abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40242018
Ik hoop dat ze Harry niet naar PSV laten gaan, ik vind hem namelijk een goede spits met een supermentaliteit, ten eerste verdiend hij een mooiere club maar ik denk ook dat hij het in het systeem van PSV best goed zou kunnen doen.
AFC Ajax
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:29:33 #152
131561 Nega
AFC AJAX
pi_40242046
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Babel is al bijna een heel seizoen uit vorm
Klopt, maar hij blijft wel beter dan Harry, Ryan zit nog vol talent, hij is explosief, en scoort ook, ik denk dat dit seizoen weer een seizoen met een goede Babel kan gaan worden.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40242126
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Nega het volgende:

[..]

Klopt, maar hij blijft wel beter dan Harry, Ryan zit nog vol talent, hij is explosief, en scoort ook, ik denk dat dit seizoen weer een seizoen met een goede Babel kan gaan worden.
Dan heeft 'ie wel speeltijd nodig, en met een in vorm rakende Manucharyan, een blessurevrije Mitea en een fitte Rosenberg zie ik hem die niet snel krijgen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:43:14 #154
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40242564
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dan heeft 'ie wel speeltijd nodig, en met een in vorm rakende Manucharyan, een blessurevrije Mitea en een fitte Rosenberg zie ik hem die niet snel krijgen.
Met andere woorden heeft ie alleen Rosenberg voor zich

Geintje
Jawel, je keek.
pi_40242662
Babel gaat dit seizoen wat laten zien bij Ajax, let op mijn woorden. Het lijkt er soms op dat sommigen Babel al afschrijven, dat is echt absurd. Babel is pas 19!!!
Ik denk dat Babel in de afgelopen tijd, terwijl wij hem niet zagen spelen, zich enorm heeft ontwikkeld. Hij heeft een goede trainingsmentaliteit en traint in zijn vrije tijd nog verder in Leiden.
Enige probleem met Babel is, is dat hij geen buitenspeler is en ook niet echt een 4-3-3 centrumspits. HIj is meer een type Henry dat in een 4-4-2 systeem het best tot zijn recht zal komen, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door koningdavid op 27-07-2006 17:13:42 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40242699
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Babel gaat dit seizoen wat lapen zien bij Ajax, let op mijn woorden. Het lijkt er soms op dat sommigen Babel al afschrijven, dat is echt absurd. Babel is pas 19!!!
Ik denk dat Babel in de afgelopen tijd, terwijl wij hem niet zagen spelen, zich enorm heeft ontwikkeld. Hij heeft een goede trainingsmentaliteit en traint in zijn vrije tijd nog verder in Leiden.
Enige probleem met Babel is, is dat hij geen buitenspeler is en ook niet echt een 4-3-3 centrumspits. HIj is meer een type Henry dat in een 4-4-2 systeem het best tot zijn recht zal komen, denk ik.
dat denk ik ook
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:48:49 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40242735
Als het idd gaat lopen zijn spelers als Babel de eersten die weer opbloeien ook...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:49:16 #158
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40242763
Babel moet aan spelen toekomen. Als hij geen basis weet te veroveren lijtk em verhuren in de winterstop geen gekke optie
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef Terrorbita het volgende:
|"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes. And in injury time, Klaas Jan Huntelaar scores" .

ik wou dat ik dat op mn ajax shirt kon laten drukken echt zon strakke line haha.
injurytime? is dat niet overtime?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:49:46 #159
131561 Nega
AFC AJAX
pi_40242777
Het type Henry inderdaad, explosief en snel wat ik net al zeg. En hij is zo leergierig, wat david al zegt, zelfs in zijn vrije tijd traint hij door. En Babel vind ik wel wat beter dan Mitea, en Manucharyan raakt alleen maar geblesseerd, en is dus een risicovolle speler. Babel is bijna altijd fit. Het systeem van Ajax is misschien niet helemaal zijn systeem inderdaad...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40243254
Babel kan beter naar een club die 4-4-2 speelt, maar dat heb ik al eerder aangegeven. Tenzij Henk hem een paar eerlijke kansen gaat geven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:14:55 #161
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40243652
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Babel kan beter naar een club die 4-4-2 speelt, maar dat heb ik al eerder aangegeven. Tenzij Henk hem een paar eerlijke kansen gaat geven.
Ookal geeft Henk hem een paar eerlijke kansen, dan zal Babel toch alsnog niet goed presteren als hij beter bij een club past die 4-4-2 speelt...?

Babel zou eens een paar maanden onder handen genomen moeten worden op zijn balaanname en zijn balvastheid. Ik vind het echt ongelofelijk hoe vaak hij de bal van zijn voet laat schieten. Daarnaast moet hij zich realiseren dat hij het niet van mooie passeerbewegingen moet hebben. Vaak gaat hij over de bal heen staan springen, scharen, hakjes en andere technische hoogstandjes uit staan voeren terwijl daar niet zijn kwaliteiten liggen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_40243662
Als Charisteas naar psv gaat kan je straks gaan vergelijken met Lazovic , beide willen zich bewijzen en gaan dat doen ook.
pi_40243766
Ik zeg het niet graag maar volgens mij zou Babel een uitstekende speler zijn voor het voetbal dat PSV speelt. Hij is niet echt complementair aan Farfan (beetje zelfde type speler) maar hij zou in zo'n Farfan-achtige vrije rol prima uit de voeten kunnen denk ik. Maar goed Ajax zal hem nooit aan PSV verkopen, gelukkig maar
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:18:21 #164
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40243772
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als Charisteas naar psv gaat kan je straks gaan vergelijken met Lazovic , beide willen zich bewijzen en gaan dat doen ook.
Ik hoop het voor je, maar vanzelfsprekend is dit zeker niet.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_40243833
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Napalm het volgende:
injurytime? is dat niet overtime?
Beide is mogelijk.
pi_40243858
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:14 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ookal geeft Henk hem een paar eerlijke kansen, dan zal Babel toch alsnog niet goed presteren als hij beter bij een club past die 4-4-2 speelt...?
Dat idee heb ik ook, hij moet gewoon elders gaan spelen in een systeem dat hem wel ligt.
That's all folks!
pi_40244162
Alsof Ajax zo stom is om Charisteas naar PSV te laten vertrekken, lijkt me niet...
Al is de wens ook een beetje de vader van de gedachte in dat geval. Wat mij betreft hoeft Charisteas helemaal niet weg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_40244360
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
Alsof Ajax zo stom is om Charisteas naar PSV te laten vertrekken, lijkt me niet...
Al is de wens ook een beetje de vader van de gedachte in dat geval. Wat mij betreft hoeft Charisteas helemaal niet weg.
Wie van de spitsen dan wel? Met vijf (5!) spitsen is het allemaal een beetje veel van het goede, of niet?

Bovendien drukt Harry met zijn miljoen aan salaris per jaar behoorlijk op het budget van Ajax, zeker voor een speler die nauwelijks speelt.
pi_40244788
Hoe lang speelt Babel eigenlijk al in de jeugd van Ajax? Al lang toch? Dan zou je onderhand toch denken dat dit systeem hem in ieder geval een beetje ligt?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40244849
In de jeugd was hij als spits vaak zoveel beter dan alle tegenstanders dat ie zelf acties kon maken. Hoefde hij niet te kaatsen op een 10.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40244953
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Babel gaat dit seizoen wat laten zien bij Ajax, let op mijn woorden. Het lijkt er soms op dat sommigen Babel al afschrijven, dat is echt absurd. Babel is pas 19!!!
Babel is een speler ala die de bal heeft dan gebeurd er ook echt wat. Btje type Robben
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40246399
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:18 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je, maar vanzelfsprekend is dit zeker niet.......
maar zo is alles niet zeker in het leven , andere hier denken mischien wel dat 1 ding zeker is maar dat is pas zo als ze het echt worden kampioen.
pi_40246503
Ajax vraagt 5 miljoen euro voor Harry btw.
lollig
pi_40246691
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou mooi zijn als ze er 3 krijgen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40246694
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:
Charisteas weet niets van PSV-interesse

27/7/2006 18:26

PSV zou in de markt zijn voor Angelos Charisteas. Maar voor de Griekse spits, die weg mag bij Ajax, is die interesse nieuws.

PSV zou Charisteas willen inlijven mocht Jan Vennegoor of Hesselink vertrekken. De Griekse spits weet niets van een eventuele toenadering uit Eindhoven, zo meldt hij aan VI.nl. Hij heeft sowieso nog geen contacten met clubs die hem willen inlijven. De vraagprijs van Ajax schrikt potentiėle nieuwe werkgevers af.

De Amsterdamse club heeft het prijskaartje van vijf miljoen gehangen om de nek van Charisteas, die bij gebrek aan perspectief op de transferlijst is geplaatst. De vraagprijs is even hoog als Ajax anderhalf jaar geleden Werder Bremen betaalde voor de Griek.
VI.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')