abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:28:10 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41146918
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou prachtig ben je!

Gave jurk trouwens.
Nou, dankjewel .

Miss Etam .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41153766
Ziet er goed uir meid!!! En hoeveel kilo's zijn dit nu? En in hoeveel weken????
pi_41154162
leuke foto's en je kan het verschil goed zijn!! mijn complimenten!!!

ikzelf vanmorgen weer gewogen,zit nu in week 4.
totaal nu kwijt 8,6 kg
pi_41154189
Ziet er goed uit.
Mijn weegschaal gaf vanmorgen ook weer -1 aan. Dus nu in totaal 2,8 kilo

Er komt wel een moeilijk weekend aan, een feest met BBQ en een familieontbijt!
Maar goed, dat lukt me ook wel weer.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:47:37 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41155113
Dank jullie wel allemaal

@mjammie: Ik heb geen idee wat het is in kilo's want ik heb geen weegschaal . Bij mijn ouders zei 'ie 3 kg verschil, maar dat geloof ik niet helemaal, voor mijn gevoel is het meer. Ik zit nu in week 9, dus ben ruim 2 maand bezig .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:19:22 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41178843
Nou, net terug van het etentje en heb me keurig gedragen, al zeg ik het zelf .

Geen voorafje en geen brood/tapenade genomen.
Hoofdgerecht: gegrilde tonijnsteak met zeezout en olijfolie (ok, olie, maar wel goede vetten).
Desert: ijskoffie
Erbij: salade en één glaasje wijn.

Best netjes toch? Enige slechte was het toefje slagroom op de ijskoffie.
pi_41184643
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, net terug van het etentje en heb me keurig gedragen, al zeg ik het zelf .

Geen voorafje en geen brood/tapenade genomen.
Hoofdgerecht: gegrilde tonijnsteak met zeezout en olijfolie (ok, olie, maar wel goede vetten).
Desert: ijskoffie
Erbij: salade en één glaasje wijn.

Best netjes toch? Enige slechte was het toefje slagroom op de ijskoffie.
Ik vind het keurig

Ik kom net terug van een verjaardag waar veel lekker hapjes op tafel stonden maar ik mag trots op mezelf zijn,alleen water en komkommer op!
Wel grappig we stonden met maar liefst 5 mensen die aan het SB-zijn.....en ik was de enige die alles heeft weten te weerstaan
01-08-2008
pi_41186965
Ja sonja bakker kan haar zakken vullen,ik heb hier niet mee te maken ik hoef ook niet aan mijn lijn te doen.
Maar wat ik wel heb gelezen van haar dieet als je er me stopt de kilo er weer aan komen.
pi_41187787
Je moet ook niet gelijk gaan bunkeren als een bizon zodra week 9 erop zit dan is elk dieet nutteloos.
Tap tap tap
pi_41201887
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:02 schreef mjammie het volgende:
BTW die eetmeter waar jullie over praten? waar, hoe???

Mjammie (!) ik zit nu aan mijn MEGA ontbijt! Yoghurt en omdat ik geen kiwi lust; een appel... Tipje van flipje; als je alleen magere yoghurt niet moet, like me, mik er dan een lekkere scheut roosvicee doorheen. Das dan verantwoord smokkelen... stertke weer, vandaag... :-s
enniewan?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:06:33 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41205418
Ik heb geen linkjes meer maar er zijn verschillende eetwijzer en eetmeters waar je in kan vullen wat je gegeten hebt. Anders even googelen of je zelf niet iets vind.
Oh, en in het dieettopic hier in LIF staan volgens mij ook linkjes daarnaar.
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:29:03 #287
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41230342
Ik ga morgen het boek halen als hij niet wéér uit is verkocht ( ) en dan aan de slag op 4 sept. Als alle verjaardagen etc zijn geweest .
Heb positieve dingen erover gehoord en het lijkt me goed te doen!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:12:20 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41247238
Vandaag weer beginnen met week 1!
Straks nog even de boodschappen doen en dan gaan we er weer voor.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:03:41 #289
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41247428
vandaag gewogen.. 60,1 en gewoon toch maar week 2 wederom gaan doen. We zien wel waar het schip strand.

Gisteren naar mams en Lieke (haar vrouw) geweest. Die had ik zo ongeveer 4 maanden niet gezien omdat ze elk jaar langere tijd naar Canada gaan. Mijn mams en Lieke waren helemaal trots op me. Ze kenden me nog uit de tijd dat ik ongeveer 74 kilo woog. Ze gaan nu ook het boekje kopen en binnenkort beginnen hihi.

@Xcuz_me. superfoto's meis. je kan het verschil echt wel goed zien.

@Brighteyes. succes jullie

@alle anderen natuurlijk ook.

ps. zaterdag wezen winkelen. maatje 34 nu alleen blijft de blousemaat nog wat aan de grote kant. L maar van trui kan ik nu M hebben
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41247688
netjes allemaal weer!!

ik nu na 4 weken precies 9 kg kwijt!!!!! gaat echt super en eigenlijk nog geen echte verleidingen gehad.
kleren kopen gaan we pas doen na 20 kg kwijt.

me oma,moeder,tante,kennis etc zijn ook allemaal begonnen na het verliezen van kg's door mij en mijn vriendin
pi_41250027
Poeh, die weekenden zijn bij mij altijd zwaar, maar ben er naar mijn gevoel redelijk uitgekomen.
Beginnen aan week 3 nu.
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:54:49 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41250070
Ik heb me echt ernstig misdragen dit weekeinde .

Cake, chocolade, volle frisdranken en gister als klapper op de vuurpijl een pizza .

Het was heerlijk, heb er van genoten en heb vandaag een fruitdagje .

Morgen verder met de dinsdag van week 1, aangezien ik de 9 weken heb afgerond.

Veel succes iedereen weer deze week!
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:04:37 #293
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41250304
Oh ja, ik heb nog wel een vraagje...
Ik ben 16 jaar, en is het dan niet erg als ik dat boek voor volwassenen neem ipv voor tieners?
Misschien een domme vraag maar die 1e komt mij beter uit.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_41251280
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Little_Angel het volgende:
Oh ja, ik heb nog wel een vraagje...
Ik ben 16 jaar, en is het dan niet erg als ik dat boek voor volwassenen neem ipv voor tieners?
Misschien een domme vraag maar die 1e komt mij beter uit.
Op die leeftijd zou ik er een professioneler persoon bij halen, die je kan begeleiden bij een dieet.
Voor tieners gelden vaak andere dingen dan volwassenen.
pi_41251539
zo iedereen gaat ook goed hier he!
is er wel iemand waarbij SB niet werkt?

ik stond vandaag op de weegschaal 68,7! de laatste X dat ik onder de 70 woog, was volgens mij een jaar of 10 geleden!

ik had een bruiloft afgelopen vrijdag, en die mensen hadden me het weekend voordat ik met SB begon voor het laats gezien. Iedereen was helemaal enthousiast en verbijsterd!! over mijn figuur.
ik vertelde dat ik 7,7 kilo was afgevallen, maar iedereen zei: het lijkt wel of je 17 kilo bent afgevallen.
deed me dus vreselijk goed!

ik zit nu in week 7. Ik heb het het afgelopen weekend erg zwaar gehad, ik had erge honger. Hoe doen jullie het eigenlijk in de weekdnen? ik slaap namleijk uit tot een uurtje of 10 en dan het ontbijt. maar de lunch komt daarna zo vreselijk snel, waardoor ik deze 2 vaak combineer.. Is dat wel verstandig?

nog een vraag. Ik heb afgelopen week vreselijke last van hoofdpijn gehad, (nog steeds trouwens) kan dat met eht dieet te maken hebben?
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:51:31 #296
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41251595
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:40 schreef Koningin het volgende:

[..]

Op die leeftijd zou ik er een professioneler persoon bij halen, die je kan begeleiden bij een dieet.
Voor tieners gelden vaak andere dingen dan volwassenen.
Mmm ja.. Ik heb iig geen overgewicht ofzo, maar zou toch wat gezonder willen eten en wat kiloojes eraf willen . Volgens mijn ''schoonmoeder'' en mijn eigen moeder kan dit niet zoveel kwaad, dus ik geef het wel een kansje.
En als het niet gaat stop ik er gewoon mee .
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:54:03 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41251663
Sassefras, hoofdpijn kan idd met het lijnen te maken hebben, heel veel water drinken wil nog wel eens helpen.

In het weekend ontbijt ik later maar dan schuif ik ook de lunch gewoon een paar uur door...
pi_41251777
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Sassefras, hoofdpijn kan idd met het lijnen te maken hebben, heel veel water drinken wil nog wel eens helpen.

In het weekend ontbijt ik later maar dan schuif ik ook de lunch gewoon een paar uur door...
nóg meer water?
oké bedankt, ik ga het maar proberen.

lunch doorschuiven, das natuurlijk ook een oplossing... ik ga vol goede moed het volgende weekend in!
Babe In Totale Control of Herself
pi_41252613
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Mmm ja.. Ik heb iig geen overgewicht ofzo, maar zou toch wat gezonder willen eten en wat kiloojes eraf willen . Volgens mijn ''schoonmoeder'' en mijn eigen moeder kan dit niet zoveel kwaad, dus ik geef het wel een kansje.
En als het niet gaat stop ik er gewoon mee .
Als je geen overgewicht hebt zou ik niet,en zeker niet op 16-jarige leeftijd,beginnen met een dieet wat Sonja Bakker toch echt is.Ga dan extra sporten en kijk wat beter uit maar verder echt niet.Als je nu al gaat dieten (ik spreek uit ervaring) krijg je later alleen maar meer problemen.

Ik heb me niet netjes gedragen kwa eten dit weekend,had het al gepland,ik moest en zou gewoon een friet speciaal met een bamihapje.... s'avonds ook nog een lekkere koek..heb er van genoten,aangezien er 35 kilo afmoeten vind ik dat ik 1x in de maand een "lekkere"dag mag houden anders ga ik het niet volhouden.Er was deze week dan ook maar een halve kilo af,maar dat geeft niet.Ga nu gewoon weer vrolijk verder
01-08-2008
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:59:59 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41253379
Pure-Poison, je weet toch ook wel van de Schijt Aan Sonja dagen? Die mogen af en toe best idd!

En idd zou ik als ik Little_Angel was gewoon wat meer gaan sporten, minder snoepen en iets minder opscheppen bij het avondeten en dan ben je er ook al. Zonde om je nu al met een dieet bezig te gaan houden. Raar ook dat het je moeder wel een goed idee lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')