idd golden power beter noemen ze het golden showerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:26 schreef Brunette het volgende:
Gatver de gatver, ik was vandaag bij een vriendin en ik kreeg een blikje Golden Power en nu ben ik hartstikke misselijk en heb telkens het idee dat ik moet kotsen. BAH![]()
Nee , nee, nee Creepy buurman wordt niet mijn dood, maar GoldenPower
![]()
Red Bull rules btw
Is prima te drinken inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:38 schreef Brunette het volgende:
[..]
En ook tegen jouw met je Golden Piss vodka![]()
Red Oktober?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd golden power beter noemen ze het golden shower
wat wel goed te doen is zijn die flessen met nep red bull, de naam onschiet m ff
juist ik wist dat het iets russisch was.... er staan op het label ook vd gebouwen dacht ikquote:
Ja en dat is dus Red Oktober? want dat is ook Russisch en jij bent pools Suzuki.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef skiczukie het volgende:
Waarom is RedBull ofzo niet in een anderhalve liter fles te
Daar wordt Kremlin genoemd.
nee dat is een golden showerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
zeikstraal
ben ff nd kroeg gelopen om daar een fles te halen toensjus, er staat idd red oktober opquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dat is dus Red Oktober? want dat is ook Russisch en jij bent pools Suzuki.
Okee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dat is dus Red Oktober? want dat is ook Russisch en jij bent pools Suzuki.
NEE GODVERDOMMEquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:56 schreef Brunette het volgende:
Oké kunnen we nu eindelijk ontopic gaan zeiken over Golden Power![]()
GODVERDOMME![]()
gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:00 schreef D.Rose het volgende:
Het smaakt net als Red Bull
en de mensen die dat tegenspreken moeten maar eens de blinddoektest doen
ook gedaan (nee, niet ik, maar een aan redbull verslaafde collega) en raad eensquote:
Nieuw hier?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Golden Shower?? wat?
koop een taart en ga het vieren, met je onderontwikkelde smaakpapillenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook gedaan (nee, niet ik, maar een aan redbull verslaafde collega) en raad eens
ik heb wel gelijk
lezen is moeilijk he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren, met je onderontwikkelde smaakpapillen
nee heur, met je kan ook betekenen dat die smaakpapillen niet van jou zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he?
Had nou toch maar die basisschool afgemaakt
bier en red bull mixen ook goedquote:
oja, gezellig, taart eten met een (ex-)collegaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heur, met je kan ook betekenen dat die smaakpapillen niet van jou zijn![]()
Hoeveel kost dat dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef star_gazer het volgende:
En highway is ook lekker want dat is nog goedkoper
rond de 25 bij de c1000quote:
Ja idd, zeg. Red bull is veel zoeter en kaugomballensmaakachtiger, golden power smaakt wat goedkoper en is wat zuurder.quote:
idd kauwgom ballen dat omschrijft het goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja idd, zeg. Red bull is veel zoeter en kaugomballensmaakachtiger, golden power smaakt wat goedkoper en is wat zuurder.
wie biedt zich aan....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef Kindervriend het volgende:
TS, jij moet eens een keer stevig in je reet geneukt worden! En daarna op je kop geslagen worden met een blikje Golden Power! Dat zal je leren! Kutwijf!
Zipppp it kinderneukerquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef Kindervriend het volgende:
TS, jij moet eens een keer stevig in je reet geneukt worden! En daarna op je kop geslagen worden met een blikje Golden Power! Dat zal je leren! Kutwijf!
Vrouwen slaan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, als het een wijf is...ik! Dat blikje Golden Power zal ik dan ook betalen.
volgens het profiel is TS een vrouw, dus haalt maar vast een treetje golden showerquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, als het een wijf is...ik! Dat blikje Golden Power zal ik dan ook betalen.
Nou Ik heb alleen RedBull sugarfree gehadquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef PDOA het volgende:
Rodeo sugar-free van de Super is anders ook goed te pruimen, net zoals die sugar-free dingen van de C1000. De rest is bagger. Red Bull word ik altijd slaperig van.
ja die is me goftedomme wel lekker jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou Ik heb alleen RedBull sugarfree gehad![]()
Helaas heb ik al secundaire geslachtskenmerken dus dan kun je het wel vergetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Unzzzip it en ik woon je uit! Hoer!
ik moest lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Helaas heb ik al secundaire geslachtskenmerken dus dan kun je het wel vergeten![]()
Een beetje ducktape doet wonderen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Helaas heb ik al secundaire geslachtskenmerken dus dan kun je het wel vergeten![]()
STFU teringwijf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
Niet de geslachtskenmerken, die jij bedoelt![]()
![]()
Ga je scherenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Wat kan er dan niet met ducktape gefixed worden?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Jouw vingers, die nog kunnen typenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat kan er dan niet met ducktape gefixed worden?
Als je mij al een loser vindt heb je een heel regenwoud hangen daar!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef Brunette het volgende:
[..]
Voor losers als jij laat ik een oerwoud groeien![]()
Inderdaad. Met ducktape kun je ook harsen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat kan er dan niet met ducktape gefixed worden?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:39 schreef PeZu het volgende:
jezus wat doen jullie hyper om energy drankjes![]()
wrom denk je dat hij uberhaupt een kindervriend is.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef Dementor het volgende:
Nou kindervriend al je heer in die positie al startklaar staat heb ik met je te doen!
Volgens mij stond er een kind achter de cameraquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef Dementor het volgende:
Nou kindervriend als je heer in die positie al startklaar staat heb ik met je te doen!
Dat zou je niet doorvertellen tonks!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef tonks het volgende:
Veldmuis heeft een kaal kutje!
hee kindervriend lees je dat....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zou je niet doorvertellen tonks!
Nou ga ik iedereen vertellen dat jij een klein pielemuisje hebt!
Dat wist heel Fok! al!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zou je niet doorvertellen tonks!
Nou ga ik iedereen vertellen dat jij een klein pielemuisje hebt!
maar weten dan ook of er haar op zit of niet...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
En als we zo doorgaan komen we tot de volgende pagina![]()
![]()
![]()
Wees maar stil en genietquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar weten dan ook of er haar op zit of niet...![]()
Dat is de waarheid als een koequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef Loontjah het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe...........
Ik lust ze allebeiquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:26 schreef Brunette het volgende:
Gatver de gatver, ik was vandaag bij een vriendin en ik kreeg een blikje Golden Power en nu ben ik hartstikke misselijk en heb telkens het idee dat ik moet kotsen. BAH![]()
![]()
Red Bull rules btw
Het zelfde geld dus ook voor koffie !quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Loontjah het volgende:
Ze geven alleen niet veel energy... wel rotte tanden ...
Zou kutzuur je tanden ook aantastenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het zelfde geld dus ook voor koffie !
![]()
Ik zou zeggen ga met je vraag naar de tandarts toe !quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou kutzuur je tanden ook aantasten
Ach, bullshit. Het smaakt hetzelfde verder zit volgens nog iets minder meuk dan in Red Bull. Waarschijnlijk was je vandaag van Red Bull net zo schijt misselijk geworden. Al heb ik vanavond nog een Red Bull naar binnen gewerkt en kan nu enigzins weer wat wakkerder en geconcentreerder aan m'n verslag werken..quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:26 schreef Brunette het volgende:
![]()
Red Bull rules btw
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:19 schreef Fatihtjuh het volgende:
In de red bull fabriek zeiken ze in de blikjes en doen ze er wat cafeine en suiker bij en VOILA je hebt daar uw lekker redbull
nu weet je ook waarom red bull geel is
Ik denk van mensen in een rode stieren pakquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie is ze? de rode stieren toch? anders koop ik nooit red bull meer
ik wil echte pis van rode stieren heur
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ik denk van mensen in een rode stieren pak![]()
Of nog eerder de duivel zelfquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ik denk van mensen in een rode stieren pak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |