hehe, of houdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou grappig zijn als Trabelsi geen nieuwe club vind. Kan hij mooi wedstrijden spelen met dat werklozen team.
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:56 schreef Napalm het volgende:
Zn knie stuk? hij is wel gekeurd door clubs of ook dat neit/?
Schilder zal wel blijven. Dat zinnetje over de verhuur van Schilder was gewoon een tikkie van Ten Cate aan Schilder waar hij hard van word.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:58 schreef F1Bas het volgende:
Als Boakye en Schilder verhuurt mogen worden, blijven er nog maar 6 spelers over over 4 plekken
ben ik ook benieuwd naar, iig wat Italiaanse clubs volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie kunnen we allemaal loten?
Die zullen net als Ajax wel 'geplaatst' zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik ook benieuwd naar, iig wat Italiaanse clubs volgens mij
Ik hoop geen AC Milan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik ook benieuwd naar, iig wat Italiaanse clubs volgens mij
Fiorentrina was bijvoorbeeld al niet geplaatst geweest. Dus voor de clubs die nu doorschuiven..........quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die zullen net als Ajax wel 'geplaatst' zijn.
het is nu echt onoverzichtelijk geworden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Er moet toch wel ergens staan wie we allemaal kunnen loten?
2e ronde moet nog gespeeld worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Er moet toch wel ergens staan wie we allemaal kunnen loten?
Ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef WEST het volgende:
als AC milan niet geplaatst wordt en we treffen diewordt ik gek
Ik geloof het eigenlijk niet...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:14 schreef WensMeester het volgende:
ik zit in vak 428, ken je erbij zetten in dat plaatje
edit: en ik ben niet thewishmaster
Turkse Ploegenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
Dinamo Zagreb, Dynamo Kyiv, Fenebahce en Hearts zijn al zo goed als zeker van de volgende ronde. Op zich leuke sparringpartners. Maar Fenerbahce hoeft van mij niet en Dynamo Kyiv is ook geen zekerheidje.
als het in het weekend was en in Londen, dan had het nog gekund.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:56 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen die deze wedstrijd voor de CL uit gaan bezoekennog een leuk vakantie uitstapje..
in de vi zie ik het niet staan dus zal wel niet eigenlijk wel jammer ik had amoah wel weer een willen zien scoren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:07 schreef koningdavid het volgende:
Komt de oefenwedstrijd tegen ons aller Dortmund ergens op TV?
Speelt Amoah bij Dortmund? Vond hem altijd zo'n eeuwige Vitesse-speler (niet lullig bedoeld btwquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
in de vi zie ik het niet staan dus zal wel niet eigenlijk wel jammer ik had amoah wel weer een willen zien scoren.
nee ik snap wel wat je bedoeld , maar hij zit daar alweer sinds januari , wordt iedergeval een echte test voor ajax dortmund heeft toch weer een aardige selectie , en voor jullie ( supporters ) weer een weerzien met pienaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Speelt Amoah bij Dortmund? Vond hem altijd zo'n eeuwige Vitesse-speler (niet lullig bedoeld btw)
..quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:31 schreef -Wolf- het volgende:
ik bedacht me vandaag trouwens dat ik volgende week vrijdagavond heb gezegd dat ik kan gaan werken.
geen AT vanuit m'n luie stoel dus op vrijdag.
maar we snappen wel wat je bedoeldquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
o zo amsterdam tournemant ik dacht aan at 5![]()
moet je mischien wel blij om zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik woon niet in A'dam. Niet eens in Noord-Holland.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er een verband tussen de prestaties van Ajax in het seizoen en in het Amsterdam tournament?
Nope, maar het zijn de eerste wedstrijden voor eigen publiek, in het stadion, en tegen grote namen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er een verband tussen de prestaties van Ajax in het seizoen en in het Amsterdam tournament?
quote:Mogelijke tegenstanders voor Ajax, zie hieronder, zijn onder andere Fenerbahce, Osasuna, Chievo, Spartak Moskou en Rode Ster Belgrado.
Geplaatste ploegen:
AC Milan
Liverpool
Arsenal
Valencia
Ajax
Lille OSC
Benfica
Winnaar Gorica - Steaua (0-2)
CSKA Moskou
AEK Athene
Winnaar Metalurgs - Dynamo Kiev (1-4)
Winnaar Levski - Sioni (2-0)
Shakhtar Donetsk
Galatasaray
Hamburger SV
Slovan Liberec
Ongeplaatste ploegen:
Winnaar Fenerbahçe - B36 (4-0)
Austria Wien
Osasuna
Chievo Verona
Winnaar Sheriff - Spartak Moskou (1-1)
Winnaar Ekranas - Dinamo Zagreb (1-4)
Winnaar Cork - Rode Ster Belgrado (0-1)
Winnaar Hearts - ¦iroki Brijeg (3-0)
Maccabi Haifa
Standard Luik
Winnaar Kopenhagen - MyPa (2-0)
Winnaar Hafnarfjördur - Legia (0-1)
Winnaar Debrecen - Rabotnicki (1-1)
Winnaar Mladá Boleslav - Vålerenga (3-1)
Winnaar Zürich - Salzburg (2-1)
Winnaar Djurgården - Ru¸omberok (1-0)
Kom maar opquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:36 schreef Suijk het volgende:
Of Kopenhagen. Brr...
Worden toch op Cyprus gespeeld, of was dat een andere club?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:48 schreef jna het volgende:
Maccabi Haifa is momenteel ook wel een spannend tripje
Ja, en dat Defoer dan...? Het zal toch niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ajax en teams uit Israel zijn geen goede combinatie
Hoe dan ook, het zal Standard wel worden. Het lot heeft altijd wel een grapje in petto.
Nou, geef mij maar een kleine broeder hoor, ik wil echt niet tegen Osasuna voetballen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
IK heb toch liever een beetje normale ploeg hoor, en dan niet Milan ofzo..
Middenmotertje moeten we kunnen hebben. Die kleine ploegen zijn vaak lastiger hoor.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar een kleine broeder hoor, ik wil echt niet tegen Osasuna of Dinamo Kyev gaan voetballen.
Bang niet, maar laat de doortocht richting CL maar zeker zijn. Met de vorm die Ajax doorgaans rond die tijd heeft is dat tegen zulke ploegen lang niet zeker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef stefmans het volgende:
Zijn we in één keer bang voor voor zulke ploegjes![]()
Als je van zulke teams niet kan winnen verdien je de CL gewoon niet zeg kom opquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef twi het volgende:
[..]
Bang niet, maar laat de doortocht richting CL maar zeker zijn. Met de vorm die Ajax doorgaans rond die tijd heeft is dat tegen zulke ploegen lang niet zeker.
De ploegen die voorrondes CL spelen verdienen de CL sowieso niet, dus dat is geen issue.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je van zulke teams niet kan winnen verdien je de CL gewoon niet zeg kom op![]()
Dus? Het halen van de CL levert al genoeg geld op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je van zulke teams niet kan winnen verdien je de CL gewoon niet zeg kom op![]()
Daar is een wachtlijst voor ja. Ik heb nog geen SCC maar post is vandaag nog niet geweest dus het kan nog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef firecow het volgende:
Hmm dat zou ook wel kunnen... Heb vak 407 iig
410 409 411 zat allemaal vol![]()
bij mij is de post dus wel geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is een wachtlijst voor ja. Ik heb nog geen SCC maar post is vandaag nog niet geweest dus het kan nog.
Over het algemeen heeft Ajax het inderdaad ook moeilijk tegen Zwitserse en Oostenrijkse ploegen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:41 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop niet dat het weer zo'n Grazer AK voorronde wordt, dat we het onszelf onnodig moeilijk maken.
Conclusie: elke ploeg lijkt moeilijk voor Ajax.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft Ajax het inderdaad ook moeilijk tegen Zwitserse en Oostenrijkse ploegen.
Eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Conclusie: elke ploeg lijkt moeilijk voor Ajax.
Kom op zeg. We merken wel wie we loten, en laten die club vervolgens huilend teruggaan naar het land van herkomst.
Wij moeten in ieder niet bang voor die ploegen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
Die ploegen moeten bang voor ons Ajax zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |