abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2006 @ 16:48:37 #103
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_40242726
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:42 schreef David Letterman het volgende:

[..]

was geen sneer oid...ik denk dat iedere liefhebber wel eens de wens heeft gehad dat het een "schone" sport zou zijn...
Kom op, alsof iedereen aan de dope zit tijdens de tour.
Het is totaal niet mijn sport maar overdrijven is ook een vak...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:48:43 #104
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40242731
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef ASroma het volgende:

[..]

leg u nader uit? hoezo geen flikker voorstellen?
Omdat ze allemaal van dat spul gebruiken. Dat stelt allemaal weinig voor.

Alleen je bent puur afhankelijk van de genade van de bond en de controleteams wie erbij genaaid wordt en wie niet.

Als ze Menchov, Pereiro, Kloden of wie dan ook hadden willen pakken was dat ook wel gelukt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:49:13 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40242761
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Posdnous het volgende:

Weer een wielrenner die erbij genaaid wordt, wanneer gaat de UCI eens voltallig met pensioen of zo?
De enige die de boel genaaid heeft is voorlopig toch Landis zelf en niet de UCI.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40242785
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Kom jij eens met een goed doortimmerd verhaal dan?
idd
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:50:19 #107
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40242802
Ontzettend dit
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:50:26 #108
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_40242807
Had het niet verwacht van hem, maar wat een prutser / arrogante klote amerikaan.
Ben benieuwd naar de contra expertise en zijn weerwoord erop.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:50:48 #109
18026 Thelonious
le samouraï
pi_40242819
Wat een domper.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_40242842
Waarom zou Phonak dit zelf nu al naar buiten brengen?
Ze wachten niet op de Contra expertise. Dan zouden ze toch zekerheid hebben?
Zullen ze het zelf toegediend hebben en weten dat ze anders nat gaan? Landis heeft het al toegegeven?
pi_40242843
zijn ploeg en landis zelf ( zijn verontwaardigd zijn >> hoe kan het ook anders ) ze willen nu de b-staal afwachten dus nog maar ff afwachten , maar dit kan weleens de doodsteek betekenen voor het wielrennen.

verklaart ook waarom ie eerder uit nederland is vertrokken.
pi_40242850
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit geeft een smet op de romantiek van de tour vind je ook niet?
Vind ik wel. Ik ben geen specifieke wielrenfanaat, maar wat Landis deed op die 17e etappe vond ik legendarisch. Prachtige sport. Dat komt nu natuurlijk in een wel heel ander daglicht te staan, voorzover het dat daglicht uberhaupt al kan verdragen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:51:26 #113
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40242852
Weet je wat nog het allerbeste zou zijn. Als een of andere contra-expertise of medische verklaring uit zou wijzen dat de hoge testosteronwaarde medisch te verklaren valt en Landis geen doping heeft gebruikt.
Maar dat zal wel niet gebeuren.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_40242853
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Sender_ het volgende:
Had het niet verwacht van hem, maar wat een prutser / arrogante klote amerikaan.
Ben benieuwd naar de contra expertise en zijn weerwoord erop.
waarom niet verwacht eigenlijk??
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_40242857
Wel erg toevallig gister dat hij zich terug trok uit een criterium, nadat bekend werd dat er íemand doping had gebruikt. Achteraf bleek dus dat dat niet zo toevallig was.

Verder is het gewoon kut.
pi_40242912
Hij kan natuurlijk ook wild-monkey-sex net voor de start (of net voor de controle) hebben gehad, dan gaat je testosteron-niveau ook omhoog...
BFF met GGMM
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:53:13 #117
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40242927
Zit je 3 weken naar fietsende ventjes te kijken, elke avond Mart Smeets horen vertellen over de romantiek van het fietsen, hoe geweldig Landis wel niet is en dan krijg je dit ff te horen

Wat een kutsport

Ik stem juli 2007 Tour-VRIJ!
pi_40242945
Of hij is het type Edgar Davids dat van zichzelf teveel van dit spul aanmaakt.
pi_40242957
Dit roept wel veel vragen op. Ik kan me niet voorstellen dat Landis niet eerder deze tour is getest, als gele trui drager. En toen was het dan blijkbaar goed??? Als dat zo zou zijn dan is er iets bijzonders aan de hand. Testosteron gebruikt men als spierversterker maar dat werkt niet van de ene op de andere dag dus het de avond tevoren innemen lijkt me weinig zin te hebben. Mocht hij niet eerder gestest zijn (wat me overigens raar voor zou komen) dan heeft hij wel een probleem.......Blijft overeind staan dat je toch niet gelooft dat een renner zo´n gok neemt. Groot risisco dat met zijn leeftijd zijn carriere ook direct voorbij is...

Gert Jan Teunisse is eind jaren 80 ook betrapt op een te hoog testosteron gehalte. Hij heeft altijd bezworen niets te hebben gebruikt en heeft daar jaren juridisch tegen gevochten. Dat heeft hem een godsvermogen gekost. Iets later was er, als ik me het goed herinnner, een belgische junior renner die hetzelfde had en die is langdurig aan wetenschappelijke onderzoeken onderworpen waaruit bleek dat in sommige gevallen een lichaam onder extreme onstandigheden in staat is een hoger testosterongehalte te produceren dan wat de wetenschap voor normaal houdt. Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe dit allemaal is afgelopen. Maar destijds geloofde ik Teunisse, die jongen heeft z´n hele opgebouwde vermogen gespendeerd aan het bewijzen van z´n "onschuld". Dat doe je niet als je schuldig als de hel bent. Dat onderzoek bevestigde mij dat we niet alles weten van het menselijk lichaam.
Detail is dat volgens mij Teuniss die tour reed met gebroken/gekneusde ribben en dat Landis nu met een kapotte heup rijdt. Beide zijn erg pijnlijk. Het is speculeren maar ik zou me voor kunnen stellen dat mensen die een onnoemlijke hoeveeljheid pijn kunnen verdragen en een gigantische sportprestatie leveren een hoger testosterongehalte kunnen aanmaken.

Fd

donderdag 27 juli 2006 @ 16:54:20 #120
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_40242965
Ongeloofelijk...ongeloofelijk...zal Ducrot wel zeggen
Wie dit leest is gek
pi_40242971
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Zit je 3 weken naar fietsende ventjes te kijken, elke avond Mart Smeets horen vertellen over de romantiek van het fietsen, hoe geweldig Landis wel niet is en dan krijg je dit ff te horen
Mart Smeets
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:54:35 #122
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40242978
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef -Mo- het volgende:
Wel erg toevallig gister dat hij zich terug trok uit een criterium, nadat bekend werd dat er íemand doping had gebruikt. Achteraf bleek dus dat dat niet zo toevallig was.

Verder is het gewoon kut.
Volgens mij heeft Phonak ploegleider John Lelangue besloten dat Landis (voorlopig) geen wedstrijden mag rijden nadat aan hen, Phonak en de wielerbond is meegedeeld door de UCI dat Landis zijn testosteronwaarde ongewoon hoog was. Het lijkt mij niet dat Landis zelf heeft besloten om niet te rijden, het lijkt mij dat hij gewoon die 50.000 euro snel wil verdienen.
pi_40242980
Ontiegelijk treurig.

Mar zoals ik al heb gezegd , en waarop iedereen mij aanviel

"wonderen bestaan niet" en al helmaal niet in sport.

maar.........ik ben er wel kapot van , want geloven in wonderen doe ik natuurlijk wel heel erg graag.
pi_40242983
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:54:51 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40242986
Over 20 jaar in plaats van:

"Weet je nog die keer dat Landis zich revancheerde en iedereen naar huis reed in een fantastische rit om de Tour vervolgens te winnen?"

nu

"Weet je nog die keer dat die slechte verliezer Landis zich belachelijk maakte door zich vol dope te spuiten en direct na de Tour betrapt te worden?"
pi_40243007
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Doopy-X- het volgende:
OK DAN!

Schaf gelijk die hele prutstour af.

Nooit meer Tour De France
Zullen we jou dan ook afschaffen?

Ik denk dat minder mensen jou interessant vinden dan de Tour
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:56:06 #127
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40243025
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ik denk dat minder mensen jou interessant vinden dan de Tour
Waarschijnlijk wel maar ik ben dan ook niet 3 weken op tv
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:56:21 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_40243031
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Netsplitter het volgende:

quote:
’Al onze toppers gebruiken Epo’

Namen noemen mag geen enkele dokter. Beroepsgeheim. Maar Berend Nikkels, sportarts die veel Nederlandse...

,,Onder medisch gecontroleerde omstandigheden moet Epo kunnen??, FOTO ROBIN VAN LONKHUIJSEN ...toprenners adviseert en begeleidt, durft wel te zeggen dat de gevestigde orde van ons land Epo gebruikt om op niveau te blijven. ,,Dat hebben ze nodig. Anders krijgen ze last van bloedarmoede. Ik weet dat. De meesten komen ook bij mij in de praktijk.’’

Epo is niet toegestaan in het peloton. Het medicijn dat de aanmaak van rode bloedlichaampjes stimuleert en renners zodoende in staat stelt grotere prestaties te leveren, wordt ondanks alle ophef die er steeds weer over ontstaat, nog volop gebruikt. ,,Van het geval Marc Lotz hoef je niet te schrikken,’’ zegt Nikkels over de zaak van de Limburger die vorig jaar toegaf een kuur te volgen nadat de Belgische politie een inval had gedaan in zijn huis. ,,Je mag geloven in pure topsport. Maar als wielrennen dat zou zijn, zou je een heel ander beeld krijgen van deze sport.’’

Hoe de profs dat verdoezelen voor de dopingcontroleurs is volgens Nikkels ook simpel: ,,Periodiseren. Plannen dus. De geharde profs weten precies hoe dat moet. Nee, ik verstrek geen Epo, ze doen het allemaal zelf. Ze komen alleen om raad vragen als ze hebben gehoord dat er weer een nieuw product op de markt is gekomen.’’

Volgens Nikkels heeft hij niet veel omkijken naar de huidige generatie topcoureurs. ,,Ik heb het drukker met die renners na hun carrière dan tijdens. Ze maken zich zorgen wat die producten met hun lijf hebben gedaan. Toen Epo zo’n zeventien, achttien jaar geleden z’n intrede deed in deze sport, vertelde ik ze ook dat er een risico aan Epo-gebruik zat: niemand wist wat dat product met je lichaam op de lange termijn zou doen. Maar de renners reageerden toen heel nonchalant: ‘jaja, dat weten we. Dag dokter’.’’

En toegegeven, ook nu kent Nikkels nog geen enkel voorbeeld van een coureur, wiens lichaam door het gebruik van Epo is beschadigd. ,,Daarom heb ik nog steeds contact met veel oud-renners. Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar wat de gevolgen voor de lange termijn zijn.’’

De Bredase dokter – die na de Winterspelen van ’98 een tijdje de schaatsploeg van Spaar Select als arts onder zijn hoede had – ziet wel de fatale gevolgen van andere verboden middelen als tranquillizers (kalmeringsmiddelen als valium en slaaptabletten) en amfetamine. Nikkels: ,,Dat is een groot probleem. Een heel groot probleem. Inderdaad, we lijken niets geleerd te hebben van de verhalen van Johan van der Velde. Al die middelen zijn heftig verslavend. Veel ex-toppers zijn na hun carrière nog niet klaar. Hoe vaak hoor je niet dat voormalige sporters grote moeite hebben na hun loopbaan in slaap te komen? Ze worden vaak erg ziek. Het kunnen zelfs hartpatiënten worden.’’

Die problemen verzwijgen de heren voor hun familie en vrienden. Nikkels: ,,Ik ben de enige die het weet. Het is een soort van zelfbeschermingsmechanisme dat ze hanteren. Ze hebben geen zin om hun vrouw of kinderen te verontrusten. Dat mevrouw Rumsas een keertje gepakt is met die verboden spullen, dat is echt een uitzondering. De meeste echtgenotes zijn onwetend. Nu, en na de carrière van hun man ook.’’ Eerder deze week begon in Spanje de zaak tegen dokter Fuentes, de arts die een bloedbank had waar topsporters bloed liet aftappen om het later weer verrijkt terug te krijgen. De Duitser Jan Ullrich en de Italiaan Ivan Basso zouden volgens de eerste resultaten van het gerechtelijk onderzoek in ‘Operación Puerto’ klant zijn geweest van Fuentes. Beiden ontkennen, maar mochten als verdachten niet starten in de Tour de France van 2006.

,,Ik mis die mannen,’’ zegt Nikkels, ,,zoals vast nog meer wielerliefhebbers hen missen. Die jongens zijn geslachtofferd voordat er bewijs is geleverd. Als ik jurist was geweest, had ik een makkie gehad.’’

Nikkels wist al langer van het bestaan van het bloeddopinglaboratorium in Madrid. ,,Ik had al vier jaar aanwijzingen. Ik kijk ook nergens meer van op, ik loop al zo lang mee. Deze zaak interesseert me, omdat ik research doe naar bloedvervangende producten. Wat daar in Spanje gebeurde, is niet verantwoord. Ik heb verscheidene paniektelefoontjes van coureurs gehad die dachten dat ze dood gingen. Ik raad het ze ook af er mee door te gaan.’’

Volgens Nikkels is bloeddoping volgens de Fuentes-methode te duur voor de meeste coureurs. ,,Je moet zeer vermogend zijn. Een behandeling bij Fuentes kost zo’n 40.000 euro per jaar, daar komt de levering van medicijnen nog bij. Je moet uitgaan van in totaal zo’n 80.000 euro. Neem alleen al het bloed dat drie keer per jaar wordt afgetapt. Voor 300cc betaal je zo’n 4000 euro per keer. Dat is voor een eenvoudige renner niet op te brengen.’’

Nikkels is een voorstander van Epo-gebruik. ,,Ter nuancering: onder bepaalde voorwaarden,’’ verklaart hij. ,,En slechts onder toeziend oog van een aantal artsen. In Nederland hebben we er vijf. Onder medisch gecontroleerde omstandigheden moet Epo kunnen.’’

ad
Volgens deze dokter wel....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:56:54 #129
5673 heijx
Qui que boue
pi_40243054
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
Dat was dat biertje wat hij dronk de avond er voor.

van bier krijg je tieten!
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_40243061
Om Landis nu al te veroordelen gaat me wat ver, ik wacht nog op de verklaring van hemzelf. Ik geloof niet dat dit een bewuste actie is.
That's all folks!
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:57:13 #131
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_40243072
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Evel-in het volgende:

[..]

waarom niet verwacht eigenlijk??
Omdat het verders wel een op en top sportman is en die ook nog zwaar aan ze geloof zit, maar
je ziet maar dat maakt hierbij toch ook niet uit.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_40243104
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Om Landis nu al te veroordelen gaat me wat ver, ik wacht nog op de verklaring van hemzelf. Ik geloof niet dat dit een bewuste actie is.
euh... zeggen ze niet altijd dat ze het niet bewust hebben gedaan??
pi_40243118
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel maar ik ben dan ook niet 3 weken op tv
En dan schaffen we Feijenoord ook af. Staan ook allemaal stijf van de dope 'want dat doen alle topsporters'. Die zijn wel meer dan drie weken per jaar op tv
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:58:56 #134
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_40243134
Zeker Delta fLoyd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:59:20 #135
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40243144
Floyd Landis treedt in de voetsporen van Tyler Hamilton.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:59:56 #136
97934 ASroma
Flamboyant
pi_40243158
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ongeloofelijk...ongeloofelijk...zal Ducrot wel zeggen
laten we maar met zijn alleen gaan kanoen zal ducrot wel zeggen
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:59:58 #137
30919 mitt
Michael Corleone
pi_40243159
Geweldig
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_40243165
Joh In zoveel sporten wordt doping gebruikt. Juist omdat er in de wielersport wel veel getest wordt, lijkt het alsof het de enige sport is waar dit gebeurd.

Ik lach me rot om lulletje Kwalstrong.

Ik zag een bericht voor de doping geruchten waar hij had gezegd dat Floyd het ook een beetje aan hem te danken had, dat hij de Tour won.
whoehahahaha Geloof ik graag

pi_40243179
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Floyd Landis treedt in de voetsporen van Tyler Hamilton.
Die won geen grote ronde.
pi_40243182
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef ASroma het volgende:

[..]

laten we maar met zijn alleen gaan kanoen zal ducrot wel zeggen
Uit laten roeien die troep
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:01:45 #141
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40243211
De vlag kan toch nog uitgehangen worden bij de Franse media.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:02:28 #142
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40243232
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Die won geen grote ronde.
Ik had het over het feit dat ze beiden bij Phonak reden en beiden op doping zijn betrapt.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:02:38 #143
97934 ASroma
Flamboyant
pi_40243238
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:00 schreef itsme het volgende:

Ik lach me rot om lulletje Kwalstrong.

Ik zag een bericht voor de doping geruchten waar hij had gezegd dat Floyd het ook een beetje aan
Had Lance hem die dope gegeven ofzo
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:02:44 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40243239
Niet te geloven

wat is de waarde nog van het wielrennen als de winnaar weken na de tijd pas bekend wordt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:03:56 #146
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40243277
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:02 schreef Dos37 het volgende:
Niet te geloven

wat is de waarde nog van het wielrennen als de winnaar weken na de tijd pas bekend wordt.
Oh. Ik dacht dat het pas 4 dagen geleden was dat de Tour afgelopen was.
pi_40243285
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik had het over het feit dat ze beiden bij Phonak reden en beiden op doping zijn betrapt.
Dat wel, maar in de tussentijd werden er nog meer phonak's betrapt, zoals Santi Perez en Daniel Urweider.
pi_40243288
Lekker is dat. Ben je fan van Phonak, krijg je dopinggeval op dopinggeval te verwerken. En nu dit weer. Toch niet normaal meer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:05:09 #149
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_40243323
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat wel, maar in de tussentijd werden er nog meer phonak's betrapt, zoals Santi Perez en Daniel Urweider.
Maar Hamilton en Landis zijn dan weer beiden Amerikanen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:05:45 #150
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40243348
Zal nog wel een staartje krijgen dit
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_40243381
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Maar Hamilton en Landis zijn dan weer beiden Amerikanen.
You win.

Phonak gaat wel echt de geschiedenisboeken in als de grootste cheat equipe aller tijden.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:06:42 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40243389
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht dat het pas 4 dagen geleden was dat de Tour afgelopen was.
Ja maar dit gaat nog verder nu is alles nog niet bekend. Wanneer werd Menchov tot winnaar benoemt vorig jaar dat was geen 4 dagen na die tijd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_40243443
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:07 schreef HPoi het volgende:
PEREIRO!!

Nieuwe telling TOURMANAGERPUNTEN!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: