quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Kom op is het nou al gelukt of niet? Gisteren zou je toch de 1e poging doen?
Dus geen baard...quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:05 schreef dafjedaf het volgende:
Dus als je om levensbeschouwelijke redenen in zo'n burqa loopt met alleen zo'n spleetje voor je ogen, dan moet je voor de pasfoto die doeken afdoen en hooguit met een hoofddoekje op de foto?
Hoe controleren ze dat dan? Komt er zo'n politie man van ja mevrouwtje, optillen die tent? Het heeft natuurlijk geen zin iets op de pasfoto te hebben wat ze in het echt niet kunnen controleren. Dus of je mag met tent en al op de foto of de politie mag onder die tentjes kijken (lijkt mij). Iemand?
Schiet nu eens ohooop! We wachten al dagen op je antwoord en nog steeds bak je er niks van. Wanneer ga je het nou es een keertje ECHT proberen en krijgen we je smeuige verslag te horen? Of moeten we wachten tot sint juttemis...quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:50 schreef Oversight het volgende:
Wacht even een dag of 2 op hun reactie, ze zijn daar meestal best snel...
Ze kennen me daar intussen, en weten wat ik doe met onbeantwoorde vragen.....
Jammer dat ik nog lang geen rijbewijs / ID hoef te halen, anders had ik ff een tentje getest. In tegenstelling tot jouw tovenaarshoed zou mijn burqa nut hebben: ik kan dan op de foto zo hard lachen als ik wilquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog lang geen rijbewijs / ID hoef te halen, anders had ik ff een tentje getest. In tegenstelling tot jouw tovenaarshoed zou mijn burqa nut hebben: ik kan dan op de foto zo hard lachen als ik wil![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef Laton het volgende:
is toch handig dat die moslims een hoofddoek ophebben op zo'n paspoortweet je meteen wie de terroristen zijn.
Ik wachtquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:03 schreef Oversight het volgende:
Update:
De regels zijn aangepast onder zware maatschappelijke druk.
Deze week volgens de nieuwe richtlijnen over de pasfoto's.
Aangezien ze genoeg ellende hadden aan het bepalen van de definitie van "glimlach", weet ik zeker dat er geen aandacht zal zijn besteed aan gestelde vragen over het aantonen van een levensbeschouwelijke reden.....
Afspraak met gemeente, ik wacht 1 volle week en dien mijn aanvraag in....
Op maandag 11 september!!
een paspoort is 3d he.quote:Op zondag 30 juli 2006 07:46 schreef Dromenvanger het volgende:
En als ik mijn paspoort 3 dimensionaal maak, dan houdt ook niemand me tegen
Waar las je dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:00 schreef soppig het volgende:
Ik las net dat er evt maatregelen genomen zouden worden tegen de aanvragen omdat deze gelogen heeft tijdens de aanvraag. Dit zou echt beneden peil zijn omdat het hier gaat om het bewijzen van een probleem in het huidige systeem.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Kom op is het nou al gelukt of niet? Gisteren zou je toch de 1e poging doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |