Die laatste alinea maakt zijn statement er niet geloofwaardiger op. Landis was met zijn achtergrond toch wel een van de laatste topsporters waarvan je zoiets als dit zou verwachten. Ik heb geen idee of ik hem geloven moet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Landis ontkent alle beschuldigingen, maar is "realistisch"
Landis heeft donderdagavond ontkend dat hij doping heeft gebruikt.
Hij deed dat in een telefoongesprek met het Amerikaanse blad Sports Illustrated.
"Neen, zeker niet!", antwoordde Landis op de vraag van het blad of hij doping heeft gebruikt.
Hij ontkende dat herhaaldelijk, maar zei zich geen illusies te maken over het resultaat van de tegenexpertise: "Ik ben realistisch."
die zijn idd verdacht. zou Breukink ook doping gebruikt hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Teunisse reed toen ook bij PDM , die waren ook jaren voor op hun tijd weten we ondertussen. Daar maak ik mij ook weinig illusies over ...
Mee eens, maar aan de andere kant zoiets binnenkamers houden is voor de UCI toch bijna onmogelijk. Journalisten hebben daar altijd wel een paar vriendjes zitten die bereid zijn een en ander te lekken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:31 schreef SCH het volgende:
Voor mij is de UCI de verliezer van de dag. Wat is er mis mee om dit bericht vast te houden tot na de contra?
Vraag hem eens hoe het met die bedorven kip eh, bedorven intrapelid van destijds zit ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die zijn idd verdacht. zou Breukink ook doping gebruikt hebben?
het is de ploeg van Landis die het naar buiten bracht toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:31 schreef SCH het volgende:
Voor mij is de UCI de verliezer van de dag. Wat is er mis mee om dit bericht vast te houden tot na de contra?
UCI bracht het gisteren al naar buiten, zonder naam maar toen was de beer los.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het is de ploeg van Landis die het naar buiten bracht toch?
Na vele dopinggevallen wou de baas de eer nu aan zichzelf houden. Althans, dat zei Mart.
Inderdaad, heb ik zelf ook al genoemd onder de snelst optredende effecten bij toediening van testosteron. Anabolen met snelwerkende esters doen hun werk ook snel, echter moet je wel blijven gebruiken wil je er echt een anabole werking van zien.Maar de euforische werking treed al veel eerder op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens dokter Renno Roelands van het WADA heeft het weldegelijk effect. Hij vind het "surplus-shot" voor 1 etappe zelfs vrij logisch. Het testosteron heeft naast de puur prestatieverbeterende werking, een euforisch effect, en kan een renner het gevoel geven door de muur te kunnen gaan.
Ik weet het. Vreemd dat de sponsor het toelaat dat iemand die doping heeft gebruikt ploegleider wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vraag hem eens hoe het met die bedorven kip eh, bedorven intrapelid van destijds zit ...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het is de ploeg van Landis die het naar buiten bracht toch?
Na vele dopinggevallen wou de baas de eer nu aan zichzelf houden. Althans, dat zei Mart.
quote:Mogelijk dopinggeval in Tour
Uitgegeven: 26 juli 2006 18:55
Laatst gewijzigd: 26 juli 2006 18:58
PARIJS - Bij de zondag beëindigde Ronde van Frankrijk is zeer waarschijnlijk één wielrenner betrapt op doping. De overkoepelende organisatie UCI liet woensdag weten dat in één geval de uitslag van een test "ongewoon" is geweest.
Een naam werd in de mededeling niet genoemd, evenmin welke stof is aangetroffen dan wel om welke etappe het zou gaan. Er komt nog een contra-expertise.
ja, dat is waar. Dat hadden ze stil moeten houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
UCI bracht het gisteren al naar buiten, zonder naam maar toen was de beer los.
Scherp, volgens mij is http://www.maikelboogaard.nl ook uit de lucht, kun jij ff checken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:23 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
www.floidlendis.com is uit de lucht tot nader order.........how strange is this![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Honchar/Gonchar/Gontchar/Gontsja
Hij heeft visioenen van de vader van Voeckler?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat Maarten 'kleutertje' Ducrot zich gisteren bij z'n psychiater gemeldt heeft![]()
Alleen het feit dat eerlijkheid het langst duurt!!??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef Trainspotter het volgende:
Christian Prudhomme zag er in elk geval nog iets positiefs in.
Waarschijnlijk een kortsluiting ten gevolge van het té vaak van mening veranderen in een té korte periode.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat Maarten 'kleutertje' Ducrot zich gisteren bij z'n psychiater gemeldt heeft![]()
Of hij praat al elke dag vanaf maandag om half 5 zijn vrouw bij over "de dag van vandaag"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kortsluiting ten gevolge van het té vaak van mening veranderen in een té korte periode.
Ligt eraan voor welke bond Landis rijdt denk ik????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef 456 het volgende:
Even iets anders, nav de discussie van gisteren:
Welke nationale bond heeft er nu gelogen?
Oh, ik weet niet eens wat ie vervolgens zei. Ik moest alleen erg lachen om de ongelukkige woordkeus. Boogerd had het ook over 'positief bekijken' oid, die had het echter gelijk door.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Alleen het feit dat eerlijkheid het langst duurt!!??
Dat zijn de betere postsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:23 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
www.floidlendis.com is uit de lucht tot nader order.........how strange is this![]()
Hij rijdt zeker voor spaanse bond ofzo en die zeggen vervolgens: " het gaat niet om een spanjaard "quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke bond Landis rijdt denk ik????
Ach ja, 't is vrijdagmorgen en je hebt geen zin in werken dus dan moet je wat om de discussie weer op gang te brengen........de reacties erop vind ik ook wel goed voor een vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat zijn de betere posts![]()
, danku!
Ik voel me inderdaad zeer scherp jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ach ja, 't is vrijdagmorgen en je hebt geen zin in werken dus dan moet je wat om de discussie weer op gang te brengen........de reacties erop vind ik ook wel goed voor een vrijdagmorgen.
Het is toch al bekend dat het Landis betreft, dus het is idd geen Spanjaard..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:47 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Hij rijdt zeker voor spaanse bond ofzo en die zeggen vervolgens: " het gaat niet om een spanjaard "
het ging erom welke bond had gelogenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch al bekend dat het Landis betreft, dus het is idd geen Spanjaard..
"Been spending most our lives living in the Amish paradise"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Die moeder net gezien op 't journaal![]()
Onwetende heidene.....
En dat ze denkt dat God dit voor Floyd gefixed heeft zodat 'ie meer roem zal krijgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Robar het volgende:
[..]
"Been spending most our lives living in the Amish paradise"
God heeft ons testosteron gegevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat ze denkt dat God dit voor Floyd gefixed heeft zodat 'ie meer roem zal krijgen![]()
Ze snapt nog niet dat 'ie nu zal branden in de hel...
Dan hebben de toprenners de beste doping omdat dat veel kost.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef bassieVL het volgende:
als iedereen in het peleton nou doping mag gebruiken, dan heeft niemand er meer echt voordeel van. heb je dit gezeur achteraf ok niet meer.
het is nu niet anders blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan hebben de toprenners de beste doping omdat dat veel kost.
Nij dokter fuentes langs gaan was ook niet voor iedereen weggelegd.
Ik ben totaal niet voor regulering.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Die moeder net gezien op 't journaal![]()
Onwetende heidene.....
Een kuurtje loopt qua kosten al op in de tienduizenden euro's. Je wil toch niet dat wielrennen net als F1 beslist wordt door degene die het meeste geld wil uitgeven? Daarbij zijn veel dopingprodukten gewoon slecht en ongezond voor het lichaam. Topsport gaat zo nu en dan al over de grens van wat gezond is, maar om zo moedwillig de grens te overschrijden, gaat echt te ver.quote:
Alsof de dopingmarkt niet totaal instort als het legaal wordt. Prijzenoorlog, aanbiedingen, 2 voor de prijs van 1..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Een kuurtje loopt qua kosten al op in de tienduizenden euro's. Je wil toch niet dat wielrennen net als F1 beslist wordt door degene die het meeste geld wil uitgeven? Daarbij zijn veel dopingprodukten gewoon slecht en ongezond voor het lichaam. Topsport gaat zo nu en dan al over de grens van wat gezond is, maar om zo moedwillig de grens te overschrijden, gaat echt te ver.
Misschien wordt het tijd voor een 'zwarte trui'?quote:Breukink: Zwarte periode voor wielrennen
Als hij serieus heeft zitten dopen, dan is het goed dat hij Laconiek er over doet, het is toch zijn lichaam. Ik snap die ophef allemaal niet, volgende keer betere dope.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef Ericr het volgende:
De enige die Landis heeft geflikt is Landis zelf, zijn laconieke houding spreekt boekdelen.
Het is een beetje sneu ten opzichte van andere renners die geen dope gebruikenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als hij serieus heeft zitten dopen, dan is het goed dat hij Laconiek er over doet, het is toch zijn lichaam. Ik snap die ophef allemaal niet, volgende keer betere dope.
Dat ben ik met je eens, hoewel wanneer iedereen niet zou dopen, dan zouden die renners die normaliter wel dope gebruiken, op dat moment ook winnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is een beetje sneu ten opzichte van andere renners die geen dope gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |