Natuurlijk, of dacht je werkelijk dat je nu al kan rijden ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Londemanmp het volgende:
Zojuist mijn 2e les gehad bij mijn rijschool.
Ging wel iets beter dan de 1ste les, maar toch nog wel veel fouten.
01. Remmen - FOUT !
02. Hellingproof - FOUT !
03. Koppeling rustig laten opkomen en dan een beetje gas erbij - FOUT !
Donderdag mag ik les 3 volgen, en dan moet ik ook iemand naar huis rijden want dan heb ik nog niet gehad omdat we zijn begonnen met een rustig stukje.
Ik hoop dat het dan wel goed gaat.
Wie herkent ( de ) dit bij zijn 2e les ??
b.t.w. Gemeente Groningen.
Joh, je tweede les, tuurlijk gaat er vanalles fout. Dacht je dat je meteen een volleerd rijder zou zijn? In het begin gaat het gewoon kut, maar elke les zal het iets beter gaan. Al hebben de meesten rond hun 5/6 les even een terugval, maar dat is heel gewoon. Gewoon rustig dooroefenen, op den duur lukt het vanzelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Londemanmp het volgende:
(...)
Ik hoop dat het dan wel goed gaat.
Wie herkent ( de ) dit bij zijn 2e les ??
ik heb een paar weken 2x 2 uur gelest. bevalt prima. gaat lekker snel op die manierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier per week?
in het begin 2 keer per week en later (tijdens school) 1 keer per week. Heb er dan ook wel lang over gedaan omdat er ook maanden tussen zaten waar ik helemaal niet reed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier per week?
Lees post boven jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef crossover het volgende:
Ik had 7 weken lang een les van 2.5 uur, en twee van anderhalf uur. Erg goed bevallen. ik snap ook nog niet waarom er mensen zijn die maar 1 les per week hebbendan ben je dus bezig tot je bejaard bent.
Ik maakte gewoon tijd voor rijles... Kon met m'n werk wat later beginnen op zaterdagmorgen, en met school gewoon snel naar huis. En dan tot een uur of 6/7 rijles.quote:
Ik heb ook 2 uur les per weekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef crossover het volgende:
Ik had 7 weken lang een les van 2.5 uur, en twee van anderhalf uur. Erg goed bevallen. ik snap ook nog niet waarom er mensen zijn die maar 1 les per week hebbendan ben je dus bezig tot je bejaard bent.
Als je vrijstelling krijgt tijdens een TTT hoef je die op je examen niet te doen.quote:je krijgt vrijstellen voor bijzondere verrichtingen (op een examen toch niet?)
Kom op, je moet wel heel slecht zijn met de auto wil je echt zakken op die bijzondere verrichtingen. Ze hoeven niet perfect hoor. De belangrijke dingen als kijken (wat dus ook bij die bijzonder v. het belangrijkste is), voorrang, plaats op de weg e.d. daar gaat het veel meer om.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Als je vrijstelling krijgt tijdens een TTT hoef je die op je examen niet te doen.
Die krijg je idd dus niet bij een examen! Maar zak je tijdens je examen dan verlies je je vrijstellingen!
Inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Dickies het volgende:
[..]
Kom op, je moet wel heel slecht zijn met de auto wil je echt zakken op die bijzondere verrichtingen. Ze hoeven niet perfect hoor. De belangrijke dingen als kijken (wat dus ook bij die bijzonder v. het belangrijkste is), voorrang, plaats op de weg e.d. daar gaat het veel meer om.
Ik heb een TTT gedaan! En ik kan je zeggen: "Was dat mens die ik had maar zo soepel bij mij" !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Dickies het volgende:
[..]
Kom op, je moet wel heel slecht zijn met de auto wil je echt zakken op die bijzondere verrichtingen. Ze hoeven niet perfect hoor. De belangrijke dingen als kijken (wat dus ook bij die bijzonder v. het belangrijkste is), voorrang, plaats op de weg e.d. daar gaat het veel meer om.
Succesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
Morgen afrijden voor de eerste keer.. heb er een goed gevoel over
Nouja je kunt het natuurlijk altijd proberen (zie de reactie hierboven) maar het is maar net hoeveel plaats en beschikbaarheid er is bij je rijschool.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef superheist het volgende:
[..]
nee ok, moet ik het maar een andere keer doen als ik veel vrije tijd heb. Maar heb je nog tips over het 'spoedcursus'/binnen 10 dagen rijbewijs zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |