Klopt, maar hij blijft wel beter dan Harry, Ryan zit nog vol talent, hij is explosief, en scoort ook, ik denk dat dit seizoen weer een seizoen met een goede Babel kan gaan worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Babel is al bijna een heel seizoen uit vorm![]()
Dan heeft 'ie wel speeltijd nodig, en met een in vorm rakende Manucharyan, een blessurevrije Mitea en een fitte Rosenberg zie ik hem die niet snel krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Nega het volgende:
[..]
Klopt, maar hij blijft wel beter dan Harry, Ryan zit nog vol talent, hij is explosief, en scoort ook, ik denk dat dit seizoen weer een seizoen met een goede Babel kan gaan worden.
Met andere woorden heeft ie alleen Rosenberg voor zichquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie wel speeltijd nodig, en met een in vorm rakende Manucharyan, een blessurevrije Mitea en een fitte Rosenberg zie ik hem die niet snel krijgen.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Babel gaat dit seizoen wat lapen zien bij Ajax, let op mijn woorden. Het lijkt er soms op dat sommigen Babel al afschrijven, dat is echt absurd. Babel is pas 19!!!
Ik denk dat Babel in de afgelopen tijd, terwijl wij hem niet zagen spelen, zich enorm heeft ontwikkeld. Hij heeft een goede trainingsmentaliteit en traint in zijn vrije tijd nog verder in Leiden.
Enige probleem met Babel is, is dat hij geen buitenspeler is en ook niet echt een 4-3-3 centrumspits. HIj is meer een type Henry dat in een 4-4-2 systeem het best tot zijn recht zal komen, denk ik.
injurytime?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef Terrorbita het volgende:
|"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes. And in injury time, Klaas Jan Huntelaar scores" .
ik wou dat ik dat op mn ajax shirt kon laten drukkenecht zon strakke line haha.
Ookal geeft Henk hem een paar eerlijke kansen, dan zal Babel toch alsnog niet goed presteren als hij beter bij een club past die 4-4-2 speelt...?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Babel kan beter naar een club die 4-4-2 speelt, maar dat heb ik al eerder aangegeven. Tenzij Henk hem een paar eerlijke kansen gaat geven.
Ik hoop het voor je, maar vanzelfsprekend is dit zeker niet.......quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als Charisteas naar psv gaat kan je straks gaan vergelijken met Lazovic , beide willen zich bewijzen en gaan dat doen ook.
Dat idee heb ik ook, hij moet gewoon elders gaan spelen in een systeem dat hem wel ligt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ookal geeft Henk hem een paar eerlijke kansen, dan zal Babel toch alsnog niet goed presteren als hij beter bij een club past die 4-4-2 speelt...?
Wie van de spitsen dan wel? Met vijf (5!) spitsen is het allemaal een beetje veel van het goede, of niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
Alsof Ajax zo stom is om Charisteas naar PSV te laten vertrekken, lijkt me niet...
Al is de wens ook een beetje de vader van de gedachte in dat geval. Wat mij betreft hoeft Charisteas helemaal niet weg.
Babel is een speler ala die de bal heeft dan gebeurd er ook echt wat. Btje type Robbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Babel gaat dit seizoen wat laten zien bij Ajax, let op mijn woorden. Het lijkt er soms op dat sommigen Babel al afschrijven, dat is echt absurd. Babel is pas 19!!!
Ik denk dat Babel in de afgelopen tijd, terwijl wij hem niet zagen spelen, zich enorm heeft ontwikkeld. Hij heeft een goede trainingsmentaliteit en traint in zijn vrije tijd nog verder in Leiden.
Enige probleem met Babel is, is dat hij geen buitenspeler is en ook niet echt een 4-3-3 centrumspits. HIj is meer een type Henry dat in een 4-4-2 systeem het best tot zijn recht zal komen, denk ik.
maar zo is alles niet zeker in het levenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar vanzelfsprekend is dit zeker niet.......
Zou mooi zijn als ze er 3 krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Ajax vraagt 5 miljoen euro voor Harry btw.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Ajax vraagt 5 miljoen euro voor Harry btw.
VI.nlquote:Charisteas weet niets van PSV-interesse
27/7/2006 18:26
PSV zou in de markt zijn voor Angelos Charisteas. Maar voor de Griekse spits, die weg mag bij Ajax, is die interesse nieuws.
PSV zou Charisteas willen inlijven mocht Jan Vennegoor of Hesselink vertrekken. De Griekse spits weet niets van een eventuele toenadering uit Eindhoven, zo meldt hij aan VI.nl. Hij heeft sowieso nog geen contacten met clubs die hem willen inlijven. De vraagprijs van Ajax schrikt potentiėle nieuwe werkgevers af.
De Amsterdamse club heeft het prijskaartje van vijf miljoen gehangen om de nek van Charisteas, die bij gebrek aan perspectief op de transferlijst is geplaatst. De vraagprijs is even hoog als Ajax anderhalf jaar geleden Werder Bremen betaalde voor de Griek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |