Er moet toch wel iemand zijn die dit nummer kent?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef verbeelding het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat iets weg heeft van ATB, maar het voor zover ik weet niet is. Het was ooit gebruikt in een World of Warcraft filmpje dat ik had gedownload, samen met Outside World van Sunbeam (die had ik er wel uit weten te vissen met redelijk wat ge-Google).
Het begint met een sample waarin steeds "And here comes the two to the three and one!". Ergens middenin, voordat de über-melodie begint, zit een sample uit een film (als iemand de film weet, dan zou dat helemaal geweldig zijn, maar da's bijzaak), "What time has passed since I began my quest?", gevolgd door "Finally they can tell it. I have found my freedom.". Het nummer duurt 6:26.
Sample uit de film
Hoofd melodie
Andere melodie (verderop in het nummer)
Melodie aan het einde
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Help, ik zoek een liedje dat ik in Frankrijk hoorde. Een vrouw zingt "Come here, right now, over me" (hoezo dubieus?!) en er zit een ratelslangachtig geluidje in.
Heb het gevondenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:47 schreef ondersoeker het volgende:
Ik zoek een Spaanse hit die je in Nederland nog af en toe op de radio hoort. Het is een rustig, sentimenteel liedje gezongen door een man. Waarschijnlijk uit 1990 of eerder.
` O mi corazon , es la da da da da da da da daaaa, Oohoo mi corzon es la DA da da daada da....
Quisiera ................
Lipps Inc - Funky townquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8520889432550315907&hl=en
Hoe heet dat nummer van dat intro ook alweer?
Het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan er niet op komen.
Probeer eens iets van Kraftwerk ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek een liedje waar iemand ooit op de basisschool een dansje op deed verkleed als robot. Ik dacht er ineens aan, geen idee waarom. Het was een soort robot achtige muziek, en er kwam de tekst "I'm a hal computer" in voor. Met google vind ik niks, weet iemand het?
Is het misschien Alle remmen los - Band zonder Banaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef satecl het volgende:
waar ik al heel lang naar op zoek ben is dat nummer die heeel vaak voor komt in flooder, zowel de serie als in de films.... met die gitaren. hij lijkt wle en beetje op smoke on the water van deep purple... weetiemand miss hoe dit nummer heet...?
en ik zoek nog een nummer, die komt de laatste tijd wle eens op 538, feest muziek, nederlandstalig
ze zingen 'dan gaan alle remmen los' ofzo... weet iemand dit...??
Puddle of Mudd - Blurry, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een pop/rock achtig nummer. 'T nummer is volgens mij wel een tijdje bekend geweest, maar zou niet meer weten hoe die heet.
Bekend stukkie van de lyrics (volgens mij 't refrein): "Can you take it all awayyyyy, can you take it allll awayyyy" (dan een zin die ik niet meer weet) "the things you say to meeeee"
Zoiets iig.
Alvast bedankt.![]()
Bedoel je Switch - A bit patchy? met dat Apache-deuntje van The Shadows...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ben op zoek naar een nummer wat nu regelmatig op de radio komt. Het is een dance-remix waar onder andere The Shadows en een oud nummer van 2 Unlimited in terugkomen. Iemand misschien een idee?
http://www.3fm.nl/page/hitlijsten/Mega%20Top%2050/2006-07-30/quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:04 schreef CybPraetorian het volgende:
de nummer 45 van de mega top 50 van week 30. Das van vandaag zeg maar, de lijst was vandaag op de radio...
Ik kan alleen de lijst van week 29 nu nog vinden, maar ik heb het liedje vanmiddag gehoort, maar door ruis heb ik niet helemaal gehoord hoe het liedje heette. Tis een dance/trance nummer, wat lekker in het gehoor ligt...
wie weet wat ik bedoel of kan me de lijst van week 30 tonen, ik kan hem niet vinden iig.. .:(
Bedoel je dat nummer dat Henkie vaak op de piano speelde?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef satecl het volgende:
waar ik al heel lang naar op zoek ben is dat nummer die heeel vaak voor komt in flooder, zowel de serie als in de films.... met die gitaren. hij lijkt wle en beetje op smoke on the water van deep purple... weetiemand miss hoe dit nummer heet...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |