Nou, dankjewelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou prachtig ben je!![]()
Gave jurk trouwens.
Ik vind het keurigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, net terug van het etentje en heb me keurig gedragen, al zeg ik het zelf.
Geen voorafje en geen brood/tapenade genomen.
Hoofdgerecht: gegrilde tonijnsteak met zeezout en olijfolie (ok, olie, maar wel goede vetten).
Desert: ijskoffie
Erbij: salade en één glaasje wijn.
Best netjes toch? Enige slechte was het toefje slagroom op de ijskoffie.
enniewan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:02 schreef mjammie het volgende:
BTW die eetmeter waar jullie over praten? waar, hoe???
Mjammie (!) ik zit nu aan mijn MEGA ontbijt! Yoghurt en omdat ik geen kiwi lust; een appel... Tipje van flipje; als je alleen magere yoghurt niet moet, like me, mik er dan een lekkere scheut roosvicee doorheen. Das dan verantwoord smokkelen... stertke weer, vandaag... :-s
Op die leeftijd zou ik er een professioneler persoon bij halen, die je kan begeleiden bij een dieet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Little_Angel het volgende:
Oh ja, ik heb nog wel een vraagje...
Ik ben 16 jaar, en is het dan niet erg als ik dat boek voor volwassenen neem ipv voor tieners?
Misschien een domme vraag maar die 1e komt mij beter uit.
Mmm ja.. Ik heb iig geen overgewicht ofzo, maar zou toch wat gezonder willen eten en wat kiloojes eraf willenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op die leeftijd zou ik er een professioneler persoon bij halen, die je kan begeleiden bij een dieet.
Voor tieners gelden vaak andere dingen dan volwassenen.
nóg meer water?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Sassefras, hoofdpijn kan idd met het lijnen te maken hebben, heel veel water drinken wil nog wel eens helpen.
In het weekend ontbijt ik later maar dan schuif ik ook de lunch gewoon een paar uur door...
Als je geen overgewicht hebt zou ik niet,en zeker niet op 16-jarige leeftijd,beginnen met een dieet wat Sonja Bakker toch echt is.Ga dan extra sporten en kijk wat beter uit maar verder echt niet.Als je nu al gaat dieten (ik spreek uit ervaring) krijg je later alleen maar meer problemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mmm ja.. Ik heb iig geen overgewicht ofzo, maar zou toch wat gezonder willen eten en wat kiloojes eraf willen. Volgens mijn ''schoonmoeder'' en mijn eigen moeder kan dit niet zoveel kwaad, dus ik geef het wel een kansje.
En als het niet gaat stop ik er gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |