idd golden power beter noemen ze het golden showerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:26 schreef Brunette het volgende:
Gatver de gatver, ik was vandaag bij een vriendin en ik kreeg een blikje Golden Power en nu ben ik hartstikke misselijk en heb telkens het idee dat ik moet kotsen. BAH![]()
Nee , nee, nee Creepy buurman wordt niet mijn dood, maar GoldenPower
![]()
Red Bull rules btw
Is prima te drinken inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:38 schreef Brunette het volgende:
[..]
En ook tegen jouw met je Golden Piss vodka![]()
Red Oktober?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd golden power beter noemen ze het golden shower
wat wel goed te doen is zijn die flessen met nep red bull, de naam onschiet m ff
juist ik wist dat het iets russisch was.... er staan op het label ook vd gebouwen dacht ikquote:
Ja en dat is dus Red Oktober? want dat is ook Russisch en jij bent pools Suzuki.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef skiczukie het volgende:
Waarom is RedBull ofzo niet in een anderhalve liter fles te
Daar wordt Kremlin genoemd.
nee dat is een golden showerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
zeikstraal
ben ff nd kroeg gelopen om daar een fles te halen toensjus, er staat idd red oktober opquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dat is dus Red Oktober? want dat is ook Russisch en jij bent pools Suzuki.
Okee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dat is dus Red Oktober? want dat is ook Russisch en jij bent pools Suzuki.
NEE GODVERDOMMEquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:56 schreef Brunette het volgende:
Oké kunnen we nu eindelijk ontopic gaan zeiken over Golden Power![]()
GODVERDOMME![]()
gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:00 schreef D.Rose het volgende:
Het smaakt net als Red Bull
en de mensen die dat tegenspreken moeten maar eens de blinddoektest doen
ook gedaan (nee, niet ik, maar een aan redbull verslaafde collega) en raad eensquote:
Nieuw hier?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Golden Shower?? wat?
koop een taart en ga het vieren, met je onderontwikkelde smaakpapillenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook gedaan (nee, niet ik, maar een aan redbull verslaafde collega) en raad eens
ik heb wel gelijk
lezen is moeilijk he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren, met je onderontwikkelde smaakpapillen
nee heur, met je kan ook betekenen dat die smaakpapillen niet van jou zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he?
Had nou toch maar die basisschool afgemaakt
bier en red bull mixen ook goedquote:
oja, gezellig, taart eten met een (ex-)collegaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heur, met je kan ook betekenen dat die smaakpapillen niet van jou zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |