Lieverdquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef liiszle het volgende:
jaa... echt pleuris mensen..
ze houden me savons.. (12 uur) wakker.. door doelloos naar elkaar te schreeuwen, de hond op te fokken in de tuin, met lego stenen naar elkaar toe te gooien of whatever..
smiddags hebben ze kabouter plop opstaan zo hard dat de hele buurt kan mee genieten..
sochtends staan ze GVD om 7!! uur sochtens buiten naar elkaar te gillen of oorlogje te spelen, en met rotjes te gooien..
hoe komt een mens tegenwoordig nog aan zn rust?!
Pleeg zelfmoord.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef liiszle het volgende:
hoe komt een mens tegenwoordig nog aan zn rust?!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:31 schreef Yozzz het volgende:
"Schat, ik open er wel een topic over op Fok!"
- "Ok lieverd, dan post ik wel meteen in je topic, hihihihi!"
dit komt wel erg dicht in de buurt van de werkelijkheidquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:31 schreef Yozzz het volgende:
"Schat, ik open er wel een topic over op Fok!"
- "Ok lieverd, dan post ik wel meteen in je topic, hihihihi!"
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:28 schreef Skv het volgende:
Flikker een goor kuteind op met je klotetopics, kneus.
Jatoch?quote:
Waag het nog eens om mijn topics te bekritiseren, foet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:41 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Nee, die topics die jullie openen zijn van hoge kwalitiet!!![]()
Slijmerd, ze kan zelf ook wel een topic erover openen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef DonSauza het volgende:
Laat haar verd*mme met rust!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moeder in de bakfiets!quote:
Jíj bent gaaf! Drinken om 17.00 uur!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef DonSauza het volgende:
sorry het is idd kwaliteit....een laptop toestenbord vergt wel enige inspanning met drank op
Laten we het leuk houden:Dquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Jíj bent gaaf! Drinken om 17.00 uur!
Ik zit ook lekker met een pilsje, maar heb mezelf nog wel dusdanig in de hand dat ik nog kan typen zonder de grootst mogelijke kuttopics te openen.
Preventief ruimen, ben ik voor
Ik heb ook weekend, vanaf nu.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden:D
Dit is mijn enigste vrije dag in de week en vanaf 14uur zit ik aan het bier, sorry dat ik deze bagger topics open
Als er bier is in het spel, dan vergeven we het je welquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden:D
Dit is mijn enigste vrije dag in de week en vanaf 14uur zit ik aan het bier, sorry dat ik deze bagger topics open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |