SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
Ik kom wel langs met een luchtbuksquote:
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:53 schreef Dickbride het volgende:
Waar kan ik me AFMELDEN?
In de aorta natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Of gewoon 1 steentje er tussenuit halen ergens aan het begin
moet gelijk aan dexter denken, the golden discquote:
R.I.P.quote:
dexter is ook tof uiteraard.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet gelijk aan dexter denken, the golden disc
your brain is a creative computer....
that's professor Hawk....
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef patty het volgende:
Jajaja mensen er wordt weer volop reclame gemaakt voor het geweldige DOMINO DAY. Hét paradepaartje van SBS6. De zender vraagt ons aller burgers zich aan te melden om steentjes neer te zetten
Snel meld je aan voor dit spektakel!!
Het feit dat deze troep als paradepaardje geldt van SBS zegt in feite al genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof je heel trots bent wanneer je in broek hebt gescheten.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Al ruim een jaar uit ons zicht, maar nooit uit onze gedachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En afmelden kan hierNee ik ben geen 14
D-Day is zó '39 - '45.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef AntonDingeman het volgende:
Waarom heet het geen Domino D-Day meer?
Hoeft niet.quote:
Het is wel beroemd geworden door Normandië, uitbuitersquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoeft niet.
D-Day hoeft niet te refereren aan de slag bij Normandië in '45. Het betekent gewoon "decision day".
Dit meen je niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Bep het volgende:
Domino DayIk kijk elk jaar . mooie bouwwerken , erg leuk
Oh dat is zo foutquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In de aorta natuurlijk
'Maar de aorta loopt nog, hij loopt nog'
Jaa dat lijkt me een veel beter plan, wat een walgelijk figuur is dat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
Kennen ze die Hans Kraaij Jr niet afknallen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In de aorta natuurlijk
hahahahquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In de aorta natuurlijk
Een publieke undercover operatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef DJKoster het volgende:
Op de laatste dag 'perongeluk' vol op je bek gaan in het meest prachtigste en moeilijkste te maken dominogedeelte![]()
Zullen we als Fok! een undercover operatie gaan uitvoeren?![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een publieke undercover operatie
Waar wordt het gehouden? Mischien meld ik me wel aan
www.dominoday.nlquote:Bouwers gezocht
Heb jij stalen zenuwen? Een vaste hand? Wil jij dit fantastische spektakel dit jaar van dichtbij meemaken? Wij zijn op zoek naar gemotiveerde bouwers, die in de gelegenheid zijn om vanaf eind september acht aaneengesloten weken mee te werken aan een nieuw wereldrecord. Meld je aan via dominoday@endemol.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |