de buien lijken over te trekkenquote:
postbank?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef WurM het volgende:
rotbank... Vandaag nog geen cam voor WurM... Geld is wel van mn spaarrekening af, maar staat nog steeds niet op mn betaalrekening
ow, en goedemiddag
Tijdje geleden is ze heen geweest voor kiespijn en de behandeling moest nu afgemaakt worden geloof ik.. Zoiets was t iigquote:
uhuhquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef CocaColaLight het volgende:
eergisteren?
heb je mijn postbank.nl?
yups! kan wel een paar dagen duren. misschien na 15.00 uur ff tsjekkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef WurM het volgende:
[..]
bekend probleem dus... Heb eergisteren de opdracht al gegeven
Goed onthoudenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Tijdje geleden is ze heen geweest voor kiespijn en de behandeling moest nu afgemaakt worden geloof ik.. Zoiets was t iig
Succes Yoni, we zullen aan je denkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goed onthouden![]()
Vorige week woensdag ben ik geweest idd. En nu moet 't afgemaakt. Dus weer verdoving, wortelkanaalgedoe enzovoort. Maar hopelijk geen anderhalf uur in die stoel meer zoals vorige week![]()
Vreemd blijft het wel. Die paar keer dat ik het gedaan heb was het een kwestie van 1 dag dus voor 23:00 overmaken en in de loop van de volgende dag stond het er.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef WurM het volgende:
Bedrag (euro) 800,00 Af
Van Internetsparen
Naar Girorekening
Dat staat bij mn spaarrekening. Dat t er dus al af is (en dat klopt)
Alleen mn Girorekening heeft er nog niks bij
ik zal over n uurtje nog een keer checken @ Puckzzz, thx
Idd, ik had gisteren met pin betaald bij de supermarkt, nog geen half uur later thuis iets doen op mijn rekening, was het er al afgeschrevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
Postbank verwerkt alle stortingen naar girorekeningen pas om 12 uur 's-nachts. Afboeken doen ze wel gelijk.
Dat geldt ALLEEN voor overboekingen van spaar naar girorekeningen. Overboekingen van giro naar giro gaat wel gelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
Postbank verwerkt alle stortingen naar girorekeningen pas om 12 uur 's-nachts. Afboeken doen ze wel gelijk.
Mijn idee, maar goed... Dan morgen maar weer naar Grunnquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
overboekingen van de ene naar de andere girorekening gebeuren wel real-time. Zeker nou alles als eentjes en nulletjes door een dikke glaskabel gaat is het gewoon pure diefstal dat ze dat zo lang vasthouden
Ik heb trouwens eergister avond (dus dinsdag voor 0.00) de opdracht gegevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
ik las ontslagquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net mijn baas om opslag gevraagd
zomaar ineens had ik alle moed verzameld en het gewoon gevraagd
Nee!! Ik zit hier prima (getuige mijn postaantallenquote:
En wat was het antwoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net mijn baas om opslag gevraagd
zomaar ineens had ik alle moed verzameld en het gewoon gevraagd
Die ¤ 100,- krijg je al in de vorm van gratis internetquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee!! Ik zit hier prima (getuige mijn postaantallen) maar gewoon 100 netto erbij per maand mag best na twee en een half jaar geen cent erbij...
toch?
ik verdien voor mijn functie behoorlijk onder de normale richtlijn, maar dat was omdat ik toen nog geen ervaring had, nu kan ik het makkelijk in mijn eentje runnen (bij wijze van) dus mag er wel wat bij he?
Natuurlijk komt ie er serieus op terug... als het antwoord dan maar wel 'okee' is *duimt*quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat was het antwoordBegon hij heel hard te lachen of ging-ie er serieus op terugkomen
quote:
Ze werd gebruikt als kapstok voor camera'squote:
Hij is leuk Xil....heb er ook nog een paar, eens kijken wat het is vanavond....quote:
Later vandaag nog wel wat meer foto's... Ik heb misschien wel 1 of 2 leuke van de arend..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij is leuk Xil....heb er ook nog een paar, eens kijken wat het is vanavond....
zeker is al wel dat de prairihondjes het best gelukt zijn.....de zeearendfoto's zijn bagger![]()
Heb ook al geen mooi plaatje van jou![]()
Nog nietsquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yups! kan wel een paar dagen duren. misschien na 15.00 uur ff tsjekken
prairiewoefjes Xil!! Er zijn dus toch foto's van jequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij is leuk Xil....heb er ook nog een paar, eens kijken wat het is vanavond....
zeker is al wel dat de prairihondjes het best gelukt zijn.....de zeearendfoto's zijn bagger![]()
Heb ook al geen mooi plaatje van jou![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
prairiewoefjes Xil!! Er zijn dus toch foto's van je
Yeah!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Zij zei het XIl, niet ik...het was zij....ZIJ
![]()
![]()
Haha, lekker scherp Sharkie....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
moet ik hier nog in gaan grijpen, of hoe zit dat
![]()
![]()
Als ze mooi zijn mogen die ook gepost worden!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
prairiewoefjes Xil!! Er zijn dus toch foto's van je
Ik kon het gewoon niet latenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef An24 het volgende:
Haha, lekker scherp Sharkie....
Gecondoleerd. Nu weet je hoe leuk het hier de agelopen weken isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ze zijn bezig met die topkoeling hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is benauwd. Ze hebben hem uitgeschakeld
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Nu weet je hoe leuk het hier de agelopen weken is
En hier staat ie aan..
jubileum etentje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef PdeHoog het volgende:Ach...goeie reden om wat eerder te stoppen en een terrasje te gaan pakken met de collega's
Als voorbereiding op een jubileum-etentje
wat is er straks dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de airco om 4 uur al uitgezet, kan ik langzaam opwarmen voor straks
ooow.. ikee...doeiquote:
Whehehe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef Yoni het volgende:
Zoooo.. tandarts weer overleefd![]()
En omdat ik zo dapper ben geweest, heb ik mezelf een bakje B&J gegeven![]()
Smaakt dat wel met verdoving?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef Yoni het volgende:
Verdoving is alweer uitgewerkt zo onderhand. En het was mijn allerachterste kies, dus de verdoving zit ook echt helemaal achteraan. Merk je nauwelijks iets van vind ik. Maar hij is nog dicht hoor ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Smaakt dat wel met verdoving?
Alles wat lekker is moet ik de eerste tijd niet hebben, als ik een verdoving heb gehad
Oww, dacht dat je m direct had opgegetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Verdoving is alweer uitgewerkt zo onderhand. En het was mijn allerachterste kies, dus de verdoving zit ook echt helemaal achteraan. Merk je nauwelijks iets van vind ik. Maar hij is nog dicht hoor ookEerst gewoon avondeten
Jij ook alquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Oww, dacht dat je m direct had opgegeten
Eet smakelijk!
Wij gaan hier BBQ'en geloof ik![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef Yoni het volgende:
Dat ik dan in 1 klap de bloedhitte van de buitenlucht in mocht zeg maarquote:
Dankjewel...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:26 schreef Yoni het volgende:
Tjonge iedereen is er stil van gevallenLeuke foto's!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar eens konden ze het niet worden over wat er nu op de foto moest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |