Thanks, ja straks naar de gemeente en even kijken wanneer ik m'n papiertje krijg. Waarschijnlijk morgenquote:
Ik zou nu gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Thanks, ja straks naar de gemeente en even kijken wanneer ik m'n papiertje krijg. Waarschijnlijk morgen![]()
Verschilt per gemeente.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Robin__ het volgende:
Als ze open zijn krijgt je m met 15 minuutjes mee
Ik moet 2 pasfoto's hebben en heb er nog maar 1. M'n vriendin heeft er nog 1 ergens op haar kamer, die ga ik jattenquote:
Toen ik was geslaagd, toen wilde ik ook me rijbewijs meteen hebben. Echter ik zat nog om kwart voor 3 bij het Cbr en moest toen naar de Gemeente, die tot 3 uur open waren. kwam ik daar om 14:59 binnen, had ik nog net mijn rijbewijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Robin__ het volgende:
Nieuwe maak je in 3 minutenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:17 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik moet 2 pasfoto's hebben en heb er nog maar 1. M'n vriendin heeft er nog 1 ergens op haar kamer, die ga ik jattenAnders moet ik weer nieuwe gaan maken
Dus ze komt zo hierheen en dan gaan we
![]()
Dan zijn ze ook langzaam daarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Robin__ het volgende:
Ja maar kost ook weer geldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nieuwe maak je in 3 minuten, niets is leuker dan zo'n roze papiertje in je handen hebben
![]()
Nee, die 7,95 maakt dan ook echt uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja maar kost ook weer geldStudent he.
Die wil ik juist nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef jna het volgende:
OF je wacht tot oktober en krijgt zo'n mooi nieuw rijbewijs in de vorm van een pasje
Whahahaha, na al dat geld voor die rijlessenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja maar kost ook weer geldStudent he.
Ja juist daaromquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Whahahaha, na al dat geld voor die rijlessen
Feli in elk geval.
Zoveelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef superheist het volgende:
Heeft iemand tips voor rijscholen waar ik binnen twee weken m'n rijbewijs kan halen. Ik heb sinds November 18 lessen gevolgd, en heb het dus absoluut niet regelmatig gedaan. Nu wil ik het het liefst deze vakantie nog afsluiten, er zijn verschillende rijscholen die lessen binnen 10 dagen aanbieden, zou ik zo'n korte termijn er al aan kunnen beginnen? Hebben mensen ervaring met zo'n 'spoedcursus' ? alvast bedankt
Denk niet dat er 'per direct' plaats is bij je rijschool, hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:13 schreef superheist het volgende:
Ik ben de komende twee weken in Purmerend (regio waterland.) Daarna in Maastricht.
nee ok, moet ik het maar een andere keer doen als ik veel vrije tijd heb. Maar heb je nog tips over het 'spoedcursus'/binnen 10 dagen rijbewijs zelf?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Denk niet dat er 'per direct' plaats is bij je rijschool, hoor.
Ik moest destijds drie weken van tevoren bellen, mocht ik willen beginnen op m'n verjaardag.
Natuurlijk, of dacht je werkelijk dat je nu al kan rijden ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Londemanmp het volgende:
Zojuist mijn 2e les gehad bij mijn rijschool.
Ging wel iets beter dan de 1ste les, maar toch nog wel veel fouten.
01. Remmen - FOUT !
02. Hellingproof - FOUT !
03. Koppeling rustig laten opkomen en dan een beetje gas erbij - FOUT !
Donderdag mag ik les 3 volgen, en dan moet ik ook iemand naar huis rijden want dan heb ik nog niet gehad omdat we zijn begonnen met een rustig stukje.
Ik hoop dat het dan wel goed gaat.
Wie herkent ( de ) dit bij zijn 2e les ??
b.t.w. Gemeente Groningen.
Joh, je tweede les, tuurlijk gaat er vanalles fout. Dacht je dat je meteen een volleerd rijder zou zijn? In het begin gaat het gewoon kut, maar elke les zal het iets beter gaan. Al hebben de meesten rond hun 5/6 les even een terugval, maar dat is heel gewoon. Gewoon rustig dooroefenen, op den duur lukt het vanzelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Londemanmp het volgende:
(...)
Ik hoop dat het dan wel goed gaat.
Wie herkent ( de ) dit bij zijn 2e les ??
ik heb een paar weken 2x 2 uur gelest. bevalt prima. gaat lekker snel op die manierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier per week?
in het begin 2 keer per week en later (tijdens school) 1 keer per week. Heb er dan ook wel lang over gedaan omdat er ook maanden tussen zaten waar ik helemaal niet reed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel hebben/hadden de meeste mensen hier per week?
Lees post boven jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef crossover het volgende:
Ik had 7 weken lang een les van 2.5 uur, en twee van anderhalf uur. Erg goed bevallen. ik snap ook nog niet waarom er mensen zijn die maar 1 les per week hebbendan ben je dus bezig tot je bejaard bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |