abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40211266
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 26-07-2006 19:46:47 ]
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:11:35 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40211309
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Men kan tig muggesteken uitdelen en het gaat goed. Echter eentje word er teveel en dan doe je er wat aan. Zoals Israel nu doet.
Het enige wat Hizbollah en Hamas (lees hun statuten eens) willen is het verdwijnen van de Staat Israel. Logisch dat Israel dus niet gaat onderhandelen.
Hamas en Hizbollah hadden dit alles kunnen voorkomen door de 2 ontvoerde soldaten terug te geven.
Nu is het te laat en Israel slaat hard terug en volkomen terecht. Ze staan in hun recht hun land te verdedigen.
De aanval op die VN post is droevig, en dit moet men goed en grondig uitzoeken en de verantwoordelijken ontslaan of straffen. Aan de andere kant is in een conflict iets zoals dit onvermijdelijk en vallen er onschuldigen, dit is al zo oud als dat men oorlog kent.

En ik wil nu geen propaganda gaan voeren om conflicten met mods te voorkomen, maar pro-Israel fokkers? Hoe zit het met jullie? Gaan jullie?

Ik zal Israel steunen, zowel actief als passief. Mijn naam hebben ze al en ze kunnen mits ze dit willen op me rekenen.
ik ga morgen een land in jou voortuin stichten, en als je het niet zint bombardeer ik je familie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40211331
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Wel, dumbo, de IDF is nu bezig om een andere staat plat te bombarderen om een veiligheidszone van een kilometer of veertig te maken. Want, zo is de werkelijk briljante gedachte, het bereik van die katusja-raketten is ongeveer 40 kilometer, dus met zo'n veiligheidszone krijgen we geen raketten meer op ons dak. Dat Iran dan een setje raketten verscheept met een wat groter bereik is natuurlijk nog nooit in ze opgekomen.

Hetzelfde zie je met die fantastische betonnen muur: werkt natuurlijk prima om zelfmoordterroristen tegen te houden, maar als militante palestijn kun nog steeds raketten over die muur afschieten.

Sterker nog, 't wordt nog een stuk makkelijker om op israelische soldaten te schieten, want die moeten *ook* langs die muur. Zet een setje scherpschutters en lui met bazooka's op wacht voor de ingangen waar je verwacht dat de israeli's doorheengaan om hun strafexpeditie uit te voeren en je kunt ze stuk voor stuk afknallen.

Maar ja, dat had je natuurlijk ook zelf kunnen bedenken, als je een beetje had nagedacht.
Lees jij mijn posts nog even door, want volgens mij heb jij dus helemaal niet gelezen wat ik geschreven heb.
pi_40211357
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik ga morgen een land in jou voortuin stichten, en als je het niet zint bombardeer ik je familie.
Doe maar in mijn tuin, eens kijken hoe lang jij durft te blijven zitten
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:13:27 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40211374
En ik wil nu geen propaganda gaan voeren om conflicten met mods te voorkomen, maar pro lebanon fokkers? hoe zit het met jullie? gaan jullie?
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:16:20 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40211454
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:12 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Lees jij mijn posts nog even door, want volgens mij heb jij dus helemaal niet gelezen wat ik geschreven heb.
Komop zeg, denk je dat ik alle deeltjes van dit gekift ga volgen?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40211458
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Men kan tig muggesteken uitdelen en het gaat goed. Echter eentje word er teveel en dan doe je er wat aan. Zoals Israel nu doet.
Het enige wat Hizbollah en Hamas (lees hun statuten eens) willen is het verdwijnen van de Staat Israel.
Wat is daarmee dan ?
quote:
Israelis and Palestinians Killed in the Current Violence
4,091 Palestinians and 1,084 Israelis have been killed since September 29, 2000.

Niet helemaal vreemd dat de Hamas Israel liever ziet verdwijnen.
pi_40211463
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
En ik wil nu geen propaganda gaan voeren om conflicten met mods te voorkomen, maar pro lebanon fokkers? hoe zit het met jullie? gaan jullie?
De pro-Libanon Fok!kers die extremischtische gedachten hebben , willen dat graag maar kunnen hun luxe- en westerse leventje wat ze zo verfoeien maar moeilijk opgeven.
pi_40211512
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:16 schreef gronk het volgende:

[..]

Komop zeg, denk je dat ik alle deeltjes van dit gekift ga volgen?
Ik schreef namelijk dat Hezbollah gewoon lange afstandsraketten gaat gebruiken, dus ik snap totaal je argument niet tegen mij.
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:19:34 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40211559
had amerika hezbollah ook maar precisie raketten moeten geven.
pi_40211891
Bitchfight verwijderd, geen notes gezet, maar.......

Niet hier en doe ook maar niet in het fotoboek, je mailt elkaar maar lekker ofzo.

[ Bericht 46% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 26-07-2006 19:38:23 ]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 19:47:40 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40212449
wat hij zegt!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:49:03 #38
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_40212501
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk dat de meeste pro-Libanon mensen liever de Hizbolah kwijt dan rijk zijn.
Maar dat terzijde.
Libanon is zelf niet bij machte om Hizbolah aan te pakken, en laatstgenoemde vuurt steeds raketten af op Israel. Vind je het dan gek dat na 12 muggensteken de 13 teveel word en men de mug probeerd te doden?
Met alle respect, maar Israel kan niet anders.
Dit heeft het verleden uitgewezen toen men in de jaren 50/60 en 70 werd aangevallen vanuit diverse hoeken. Men moet wel een aanvals strategie hebben.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:51:04 #39
110987 ErwinRommel
pi_40212571
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:16 schreef Incomplete het volgende:

[..]

De pro-Libanon Fok!kers die extremischtische gedachten hebben , willen dat graag maar kunnen hun luxe- en westerse leventje wat ze zo verfoeien maar moeilijk opgeven.
Tja, hard schreeuwen idd en niets doen en achteruit in de stoel hangen.
Iemand nog wat van Abu Jah Jah gehoord?
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:51:06 #40
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40212572
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
had amerika hezbollah ook maar precisie raketten moeten geven.
Lieverd, die hebben ze van Iran...
Trotse papa van Eden
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:54:28 #41
110987 ErwinRommel
pi_40212684
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:16 schreef atmosphere1 het volgende:

Niet helemaal vreemd dat de Hamas Israel liever ziet verdwijnen.
Lees de artikelen eens na sinds 2000 wat Hamas wilde doen met Israel. Logisch dat men, israel, kiest voor het offensief.
En helaas ja, er vallen burgerslachtoffers.
Maar Hamas doet dat op lafhartige wijze door zelfmoordaanslagen uit te voeren, af althans dat deed ze.
Israel gebruikte haar slagkracht tegen Hamas en Hizbolah die zich verschansen in dorpen.
pi_40212694
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:43 schreef venomsnake het volgende:
Verschrikkelijke beelden op sky, Israel heeft in Tyre een flat met de grond gelijk gemaakt, omliggende appartementen ook naar de klote.. grote paniek.
Volgens CNN was er vooraf gewaarschuwd dat het gebombardeerd zou worden
waardoor de meeste mensen hebben kunnen vluchten.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 20:00:27 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40212873
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Wel, dumbo, de IDF is nu bezig om een andere staat plat te bombarderen om een veiligheidszone van een kilometer of veertig te maken. Want, zo is de werkelijk briljante gedachte, het bereik van die katusja-raketten is ongeveer 40 kilometer, dus met zo'n veiligheidszone krijgen we geen raketten meer op ons dak. Dat Iran dan een setje raketten verscheept met een wat groter bereik is natuurlijk nog nooit in ze opgekomen.

Hetzelfde zie je met die fantastische betonnen muur: werkt natuurlijk prima om zelfmoordterroristen tegen te houden, maar als militante palestijn kun nog steeds raketten over die muur afschieten.

Sterker nog, 't wordt nog een stuk makkelijker om op israelische soldaten te schieten, want die moeten *ook* langs die muur. Zet een setje scherpschutters en lui met bazooka's op wacht voor de ingangen waar je verwacht dat de israeli's doorheengaan om hun strafexpeditie uit te voeren en je kunt ze stuk voor stuk afknallen.

Maar ja, dat had je natuurlijk ook zelf kunnen bedenken, als je een beetje had nagedacht.
mwah er vallen minder Israelische doden door die muur en die doden die vallen zijn minder vaak burgers (al zijn het natuurlijk wel voornamelijk dienstplichtigen en reservisten die geraakt worden) dus voor de staat Israel werkt het wel gewoon. Zo ook met Libanon, als ze de aanvallen dan toch niet kunnen stoppen dan kunnen ze er beter voor zorgen dat hun grote steden uit het bereik van de gemiddelde raket ligt

maar dat had je natuurlijk ook zelf kunnen bedenken als je een beetje had nagedacht

sterker nog ik geef ze groot gelijk, als ik de baas was daar had ik gewoon een stafkaart gepakt en 1 rechte lijn getrokken vanaf de middellandse zee naar de Syrische grens met de maximale dracht van de Katjousha als minimale afstand van de Israelische grens en met een overweldigende meerderheid (met alle onderdelen) alles wat binnen dat gebied ook maar lijkt op een wapen en/of vijand kapot geschoten

dan is de huidige manier toch wat vriendelijker voor de libanezen, maar niet echt effectief imo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40213099
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:25 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Bullshit, alleen een enkele berg in Jeruzalem speelt in bepaalde religies een bepaalde rol, als het gehele land voor Israël relevant zou wezen in het licht van hun religie zouden ze nooit instemmen met de Gazastrook en Westbank. Religie is totaal geen aanleiding voor dit conflict, en is dat ook nooit een pure aanleiding voor een oorlog geweest
Mag ik je tegenspreken? Dank u.
Religie speelt de belangrijkste rol in het conflict rond Israel.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:17:05 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_40213452
Net een mooi stukje op het nieuws
Journalist: Wie hebben er schuld aan het conflict
Oude vrouw: Beide partijen
Off camera wordt ze gecorrigeerd door een stuk gedachtenpolitie van de hezbolla
Oude vrouw angstig kijkend: Israel, Israel is de schuldige
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_40213461
De schade die Israel veroorzaakt heeft tot nu toe:

Airports
Beirut International
Qaleiat domestic
Rayak military

Ports
Beirut
Tripoli
Jounieh

Other transport
Lighthouse, Beirut
Bridges: 62
Fuel stations: 22
Overpasses: 72
Dams: 3
Roads: 600km

Military
Radar installations: 4
Army barracks: 1

Civilian
Private homes: 5,000

Commercial
Tissue paper factory, Bekaa
Bottle factory, Bekaa
Other businesses: 150

Communications
Hezbollah's al-Manar TV station, Haret Hreik, Beirut
MTC mobile phone antenna, Dahr al-Baidar

Utilities
Jiyeh power plant
Sibline power station
Sewage plant, Dair al-Zahrani

En dat allemaal voor 2 soldaten, welke ze overigens dus met al dat geweld nog steeds niet terug hebben

Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_depth/629/629/5218106.stm
pi_40213538
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef Vhiper het volgende:

En dat allemaal voor 2 soldaten, welke ze overigens dus met al dat geweld nog steeds niet terug hebben
Je vergeet de Hezbollah raketten die al jarenlang werden afgevuurd op het noorden van Israël.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:23:35 #48
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40213681
quote:

Erhmm Als ze de 2 soldaten hebben teruggegeven, was de schade veel en veel kleiner, maar mag dit ook wel na jaren raketten afvuren op Israel zonder dat Israel wat dee??
Ja? Dank je wel
Trotse papa van Eden
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:25:05 #49
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40213723
quote:

blaat

Ja, het is inderdaad schandalig dat ondermeer het propagandakanaal van Hezbollah onklaar is gemaakt.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:25:57 #50
110987 ErwinRommel
pi_40213753
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef schatje het volgende:

[..]

Je vergeet de Hezbollah raketten die al jarenlang werden afgevuurd op het noorden van Israël.
Juist en niet te vergeten de zelfmoordaanslagen van Hamas.
Zet dat lijstje eens tegenover de burgerslachtoffers die Israel momenteel maakt. Dan zal dat sinds 2000 er toch een heel stuk anders uitzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')