abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40455289
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Londemanmp het volgende:
Zojuist mijn 2e les gehad bij mijn rijschool.

Ging wel iets beter dan de 1ste les, maar toch nog wel veel fouten.

01. Remmen - FOUT !
02. Hellingproof - FOUT !
03. Koppeling rustig laten opkomen en dan een beetje gas erbij - FOUT !

Donderdag mag ik les 3 volgen, en dan moet ik ook iemand naar huis rijden want dan heb ik nog niet gehad omdat we zijn begonnen met een rustig stukje.

Ik hoop dat het dan wel goed gaat.

Wie herkent ( de ) dit bij zijn 2e les ??

b.t.w. Gemeente Groningen.
Natuurlijk, of dacht je werkelijk dat je nu al kan rijden ofzo? In het begin heb je nog wat moeite met schakelen en de koppeling e.d. of beter gezegd: het gaat nog niet automatisch. Heel normaal en logisch, moet je tijd geven.

Ik heb zojuist m'n rijbewijs opgehaald, kreeg 'm direct mee Ben nu ook helemaal blut eigenlijk
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_40457762
@londenmanmp is vrij normaal hoor.. Er zijn er genoeg die na 15 lessen nog geen hellingproef kunnen..
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:30:36 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_40457858
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Londemanmp het volgende:
(...)
Ik hoop dat het dan wel goed gaat.

Wie herkent ( de ) dit bij zijn 2e les ??
Joh, je tweede les, tuurlijk gaat er vanalles fout. Dacht je dat je meteen een volleerd rijder zou zijn? In het begin gaat het gewoon kut, maar elke les zal het iets beter gaan. Al hebben de meesten rond hun 5/6 les even een terugval, maar dat is heel gewoon. Gewoon rustig dooroefenen, op den duur lukt het vanzelf. . Niet te snel te hoge verwachtingen van jezelf hebben.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_40457987
Ik had regelmatig een 'mindere' les waarin veel meer dingen mis gingen e.d. tot ik een bepaald punt bereikte dat ik gewoon haast constant begon te rijden. Natuurlijk ging er dan ook nog wel eens wat 'mis' maar er valt altijd wel wat te zeuren.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_40458247
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier les per week?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 19:19:59 ]
pi_40458477
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier per week?
ik heb een paar weken 2x 2 uur gelest. bevalt prima. gaat lekker snel op die manier
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:58:08 #157
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40458589
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier per week?
in het begin 2 keer per week en later (tijdens school) 1 keer per week. Heb er dan ook wel lang over gedaan omdat er ook maanden tussen zaten waar ik helemaal niet reed.
Jawel, je keek.
pi_40458608
Ik had 7 weken lang een les van 2.5 uur, en twee van anderhalf uur. Erg goed bevallen. ik snap ook nog niet waarom er mensen zijn die maar 1 les per week hebben dan ben je dus bezig tot je bejaard bent.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:03:30 #159
131729 jna
pi_40458724
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef crossover het volgende:
Ik had 7 weken lang een les van 2.5 uur, en twee van anderhalf uur. Erg goed bevallen. ik snap ook nog niet waarom er mensen zijn die maar 1 les per week hebben dan ben je dus bezig tot je bejaard bent.
Lees post boven je

Jawel, je keek.
pi_40458795
Ik deed vaak 2x 2 uur per week, toen ik het aardig kon flink gaan minderen. Tussendoor operatie gehad aan m'n lies, 2 maanden niet gereden ofzo. Uiteindelijk 8 maanden over gedaan incl. die pauze dus en totaal 2x afrijden.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:07:26 #161
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40458838
Joehoe! Ik mag 11 september op! Zal eens tijd worden, ben al meer als 9 maanden bezig
Dreams do come true
pi_40458876
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef jna het volgende:

[..]

Lees post boven je

Ik maakte gewoon tijd voor rijles... Kon met m'n werk wat later beginnen op zaterdagmorgen, en met school gewoon snel naar huis. En dan tot een uur of 6/7 rijles.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:18:36 #163
131729 jna
pi_40459176
Ik deed het gewoon rustig aan, ben wel in 1keer geslaagd
Jawel, je keek.
pi_40459242
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef crossover het volgende:
Ik heb ook 2 uur les per week

En er zijn zat mensen die 1x les per week hebben
pi_40459265
iemand die een TTT aan te raden vind. mijn instructeur vind ze helemaal fantastisch. ik vind het maar geldklopperij en van zenuwen heb ik tijdens een examen toch geen last (ervoor wel)
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_40459310
Heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar
15 augustus vorig jaar!
pi_40459386
Er zijn hier volgensmij een boel tegenstanders van de TTT. Ik zou het toch doen, je krijgt vrijstellen voor bijzondere verrichtingen (op een examen toch niet?) en als je meteen examen doet en dan zakt, moet je weer een tijd wachten voor dat kan worden ingepland. Bij een TTT kan je daarna sowieso een examen doen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:40:01 #168
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_40459782
quote:
je krijgt vrijstellen voor bijzondere verrichtingen (op een examen toch niet?)
Als je vrijstelling krijgt tijdens een TTT hoef je die op je examen niet te doen.
Die krijg je idd dus niet bij een examen! Maar zak je tijdens je examen dan verlies je je vrijstellingen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_40459953
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Als je vrijstelling krijgt tijdens een TTT hoef je die op je examen niet te doen.
Die krijg je idd dus niet bij een examen! Maar zak je tijdens je examen dan verlies je je vrijstellingen!
Kom op, je moet wel heel slecht zijn met de auto wil je echt zakken op die bijzondere verrichtingen. Ze hoeven niet perfect hoor. De belangrijke dingen als kijken (wat dus ook bij die bijzonder v. het belangrijkste is), voorrang, plaats op de weg e.d. daar gaat het veel meer om.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_40460362
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Dickies het volgende:

[..]

Kom op, je moet wel heel slecht zijn met de auto wil je echt zakken op die bijzondere verrichtingen. Ze hoeven niet perfect hoor. De belangrijke dingen als kijken (wat dus ook bij die bijzonder v. het belangrijkste is), voorrang, plaats op de weg e.d. daar gaat het veel meer om.
Inderdaad

Ik vind een TTT ook echt onzin. Heb er dan ook geen gehad!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:10:07 #171
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_40460625
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Dickies het volgende:

[..]

Ik heb een TTT gedaan! En ik kan je zeggen: "Was dat mens die ik had maar zo soepel bij mij" !
Ik keek goed, echt alles alleen bij de bijzondere verrichting ging het niet helemaal lekker. Ging wat schuin!
Ze vertikte me dus vrijstelling te geven!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_40463147
Morgen afrijden voor de eerste keer.. heb er een goed gevoel over

Signature
pi_40464679
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
Morgen afrijden voor de eerste keer.. heb er een goed gevoel over

Succes

Jullie horen van mij nog wel rond 18:00
pi_40465886
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef superheist het volgende:

[..]

nee ok, moet ik het maar een andere keer doen als ik veel vrije tijd heb. Maar heb je nog tips over het 'spoedcursus'/binnen 10 dagen rijbewijs zelf?
Nouja je kunt het natuurlijk altijd proberen (zie de reactie hierboven) maar het is maar net hoeveel plaats en beschikbaarheid er is bij je rijschool.

Ikzelf heb mijn rijbewijs gehaald in 15 maanden dus dat was niet bepaald een spoedcursus !

Maar anderen hier wel! Lees anders eens terug, desnoods 't vorige deeltje er ook even bij pakken!
pi_40471012
Nou.. ik ga een poging wagen
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')