Had je ook kunnen doen voor je je computer opstarttequote:
zou niets uitmaken, we doen ut ook voor, na, tijdens het ontbijt, de lunch en het avondeten of als tussendoortje...quote:
ALS we dr allemaal aan toe komen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou niets uitmaken, we doen ut ook voor, na, tijdens het ontbijt, de lunch en het avondeten of als tussendoortje...![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ah ze zijn net lekker bezig, te druk om te fokken
Precies, gewoon thuiskomen, tally over de keukentafel vouwen, rokje omhoog en BENG BENG BENGquote:
Die dagen zitten er ook wel eens tussenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, gewoon thuiskomen, tally over de keukentafel vouwen, rokje omhoog en BENG BENG BENG
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die dagen zitten er ook wel eens tussen![]()
Dan mag jij op het aanrechtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..![]()
Geweldige binnenkomst.. daar is mijn keukentafel iig niet geschikt voor..
das koud...quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
das koud...maar beter dan mn tafel, die is van glas...linke boel..
![]()
Hoeft ook niet perse de keukentafel te zijn hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
goedemorgen!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
hmmmmm....quote:
Inderdaad... 'keuken'-tafel staat nie in de keuken, maar hij is wel geschiktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse de keukentafel te zijn hoor..
Gewoon iets in de buurt
Als ik bij Frutsel op de keukentafel moet dan moeten we toch eerst de keuken uit enzo
Kan net zo goed op het aanrecht..
Bij mij trouwens ook![]()
Ik denk dat het verstandiger is om mn ervaringen voor mezelf te houden...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goedemorgen!!!![]()
Ervaring mee?
Mjah, genoeg andere plekken... ennuh.. dit keer begon Flash... wij zeiden alleen goedemorgen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is om mn ervaringen voor mezelf te houden...![]()
tja.......of het moet wel hééééééééél impulsief zijn....quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... 'keuken'-tafel staat nie in de keuken, maar hij is wel geschikt![]()
Hmm... soms is dat best lekker hoor....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja.......of het moet wel hééééééééél impulsief zijn....![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
En een nieuwe modem van telenet heeft het internet weer in huis gebracht![]()
En jij weet dat, omdat.....?quote:
jij klinkt weer een stuk opgewekter ...das mooi..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj![]()
goede vraag..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
Tally en Frutsel zijn jullie een koppel?
je snel genoeg ziet of een tafel daar geschikt voor is?quote:
arme schat...je krijgt toch geen last van zenuwen.. bekijk ff Tally's trouwfoto..misschien helpt dat..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik met mijn getuige (mijn zus) moest trouwen ipv phille en dat phille miljn getuige was![]()
![]()
![]()
dat zal het zijn...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
je snel genoeg ziet of een tafel daar geschikt voor is?
En nee.. Wij zijn geen koppel..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
En zulke dromen zijn normaal hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik met mijn getuige (mijn zus) moest trouwen ipv phille en dat phille miljn getuige was![]()
![]()
![]()
goed he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jij klinkt weer een stuk opgewekter ...das mooi..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |