misschien moet dit even aangepast worden in de TS???quote:Vorige delen:
17 18 19 20
Sorry, ik had helemaal niet door dat ik hem dicht had gegooid, was na dat bericht druk met iets anders en niet meer op FOK! gekeken. Alsnog linkje toegevoegd voor andere 'verdwaalde' AC'ers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:57 schreef Cadfael het volgende:
Oh vandaar dat ik em weeres miste. ik zag geen afsluitingspost in het vorige topic
Wow, Hoe doe jij dat? Zomaar gekregen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:37 schreef Flurrie het volgende:
Heb net een nieuw huis gekregen (over 1 maand weg joepi)
Dank je, zal proberen mijn poorten wat vaker open te hebben (veel bloemen weg boehoehoe)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:04 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Wow, Hoe doe jij dat? Zomaar gekregen?
welkom terug in iedergeval
Nee dat is niet helemaal de bedoeling denk ik (ben zelf niet eens onlinequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef VAgeNERATION het volgende:
bedankt mezzin is het nou de bedoeling dat ik de hele lijst overneem?
zo ja is dat veilig(geen slopers/dieven in deze lijst?
alvast bedankt,
kwas gisternacht dus vergeten bloemen water te geven en even bang dat ik nu een aantal hybrids kwijt zou zijn, niet dus het maakt niet uit of je je bloemen na 12en nog water geeft of het moet toevallig geregent hebben.
een nieuwe dag in het spel breekt pas tegen 4.00 of 5.00 in de ochtend aan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef VAgeNERATION het volgende:
kwas gisternacht dus vergeten bloemen water te geven en even bang dat ik nu een aantal hybrids kwijt zou zijn, niet dus het maakt niet uit of je je bloemen na 12en nog water geeft of het moet toevallig geregent hebben.
nou, een doos zou ik je echt nooooit durven noemen....quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Was gezellie Tijno, Cadje en Bine!!
En ben geen muts Cadje!! Ben een doos hihi!!
K donequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:36 schreef Maraca het volgende:
Erm.. Max.. ik heb liever dat de foto's naast elkaar staan, anders krijg je zo'n lange OP![]()
Ik kan je niet vindenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:42 schreef LordVan het volgende:
Slein is nu bij mij
Kan je van te voren weten dat er een komt? Ik hoorde twinkel twinkel en toen was hij weer weg...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:42 schreef lizardtattoo het volgende:
droplet, als je een vallende ster ziet, mag je een wens doen. Wel zorgen dat je niks in je handen hebt, anders lukt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |