abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40253962
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
Laat Kasta nou toch ff, als ie eindelijk weer geneukt heeft is ie weer braaf en kraakt hij vrouwen niet meer zo af....
Het verleden heeft echter het tegendeel bewezen.
quote:
En jij B_T, ga de afwas eens doen of elk ander vrouwelijk taak....
Dat is wat mannen wel vaker zeggen als ze er niet tegen kunnen dat de vrouw een punt heeft he?
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:06:59 #127
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40254061
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat is wat mannen wel vaker zeggen als ze er niet tegen kunnen dat de vrouw een punt heeft he?
Begin jij nu ook al te generaliseren?
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40254221
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef Black_Tulip het volgende:
Wie verwijt hier wie van hypocrisie...
[..]

En dat is dus precies wat jij de hele discussie niet gedaan hebt Hoe vaak heb ik wel niet kritiek op jouw gedrag geleverd waarna je ieder kritiekpuntje minstens 10 keer hebt ontkend. En nu alle kritiekpuntjes op een rijtje staan, ben je plotseling helemaal stilgevallen en weiger je nog langer op mijn uitgebreide posts te reageren
Djeez, dat hele "Black_Tulip wil kasta neuken, wheeeeeeehehe" geblaat nam ik al die tijd niet serieus, maar dat je jezelf nu al gaat zien als mijn partner is toch wel enigszins beangstigend .

En dat ik niet meer op je uitgebreide posts reageer is vrij logisch... Het heeft immers toch geen nut...
Je blaat vanalles en als ik je dan na 3 topics eindelijk zover heb dat je inziet dat je er toch inderdaad wel naast zat qua stelling, dan is het "Je begrijpt me verkeerd, je wilt me niet begrijpen, ik zei het anders dan ik bedoelde vanwege m'n autisme, de definitie van de van Dale is anders dan mijn definitie ervan en last but not least, "Ik voel het toch anders"...

Tja, dan besteed ik m'n tijd liever aan iemand die wel weet wat ze zegt en er niet telkens op terugkomt... Voor het geval je het nog niet opgevallen was, op de rest reageer ik wél gewoon...
quote:
Wat is dit Kasta, projectie?
Nou nou meisje, ben je nu zelfs al op het "Wat je zegt, ben jezelf, hihihi" niveau beland? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_40254222
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

Prachtige lap tekst hoor kasta, maar waar heb ik het in godsnaam over vrouwen die beginnen met kritiekpunten en verwijten? Waarom haal je dat er nou bij? Waarom meteen naar een ander wijzen i.p.v. ook eens naar jezelf?
Zo beginnen namelijk niet alle discussies-die-wedstrijdjes-worden bij jou. Jij begint er ook vaak zelf mee. Ruzie begint niet alleen maar door een ander. Da's makkelijk om te denken, maar it takes two to tango endezo.

En ik zeg nergens dat vrouwen maar in bescherming genomen mnoeten worden, maar wel dat niet alles zo tot in den treure uitgelepeld moet worden als dat nergens voor nodig is. Daar word je allebei kriegel van.

Ik krijg bijna het idee dat mijn stukje niet gelezen/begrepen is. .
Herhaald ivm spijkers met koppen.
pi_40254360
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef Black_Tulip het volgende:
En geef nu eens een oordeel over de inhoud?
Ik moet zeggen B_T dat die inhoud nogal verloren gaat door de vorm. Ik ben eigenlijk afgehaakt met het lezen van die lange posts van jou en kasta waarin jullie iedere quote ontleden
pi_40254375
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Herhaald ivm spijkers met koppen.
De rest van ons kan wél in 1 keer begrijpend lezen meisje, dus je hoeft niet telkens alles te herhalen waar je het toevallig mee eens bent .
pi_40254412
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Xennia het volgende:
Ik moet zeggen B_T dat die inhoud nogal verloren gaat door de vorm. Ik ben eigenlijk afgehaakt met het lezen van die lange posts van jou en kasta waarin jullie iedere quote ontleden
Ik stopte toen ze over Finnen, Zweden, Polen, Noren, Friezen en autisten begin....
pi_40254459
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik stopte toen ze over Finnen, Zweden, Polen, Noren, Friezen en autisten begin....
Hee ik had het ook over jouw posts he
pi_40254463
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
Djeez, dat hele "Black_Tulip wil kasta neuken, wheeeeeeehehe" geblaat nam ik al die tijd niet serieus, maar dat je jezelf nu al gaat zien als mijn partner is toch wel enigszins beangstigend .
Nee, ik zie mezelf niet als jouw partner. Ik heb wel al eerder gezegd dat deze hele discussie heeft gewerkt als een soort oefening op het droge. Ik denk dat jij in je relaties dezelfde fouten hebt gemaakt als in deze discussie en dat je in de toekomstige relaties dezelfde fouten zal blijven maken als je nu niet luistert naar de kritiek. En ik ben niet de enige die constructief bedoelde kritiek heeft geleverd. Als je niets van mijn kritiek moet hebben, misschien trek je je dan wel iets aan van de kritiek van mensen als Xennia en MUUS, die regelmatig hebben gezegd wat ik ook gezegd had of wilde zeggen, maar niet zo goed kon formuleren.
quote:
En dat ik niet meer op je uitgebreide posts reageer is vrij logisch... Het heeft immers toch geen nut...
Niet?
quote:
Je blaat vanalles en als ik je dan na 3 topics eindelijk zover heb dat je inziet dat je er toch inderdaad wel naast zat qua stelling, dan is het "Je begrijpt me verkeerd, je wilt me niet begrijpen, ik zei het anders dan ik bedoelde vanwege m'n autisme, de definitie van de van Dale is anders dan mijn definitie ervan en last but not least, "Ik voel het toch anders"...

Tja, dan besteed ik m'n tijd liever aan iemand die wel weet wat ze zegt en er niet telkens op terugkomt... Voor het geval je het nog niet opgevallen was, op de rest reageer ik wél gewoon...
Nog eens, ik weet wel wat ik zeg. Het komt alleen zoals ik zei niet altijd goed over. Dat is in deze discussie gebeurd, maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon om te voorkomen dat het nog eens zou gebeuren. Je zou ook gewoon nog kunnen reageren op die dingen die nog open staan.
quote:
Gossie meisje, ben je nu zelfs al op het "Wat je zegt, ben jezelf, hihihi" niveau beland? .
Nee. Maar ik kan het niet helpen dat jij je schuldig maakt aan die dingen die jij anderen verwijt. Maar ik vind ik jou er geen minder mens om. Zoals ik al eerder heb gezegd, is het heel normaal dat de mens handelt volgens het principe "do as I say, don't do as I do".

[ Bericht 1% gewijzigd door Black_Tulip op 27-07-2006 23:23:29 ]
pi_40254491
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ken het euvel ja. Maar nu zijn de posts een stuk korter.
pi_40254583
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al te generaliseren?
Daar was ik al veel eerder mee begonnen hoor.
pi_40254609
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je een metafoor niet begrijpt, kan je die ook overslaan om vervolgens wel in te gaan op wat erna komt.
pi_40254739
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

De rest van ons kan wél in 1 keer begrijpend lezen meisje, dus je hoeft niet telkens alles te herhalen waar je het toevallig mee eens bent .
Ik herhaal de dingen, omdat goede kritiek wat mij betreft niet vaak genoeg voor je herhaald kan worden. Misschien dringt het dan tot je door en ga je er ook echt iets mee doen. Dat is immers de bedoeling geworden van de hele discussie: dat jij in een gelukkige relatie terechtkomt.
pi_40254851
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En geef nu eens een oordeel over de inhoud?
Die gaf ik toch? Te langdradig! In een echte debat zou je eruit gekicked zijn als je regel voor regel gaat proberen tegen te spreken Zoals Xennia ergens schreef ben ik ook opgehouden met die ellenlange postjes te lezen.
quote:
Nee. Zoals ik al heb gezegd, is het niet typisch vrouwelijk om te hakketakken over definities. Als ik geen autisme had, zou ik niet hebben gehakketakt over definities en als ik dat wel deed, zou ik mijn vrouwelijkheid niet aandragen als excuus.

Verder nog het volgende:

Vrouw: *huil, snik, jammer*
Man: Waarom huil je?
Vrouw: Ik ben emotioneel.
Man: Waar ben je emotioneel over?
Vrouw: *uitleg* Nou, daarover...
Man: Maar waarom zou je daarover huilen? Maak je niet druk, het komt wel weer goed..
Vrouw: Ik ben een vrouw, daarom huil ik erover.

Wat zou je zeggen, Solidasrock, is dit een excuus of een geldige reden?
Geen van beide.... het wordt wel door de gemiddelde vrouw als excuus gebruikt. Het is helemaal niet zo dat omdat je een vrouw bent je emotioneel moet zijn en een gemiddelde man daartegenin niet.
quote:
*kasta-modus*

Kasta: Maar het is toch compleet onzinnig om daarover te huilen?
Vrouw: Ja, misschien wel..
Kasta: Maar als het onzinnig is, waarom huil je er dan over?
Vrouw: Ja maar ik voel het nou eenmaal anders..
Kasta: Niks 'ja maar', het is onzinnig en jij hoort er niet over te huilen, klaar!
Vrouw: en/of *eventuele woedeaanval*
Zo een vrouw zou idd helemaal niets zijn voor Kasta. Ik weet zeker dat hij een harde krijgt als hij een plots emotionele vrouw vraagt wat er zo zinnig is aan emotioneel worden en zij hem vrij snel eruit lult ipv toe te geven.
pi_40254901
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef kastanova het volgende:
Egoistisch zeg je? Mwooah, zal wel meevallen, dat hele "Ze houdt van me, maar ik niet van haar" gebeuren gebeurt niet in alle gevallen hoor...
Meestal spreken we gewoon vantevoren af dat het slechts oppervlakkig contact zal zijn en zodra ik het idee krijg dat zij er op een gegeven moment meer achter gaat zoeken of van wil maken, kap ik het af.
Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
pi_40254902
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:17 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik ken het euvel ja. Maar nu zijn de posts een stuk korter.
YES YES YES!!!!

OLE OLE OLE

Geen idee door wat je het licht gezien hebt, maar ik ben blij met je stuk kortere postjes
pi_40254917
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:30 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

YES YES YES!!!!

OLE OLE OLE

Geen idee door wat je het licht gezien hebt, maar ik ben blij met je stuk kortere postjes
Eens kijken, zou het misschien het feit zijn dat vrijwel iedereen mijn lange posts onleesbaar vindt en nu zelfs Kasta erop afhaakt?
pi_40254936
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef Black_Tulip het volgende:
Nee, ik zie mezelf niet als jouw partner. Ik heb wel al eerder gezegd dat deze hele discussie heeft gewerkt als een soort oefening op het droge. Ik denk dat jij in je relaties dezelfde fouten hebt gemaakt als in deze discussie en dat je in de toekomstige relaties dezelfde fouten zal blijven maken als je nu niet luistert naar de kritiek. En ik ben niet de enige die constructief bedoelde kritiek heeft geleverd. Als je niets van mijn kritiek moet hebben, misschien trek je je dan wel iets aan van de kritiek van mensen als Xennia en MUUS, die regelmatig hebben gezegd wat ik ook gezegd had of wilde zeggen, maar niet zo goed kon formuleren.
Dat zeg ik, daarom ga ik dus nog wel op hun posts in, maar niet op die van jou...
Je bedoelde achteraf toch telkens weer iets totáál anders dan wat je zei...
quote:
Nog eens, ik weet wel wat ik zeg. Het komt alleen zoals ik zei niet altijd goed over. Dat is in deze discussie gebeurd, maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon om te voorkomen dat het nog eens zou gebeuren. Je zou ook gewoon nog kunnen reageren op die dingen die nog open staan.
Nah nee, dat heb ik gedaan totdat je jezelf, nadat alle standaard excuusjes op waren, plotseling genoodzaakt zag het "Boehoe, het is m'n autisme" als laatste redmiddel te gebruiken...
quote:
Nee. Maar ik kan het niet helpen dat jij je schuldig maakt aan die dingen die jij anderen verwijt. Maar ik vind ik jou er geen minder mens om. Zoals ik al eerder gezegd, is het heel normaal dat de mens handelt volgens het principe "do as I say, don't do as I do".
Nou nee, moet je het wel even juist zeggen...
Waarvan je "vermóed dat ik me in relaties ook zo opstel"..
Dat ik dus trauma's verzin om haar argumenten te ontkrachten, waarna ik huilend wegren...

Nee idd, een verdomd reëele stelling...
pi_40254958
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
Voor een autist praat je wel veel in metaforen
pi_40254967
Nu verval ik echter weer vrijwel uitsluitend in one-liners en daar ben ik ook niet blij mee.

Autisme = altijd weer de extremen opzoeken
pi_40254983
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Voor een autist praat je wel veel in metaforen
Knap he?
pi_40255030
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Nu verval ik echter weer vrijwel uitsluitend in one-liners en daar ben ik ook niet blij mee.

Autisme = altijd weer de extremen opzoeken
Lieverd, stop eens over je autisme? Ik heb zelf ook een handicap: ben zelf slechthorend maar plaats het niet in elk postje of zo vaak mogelijk....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 23:33:56 ]
pi_40255032
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Als je een metafoor niet begrijpt, kan je die ook overslaan om vervolgens wel in te gaan op wat erna komt.
Gaat lastig worden als je vervolgens in vrijwel elke post teruggrijpt naar weer een andere Europees.

Een metafoor heeft het doel je punt te verduidelijken...
Dat lukt niet als je tig verschillende metaforen in 1 stelling gebruikt; in dat geval kun je beter het beestje bij de naam noemen.
pi_40255094
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik herhaal de dingen, omdat goede kritiek wat mij betreft niet vaak genoeg voor je herhaald kan worden. Misschien dringt het dan tot je door en ga je er ook echt iets mee doen. Dat is immers de bedoeling geworden van de hele discussie: dat jij in een gelukkige relatie terechtkomt.
Zoals ik al zei; naast de zaken op een begrijpelijke manier uitleggen, kan ik ook begrijpend lezen.
pi_40255128
Ik wil graag zien dat de volgende topic van B_T over haar vriend eddepet gaat (ken je hem nog?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')