Ligt eraan voor welke bond Landis rijdt denk ik????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef 456 het volgende:
Even iets anders, nav de discussie van gisteren:
Welke nationale bond heeft er nu gelogen?
Oh, ik weet niet eens wat ie vervolgens zei. Ik moest alleen erg lachen om de ongelukkige woordkeus. Boogerd had het ook over 'positief bekijken' oid, die had het echter gelijk door.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Alleen het feit dat eerlijkheid het langst duurt!!??
Dat zijn de betere postsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:23 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
www.floidlendis.com is uit de lucht tot nader order.........how strange is this![]()
Hij rijdt zeker voor spaanse bond ofzo en die zeggen vervolgens: " het gaat niet om een spanjaard "quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke bond Landis rijdt denk ik????
Ach ja, 't is vrijdagmorgen en je hebt geen zin in werken dus dan moet je wat om de discussie weer op gang te brengen........de reacties erop vind ik ook wel goed voor een vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat zijn de betere posts![]()
, danku!
Ik voel me inderdaad zeer scherp jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ach ja, 't is vrijdagmorgen en je hebt geen zin in werken dus dan moet je wat om de discussie weer op gang te brengen........de reacties erop vind ik ook wel goed voor een vrijdagmorgen.
Het is toch al bekend dat het Landis betreft, dus het is idd geen Spanjaard..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:47 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Hij rijdt zeker voor spaanse bond ofzo en die zeggen vervolgens: " het gaat niet om een spanjaard "
het ging erom welke bond had gelogenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch al bekend dat het Landis betreft, dus het is idd geen Spanjaard..
"Been spending most our lives living in the Amish paradise"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Die moeder net gezien op 't journaal![]()
Onwetende heidene.....
En dat ze denkt dat God dit voor Floyd gefixed heeft zodat 'ie meer roem zal krijgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Robar het volgende:
[..]
"Been spending most our lives living in the Amish paradise"
God heeft ons testosteron gegevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat ze denkt dat God dit voor Floyd gefixed heeft zodat 'ie meer roem zal krijgen![]()
Ze snapt nog niet dat 'ie nu zal branden in de hel...
Dan hebben de toprenners de beste doping omdat dat veel kost.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef bassieVL het volgende:
als iedereen in het peleton nou doping mag gebruiken, dan heeft niemand er meer echt voordeel van. heb je dit gezeur achteraf ok niet meer.
het is nu niet anders blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan hebben de toprenners de beste doping omdat dat veel kost.
Nij dokter fuentes langs gaan was ook niet voor iedereen weggelegd.
Ik ben totaal niet voor regulering.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Die moeder net gezien op 't journaal![]()
Onwetende heidene.....
Een kuurtje loopt qua kosten al op in de tienduizenden euro's. Je wil toch niet dat wielrennen net als F1 beslist wordt door degene die het meeste geld wil uitgeven? Daarbij zijn veel dopingprodukten gewoon slecht en ongezond voor het lichaam. Topsport gaat zo nu en dan al over de grens van wat gezond is, maar om zo moedwillig de grens te overschrijden, gaat echt te ver.quote:
Alsof de dopingmarkt niet totaal instort als het legaal wordt. Prijzenoorlog, aanbiedingen, 2 voor de prijs van 1..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Een kuurtje loopt qua kosten al op in de tienduizenden euro's. Je wil toch niet dat wielrennen net als F1 beslist wordt door degene die het meeste geld wil uitgeven? Daarbij zijn veel dopingprodukten gewoon slecht en ongezond voor het lichaam. Topsport gaat zo nu en dan al over de grens van wat gezond is, maar om zo moedwillig de grens te overschrijden, gaat echt te ver.
Misschien wordt het tijd voor een 'zwarte trui'?quote:Breukink: Zwarte periode voor wielrennen
Als hij serieus heeft zitten dopen, dan is het goed dat hij Laconiek er over doet, het is toch zijn lichaam. Ik snap die ophef allemaal niet, volgende keer betere dope.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef Ericr het volgende:
De enige die Landis heeft geflikt is Landis zelf, zijn laconieke houding spreekt boekdelen.
Het is een beetje sneu ten opzichte van andere renners die geen dope gebruikenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als hij serieus heeft zitten dopen, dan is het goed dat hij Laconiek er over doet, het is toch zijn lichaam. Ik snap die ophef allemaal niet, volgende keer betere dope.
Dat ben ik met je eens, hoewel wanneer iedereen niet zou dopen, dan zouden die renners die normaliter wel dope gebruiken, op dat moment ook winnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is een beetje sneu ten opzichte van andere renners die geen dope gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |