quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier wil het nog niet doorbreken...durf te wedden dat als ik zo naar mijn werk gaat dat het gaat donderen...lekker in de regen spelen![]()
Hier regent het zonnestralen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:32 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Het plenst!![]()
Ik had een paraplu nodig
quote:
In Den Haag en Rijswijk/randje Delft in ieder geval.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook altijd mensen die anderen niks gunnen om naar te kijken
Regen waar? kijkt naar buiten stralend blauw zou overdreven zijn. Maar naar regen ziet het er niet uit.
Veel plezier danquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
doe maar niet nee.......heb een tbs klantje vandaag
![]()
Vetquote:
Ik ook niet. Ik moet straks buiten staan en zo, regen is bah.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil geen regen
ik vind het zonnetje veel lekkerder en ik heb bijna vakantie
Gun die jongen ook eens een verzetje...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
doe maar niet nee.......heb een tbs klantje vandaag
![]()
Jij mag wel iets wits aan vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik moet straks buiten staan en zo, regen is bah.
Foetsie! Waarschijnlijk werken, in Mariahout, naar Blijdorp.. Oh en naar de kermis in Tilburg ook nog gedaan de afgelopen dagen. Dus kies iets uit, en daar was ik danquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foetsie! Waarschijnlijk werken, in Mariahout, naar Blijdorp.. Oh en naar de kermis in Tilburg ook nog gedaan de afgelopen dagen. Dus kies iets uit, en daar was ik dan.
Ja maar ja maar ja maar.. dat is tofquote:
gaan we weer daten ja?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.. dat is tof. Echt! Ik zal je zondag uitleggen hoe het moet, ja?
Haha, dat wordt wel lastig dan, aangezien Sander zondag met me meegaatquote:
[MEET] Delft..... 30-07-2006quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom ik zondag naar Delft? Wat is daar te doen dan?
......Und die Sonne scheint.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
of iedereen rent smelt ineens hard weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |