de buien lijken over te trekkenquote:
postbank?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef WurM het volgende:
rotbank... Vandaag nog geen cam voor WurM... Geld is wel van mn spaarrekening af, maar staat nog steeds niet op mn betaalrekening
ow, en goedemiddag
Tijdje geleden is ze heen geweest voor kiespijn en de behandeling moest nu afgemaakt worden geloof ik.. Zoiets was t iigquote:
uhuhquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef CocaColaLight het volgende:
eergisteren?
heb je mijn postbank.nl?
yups! kan wel een paar dagen duren. misschien na 15.00 uur ff tsjekkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef WurM het volgende:
[..]
bekend probleem dus... Heb eergisteren de opdracht al gegeven
Goed onthoudenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Tijdje geleden is ze heen geweest voor kiespijn en de behandeling moest nu afgemaakt worden geloof ik.. Zoiets was t iig
Succes Yoni, we zullen aan je denkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goed onthouden![]()
Vorige week woensdag ben ik geweest idd. En nu moet 't afgemaakt. Dus weer verdoving, wortelkanaalgedoe enzovoort. Maar hopelijk geen anderhalf uur in die stoel meer zoals vorige week![]()
Vreemd blijft het wel. Die paar keer dat ik het gedaan heb was het een kwestie van 1 dag dus voor 23:00 overmaken en in de loop van de volgende dag stond het er.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef WurM het volgende:
Bedrag (euro) 800,00 Af
Van Internetsparen
Naar Girorekening
Dat staat bij mn spaarrekening. Dat t er dus al af is (en dat klopt)
Alleen mn Girorekening heeft er nog niks bij
ik zal over n uurtje nog een keer checken @ Puckzzz, thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |