wat dacht je, met 10 man komen we er ook wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dan kan je zoiets doen:
Ekramy
Greene, Vlaar, Bahia
Tymoschuk
De Guzman, Hofs
De Ceulaer, Kuijt, Huysegems
De Guzman of Hofs eruit halen kan je niet maken. Dat zijn toppers in potentie.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat dacht je, met 10 man komen we er ook wel?
Lucius dan op rechtsback
geeft nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:27 schreef Lurtt het volgende:
ja... mijn fout... ik had het verkeerd ergens gelezen... maar toen bleek het tog dirk te zijn..
en az hoorde ik 2-0 achter op Koln
oefenwedstrijdjes maken geen reet uit...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geeft niet, az achter tegen een 2de bundisliga club
![]()
( hou de rest nog wel ff voor me want vitesse moet er ook tegen oefenen )
nee oke , maar vele trekken er wel conclusies uit , maar je hebt wel een beetje gelijk je moet er staan als de competitie begint.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
oefenwedstrijdjes maken geen reet uit...
Tijdje terug verliezen tegen katwijk, nu dik winnen tegen AGOVV.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee oke , maar vele trekken er wel conclusies uit , maar je hebt wel een beetje gelijk je moet er staan als de competitie begint.
off-topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:45 schreef daaaaan het volgende:
Ik moet van Da_Sandman hier zeggen dat Ajax wederom gaat verliezen tegen Kopenhagen
AGOVV is geen amateurclub, vriend. Dit kan je een eerste echte test noemen. AGOVV doet immers niet onder voor de onderste vijf van de eredivisie...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tijdje terug verliezen tegen katwijk, nu dik winnen tegen AGOVV.
Het zegt allemaal niks, alleen leuk voor de trainer om wat te experimenteren, en voor de kas van een amateurclub.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
AGOVV is geen amateurclub, vriend. Dit kan je een eerste echte test noemen. AGOVV doet immers niet onder voor de onderste vijf van de eerstedivisie.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit kan je een eerste echte test noemen.
Nogmaals : sanering.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
7 miljoen, dan kom je wel bijna aan een recordtransfer (was Lazovic niet ook zo duur). Feyenoord heeft dus blijkbaar toch ergens liggende gelden, of men ging al uit van een verkoop van Kuijt.
Huntelaar van heerenveen naar ajaxquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef TC03 het volgende:
Wat is de grootste transfer ooit gedaan door een Nederlandse club?
Zeker weten? Ik weet wel dat dat de grootste binnenlandse transfer was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Huntelaar van heerenveen naar ajax
Van Nistelrooij ging ooit voor 30 miljoen euro van PSV naar United.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik weet wel dat dat de grootste binnenlandse transfer was.
Respect voor Overmarsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
40 miljoen euro voor een homo haha
In die prijs van Lazovic zat toch ook salaris voor 4 jaar oid? Maar betere lijst kan ik niet vindenquote:
3-5-2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:56 schreef twi het volgende:
Drenthe? En dan een middenvelder op links zetten? Slim
Denk dat dat ten koste zal gaan van DeGuzman of Hofs. Dan kan je met de punt naar voren spelen.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Erasmusch het volgende:
En van Drenthe. Maat het ziet er wel aardig uit zo. Ik ga alleen steeds minder geloven in de transfer van Tymo
idd dat is een wereld van verschil ook als je naar dinsdag kijkt toen nog met 2-0 gewonnen van baberich en nu van de 2de gelderse topclubquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tijdje terug verliezen tegen katwijk, nu dik winnen tegen AGOVV.
Het zegt allemaal niks, alleen leuk voor de trainer om wat te experimenteren, en voor de kas van een amateurclub.
Dat is véél te verdedigend. Zo laf is Koeman ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:42 schreef snabbi het volgende:
Tis maar een voorbeeld, maar ik denk dat je met tymo er bij af moet van 4 verdedigers en beter 2 verdedigende middenvelders kan hebben met 3 verdedigers. Zo ben je ook van Bosschaart in de basis af.
Waarom is dat laf? Feijenoord moet winnen, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:53 schreef dedeur het volgende:
[..]
Dat is véél te verdedigend. Zo laf is Koeman ook weer niet.
Dat staat hij met 5 puur verdedigende spelers op het veld. Oostblokachtig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom is dat laf? Feijenoord moet winnen, hoe dan ook.
Precies. Italianen spelen b.v. altijd verdedigend met een paar topspitsen voorin, en die winnen ook bijna alles.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom is dat laf? Feijenoord moet winnen, hoe dan ook.
Zelfs de nummer 18 in de Serie A.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies. Italianen spelen b.v. altijd verdedigend met een paar topspitsen voorin, en die winnen ook bijna alles.
quote:
quote:Transfergeruchten deren Kuyt niet
28 juli 2006, 22:16
Door: Ronnie Vermonden
De voetbalwereld mag dan wachten op het vertrek van Dirk Kuyt, de Katwijker liet vrijdagavond zien nog altijd van Feyenoord te houden. Hij kwam in Apeldoorn tegen AGOVV voor het eerst in actie tijdens de voorbereiding en scoorde direct twee keer.
Kuyt staat nadrukkelijk in de belangstelling van Liverpool en nog enkele andere buitenlandse clubs. De spits heeft er nooit een geheim van gemaakt graag op avontuur te willen in de Premier League. Maar ook een langer verblijf bij Feyenoord zou hem niet deren.
Dat liet hij zien in Apeldoorn. Kuyt was zeer bedrijvig en nam twee treffers voor zijn rekening. Feyenoord won het duel tegen de Eerste Divisionist uiteindelijk met 5-0
voetbalprimeur
quote:Anderlecht in de markt voor Saïdi
28 juli 2006, 17:50
Door: Ronnie Vermonden
Diverse Belgische media komen met het bericht dat Feyenoorder Karim Saïdi in de belangstelling zou staan van RSC Anderlecht. De Tunesische verdediger werd vorig jaar al verhuurd door Feyenoord.
In Rotterdam kreeg de Tunesiër onder Ruud Gullit veel speelminuten. Vorig seizoen kwam Erwin Koeman aan het roer. Die had weinig vertrouwen in de capaciteiten van Saïdi. Hierdoor verhuurden de Rotterdammers hem aan het Italiaanse Lecce.
Saïdi probeerde zich in de voorbereiding weer nadrukkelijk in de picture te spelen voor gegadigde clubs, omdat Koeman ook voor aanvang van dit seizoen al aangaf weinig vertrouwen te hebben in de Afrikaan. Door een recent opgelopen liesblessure kan hij echter nog weinig laten zien.
wederom voetbalprimeur
Ik kan daar echt niet mee zitten zolang er op die manier wedstrijden gewonnen kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:07 schreef dedeur het volgende:
[..]
Dat staat hij met 5 puur verdedigende spelers op het veld. Oostblokachtig.
Neem dan maar gewoon een 4 mans verdediging met 1 man er voor, dan kunnen je backs tenminste nog doorschuiven.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Koeman had gezegd dat Saidi gewoon mocht blijven als hij zich zodanig zou aanpassen en hij zou aantonen dat hij volledig voor Feijenoord wil gaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgensmij mij hier nog niet gemeld
[..]
Hij mag gewoon weg. Laat het lopen wanneer het niet meer gaat en vertoont een waardeloze discipline...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Koeman had gezegd dat Saidi gewoon mocht blijven als hij zich zodanig zou aanpassen en hij zou aantonen dat hij volledig voor Feijenoord wil gaan.
rlx, hij heeft zelfs al in de haven geposeerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, is de officiële foto. Net uitgelekt.
Zijn jullie bij Feyenoord toch wel gewend zou je moeten denken?quote:
Zie PI en smiley zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn jullie bij Feyenoord toch wel gewend zou je moeten denken?
Schitterend ingekopt, wat een afmaker
zouw wat zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, is de officiële foto. Net uitgelekt.
Naar de Belgische competitie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:18 schreef Erasmusch het volgende:
Waar zijn Brugge en Anderlecht heen Jorien?
Lodewijks begint in het doel, Woerts had het verzoek gekregen om achter Lodewijks een ervaren keeper aan te trekken. Paar topics terug stond dat nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:14 schreef twi het volgende:
En dat idee is Timmer natuurlijk. Anders had 'ie niet aangetrokken geworden. Henk lijkt me 't lange termijnplan voor de komende 3 jaar.
Onzin. Je moet kijken naar je selectie en dan kijken welk systeem je het best kan spelen en niet andersom. Het is gewoon belachelijk om vast te houden aan een systeem waar de mensen niet op hun goede plaats staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:53 schreef dedeur het volgende:
Dat is véél te verdedigend. Zo laf is Koeman ook weer niet.
Sparta vond Aerts te duur zover ik weet...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:00 schreef Cart_man het volgende:
Begrijp niet waarom Ekramy niet gewoon een kans krijgt. Las al ergens dat Sparta hem te duur vond. Wordt hij nou verkocht of verhuurd?
quote:29/7/2006 - The Sun: Chelsea nu ook in de markt voor Kuyt?
(Gepost door K)
BRON: The Sun
Volgens de boulevardkrant The Sun zou Liverpool concurrentie hebben gekregen van niemand minder dan Chelsea in de strijd om de diensten van Dirk Kuyt. Mourinho zou Kuyt zien als mogelijke vervanger van Hernan Crespo en zou Feyenoord geinformeerd hebben over de mogelijke interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |