Had je ook kunnen doen voor je je computer opstarttequote:
zou niets uitmaken, we doen ut ook voor, na, tijdens het ontbijt, de lunch en het avondeten of als tussendoortje...quote:
ALS we dr allemaal aan toe komen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou niets uitmaken, we doen ut ook voor, na, tijdens het ontbijt, de lunch en het avondeten of als tussendoortje...![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ah ze zijn net lekker bezig, te druk om te fokken
Precies, gewoon thuiskomen, tally over de keukentafel vouwen, rokje omhoog en BENG BENG BENGquote:
Die dagen zitten er ook wel eens tussenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, gewoon thuiskomen, tally over de keukentafel vouwen, rokje omhoog en BENG BENG BENG
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die dagen zitten er ook wel eens tussen![]()
Dan mag jij op het aanrechtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..![]()
Geweldige binnenkomst.. daar is mijn keukentafel iig niet geschikt voor..
das koud...quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
das koud...maar beter dan mn tafel, die is van glas...linke boel..
![]()
Hoeft ook niet perse de keukentafel te zijn hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
goedemorgen!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
hmmmmm....quote:
Inderdaad... 'keuken'-tafel staat nie in de keuken, maar hij is wel geschiktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse de keukentafel te zijn hoor..
Gewoon iets in de buurt
Als ik bij Frutsel op de keukentafel moet dan moeten we toch eerst de keuken uit enzo
Kan net zo goed op het aanrecht..
Bij mij trouwens ook![]()
Ik denk dat het verstandiger is om mn ervaringen voor mezelf te houden...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goedemorgen!!!![]()
Ervaring mee?
Mjah, genoeg andere plekken... ennuh.. dit keer begon Flash... wij zeiden alleen goedemorgen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is om mn ervaringen voor mezelf te houden...![]()
tja.......of het moet wel hééééééééél impulsief zijn....quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... 'keuken'-tafel staat nie in de keuken, maar hij is wel geschikt![]()
Hmm... soms is dat best lekker hoor....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja.......of het moet wel hééééééééél impulsief zijn....![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
En een nieuwe modem van telenet heeft het internet weer in huis gebracht![]()
En jij weet dat, omdat.....?quote:
jij klinkt weer een stuk opgewekter ...das mooi..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj![]()
goede vraag..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
Tally en Frutsel zijn jullie een koppel?
je snel genoeg ziet of een tafel daar geschikt voor is?quote:
arme schat...je krijgt toch geen last van zenuwen.. bekijk ff Tally's trouwfoto..misschien helpt dat..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik met mijn getuige (mijn zus) moest trouwen ipv phille en dat phille miljn getuige was![]()
![]()
![]()
dat zal het zijn...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
je snel genoeg ziet of een tafel daar geschikt voor is?
En nee.. Wij zijn geen koppel..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
En zulke dromen zijn normaal hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik met mijn getuige (mijn zus) moest trouwen ipv phille en dat phille miljn getuige was![]()
![]()
![]()
goed he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jij klinkt weer een stuk opgewekter ...das mooi..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar die foto's waren ook heel mooi (ik ben een die-hard lurker en minder die-hard poster in het trouwtopicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
arme schat...je krijgt toch geen last van zenuwen.. bekijk ff Tally's trouwfoto..misschien helpt dat..
Ik had al zitten zoeken of dat uw man was, maar ik vond er niets van terugquote:
En dat is maar goed ook!quote:Maar maatjes!
mjah, een tafel met glasplaat zie je dat toch ook aan? Of toch de ervaring?quote:
ja maar ja, het is nog maar enkel het burgerlijk huwelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
En zulke dromen zijn normaal hoor..
Mijn man droomde dat hij in zijn campingsmoking ging trouwen..
En ik droomde dat ik op de dag van mijn huwelijk de jurk moest ophalen.. En ik tijdens de ceremonie in het stadhuis er uit scheurde..
Ik kwaad naar die winkel.. Nog snel snel snel voor de foto's laten maken..
En ik heb daar een stampij gemaakt waar je u tegen zegt
En zo zal ik vast nog meer dromen hebben gehad over dingen die fout/anders gingen
Inderdaad... we zijn gewoon goede vrienden geworden in de laatste maanden. En ouwehoeren wat raakquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had al zitten zoeken of dat uw man was, maar ik vond er niets van terug
[..]
En dat is maar goed ook!
Ik heb hier ook zo'n maatje![]()
Mijn man vertoefd niet op Fok!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had al zitten zoeken of dat uw man was, maar ik vond er niets van terug
[..]
En dat is maar goed ook!
Ik heb hier ook zo'n maatje![]()
Komt allemaal goed..!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
ja maar ja, het is nog maar enkel het burgerlijk huwelijk![]()
Ik wil niet weten wat het volgend jaar allemaal zal zijn als ik in zo'n jurk moet![]()
![]()
![]()
Maar anders nog geen zenuwen hoor![]()
![]()
gelukkigquote:
Beetje net zo'n koppel als wij dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:03 schreef leonieke het volgende:
Volgend jaar pas?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat het volgend jaar allemaal zal zijn als ik in zo'n jurk moet![]()
![]()
![]()
Maar ik ben Belg, ik kan er niets aandoenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man vertoefd niet op Fok!
En je mag je zeggen hoor
Je moet niet in zo'n jurk hoor.. dat wil je toch zeker zelf?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar anders nog geen zenuwen hoor![]()
![]()
Dat wist je toch!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar pas?Niet meteen of zo?
Nietesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben Belg, ik kan er niets aandoen![]()
![]()
Een glasplaat als tafel beneemt me alle lust om een ervaring rijker te worden op dat gebied. Mijn fantasie is zo levendig dat ik mezelf al op voorhand bij de EHBO zie liggen met glassplinters overalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, een tafel met glasplaat zie je dat toch ook aan? Of toch de ervaring?
Maar genoeg erover dan![]()
*Cara noteert ff datum v volgenw week vrijdag.. niet vergeten te feliciteren!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat wist je toch!
Volgende week vrijdag burgerlijk huwelijk (in donkerbruine broek en ecru topje en soort jasje met mooie oorringen en een heel mooi nieuw kettinkje) en volgend jaar een trouwjurk
![]()
Omg omg... Het wordt hier toch totaal anders hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Komt allemaal goed..!!!
Ik heb geen zenuwen gehad in de week ervoor.. En ook op de dag zelf niet..
De avond er voor heb ik heerlijk geslapen.. Werd zelfs om half 9 wakker terwijl om 9 uur de eerste mensen al voor de deur zouden staan
Ik heb ook geen last van de zenuwen gehadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Komt allemaal goed..!!!
Ik heb geen zenuwen gehad in de week ervoor.. En ook op de dag zelf niet..
De avond er voor heb ik heerlijk geslapen.. Werd zelfs om half 9 wakker terwijl om 9 uur de eerste mensen al voor de deur zouden staan
Jaja, dat wil ik natuurlijk wel (het kost ook te veel om het niet te willen) maar ik bedoelde het anders dan het eruit kwam hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je moet niet in zo'n jurk hoor.. dat wil je toch zeker zelf?
Tal van ander opties ..lijkt me..
En vergeet niet het risico dat je glibberige muts zich vastzuigt aan de glasplaat zodat je ploklinisch bevrijd moet wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef es70 het volgende:
Een glasplaat als tafel beneemt me alle lust om een ervaring rijker te worden op dat gebied. Mijn fantasie is zo levendig dat ik mezelf al op voorhand bij de EHBO zie liggen met glassplinters overal.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
gelukkig![]()
heb je een goede tip?...ik kan m gebruiken
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes
vroeger kon je heel Nederlands doen. En toen kreeg je in de gaten dat de mensen Vlaams toch eigenlijk wel erg cute en schattig vonden, en TOEN ben je je gaan aanstellen
Helemaal goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omg omg... Het wordt hier toch totaal anders hoor![]()
Phille is heel duidelijk: ik ga genieten van onze dag en als ze ambetant gaan doen zet ik ze buiten![]()
Phille heeft gelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef leonieke het volgende:
Phille is heel duidelijk: ik ga genieten van onze dag en als ze ambetant gaan doen zet ik ze buiten![]()
Wij hebben ook zo'n tafel thuisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Een glasplaat als tafel beneemt me alle lust om een ervaring rijker te worden op dat gebied. Mijn fantasie is zo levendig dat ik mezelf al op voorhand bij de EHBO zie liggen met glassplinters overal.
En goedemorgen.
Mijn fantasie was zo eigenlijk al gruwelijk genoeg... Zonder jouw input zeg maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vergeet niet het risico dat je glibberige muts zich vastzuigt aan de glasplaat zodat je ploklinisch bevrijd moet worden
goedemorgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
En goedemorgen.
Precies wat een vrouw nodig heeftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef leonieke het volgende:
En met zo iemand ga ik trouwen, iemand die eigenlijk praktisch altijd gelijk heeft![]()
![]()
Trek je genoeg foto's zodat ik er ook iets aan heb?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat bedoel ik... alle Loungers fantaseren en zijn in 'lekkere stemming'' ? Nu dus gaan meeten met zijn allen
Ow sorryquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn fantasie was zo eigenlijk al gruwelijk genoeg... Zonder jouw input zeg maar.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef leonieke het volgende:
Trek je genoeg foto's zodat ik er ook iets aan heb?![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn fantasie was zo eigenlijk al gruwelijk genoeg... Zonder jouw input zeg maar.
ik was ff aan het visualiseren...wij danken u!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef es70 het volgende:
[..]
OUWE??quote:
Qutiequote:
DE DREVEquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
OUWE??Daar kan ik niet mee akkoord gaan
![]()
Btw, heet het café waar je soms gaat, de Wielewaal? Of ligt het daar rechttegenover?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE DREVE
onthou dat nou. Je wordt ook al dementOUWE
Ah ja, idd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE DREVE
onthou dat nou. Je wordt ook al dementOUWE
Valt mee hoor, het wordt gewoon de hoogste tijd dat ze een kerel aan de haak slaat die altijd gelijk heeftquote:
Geen idee waar de Wielewaal isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ja, idd...![]()
Maar ik ben slecht in namen onthouden![]()
En de wielewaal ligt daar niet in de buurt?![]()
![]()
er zijn vast andere opties...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:33 schreef Tally het volgende:
Ik lees dus net dat mijn tafel niet geschikt is
Mijn gedachten wat doe je!!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik was ff aan het visualiseren...wij danken u!!![]()
Kerels hebben NOOIT gelijk, alleen krijgen ze dat soms om ze tevreden te houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het wordt gewoon de hoogste tijd dat ze een kerel aan de haak slaat die altijd gelijk heeft
Zat er een boekje bij? "WARNING: It is strongly advised NOT to have sex on this table! And if you do, the advised positions are as follows:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:33 schreef Tally het volgende:
Ik lees dus net dat mijn tafel niet geschikt is
Mijn gedachten wat doe je!!!!!!!
Mens, ga kokenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je kent de streek blijkbaar nietWaarom doe ik nog moeite?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |