Pics? Meer info?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
Ik kom er achter dat de beruchte fuifduif mijn rechtstreeke collega is.![]()
![]()
Hij lijkt slim over te komen op fok, maar hij heeft een hele zieke gedachtegang.![]()
WTF!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
Hij lijkt slim over te komen op fok, maar hij heeft een hele zieke gedachtegang.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
foto'squote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
Ik kom er achter dat de beruchte fuifduif mijn rechtstreeke collega is.![]()
![]()
Waarschijnlijk ging het belletje ringelen tijdens een gesprek over Lekker doorrammen zonder medelijden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Recht-streekse collega en je hebt hem nooit betrapt met fok op het scherm op zijn werk?
Of is er op je werk geen internet-verbinding?
En hoe ben je erachter gekomen ?
Doordat hij zich versprak?
Unknown de pokemon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Welkom bij jambers, vandaag heb ik een ontmoeting met Fuifduif. Een man met een indrukwekkende maar ook afgrijzelijk posthistory. Op het forum is hij de man van de topics die niemand voormogelijk houd maar in het dagelijks leven is hij: ????
Idd, liefst met fotos (gsm?) Ik wil wel eens weten wie deze flippo isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS geef eens info over Fuifduif dan![]()
medewerker groenvoorziening?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Welkom bij jambers, vandaag heb ik een ontmoeting met Fuifduif. Een man met een indrukwekkende maar ook afgrijzelijk posthistory. Op het forum is hij de man van de topics die niemand voormogelijk houd maar in het dagelijks leven is hij: ????
Idd, zal wel een grapje zijn oidquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sinds de OP al niks meer van TS gehoord![]()
ik denk dat ie een wat gezette man met een kale kop is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, liefst met fotos (gsm?) Ik wil wel eens weten wie deze flippo is.
je denkt dat de ts werkt bij een zeer recent opgezette politieke partij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik denk dat ie een wat gezette man met een kale kop is.
wedde?
Beetje BG dus ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wedde?
ik las 'kalende' en hij heeft niet echt heel veel haar.quote:
Is fuifduif een kloon, of is mangoworks een kloon.quote:De meeste kennen me al een beetje hiet op FOK.
Ik ben gaja en werk samen met mangoworks in hetzelfde bedrijf.
Zoals hem doe ik ook support enginering, en meer zoals configuratie beheer, userbeheer n ben ook de coordinator van een helpdesk.
Daarnaast doe ik als hobby modellenwerk.
Dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:25 schreef Sebasser het volgende:
uit der fobo
[..]
Is fuifduif een kloon, of is mangoworks een kloon.
Of is dit een sick joke
Ik dacht dat het een iel mannetje is met vies sluik haar. Vet baardje, vochtige bovenlip, dikke brilglazen, stinkt naar zweet, sandalen, Van Nelle halfzwaar, bijbel naast de pc, ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef PsyCha het volgende:
Ze kan toch met beiden in een bedrijf werkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is fuifduif een kloon, of is mangoworks een kloon.
Of is dit een sick joke
Office Spacequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Quote uit film: "Werkt deze man hier?" "Nou, we betalen hem gewoon niet meer, we hopen dat het probleem zichzelf dan oplost..."
Mocht hij willenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:43 schreef Nosh het volgende:
Fuifduif heeft haar inmiddels meegesleurd in 'zijn' bezemkast, om zijn 'intieme halfuurtje' eens met haar te delen.
*meestampt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef chatter het volgende:
Dat willen we allemaal, Rnej.
*ongeduldig op de grond stampt*
goede vraagquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:47 schreef PonyLover het volgende:
waar is de TS?
en pics.. van jezelf, van je tieten, en niet op de laatste plaats (oh toch welquote:
lijkt me niet, dan had ie namelijk allang geneuktquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerfuif wat voor werk doe je ? pallets sorteren ?
Ze durven nu niet uit de kast te komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:43 schreef Nosh het volgende:
Fuifduif heeft haar inmiddels meegesleurd in 'zijn' bezemkast, om zijn 'intieme halfuurtje' eens met haar te delen.
En dan om de 3 dagen downtime, omdat hij weer de liefde heeft proberen te bedrijven met één van de servers.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
fuifduif 4 president
ik zeg unbannen die kerel en meteen de plek van danny geven
Nope werken bij de c1000quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerfuif wat voor werk doe je ? pallets sorteren ?
Een mooie vrouw en compjoeters... dat is toch niet mogelijk ??quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef chatter het volgende:
Enuhhh, van wat ik begrepen heb, schijnt het een hele mooie jonge dame te zijn.
never mind.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef chatter het volgende:
Joh daar waren wij nog niet achter....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef chatter het volgende:
Blaat Blaat Blaat
![]()
![]()
![]()
Oow nahjah die zin had ook pleite gemoeten... het ging me om het verhaal daar bovenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef chatter het volgende:
SpankTheMonkey en Surveillande-Fiets hebben gaja wel eens gezien dan ?
In dat geval gaarne een omschrijving.
Hhmmquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef chatter het volgende:
Ik had net een bekende van me aan de telefoon.
Hij heeft dit topic ook zitten lezen en via een omweg is de volgende informatie bij hem terecht gekomen (en nu dus ook bij mij).
De knul die claimde fuifduif te zijn, is fuifduif helemaal niet, maar hij vond het wel lachen te doen alsof.![]()
Gaja en die knul schijnen te proberen elkaar klem te lullen en ze doen geen van beiden voor elkaar onder, maar nu heeft hij haar echt even flink te pakken gehad, door te doen alsof hij fuifduif was.
Gaja zal dit ook wel binnenkort lezen, dus als ze er zelf nog niet achter gekomen was, zal dit een enorme schok voor haar zijn.![]()
YOU HAVE BEEN BEATEN AND WHIPPED, GAJA !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval voor deze keer.
![]()
![]()
![]()
Ik heb dit stukje van jou nu 3 keer gelezen en vind het te vaag, ik snap er weinig van... maargoed dat zal wel aan mij liggen ;-)quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef chatter het volgende:
Wel, dat het op deze manier gegaan was, is iets dat hoedanook nog niet bekend was.
Tenzij je ook bij haar op kantoor werkt, natuurlijk.
Maar in dat geval weet je nog 2 andere Fokkers te noemen, die vlak bij haar zitten.
Alleen weet zij dat weer niet.
![]()
Waar is de kloon van FuifDuif dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef chatter het volgende:
Fuifduif mag hier voorlopig niet meer komen en gaja heeft nu misschien geen pc tot haar beschikking.
En ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik wat meer inside information heb.
:-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |