SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
Ik kom wel langs met een luchtbuksquote:
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:53 schreef Dickbride het volgende:
Waar kan ik me AFMELDEN?
In de aorta natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Of gewoon 1 steentje er tussenuit halen ergens aan het begin
moet gelijk aan dexter denken, the golden discquote:
R.I.P.quote:
dexter is ook tof uiteraard.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet gelijk aan dexter denken, the golden disc
your brain is a creative computer....
that's professor Hawk....
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef patty het volgende:
Jajaja mensen er wordt weer volop reclame gemaakt voor het geweldige DOMINO DAY. Hét paradepaartje van SBS6. De zender vraagt ons aller burgers zich aan te melden om steentjes neer te zetten
Snel meld je aan voor dit spektakel!!
Het feit dat deze troep als paradepaardje geldt van SBS zegt in feite al genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof je heel trots bent wanneer je in broek hebt gescheten.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Al ruim een jaar uit ons zicht, maar nooit uit onze gedachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En afmelden kan hierNee ik ben geen 14
D-Day is zó '39 - '45.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef AntonDingeman het volgende:
Waarom heet het geen Domino D-Day meer?
Hoeft niet.quote:
Het is wel beroemd geworden door Normandië, uitbuitersquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoeft niet.
D-Day hoeft niet te refereren aan de slag bij Normandië in '45. Het betekent gewoon "decision day".
Dit meen je niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Bep het volgende:
Domino DayIk kijk elk jaar . mooie bouwwerken , erg leuk
Oh dat is zo foutquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In de aorta natuurlijk
'Maar de aorta loopt nog, hij loopt nog'
Jaa dat lijkt me een veel beter plan, wat een walgelijk figuur is dat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
Kennen ze die Hans Kraaij Jr niet afknallen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In de aorta natuurlijk
hahahahquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In de aorta natuurlijk
Een publieke undercover operatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef DJKoster het volgende:
Op de laatste dag 'perongeluk' vol op je bek gaan in het meest prachtigste en moeilijkste te maken dominogedeelte![]()
Zullen we als Fok! een undercover operatie gaan uitvoeren?![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een publieke undercover operatie
Waar wordt het gehouden? Mischien meld ik me wel aan
www.dominoday.nlquote:Bouwers gezocht
Heb jij stalen zenuwen? Een vaste hand? Wil jij dit fantastische spektakel dit jaar van dichtbij meemaken? Wij zijn op zoek naar gemotiveerde bouwers, die in de gelegenheid zijn om vanaf eind september acht aaneengesloten weken mee te werken aan een nieuw wereldrecord. Meld je aan via dominoday@endemol.nl
Dat weer wel. Ik heb zo'n haat-liefdeverhouding met Domino D-day sinds vorig jaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Bep het volgende:
Het zijn dominosteentjes die omvallen. Geen afwisseling, alleen maar dominosteentjes, de hele tijd, aan een stuk door. Oh nee, tussendoor wel regelmatig reclame en belspelletjes natuurlijk.quote:
Of Korea een lange afstands raket laten lanceren op dat gebouwquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Pietklaaso het volgende:
laten we een fok meet houden om dat gebouw heen en dan maar stampen
Nou en , ik vind het een mooi gezicht , ik ga dus zeker weer kijken . Of mag je alleen zeer educatieve tv kijken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Het zijn dominosteentjes die omvallen. Geen afwisseling, alleen maar dominosteentjes, de hele tijd, aan een stuk door. Oh nee, tussendoor wel regelmatig reclame en belspelletjes natuurlijk.![]()
Nee je mag best zelf weten wat je kijktquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Nou en , ik vind het een mooi gezicht , ik ga dus zeker weer kijken . Of mag je alleen zeer educatieve tv kijken?
Ik zie echt niet in wat er nu triest aan is. Maar goed , ga maar door met je meeloop gedrag en klagen over Domino Dayquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee je mag best zelf weten wat je kijktMaar alles bij mekaar vind ik het toch wel triest, Hans Kraaij Jr is een eikel, die belspelletjes tussendoor gaan nergens over (zoals gewoonlijk). Vind het een trieste vertoning.
Er staat toch wat ik vind. En als ik het leuk zou vinden zou ik helemaal niet reageren hier want iedereen zeikt je afquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:30 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat er nu triest aan is. Maar goed , ga maar door met je meeloop gedrag en klagen over Domino Day![]()
Ow.. je durft dus eigenlijk niet voor je mening uit te komen........quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:32 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Er staat toch wat ik vind. En als ik het leuk zou vinden zou ik helemaal niet reageren hier want iedereen zeikt je af![]()
Wat snapt je niet aan ik vind? Dat is mijn mening namelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef Bep het volgende:
[..]
Ow.. je durft dus eigenlijk niet voor je mening uit te komen........
Stiekem vindt je Domino Day best leuk he?
Uhuquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wat snapt je niet aan ik vind? Dat is mijn mening namelijk
Lijkt me wel stoer om een stuk of 10 man daar te hebben die de boel op het laatste moment omver gooien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef PLAE@ het volgende:
Je aanmelden en revanche nemen voor de mus![]()
Stoer? Wat is daar nou stoer aan? Beetje het plezier vergallen van mensen die er hard aan gewerkt hebben .quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lijkt me wel stoer om een stuk of 10 man daar te hebben die de boel op het laatste moment omver gooien.
Zeker weten dat Fok! het nieuws haalt danquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lijkt me wel stoer om een stuk of 10 man daar te hebben die de boel op het laatste moment omver gooien.
En zappen is niet bij je opgekomen? Ik kijk het ook altijd maar bij de reclame ben ik mooi wegquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee je mag best zelf weten wat je kijktMaar alles bij mekaar vind ik het toch wel triest, Hans Kraaij Jr is een eikel, die belspelletjes tussendoor gaan nergens over (zoals gewoonlijk). Vind het een trieste vertoning.
Toegegeven, paar jaar geleden keek ik het ook wel eens. Maar dan komen ze weer met die reclames etc. Dan is mijn interesse weg en ga ik liever wat anders doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En zappen is niet bij je opgekomen? Ik kijk het ook altijd maar bij de reclame ben ik mooi weg. Ik vind het wel knap hoe ze die bouwwerken allemaal maken en ze zien omvallen. De rest is inderdaad saai maar er zijn meer zenders op je TV
Betekent dit dat ik 8 weken lang geen bier kan drinken? Laat maar zitten dan...quote:Bouwers gezocht
Heb jij stalen zenuwen? Een vaste hand? Wil jij dit fantastische spektakel dit jaar van dichtbij meemaken? Wij zijn op zoek naar gemotiveerde bouwers, die in de gelegenheid zijn om vanaf eind september acht aaneengesloten weken mee te werken aan een nieuw wereldrecord. Meld je aan via dominoday@endemol.nl
Er schijnen inderdaad psychologische testen te zijn en er wordt gekeken of je wel in het 'team' pastquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Als je per ongeluk een rijtje omgooit moet je ook verplicht een half uur afkoelen
Hoe gaat de selectieprocedure trouwens? Eerst een vragenlijst om na te gaan of je dol bent op mussen, daarna een psychologische test om te zien of je de ongelooflijke druk en al die televisiecamera's wel aan kunt en daarna een rollenspel waarin je naast een stand-in Robin Weijers afwisselend bang, vol spanning en van vreugde huilend moet kijken.
In norg nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En zappen is niet bij je opgekomen? Ik kijk het ook altijd maar bij de reclame ben ik mooi weg. Ik vind het wel knap hoe ze die bouwwerken allemaal maken en ze zien omvallen. De rest is inderdaad saai maar er zijn meer zenders op je TV
Dat werkte helemaal niet, ik had niets gemerkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef PeZu het volgende:
kunnen we niet een wereld spring dag, je weet wel die dag dat iedereen tegelijk moet springen, organiseren 1 dag voor domina d-day?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef patty het volgende:
Jajaja mensen er wordt weer volop reclame gemaakt voor het geweldige DOMINO DAY. Hét paradepaartje van SBS6. De zender vraagt ons aller burgers zich aan te melden om steentjes neer te zetten
Snel meld je aan voor dit spektakel!!
Het is toch paardje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the blues or not the blues
hee niet gesprongen is altijd misquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat werkte helemaal niet, ik had niets gemerkt.
Me dunkt.quote:
/nerd mode/historicus in spe of wannabe mode/quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoeft niet.
D-Day hoeft niet te refereren aan de slag bij Normandië in '45. Het betekent gewoon "decision day".
TE KOOP:quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef patty het volgende:
Jajaja mensen er wordt weer volop reclame gemaakt voor het geweldige DOMINO DAY.
Dan vraag ik me af waar die andere miljoen steentjes geblijven zijn, opgegeten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef star_gazer het volgende:
1 te weinig, of evenveel
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
of heel subtiel een stukje aorta aan de grond vastlijmen, zodat die stopt. dat lijkt me echt een briljante actie.
Nee, een Chinook dan, die vibreren een heel stuk meer!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:27 schreef speedfreakssj het volgende:
Kunnen we niet iemand van de luchtmacht vragen om even met zijn appache boven de hal te hoveren........
Kunnen we die kar van Stephen niet gewoon op hol laten slaan? Dat ie zo over al die steentjes heenwalst.quote:
Met Dr Phil als logo, ligt dat in de lijn der verwachtingenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Bep het volgende:
Ja dat is de geschiedenisboeken ingegeaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:18 schreef dubidub het volgende:
Jammer van dit project, dat zijn toch 234.231,5 stenen die niet zullen vallen, en je ziet dat gezicht van Robin Paul Weijers ook vertrekken, de man die hier zó veel uren in stak, arme Robin Paul Weijers. Gelukkig loopt de aorta nog? Ja, die loopt nog. Op naar het volgende project, die de mysterieuze naam 'Geluk' draagt.![]()
![]()
![]()
Edit:
We weten het nog allemaal, 2 jaar terug, de eerste steen viel niet
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |