abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40251483
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Maar huil jij meer of minder dan de gemiddelde man?
Geen eerlijke vraag in dit geval...

Laten we het daar maar bij houden, ok?
I was an atheist until I realized I was God
pi_40251612
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Maar huil jij meer of minder dan de gemiddelde man?
Minder
pi_40251662
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Minder
Gefeliciteerd. Je bent stabieler dan een man en valt daarmee geheel buiten mijn rijtje met emotionele buien.
pi_40251716
En ja, dat betekent dus dat je de stelling "alle vrouwen zijn labiel" succesvol ontkracht hebt.

Kasta, let goed op.
pi_40251825
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef Black_Tulip het volgende:
En ja, dat betekent dus dat je de stelling "alle vrouwen zijn labiel" succesvol ontkracht hebt.

Kasta, let goed op.
Dat wist hij al hoor.

Tevens is niet (kunnen) huilen niet perse het equivalent van stabiel zijn, sterker nog het kan vaak ook duiden op een gebrek aan toegang tot je gevoelsleven of op afstomping
pi_40251835
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef kastanova het volgende:
Ze verwijt me vanalles zonder met ook maar enig zinnig argument te komen...
Niet waar.
quote:
Nou ja, ze hééft wel tig feiten, argumenten en quotes en ze beweert ook elke dag er mee te komen, maar tot nu toe hebben we nog geen enkele keer iets vernomen.
Niet waar en overgegeneraliseerd.
quote:
En als ze dan vervolgens inziet dat haar verwijten nergens op gebaseerd waren, volgt er geen excuus en steekt ze de hand niet in eigen boezem (hetgeen wel zo netjes zou zijn bij een valselijke beschuldiging)
Niet waar. Als ik tot de conclusie kwam dat ik ergens ongelijk over had, heb ik dat altijd erkend.
quote:
maar beweert ze dat het verkeerd opgevat is, ze het sarcastisch bedoelde, ontkent ze het hele verwijt om er een uurtje later wederom mee te komen of is het allemaal héél anders bedoeld...
Dat jij iets niet begrijpt is jouw probleem.
pi_40251855
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat wist hij al hoor.
Oh toch wel?
quote:
Tevens is niet (kunnen) huilen niet perse het equivalent van stabiel zijn, sterker nog het kan vaak ook duiden op een gebrek aan toegang tot je gevoelsleven of op afstomping
Waar ja... Maar ik ging er niet vanuit dat dat bij jou het geval was.
pi_40252135
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Er wordt hier gegeneraliseerd dat het een lieve lust is, maar mag ik jullie er dan even fijntjes op wijzen dat echt niet alle vrouwen zo zijn. Ik vind dit soort gedrag van vrouwen ook stuitend, maar in plaats van dat gedrag jarenlang te tolereren en jezelf in zo'n slachtofferrol te plaatsen (precies wat vrouwen doen die ondanks alles bij een man blijven door wie ze geslagen worden of die door hun nieuwe vriend óók weer geslagen worden), kun je ook gewoon op zoek gaan naar een vrouw die wel voor rede vatbaar is. En die zijn echt niet zo zeldzaam als jullie denken.
Ik herhaal de tip even.
pi_40252178
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat jij iets niet begrijpt is jouw probleem.
Dat moet je eens tegen een vrouw zeggen als ze weer met de oneliner "Je begrijpt me niet " komt .
pi_40252232
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik herhaal de tip even.
Godzijdank! Had ik bijna de tip dat ik niet moest stoppen met zoeken gemist .
pi_40252249
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja, vrouwen zijn vroeger onderdrukt maar ze moeten dan gaan uitgroeien naar hun werkelijke zelf, niet een man met een kut en tieten proberen te zijn.
Dit is natuurlijk wel waar, maar het zou je reinste onzin zijn om de emancipatie de schuld te geven van alle tegenwoordige vrouwelijke emotionele buien.
pi_40252281
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat moet je eens tegen een vrouw zeggen als ze weer met de oneliner "Je begrijpt me niet " komt .
Ik ga nog wat posten over dat hele "feiten feiten maar ik voel het anders" gebeuren. Maar je zult even moeten wachten.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:21:50 #113
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40252316
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik wil je even bedanken voor deze veren in mijn reet
Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier mensen veren in hun reet te stoppen. Ik moet blijkbaar nog leren dat het op het FOK!-forum eerder gebruikelijk is om mensen flink af te zeiken dan om waardering uit te spreken.

Mijn punt is eigenlijk dat ik de oorspronkelijke stelling in de discussie, alle vrouwen zijn labiel, al 4 topics niet meer interessant vind. Die Kastanova generaliseert als een idioot en begrijpt blijkbaar niet eens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen kleiner zijn dan de verschillen binnen de mannengroep, respectievelijk vrouwengroep.

Wat ik wel interessant vind is hoe een autist of Aspergist als jij met deze hele discussie omgaat. Niet dat jouw hele gedrag door dit syndroom wordt bepaald, maar de interessante aspecten daarvan volgens mij wel. Ik vroeg mij af of ik de enige ben die dit interessant vind. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die gewoonlijk nooit in contact komt met autisten.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40252330
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Godzijdank! Had ik bijna de tip dat ik niet moest stoppen met zoeken gemist .
Er staat ook de belangrijke boodschap "niet alle vrouwen zijn zo" in die jij toch regelmatig hebt ontkend.
pi_40252413
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:21 schreef Fokker200 het volgende:
Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier mensen veren in hun reet te stoppen. Ik moet blijkbaar nog leren dat het op het FOK!-forum eerder gebruikelijk is om mensen flink af te zeiken dan om waardering uit te spreken.
Het was ook niet bedoeld als een verwijt hoor. Ik ben oprecht blij met je complimenten, mede ook omdat positieve kritiek op Fok zo zeldzaam is.
quote:
Mijn punt is eigenlijk dat ik de oorspronkelijke stelling in de discussie, alle vrouwen zijn labiel, al 4 topics niet meer interessant vind. Die Kastanova generaliseert als een idioot en begrijpt blijkbaar niet eens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen kleiner zijn dan de verschillen binnen de mannengroep, respectievelijk vrouwengroep.
Eens.
quote:
Wat ik wel interessant vind is hoe een autist of Aspergist als jij met deze hele discussie omgaat. Niet dat jouw hele gedrag door dit syndroom wordt bepaald, maar de interessante aspecten daarvan volgens mij wel. Ik vroeg mij af of ik de enige ben die dit interessant vind. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die gewoonlijk nooit in contact komt met autisten.
Vast niet nee Ik heb ook wel vaker gehoord dat mensen mij merkwaardig vonden of dat ze het verfrissend vonden om met mij om te gaan, en dan eigenlijk zelfs veel meer van mensen die niet wisten dat ik autisme had dan van mensen die het wel wisten.
pi_40252496
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:22 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Er staat ook de belangrijke boodschap "niet alle vrouwen zijn zo" in die jij toch regelmatig hebt ontkend.
En waar begon ik notabene m'n eerste topic mee?
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef kastanova het volgende:
Nah, inmiddels kan ik toch wel stellen dat ik alle soorten en maten inmiddels gehad waarbij ik ook al tig verschillende aanpakken gebruikt heb, maar nee, ze zijn allemaal hetzelfde.
Tuurlijk, "Jij bent anders en ik zou het eens met een vrouw zoals jij moeten proberen" dan zou ik immers inzien dat het ook anders kan .
Maar hé, verrassing, dat zegt elke vrouw .
pi_40252586
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Neenee, dit is hulp! We moesten hem toch aan een vriendin helpen? .

Hoewel het mij momenteel beter lijkt als hij even een tijd alleen is. Hij is in een behoorlijk rap tempo van de één naar de ander gevlogen en dat werkt helemaal niet.
Je moet geen vriendin hebben puur omdat je niet alleen kan zijn, want dan heb je haar dus niet om de persoon, maar om de aanwezigheid. Daardoor zal hij dus ook weer meer gaan zoeken naar 'puntjes' en dan begint het hele gezeik opnieuw.
Heb je een vriendin omdat je haar karakter en haar persoon zo leuk vindt, dan is er ook geen reden om te gaan zoeken naar punten. Sterker nog, bepaalde punten wuif je dan weg, omdat je je beseft dat iedereen wel zijn rare dingen heeft. Je wílt dan dat het werkt, dan doe je er moeite voor en de wedstrijd is dan helemaal niet nodig.
Ook deze moet even herhaald worden.
pi_40252623
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:27 schreef kastanova het volgende:
En waar begon ik notabene m'n eerste topic mee?
Ja, ik weet dat jij het vanaf het begin van de discussie niet hebt geloofd. Maar het is toch echt zo: "Niet alle vrouwen zijn zo".
pi_40252802
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef djenneke het volgende:
Behalve dan, dat als je gewoon een gelijkwaardige relatie hebt, in plaats van dat aan de zogenaamd zwakkere ( ) gunt, dit hele gezeik allemaal niet nodig is.

Maar ach, ondertussen leven we nog steeds in een wereld waarin de gemiddelde man op zoek gaat naar zijn mindere, en de gemiddelde vrouw naar haar meerdere.

En dan vinden we het maar wat raar dat zo ontzettend veel relaties op de klippen lopen.
En vooral blijven roepen dat de emancipatie "uit de hand is gelopen" en dat vrouwen teveel willen. Vreemd genoeg trek ik heel andere conclusies uit bovenstaande verhalen.

Er is in feite geen bal veranderd.
Waar.
pi_40252831
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:09 schreef dvr het volgende:
Ja, twee zelfs. Maar die typen zijn een beetje cumulatief, er zijn bv. ongetwijfeld ook terechte woedebuien geweest, en wat in het begin nog niet erg grievend is, kan dat bij herhaling alsnog worden.
Met welk type kun jij nog een gelukkige relatie hebben?
pi_40252899
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil er trouwens nog 1 toevoegen:
7. Als ze huilt omdat ze niet eerlijk voor haar wensen uit durft te komen en hoopt je hiermee te kunnen manipuleren: negeren. Eventueel dumpen na herhaald manipulatief gedrag.
Dit is een noodzakelijke toevoeging gebleken. Nummer 7 is dus het manipulatieve kreng. Deze verdient evenals de schuimbekkende feeks geen goedkeuring.
pi_40253010
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
"terecht" is natuurlijk zo subjectief als het maar zijn kan.
Dat klopt natuurlijk ja. Maar er zijn dingen waar de vrouw terecht kwaad over wordt, of de man daar nou hetzelfde over denkt of niet. Er zijn weer ook dingen waar de vrouw onterecht kwaad over wordt, of zij het daar nou over eens is of niet
pi_40253579
Wie verwijt hier wie van hypocrisie...
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:
Nah, sowieso een puntje waarbij vrouwen al snel richting hypocrisie neigen:
Ze komen met tig punten waarop ze vinden dat jij moet veranderen, je je aan dient te passen, rekening met haar gevoelens moet houden en waar zij mee zit...
Je hoort het allemaal aan, stelt je begripvol op aangezien ze er toch behoorlijk mee lijkt te zitten en neemt het mee voor het vervolg van de relatie.
En dat is dus precies wat jij de hele discussie niet gedaan hebt Hoe vaak heb ik wel niet kritiek op jouw gedrag geleverd waarna je ieder kritiekpuntje minstens 10 keer hebt ontkend. En nu alle kritiekpuntjes op een rijtje staan, ben je plotseling helemaal stilgevallen en weiger je nog langer op mijn uitgebreide posts te reageren
quote:
Ze kijkt je verontwaardigd aan... Kan haar lach nog net inhouden... Beweert in eerste instantie dat het slechts tussen je oren zit... En als ze dan toch inziet dat je serieus bent voelt ze zich alsnog persoonlijk aangevallen... Verklaart je voor gek.... Vind dat je haar moet nemen zoals ze is en haar niet moet proberen te veranderen... Zoiets kun je toch niet van haar verlangen?! En eventueel gooit ze er nog even een trauma tegenaan waarom je het niet van haar kunt verlangen...
En uiteindelijk loopt ze nog kwaad weg ook omdat ze je kritiek volslagen belachelijk vindt...
Wat eiste je van haar? Dat ze in een sinterklaaspak zonder slipje olifantenuitwerpselen moest jongleren?
Neuuuh, of ze enigszins haar omgang met me wilde aanpassen...
Wat is dit Kasta, projectie? Dit is de manier waarop jij zelf reageert op kritiek en op het verzoek of je je omgang met vrouwen zou kunnen aanpassen.
quote:
Ga ik nu het zielige knulletje uithangen?
Uh. Ja?
pi_40253853
Laat Kasta nou toch ff, als ie eindelijk weer geneukt heeft is ie weer braaf en kraakt hij vrouwen niet meer zo af....

En jij B_T, ga de afwas eens doen of elk ander vrouwelijk taak....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 23:02:07 ]
pi_40253925
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:29 schreef SolidasRock het volgende:
Te langdradig....
En geef nu eens een oordeel over de inhoud?
quote:
Ennuh, je gebruikt je autisme wel als excuus, maar als je geen autisme had gehad had je je vrouw-zijn als excuus gebruikt...
Nee. Zoals ik al heb gezegd, is het niet typisch vrouwelijk om te hakketakken over definities. Als ik geen autisme had, zou ik niet hebben gehakketakt over definities en als ik dat wel deed, zou ik mijn vrouwelijkheid niet aandragen als excuus.

Verder nog het volgende:

Vrouw: *huil, snik, jammer*
Man: Waarom huil je?
Vrouw: Ik ben emotioneel.
Man: Waar ben je emotioneel over?
Vrouw: *uitleg* Nou, daarover...
Man: Maar waarom zou je daarover huilen? Maak je niet druk, het komt wel weer goed..
Vrouw: Ik ben een vrouw, daarom huil ik erover.

Wat zou je zeggen, Solidasrock, is dit een excuus of een geldige reden?

*kasta-modus*

Kasta: Maar het is toch compleet onzinnig om daarover te huilen?
Vrouw: Ja, misschien wel..
Kasta: Maar als het onzinnig is, waarom huil je er dan over?
Vrouw: Ja maar ik voel het nou eenmaal anders..
Kasta: Niks 'ja maar', het is onzinnig en jij hoort er niet over te huilen, klaar!
Vrouw: en/of *eventuele woedeaanval*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')