaanse vrienden , en weet dat niet iedereen zo denkt, maar een heleboel op dat forum dus wel.
Valt niet mee te praten.
Armstrong was niet zo onpopulair omdat hij de tour won en Amerikaan was, nee omdat hij zo een arrogante blaaskaak was (is!!)
pi_40246973
hier wat quotes:

MBL
Raleigh, NC Reply »
|Flag for Review 2 hrs ago
The French really hate it when Americans beat them in their own country. Every American that has won has had doping allegations. The French think this makes them look better that way. I wouldn't believe a thing.

en...

Whatever.... I guess you still think Lance is guilty huh? Get over it there is a remote chance that he is a great athlete... contrary to your un-Amaerican beliefs there are many cylist here who a capable of doing what Floyd did and then some... they just are not as lucky to get sponsored.... so get use to the US be a dominant facotor in the Tour......

en
Like Lance Said On his Behalf this is a witch hunt, they go after Landis because he made a specatacular break away.The freeking French can't even place anywhere on the tour and hate Americans. Go figure, If it were not for Americans they would all be speaking German!

en veel meer
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:08:30 #237
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_40247015
De tweede wereldoorlog erbij halen Dat zegt al genoeg denk ik. Hersenloze patriotten.
Tranquillo
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:09:59 #238
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40247044
Volgens mij is Zoetemelk ook iets van 4 keer in zijn carriere op doping betrapt.
Grappig trouwens dat je 15, 20 jaar geleden nog gewoon een tijdstraf van 10 minuten in het klassement en een boete van een handjevol Zwitserse Franken aan je broek kreeg als je in de tour met een verboden middel als testosteron werd gesnapt.
pi_40247055
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:08 schreef icebliss het volgende:
De tweede wereldoorlog erbij halen Dat zegt al genoeg denk ik. Hersenloze patriotten.
Ja op 9/11 kunnen ze het met schaatsen en wielrennen niet gooien.
Hell To The Liars
pi_40247057
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef itsme het volgende:

[..]

waar? overal!
Ik heb een heleboel Amerikaanse vrienden , en weet dat niet iedereen zo denkt, maar een heleboel op dat forum dus wel.
Valt niet mee te praten.
Armstrong was niet zo onpopulair omdat hij de tour won en Amerikaan was, nee omdat hij zo een arrogante blaaskaak was (is!!)
Tuurlijk zijn ze daar niet allemaal zo.

In de wereld heb je nou eenmaal een hoop kortzichtige lui met een gigantische plaat voor hun harses. Zowel hier, als in de VS of waar dan ook. Het trieste is dat sommige opiniebepalend zijn (FOX TV bijvoorbeeld).

Wat Armstrong betreft: hij is misschien niet eens zozeer arrogant, maar autoritair en rancuneus.
pi_40247100
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij is Zoetemelk ook iets van 4 keer in zijn carriere op doping betrapt.
Grappig trouwens dat je 15, 20 jaar geleden nog gewoon een tijdstraf van 10 minuten in het klassement en een boete van een handjevol Zwitserse Franken aan je broek kreeg als je in de tour met een verboden middel als testosteron werd gesnapt.
Is het geen idee om net als met de 24 uur van Le Mans twee groepen/ klassementen te maken.
Groep Doping en een Groep Clean renners.
Of als je gesnapt wordt met dope dat je de alpe d huez twee keer moet doen ipv. 1x.
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:14:31 #242
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40247157
reactie van een ander forum van een Amerikaan:

Floyd Landis is still the winner and they have not removed his championship yet. There has to be a 2nd round of testing still.
So dont jump to conclusions. There are other reasons why testosterone might be high besides dopeing. If you ask me, Europeans are jealous that Americans keep winning the tour. They threw the same bullshit accusations at Lance Armstrong.
Phonak said Landis would ask for an analysis of his backup "B" sample "to prove either that this result is coming from a natural process or that this is resulting from a mistake."

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:14:46 #243
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_40247166
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Droopie het volgende:
Wielrennen: Winst Guidi kan Phonak niet verblijden
BEAUFAYS - Uitgerekend Phonak-renner Fabrizio Guidi heeft donderdag de vierde etappe in de Ronde van het Waalse Gewest gewonnen. In de koninginnenrit was de Italiaanse ploegmaat van Floyd Landis de snelste in een massasprint.

Door zijn tweede ritzege nam Guidi de leiderstrui weer over van de Belg Nico Sijmens. De dubbelslag leidde begrijpelijkerwijs nauwelijks tot vreugde bij Guidi en de overige Phonak-renners en -begeleiders. Zij waren inmiddels op de hoogte van de positieve dopingtest van ploeggenoot en Tourwinnaar Floyd Landis.

,,Dit is de zwartste dag uit mijn leven'', stelde ploegleider René Savary na afloop. ,,Ik heb nog niemand van het management van de ploeg kunnen bereiken. We zouden hier deze leiderstrui in de slotrit moeten verdedigen, maar hoe het verder moet weet ik niet. Ik vraag me af of we nog moraal genoeg hebben om verder te gaan.''

wat een ploeg is het ook
De Narcis van Gabon
pi_40247182
We wachte het allemaal maar af, maar tis iig leuke gespreksstof
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_40247232
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
reactie van een ander forum van een Amerikaan:

Floyd Landis is still the winner and they have not removed his championship yet. There has to be a 2nd round of testing still.
So dont jump to conclusions. There are other reasons why testosterone might be high besides dopeing. If you ask me, Europeans are jealous that Americans keep winning the tour. They threw the same bullshit accusations at Lance Armstrong.
Phonak said Landis would ask for an analysis of his backup "B" sample "to prove either that this result is coming from a natural process or that this is resulting from a mistake."

Ja, precies. En Europeanen (Fransen) hebben geen andere dingen om zich druk over te maken dan een fietswedstrijdje

Ja, jongens. Het is een groot duivels compleet van die verdorven Europeanen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:19:17 #246
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_40247279
ze moeten gewoon het hele domping verhaal afschaffen. het is toch allemaal niet te controleren en er kotm steeds weer wat nieuws bij. Zolang ze maar doorgaan met de gezondheidscontoles,d an is het toch ok, of niet? Dan krijg je wel het effect dat diegene met het geld beter presteren, maar het is dan maar zo.

en over Landis... tsja. Het zou mij niet verbazen dat de B-staal niet positief wordt bevonden of dat men inziet dat door de extreme inspanning het lichaam zelf iets teveel is gaan compenseren. een stoot adrenaline doet al vreemd dingen met mensen ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:24:41 #247
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_40247406
Ik wens ook iShares alvast veel succes.
Ik stel voor dat ze alle niet-Zwitsers uit de ploeg trappen en lekker een Continental team worden. Genoeg goed fietsende jongens daar, die zouden het zeker niet onaardig doen als ze niet hoeven te werken voor gedopeerde kopmannen.
Tranquillo
pi_40247515
Smeets had weinig nieuws te melden, alleen dat de sport niet meer zonder hulpmiddelen kan (niet alleen wielrennen trouwens). Karl op de VRT ook niet echt, die pleitte zelfs voor een paar weken niet koersen om zo de problemen op de te kunnen lossen .
sig verwijderd door FA
pi_40247526
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:24 schreef icebliss het volgende:
Ik wens ook iShares alvast veel succes.
Ik stel voor dat ze alle niet-Zwitsers uit de ploeg trappen en lekker een Continental team worden. Genoeg goed fietsende jongens daar, die zouden het zeker niet onaardig doen als ze niet hoeven te werken voor gedopeerde kopmannen.
Hmm, het is wel opvallend dat sinds Phonak opkwam het Zwitserse wielrennen minder werd. Met Cancellara als uitzondering dan.

De succesgeneratie van Rominger, Zulle, Richard, Dufaux en Gianetti kreeg geen directe opvolging. Of dat te maken heeft met een simpelweg kwalifatief mindere generatie of de buitenlandse overheersing bij het Zwitserse profteam durf ik niet te zeggen.
pi_40247584
Als ze nu maar zorgvuldig omgaan met die B-straal want anders krijg je straks hetzelfde verhaal als met Hamilton, die mocht 'gewoon' zijn Olympische goiuden medaille houden door een procedurefout.
pi_40247590
Ik gok dat Landis na de contra-expertise vrijuit gaat. Niet omdat ik denk dat hij clean was, maar omdat bij grenswaardes de contra-expertise in het voordeel zijn van sporters die eigenlijk net over het randje zitten. En ik schat Landis en Phonak toch wel zo slim in dat ze niet te ver over de rand zaten.
pi_40247598

Een paar dagen geleden nog die zeikende Amish-moeder van hem bij het journaal en nu dit. Thank you God.
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:36:49 #253
40566 Ericr
Livewrong
pi_40247674
@Leatherface

Je noemt ook wel een paar pakhazen bij elkaar op natuurlijk, ook al zijn niet allen gepakt :

Dufaux (Festina)
Zulle (Festina)

Gepakt

Gianetti (Mapei)
Richard (Mapei)

Hing een aardige dopinglucht aan, met een groot aantal Italianen in de gelederen die eveneens de straatstenen uit de weg reden.

Dan nog Oscar Camenzind natuurlijk, ook zo'n pakhaas uit Zwitserland.

Misschien dat ze in Zwitserland wat cleaner zijn geworden, zou veel verklaren qua presteren nu.
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:41:16 #254
127004 maril
Smeetsfan
pi_40247777
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Smeets had weinig nieuws te melden,
Nee, die had volgens mij ook liever in haarlem bij Cuba -Amerika gezeten hij zei ook dat hijeigenlijk in haarlem zou zitten(lekker eerlijk) maar plicht riep., overigens zei hij wel eerlijk dat hij ook denkt dat er in de top van het honkbal ook word gebruikt, zijn favo sport
maar ook dat topsport hw niet zonder hulpmiddelen kan, Tja die bekende boterham met pindakaas.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:44:08 #255
6941 APK
Factual, I think.
pi_40247854
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef maril het volgende:
overigens zei hij wel eerlijk dat hij ook denkt dat er in de top van het honkbal ook word gebruikt, zijn favo sport
Dat is daar toch gewoon jarenlang openlijk toegegeven
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')