Klinkt goed joh!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werk bij een internationale organisatie en we hebben 1 keer per jaar een groot congress (+/- 4000 deelnemer) en dat is dus volgende week. Het is elk jaar in een ander land, dus ik zie nog wel eens wat.Idd wel heel erg leuk.
Smokkelen of niet, bijna 10 vind ik echt superknap. Ik had eigenlijk gehoopt ook al een beetje in die buurt te zijn.
We gaan op onze trouwdag uit eten met alle mensen die er vorig jaar bij waren. Toen ging dat even niet.Mijn moeder zei 'trek je dan je trouwjurk weer aan'. Maar ik denk helaas dat me dat toch niet gaat lukken. Ik heb na Korea nog 7 weken voor een kilo of 10, da's wel heel krap...
Ook dan is SB prima te doen. Je hoeft niet ale 9 weken te doen om je ideale gewicht te bereiekn. De ene is er eerder en de ander doet er nog een sessie achter aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef CherryLips het volgende:
ik wil zo'n 6 kilo afvallen, kan ik dan bakkeren of is sb meer voor >10kilo? (hoewel, als ik 10 kilo afval is er altijd ruimte om weer aan te komen als ik eenmaal gestopt ben natuurlijk...)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed zeg! Keep those stories coming. Alleen maar meer motivatie om over 2 weken weer volop verder te gaan.
Dat is hard gegaan dan!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Echt doen Be!
Ik had 2 maanden geleden maat 44/46. Het begint andere mensen nu ook op te vallen
.
En ik hou me nog steeds niet strikt aan Sonja, helemaal niet zelfs, ben het steeds meer als een leidraad gaan zien, maar dus wel bij gaan sporten!
Wat heerlijk dat je al complimentjes krijgt danquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is hard gegaan dan!
Ik ben nu nog steeds pas 4-5 kilo kwijt en ik kreeg zaterdag idd een complimentje
van een vriend van mij die niet wist dat ik aan het lijnen was.
Ben net dat hele erge opgeblazene kwijt. Maar er is heel veel ruimte voor heel veel meer eraf.
Dat heb ik ook,m'n gezicht is minder opgeblazen en daar ben ik erg blij mee natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben net dat hele erge opgeblazene kwijt. Maar er is heel veel ruimte voor heel veel meer eraf.
Ik had dat vandaag voor het eerst. de melkproducten komen nu zo langzamerhand mijn neus uit. vla, yoghurt, kwark, optimel etc etc.. vandaag was gewoon ook een rotdag.. ik miste het kauwwerk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:02 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat heb ik ook,m'n gezicht is minder opgeblazen en daar ben ik erg blij mee natuurlijk![]()
Ik ben wel veel misselijk de laatste tijd,nou heb ik daar zowiezo snel last van maar zou dat mischien met het dieet te maken kunnen hebben?Meer mensen die er last van hebben?
Hoeveel kilo ben je op die 9 weken kwijt geraakt??quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik een lijstje aan het maken voor week 10. ik probeer een menu samen te stellen voor de hele week en kijk dan waar ik op uit kom.. mogelijk dat ik daarna weer met week 1 ga beginnen maar weet het nog niet zeker.. eerst week 9 volmaken waarbij staat dat het een extra strenge week is.. ik hoop het te halen... ben al zo ver inmiddels
Ik zit op ongeveer 7 kilo na 8 weken.. ben nu met week 9 bezig. Ik hoefde niet zoveel kilo's kwijt maar toch genoeg om mij lekker in mijn vel te gaan voelen. De complimentjes zijn er ook bij mij en ben van ruim maat 40 naar 36 gegaan. Het begint er goed op te lijken. Qua BMI zit ik wel goed maar nog wel aan de bovenste kant. het liefst wil ik er nog 5 kilo af hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben je op die 9 weken kwijt geraakt??
Dat zat ik mij dus ook al af te vragen... En waarom in hemelsnaam nóg 5 kg kwijt willen als je maatje 36 hebt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:Hoe kan je maat 36 hebben en boven in de BMI schaal zitten?
Op deze site kun je het uit rekenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Martineke het volgende:
zit wel wat in ja
wil wel graag alles wat eraf gaat, er ook af houden.
hoe zat dat ook alweer met dat bmi, gewicht : lengte x lengte ?
Ik vind het eerlijk gezegt belangrijker dan dat ik me goed in m'n vel voel dan hoe hoog mijn bmi is. Neem heel die bmi dan ook met een korreltje zout want het zegt echt lang niet alles!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:16 schreef Martineke het volgende:
oeps....33.93 is mijn bmi.
als ik echt op een goede bmi wil uitkomen, moet er 7 kg meer af dan dat ik in de planning had.
Klopt. Het houdt totaal geen rekening met je bouw. Als je - net als ik - lang bent met een Hollandsche bouw (dus flinke benen, heupen en billen), dan klopt er al snel niks meer van. Als ik in het midden van de marge "gezond gewicht" zou gaan zitten, zie ik eruit als een anorexia-patiënte. Dat pást echt totaal niet bij me. Als ik aan de bovengrens gezond gewicht en licht overgewicht zit, vind ik mezelf op m'n mooist en kan die hele bmi-index van mij een eind gaan fietsenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegt belangrijker dan dat ik me goed in m'n vel voel dan hoe hoog mijn bmi is. Neem heel die bmi dan ook met een korreltje zout want het zegt echt lang niet alles!
wij combineren, aldi,c1000 en albert heijn, komen tussen de 50 -60 euro uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zou ook graag beginnen a.s. maandag
Eén vraag aan jullie, die vast al veel eerder is gesteld maar kon het zo gauw niet vinden... Als ik die boodschappenlijsten zie die ik in de openingspost kan vinden, zijn jullie dan niet enorm veel geld kwijt per week aan boodschappen?![]()
Wij doen nu voor ongeveer 70/80 per week aan boodschappen, haal ik dat dan nog ongeveer?
Bedankt alvast!
Alleen de eerste week was ik ongeveer 100 euro kwijt voor mij alleen. Vooral omdat ik niets in huis had van wat er op de lijstjes staan. De weken er na worden zeker de helft goedkoper omdat je dan veel dingen al hebt. Neem bijv een pak vruchtenhagel of een pot appelstroop. Die hoef je echt niet elke week te kopen. Ik ben nu ongeveer 40 euro kwijt per week en ik doe al mijn boodschappen bij AH. Ik koop alleen veel dingen van de euroshopper en dingen uit de aanbieding. Dat scheelt gewoon heel veelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef Loesje29 het volgende:
Eén vraag aan jullie, die vast al veel eerder is gesteld maar kon het zo gauw niet vinden... Als ik die boodschappenlijsten zie die ik in de openingspost kan vinden, zijn jullie dan niet enorm veel geld kwijt per week aan boodschappen?![]()
Wij doen nu voor ongeveer 70/80 per week aan boodschappen, haal ik dat dan nog ongeveer?
Bedankt alvast!
Als het goed is koop je ook weer andere dingen niet, dus dat compenseert.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef Loesje29 het volgende:
Bedankt alvast!
Goed hoor! ik heb mijn eerste mijlpaal ook gehaald. beneden de 100 kg. nu 7,1 kg kwijt nog 13 te gaanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:30 schreef Mickeys het volgende:
Het gaat hier goed. Inmiddels op 60,3 en beetje bij beetje gaan de laatste loodjes ook verdwijnen. Week 9 zit er bijna op en ik heb besloten nog eventjes weer opnieuw te beginnen. Ik vond gisteren de papieren van de Arbo meeting nog.. ik woog er 72 kilo en dat was 4 en halve maand geleden.
Het sporten gaat steeds beter alleen moet ik goed mijn rug en benen in de gaten houden. Ik ben dus zeer tevreden
Voornamelijk vocht inderdaad, maar is het misschien verstandig om even te overleggen met je huisarts? Die kan vast meer vertellen hoe je het het beste kunt aanpaken. Zeker ook omdat je borstvoeding geeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef Martineke het volgende:
uhh eerste week verlies je toch vooral vocht he?
ik mag niet hard afvallen ivm borstvoeding.
ik volg het boekje niet zo streng, hou het aan als leidraad.
maar ben al wel 3.1 kg kwijt in 5 dagen. dat zal wel vooral vocht zijn he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |