wat dacht je, met 10 man komen we er ook wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dan kan je zoiets doen:
Ekramy
Greene, Vlaar, Bahia
Tymoschuk
De Guzman, Hofs
De Ceulaer, Kuijt, Huysegems
De Guzman of Hofs eruit halen kan je niet maken. Dat zijn toppers in potentie.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat dacht je, met 10 man komen we er ook wel?
Lucius dan op rechtsback
geeft nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:27 schreef Lurtt het volgende:
ja... mijn fout... ik had het verkeerd ergens gelezen... maar toen bleek het tog dirk te zijn..
en az hoorde ik 2-0 achter op Koln
oefenwedstrijdjes maken geen reet uit...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geeft niet, az achter tegen een 2de bundisliga club
![]()
( hou de rest nog wel ff voor me want vitesse moet er ook tegen oefenen )
nee oke , maar vele trekken er wel conclusies uit , maar je hebt wel een beetje gelijk je moet er staan als de competitie begint.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
oefenwedstrijdjes maken geen reet uit...
Tijdje terug verliezen tegen katwijk, nu dik winnen tegen AGOVV.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee oke , maar vele trekken er wel conclusies uit , maar je hebt wel een beetje gelijk je moet er staan als de competitie begint.
off-topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:45 schreef daaaaan het volgende:
Ik moet van Da_Sandman hier zeggen dat Ajax wederom gaat verliezen tegen Kopenhagen
AGOVV is geen amateurclub, vriend. Dit kan je een eerste echte test noemen. AGOVV doet immers niet onder voor de onderste vijf van de eredivisie...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tijdje terug verliezen tegen katwijk, nu dik winnen tegen AGOVV.
Het zegt allemaal niks, alleen leuk voor de trainer om wat te experimenteren, en voor de kas van een amateurclub.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
AGOVV is geen amateurclub, vriend. Dit kan je een eerste echte test noemen. AGOVV doet immers niet onder voor de onderste vijf van de eerstedivisie.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit kan je een eerste echte test noemen.
Nogmaals : sanering.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
7 miljoen, dan kom je wel bijna aan een recordtransfer (was Lazovic niet ook zo duur). Feyenoord heeft dus blijkbaar toch ergens liggende gelden, of men ging al uit van een verkoop van Kuijt.
Huntelaar van heerenveen naar ajaxquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef TC03 het volgende:
Wat is de grootste transfer ooit gedaan door een Nederlandse club?
Zeker weten? Ik weet wel dat dat de grootste binnenlandse transfer was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Huntelaar van heerenveen naar ajax
Van Nistelrooij ging ooit voor 30 miljoen euro van PSV naar United.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik weet wel dat dat de grootste binnenlandse transfer was.
Respect voor Overmarsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
40 miljoen euro voor een homo haha
In die prijs van Lazovic zat toch ook salaris voor 4 jaar oid? Maar betere lijst kan ik niet vindenquote:
3-5-2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:56 schreef twi het volgende:
Drenthe? En dan een middenvelder op links zetten? Slim
Denk dat dat ten koste zal gaan van DeGuzman of Hofs. Dan kan je met de punt naar voren spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |