haastige spoed = zelden goedquote:
Net nog niet ijsmeisquote:
neequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
Maar geneukt?
Ach, zolang ze niet over me heen kotsen vind ik het wel best hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee
lam, natte kleren, kotsen...
en ik vond die dame ook niet geweldig
Dat geeft toch niks uit, mevrouw A.quote:
dan had je nog niet genoeg opquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee
Ik zuip in zulks geval netzoveel tot ik er maatje 36 in ziequote:
ik schakel dan over op wat sterkersquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zuip in zulks geval netzoveel tot ik er maatje 36 in zie
jij wijn, ik bier?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
Wijn of bier?
Zolang de dame in kwestie er knapper op word zal het me worst zijn wat ik naar binnen mikquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
Wijn of bier?
Melkquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Zolang de dame in kwestie er knapper op word zal het me worst zijn wat ik naar binnen mik
moedermelkquote:
Ik niet; en ik ben er trots op ookquote:
Ehh, ga jij maar mooi denken aan AZ. Dan denk ik wel aan koetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:06 schreef vlad het volgende:
[..]
moedermelk![]()
en dat brengt ons dan weer bij MILF
en vandaaruit naar AZ![]()
is dat een bruggetje of is dat een bruggetje?![]()
![]()
Ik lust in principe alles. Ik vreet alleen een hoop niet.quote:
Gaaf hoor..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik lust in principe alles. Ik vreet alleen een hoop niet.
Als ik het "niet zo lekker" vind dan eet ik het niet. Klaar. Ik voel me tegoed om iets te eten wat ik niet lekker vind. Ik maak wel iets wat ik wel lekker vind.
Ik vind melk trouwens wel lekker, dus dat drink ik met regelmaat (lees: elke dag 1 liter ofzo)
Nouja, het enige wat ik echt weiger te eten zijn champignons.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik lust in principe alles. Ik vreet alleen een hoop niet.
Als ik het "niet zo lekker" vind dan eet ik het niet. Klaar. Ik voel me tegoed om iets te eten wat ik niet lekker vind. Ik maak wel iets wat ik wel lekker vind.
Ik vind melk trouwens wel lekker, dus dat drink ik met regelmaat (lees: elke dag 1 liter ofzo)
en laat ik nu denken dat je ook spruitjes niet lustquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat ik echt weiger te eten zijn champignons.
Spruitjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef vlad het volgende:
[..]
en laat ik nu denken dat je ook spruitjes niet lust![]()
spruitjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spruitjes.
Je moet er eens kaas overheen gooien.
er overheen of erop?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spruitjes.
Je moet er eens kaas overheen gooien.
jahquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
't is stil... aan de.. ja.
hoe kom jij eigenlijk zo'n toyota fan?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef vlad het volgende:
bier
wat interesseert het mijn godverdomme dat het bier in het buitenland duurder is dan in nederland?ik vind het hier in de kroeg duur en dat zou verandert moeten worden. Niet recht praten met zulke onderzoeken
![]()
Wtf?quote:Duitsland en Italië spannen de kroon. Hier kost een biertje gemiddeld 2,25 euro.
Ik ben net pas weer thuisquote:
Ik ken 'm, ik ken 'm!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik voel me te goed om hier te posten, en ga ergens anders posten.
Bummerquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
PoepieGezellig geweest gister?
in finland betaalde ik 5 euro voor een normaal klein glas bier (in de winter)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
ze vergelijken de prijzen van een biertje in nederland met de prijzen van vakantieeilanden. Vergeten ze even mooi erbij te melden dat in de winter de hele halve barstreet op menig vakantie eiland geheel verlaten is.....
Ja. Ik kan het nog niet helemaal bevatten.quote:
JA IS HET GODDOMME NU DE HELE OF DE HALVE BARSTREET??????quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
ze vergelijken de prijzen van een biertje in nederland met de prijzen van vakantieeilanden. Vergeten ze even mooi erbij te melden dat in de winter de hele halve barstreet op menig vakantie eiland geheel verlaten is.....
Niet te weinigquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker liggen rollebollen en kroelen?
maar mag je de naam al vrijgeven of wil je dat nog steeds niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het nog niet helemaal bevatten.![]()
Wist je nog hoe het moest?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het nog niet helemaal bevatten.![]()
ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA IS HET GODDOMME NU DE HELE OF DE HALVE BARSTREET??????
Kroeliekroeliekroeliequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Gatver. Kunnen we het even niet over vriendjes en vriendinnetjes hebben?
op het moment supreme: *raar kijken* eeehhh, hoe zat dat ook alweer?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
En de rest hou ik voor mezelf, stelletje roddelkonten
En dan als je klaar komt een soort van bakmeel eruit laten ploffenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef vlad het volgende:
[..]
op het moment supreme: *raar kijken* eeehhh, hoe zat dat ook alweer?![]()
![]()
doet het altijd goed![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
En de rest hou ik voor mezelf, stelletje roddelkonten
* ijsmeis pakt haar notitieblok er weer bij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je mag wel de naam van mijn dinnetje weten als het dat makkelijker maakt![]()
of dat ze tijdens het knuffelen per ongeluk met haar hand je ding aanraakt en er gelijk een hele stortvloed uitkomtquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan als je klaar komt een soort van bakmeel eruit laten ploffenUitgehard sperma
die naam heb ik al veel vaker genoemdquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis pakt haar notitieblok er weer bij.
Ik word oud.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef vlad het volgende:
[..]
die naam heb ik al veel vaker genoemdin je Sjoem tijd vroeg je zelfs naar wie ze was
![]()
Nog een emmer, nog een emmer!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
[..]
of dat ze tijdens het knuffelen per ongeluk met haar hand je ding aanraakt en er gelijk een hele stortvloed uitkomt![]()
0.8l. powerrrrrquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei een auto
Jij bent duidelijk onervarenquote:
wij kregen voor 10 euro 3 liter bier op gran canariaquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
in finland betaalde ik 5 euro voor een normaal klein glas bier (in de winter)![]()
Nee ze komt uit de stad waar ik de grootse hekel aan heb het meest van hou, Tilburgquote:
Iedereen heeft wel eens een off-dayquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Dus mijn volgende moet veel wippen, want dit wil ik uiteraard niet meemaken.
Voeral omda die leu ut doar uutspeecken as Tilbarrechquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ze komt uit de stad waar ik de grootse hekel aan heb het meest van hou, Tilburg
zachte gquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ze komt uit de stad waar ik de grootse hekel aan heb het meest van hou, Tilburg
Toch maar een keer de all natural indian-inspired penile enlargement proberen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
U heeft 36 nieuwe e-mails waarvan 36 keer spam
Alsof er bij een vrouw niks kan mislukken zekerquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal geen volgende. Ik word lesbisch.
Gaat dit over gister en vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof er bij een vrouw niks kan mislukken zeker![]()
![]()
![]()
je hebt toch al een vent?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal geen volgende. Ik word lesbisch.
Nee. Zeker nietquote:
Nee, ik heb even wat geld overgemaakt naar Namibie. Dan krijg ik een diamant enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toch maar een keer de all natural indian-inspired penile enlargement proberen dan?
Welke ventquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt toch al een vent?![]()
en dat treft, ik ben ook lesbischtrouwen?
![]()
Dan krijg je van mij als huwelijkscadeau een bijlquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt toch al een vent?![]()
en dat treft, ik ben ook lesbischtrouwen?
![]()
Doe Prins Oboema de groeten van mequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik heb even wat geld overgemaakt naar Namibie. Dan krijg ik een diamant enzo
keertje neuken dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke vent![]()
?
NEE, IK DOE NIET AAN TROUWEN GOFDOMME.
Welquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ziejewel. Er kan niks mislukken.
Nee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef vlad het volgende:
[..]
keertje neuken dan?![]()
je bent vrijgezel?
daar gaat m'n kans om het een keer met een freggel te doenquote:
Flauwtjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef vlad het volgende:
[..]
daar gaat m'n kans om het een keer met een freggel te doen![]()
![]()
Gelukkig zal niet elke meid daar last van hebben. En van mij mag ze bijten wat ze wilquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
Droog als schuurpapier, bijten bij bepaalde handelingen, baarmoeder wanden die besluiten af te vloeien op een onfurtuinlijk tijdstip, en sowieso een algehele laffe ongeinspireerde en ongeinteresseerde houding ten opzichte van het kwalitatief bespelen van het spel der liefde.
Een beetje is leuk, maar de tempel van je lichaam moet wel compleet blijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig zal niet elke meid daar last van hebben. En van mij mag ze bijten wat ze wil![]()
.
Ik heb niet zo'n 'ding', dat scheelt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een beetje is leuk, maar de tempel van je lichaam moet wel compleet blijven
dus daarmee zeg je dat erin gebeten mag worden omdat het toch maar van een ander is?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 'ding', dat scheelt.
Ik heb andere dingen om in te bijtenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef vlad het volgende:
[..]
dus daarmee zeg je dat erin gebeten mag worden omdat het toch maar van een ander is?![]()
barbaar![]()
Je kan ook in andere dingen bijten, n00bquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 'ding', dat scheelt.
rofls zohard gepwnd in principe jeweetsquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan ook in andere dingen bijten, n00b
Ja, maar dat mag, zoals ik al zei.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan ook in andere dingen bijten, n00b
okquote:
Ik wel. Uitgeluldquote:
Pfff.quote:
En jij hebt een uitgewoonde grot.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfff.
Jag känner en mod.
Hon heter yvonne. yvonne heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt.. (okay okay, geen mod, maar een A, maar dan klopt ie niet meer
)
sletjequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:01 schreef Hugster het volgende:
hoi
hebt pechquote:
Ik ben nog steeds jouw bijtje hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waaaat. Je bent toch een hommel, of niet dan.
ff op z'n NL's alles gesloopt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:06 schreef Hugster het volgende:
Gisteren in de arcade wezen huishouden hier gek
De airhockey schijven vlogen met 70 km/h van de tafel door de toko heen en de boksbal machine klapte snoeihard in de max met kindjes om me heen met :![]()
blikken op de smoeltjes
![]()
Stoere ventquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:06 schreef Hugster het volgende:
Gisteren in de arcade wezen huishouden hier gek
De airhockey schijven vlogen met 70 km/h van de tafel door de toko heen en de boksbal machine klapte snoeihard in de max met kindjes om me heen met :![]()
blikken op de smoeltjes
![]()
Jij en emo's, a match made in heavenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef Hugster het volgende:
je hebt daar echt van die hangjongeren in de malls en arcadeEn al die fucking emo's met te strakke kleren
Al die nerd alto's in die warhammer winkels
![]()
oh oh oh
Wordt er weer gelektquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti spamt hem hier ook nog ff
Gister in de IKEA gespot
[afbeelding]
Mja ach, ik ben verdomde blij en trotsquote:
als je "in love" bent raak je alles langzaam kwijtquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben verdomde blij en trots
En mn fietssleutelskwijt
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je "in love" bent raak je alles langzaam kwijt
pwned met je leasebakquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd Alexxx
Beetje minpunt voor de Nordschleifemeet overigens. De directeur kwam net bij me:
"Dus jij bent van plan te gaan racen?"
Ik had gewoon een net mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit met de verzekering op de Nordschleife - nog geen direct antwoord terug, maar blijkbaar is mijn bedrijf dan verantwoordelijk voor alle schade. Ik kreeg dan ook het dringende verzoek om niet de ring op te gaan met mijn Mx-5, dus ik zal met iemand mee moeten haken als bijrijder
En terechtquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben verdomde blij en trots
En mn fietssleutelskwijt
Het concept: een auto van 40k al dan niet per ongeluk, onverzekerd, in de prak rijden zegt jou niets?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef BoJo het volgende:
waarom stuur je dan ook zo'n email, domme lul![]()
het gezegde "geen slapende honden wakker maken" zegt jou niets?![]()
Je bent er zeker genoeg van om wat wilde verhalen op internet voor waar aan te nemen en voor ~40k het schip in te gaan als dit onwaar blijkt. Ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:38 schreef BoJo het volgende:
Officieel is de Nordschleife een tol weg, en als je niet je verzekering/werk op de hoogte had gebracht dan was je gewoon verzekerd geweest zonder gevolgen. Maar nu is het al te laat.
ah joh, wat is 40k nou op zo'n ervaring als brandend rubber en dat geluid op de ring?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent er zeker genoeg van om wat wilde verhalen op internet voor waar aan te nemen en voor ~40k het schip in te gaan als dit onwaar blijkt. Ik niet
Wacht maar tot je zelf voor de keus staatquote:
hij maakt zich druk om de centen terwijl wij ons druk zouden maken om het blik lijkt welquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Vooral ook nog 10 keer heb bedrag van die kappersauto laten vallen![]()
ja precies tis maar 40k dus wat maakt het eigenlijk uit, 40k heb je zo bijelkaar, want was nou eigenlijk 40 k, niet echt veel, gaat maar om 40kquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Vooral ook nog 10 keer heb bedrag van die kappersauto laten vallen![]()
Pussyquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf voor de keus staatJe stoere praat is makkelijk met een budget-autootje van een paar k, of in jouw geval zelfs helemaal geen auto
Het geeft me in ieder geval een goede reden om een circuit/ring-auto aan te schaffen
Hoeveel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja precies tis maar 40k dus wat maakt het eigenlijk uit, 40k heb je zo bijelkaar, want was nou eigenlijk 40 k, niet echt veel, gaat maar om 40k
Ik heb 60k in mn mond zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja precies tis maar 40k dus wat maakt het eigenlijk uit, 40k heb je zo bijelkaar, want was nou eigenlijk 40 k, niet echt veel, gaat maar om 40k
Pussyquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:53 schreef Paladijn het volgende:
Eifersucht
Maar goed, ik ben weer afwezig.
maar wel met extra gratis gaynessquote:
ja basismodelletje. 40kquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Hugster het volgende:
volgens mij zijn die natnek MX-5'jes tegenwoordig al gauw 40k? is het niet?
natnekquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Hugster het volgende:
volgens mij zijn die natnek MX-5'jes tegenwoordig al gauw 40k? is het niet?
precies, vanantieseizoenetje bukken en je bent erquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, gaat maar om 40k man
Wat is dat nou 40k, heb je zo
Dat levert zeker 60k op man, tss 40k wat is dat nou manquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
precies, vanantieseizoenetje bukken en je bent er
Mja en neem peuken mee terug, 22,50 voor een slof luckiesquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
En paal, anders heb ik nog wel wat leuke blokken verpakt spul voor je. Dat moet naar Spanje. Je gaat met de bus en neemt 5kg per keer mee. Met een paar weken heb jij dan weer je 40k jongen.
Dus ga nu maar gewoon de ring op.
Ik denk dat het voor pala een aangename afwisseling isquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:59 schreef Hugster het volgende:
Tsssss, jullie gaan gelijk wel erg laag zeghoereren. Er zijn toch ZAT lucratievere dingen waar je wel je zelfrespect in ere kan houden?
Ja ik ga ff heen en weer naar Dubai, dan heb ik zo 300kquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:59 schreef Hugster het volgende:
Tsssss, jullie gaan gelijk wel erg laag zeghoereren. Er zijn toch ZAT lucratievere dingen waar je wel je zelfrespect in ere kan houden?
Ik rook nu duty free Lucky's van Schiphol van ¤23,50quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en neem peuken mee terug, 22,50 voor een slof luckies![]()
![]()
![]()
40k?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja ik ga ff heen en weer naar Dubai, dan heb ik zo 300k
40k man tsk
Met wat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja ik ga ff heen en weer naar Dubai, dan heb ik zo 300k
40k man tsk
Ik heb ook even een terugvalquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik rook nu duty free Lucky's van Schiphol van ¤23,50
Op mijn terug weg ook mijn maximale 2 slofjes meepakken hier op Boston en dan ben ik wel voorzien. Misch verkoop ik nog wel eentje, omdat ik eerder stop
Pimp my Burquaquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook even een terugvalVrouwen...
![]()
Na de vakantie nokken we wel weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu wel weer zonder of ben je weer gewoon begonnen?
Wat let je?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gasten daar geilen op high-tech netwerken in hun 102341083 verdiepingen gebouwen
Ik sprak een jongen op vakantie, die ging daar in het marmer. Omdat al die Saoudie's de hele boel laten bekleden met dat spul. Gouden kans.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gasten daar geilen op high-tech netwerken in hun 102341083 verdiepingen gebouwen
Kwestie van een paar zorgvuldig geplaatste relatiegeschenken me dunkt?quote:
Valt te regelen, ik ben er alleen nog uit wat de beste manier is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Valt niet te regelen? Of heb je de procedure inmiddels al gestart?
Ja dat klopt, de markt is voor alles groot momenteel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik sprak een jongen op vakantie, die ging daar in het marmer. Omdat al die Saoudie's de hele boel laten bekleden met dat spul. Gouden kans.
legaal en minder legaal bedoel je?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Valt te regelen, ik ben er alleen nog uit wat de beste manier is.
[..]
Ja dat klopt, de markt is voor alles groot momenteel.
ja maar je kan niet zomaar ff 300k gaan verdienen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:13 schreef Hugster het volgende:
ja met die palm island en die wereld eilandjes moet er genoeg gebeuren aan huizen, inrichting, afwerking, tuinen, computernetwerken![]()
Kansen genoeg daar lijkt me ja.
40k dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar je kan niet zomaar ff 300k gaan verdienen.
Zolang je het daar maar uitgeeftquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Man dat kan je zelfs nog uit de IB-groep trekken.quote:
maar..maar... wat ga je met je pug doen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mja, wat is nu 40k ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man dat kan je zelfs nog uit de IB-groep trekken.
Beeldje in de tuin?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat je aan het googelen hoe het ook alweer moest?
Boh gek, da's net Rofldamquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
vanuit de bus gekiektnet Utrecht
[afbeelding]
Dat was het zekerquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:30 schreef Hugster het volgende:
Maar het was een puike afgsluitende lunch dus VinkZo'n shuttle dinges gehad
w00t w00t w00t!quote:
Hebben is tot daar aan toe, maar opzetten, dat is de fout.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
w00t w00t w00t!
Kenkers, ik heb echt een roze bril
Mja. Morgen ben ik vast weer gewoon depri en sarkastischquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben is tot daar aan toe, maar opzetten, dat is de fout.
Graagquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Morgen ben ik vast weer gewoon depri en sarkastisch
7 augustus geloof ik. Dat wordt nu braaf opzitten met een biertje, en de chickies naar m'n eeuwige maagd maat doorsluizenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GraagWanneer ging je eigenlijk naar Vlieland om wijven uit te wonen?
En dan voor de tent met een biertje wachten, en hem stiekem instructies geven door het tentzeil heenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
7 augustus geloof ik. Dat wordt nu braaf opzitten met een biertje, en de chickies naar m'n eeuwige maagd maat doorsluizen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan voor de tent met een biertje wachten, en hem stiekem instructies geven door het tentzeil heen
Ja niets.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat een Mazda MX-5 uit 2006 ongeveer kost?
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja niets.
Ik geloof zo'n 40k ongeveer..
Zelfs voor jou is dat niets man, gewoon een dikke 40k
ff heftrucke en dan heb je 40 k.. hehe 40k man, gek.
40 koffie it is!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja niets.
Ik geloof zo'n 40k ongeveer..
Zelfs voor jou is dat niets man, gewoon een dikke 40k
ff heftrucke en dan heb je 40 k.. hehe 40k man, gek.
b16s4sure!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
b16s
B19xquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een zeikende kutkneus, moet ff een dagje langer wachten
Op zich zou ik dat toic naar KLB moeten schoppen, maar daar willen ze geen bagger, en ik vind m veel te leuk
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef Hugster het volgende:
Alex, smoezelig langharig mormel, ben je jarig vandaag?
Ik heb PNG belooft dat niet meer te doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
reageer eens op mijn PNG post
niet fukken met PNG nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
reageer eens op mijn PNG post
serieus?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb PNG belooft dat niet meer te doen
PNG is een van de tofste mensen die ik 'ken', staat hoog in mn 'to meet ' lijst.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
serieus?
PNG vind dat niet erg, die ziet daar de humor zeker wel van in
Niet echt hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
serieus?
PNG vind dat niet erg, die ziet daar de humor zeker wel van in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |