Klopt, dat is volgens mij een beetje verdwenen, er is minder vertrouwen in Ajax, dat is de laatste jaren steeds minder geworden, 10 jaar geleden schrokken ploegen van de naam Ajax, die wilden ze persé niet loten, nu zijn wij bang voor de nummer 2/3 van Oostenrijk...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
Die ploegen moeten bang voor ons Ajax zijn![]()
quote:'PSV wil Charisteas overnemen'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 27 juli om 13:41
Ronald Koeman wil Angelos Charisteas naar PSV halen, aldus de Amsterdamse zender AT5. De oefenmeester haalde de Griekse spits, die van Henk ten Cate mag vertrekken bij Ajax, eerder als trainer van de hoofdstedelijke club.
De kans is groot dat Jan Vennegoor of Hesselink nog vertrekt uit Eindhoven, met concrete belangstelling van FC Porto en sinds deze week ook Celtic. Charisteas zou dan de opvolger moeten worden van Vennegoor.
Charisteas kwam in de winter van het seizoen 2004/2005 naar Ajax, maar kon geen potten breken. Alleen toen Koeman en later ook Danny Blind overstapten naar 4-4-2 kwam de held van het EK meer tot zijn recht, maar overtuigen kon hij niet.
Ten Cate speelt met Ajax dit seizoen 4-3-3 en daarin is Charisteas vijfde keus achter Klaas Jan Huntelaar, Ryan Babel, Markus Rosenberg en Rydell Poepon. Charisteas, volgens Ten Cate 'geen slechte maar geen Ajax-spits', mag vertrekken,
Ja, dat zit er opzich wel in. Heb al eerder gezegd dat hij gewoon moet blijven....quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, het zint me niet. Je zal zien dat Harry daar gewoon gaat laten zien een goede spits te zijn.
Denk het nog steeds niet. Bij Werder wisselspeler bij Ajax wisselspeler en hij gaat bij PSV ook geen potten breken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, het zint me niet. Je zal zien dat Harry daar gewoon gaat laten zien een goede spits te zijn.
Ik heb deze week nog plek voor 409 toegewezen gekregen. Dan had je beter 411-415 kunnen nemen als 407, want dan had je nog over kunnen lopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is een wachtlijst voor ja. Ik heb nog geen SCC maar post is vandaag nog niet geweest dus het kan nog.
En dat is Ronald Koeman, en niet Erwin.quote:
Dan zie ik je komend seizoen vast nog wel vaker op het vak en erbuiten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog plek voor 409 toegewezen gekregen. Dan had je beter 411-415 kunnen nemen als 407, want dan had je nog over kunnen lopen.
Over de tegenstander in de voorronde, ik hoop op Luik, en gewoon omdat dat lekker dichtbij is en betaalbaar. En dan kan ik er naar toe:) lijkt me duidelijk
quote:Loting CL houdt Ajax nog in ongewisse
27/7/2006 15:18
In Nyon wordt vrijdag de loting verricht voor de derde voorronde van de Champions League. Doordat er al wordt geloot voordat de beslissingen in de tweede voorronde zijn gevallen, weet Ajax waarschijnlijk nog niet direct ten koste van welke club het zich moet zien te plaatsen voor het hoofdtoernooi.
De UEFA verdeelt de ploegen in twee potten. Ajax zal zich in de pot met de geplaatste clubs bevinden en ontloopt daardoor geduchte tegenstanders als Arsenal, Liverpool en Valencia. Ook AC Milan behoort tot de geplaatste clubs, maar alleen als de UEFA ermee akkoord gaat dat de Italiaanse grootmacht na beroep slechts een lichte straf kreeg opgelegd voor gepleegde fraude in de Serie A.
Hoewel Ajax een beschermde status geniet kunnen er nog steeds pittige tegenstanders uit de bus rollen voor de Amsterdammers. Afhankelijk van de resultaten in de tweede voorronde behoren Fenerbahçe, Osasuna, Chievo, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado en Standard Luik tot de mogelijke tegenstanders.
Het voorbehoud geldt voor de ploegen die de tweede voorronde moeten overleven. Steaua Boekarest, Dinamo Kiev en Levski Sofia boekten goede resultaten in de heenwedstrijd en zullen daardoor zeer waarschijnlijk in pot één belanden. Mochten deze clubs toch sneuvelen, dan schuiven Fenerbahçe, Austria Wien en Osasuna door naar de eerste pot en genieten zij een beschermde status.
Te slecht eerder. Ik heb liever een goede spits bij PSV maakt de competitie lekker spannend. Laat die Charisteas maar een club in het buitenland verzwakken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Te goede speler om naar PSV te laten gaan
Dat dus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom mensen doen alsof Angelos een eersteklas koekenbakker is, is mij een raadsel.
En mocht het tot een transfer naar Eindhoven komen, dan zal hij volgens mij slagen omdat:
- het systeem beter bij hem past;
- hij een coach heeft die het in hem ziet zitten en het volste vertrouwen in hem heeft;
- hij een nog grotere wil heeft om zich te bewijzen (vooral tegen Ajax);
- hij het naar zijn zin heeft in Nederland.
Het enige nadeel waar hij mee te maken zal hebben is het publiek dat wantrouwig zal toekijken.
een koekebakker is het absoluut niet, ik zie hem graag bij ajax blijven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom mensen doen alsof Angelos een eersteklas koekenbakker is, is mij een raadsel.
Joeloe, wie heb je liever in de spits, KJH of Harry?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een koekebakker is het absoluut niet, ik zie hem graag bij ajax blijven.
maar mocht hij naar psv gaan dan ben ik daar absoluut niet bang voor.
joehoe, KJH. en daarna absoluut Harry boven Rosenberg, Babel en Poepon.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Joeloe, wie heb je liever in de spits, KJH of Harry?
En als wissel heb je hem ook niet nodig, hij is de 5e spits van Ajax... Hij scoort wel af en toe, maar dat doen de andere wissels ook, en die hebben daarbij echt wel meer kwaliteiten dan Harry.
Slijmballerijquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef soccerbrain het volgende:
die koeman toch ....wat een koekenbakker toch....
Ik ben geen Ajax fan maar hoe vinden jullie het nou dat die koekenbakker nu weer heeft verklaard dat het altijd al een wens van hem was om psv trainer te worden en dat het zo'n speciale club voor hem is......toen hij naar ajax ging zei hij precies hetzelfde....zeer irritant...toch?
dat zijn de standaard praatjes die zowat iedereen houdt. hij kan moeilijk zeggen dat ie liever nog bij ajax zou zittenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef soccerbrain het volgende:
Ik ben geen Ajax fan maar hoe vinden jullie het nou dat die koekenbakker nu weer heeft verklaard dat het altijd al een wens van hem was om psv trainer te worden en dat het zo'n speciale club voor hem is......toen hij naar ajax ging zei hij precies hetzelfde....zeer irritant...toch?
Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef soccerbrain het volgende:
Voor mij, duidelijk Babel. Die doet tenminste wat meer dan wachten op de bal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
joehoe, KJH. en daarna absoluut Harry boven Rosenberg, Babel en Poepon.
Tja, Koeman wou hem hebben......quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef SoA-Holic het volgende:
Lekker beleid ook. Je koopt een erg dure spits voor 3,5 mln eu, met een jaarsalaris van 1 mln eu, en die is na 1,5 jaar gedregadeerd tot 5e spits.
Wat is dit voor iets absurds?
Komt dit voor in het bedrijfsleven? Nou nee. Dit is pure mismanagement. En dit mag Jaakke mede zich nog altijd aanrekenen.
precies maar daarom is het ook zo irritant....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zijn de standaard praatjes die zowat iedereen houdt. hij kan moeilijk zeggen dat ie liever nog bij ajax zou zitten
Babel is al bijna een heel seizoen uit vormquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef Nega het volgende:
[..]
Voor mij, duidelijk Babel. Die doet tenminste wat meer dan wachten op de bal.
Dat dacht ik ook meteen toen ik het zagquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Terrorbita het volgende:
misschien was het al gepost maar..ehm vertelt ten cate cruyf hier dat we met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden?
[afbeelding]
Denk dat ie wel een gesprek met Ten cate heeft gehad daar over.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Roeni3 het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk benieuwd hoe Babel zich nu voelt. Hij speelt weinig, als hij speelt alleen op links en bovendien speelt hij dan nog matig ook. Wil hij niet een keer weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |