is dit dan niet echtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef SamStar het volgende:
Eigen creaties nav de vakantie fotos van Maikuuul zijn uiteraard welkom!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef Kindervriend het volgende:
Maikuuul met z'n vriendjes van de camping.
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt alsof ie met flinke snelheid richting dat ravijn waggelt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Ik heb alleen geen flauw idee wat 'ie met deze lompe move aan het doen was.
hahahahhahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O ja? plaats es een foto van jouw lijf dan, heb je vast niet de "guts" voor...of "nuts"
thanks manquote:
Geil !!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
ik kon geen goed plaatje vinden, de beentjes van het kind had ik niet dus moest ze achter iets laten staanquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
In de OP is het trouwens niet echt een park he
Meer een hei ofzo
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:37 schreef Klonk het volgende:
ik las maikuuul in de prak, wat een teleurstelling......
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SamStar, hoe knip je 'm zo netjes uit?
photoshop en dan met de polygonal lasso tool en daarna beetje met de gum bewerkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SamStar, hoe knip je 'm zo netjes uit?
Oh, ik dacht gewoon met de gumquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:43 schreef SamStar het volgende:
[..]
photoshop en dan met de polygonal lasso tool en daarna beetje met de gum bewerken
of de kleine stukjes gewoon met de hand met de lasso tool
kdenk hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik maak hieruit op dat Maikuuul z'n vakantiefoto's ergens gepost heeft?![]()
Thanx!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef SamStar het volgende:
foto's zijn te vinden @ [Reisverslag] Côte D'Azur
Hij heeft toch echt de park gechecked:quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
In de OP is het trouwens niet echt een park he
Meer een hei ofzo
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef lost95 het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt de park gechecked:
[afbeelding]
U gaat door naar de volgende rondequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik maak hieruit op dat Maikuuul z'n vakantiefoto's ergens gepost heeft?![]()
omfgquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef Kindervriend het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef lost95 het volgende:
[..]
[afbeelding]
als er nu eens wat meer mensen wat creeerde....quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef arise het volgende:
Om Roberto checkt de park heb ik me bescheurd van het lachen ..
Als deze net zo leuk wordt...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef SamStar het volgende:
[afbeelding]
Dat ie dát heeft overleefd, wat hebben we toch ook een pech
filters zijn leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef master_X het volgende:
die laaste foto van gohg is nog ook mooi gemaaktmaar maik had je t-shirt vergeten dat je niet op elke foto er eentje aan hebt ?
die vis ook aan de muurquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef B4CO het volgende:
kon t niet laten
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06303/11b4xtl[1].jpg]afbeelding[/url]]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef SamStar het volgende:
[afbeelding]
Dat ie dát heeft overleefd, wat hebben we toch ook een pech
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen in photoshop?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:33 schreef SamStar het volgende:
en hij is ook door van gogh geschilderd! het nooit eerder ontdekte schilderij!!!
[afbeelding]
filters > artistic > dry brush en dan beetje aanpassenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen in photoshop?
http://fotoboek.fok.nl/Maikuuulquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef john6 het volgende:
kut... wie is toch die maikel???
Chillen met z'n homiesquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef B4CO het volgende:
kon t niet laten
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06303/11b4xtl[1].jpg]afbeelding[/url]]
ohhhh, is dat maikel. die werkt toch bij de c1000quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Maikuuul
Lees je in zou ik zeggen. Of zoek via de zoekfunctie op Maikuuul
Daarnet die foto ook al!quote:
waarom zou je dat in vredesnaam willen weten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Daarnet die foto ook al!
Waar is dat van?!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:50 schreef john6 het volgende:
...... fuck is maikel?
Alberto!! infantiele lul.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef arise het volgende:
Om Roberto checkt de park heb ik me bescheurd van het lachen ..
Als deze net zo leuk wordt...
ten eerste. t is albertoooooooooooooo ten tweede....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Noob.
[..]
Alberto!! infantiele lul.
Heb je een davidsster als UI.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef B4CO het volgende:
[..]
ten eerste. t is albertoooooooooooooo ten tweede....
quote:
ja en die van mij dan! He? He? HE??quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
![]()
Dies wel heel meesterlijk gelukt
omfg !
Totally n00b, hoe kan iemand nou groter zijn dan een boom ?quote:
dat heet perspectief hoer, en dat is er maar een heb er stuk of 6 gemaakt ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Totally n00b, hoe kan iemand nou groter zijn dan een boom ?
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef lost95 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef SamStar het volgende:
[..]
dat heet perspectief hoer, en dat is er maar een heb er stuk of 6 gemaakt ofzo
ik lig al in bed zelfsquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er nog intrappen hoor.
Ik kon wel om de meesten roflen, maar als ik zeg dat ik die van jou het mooist vond krijg je dan een harde klopperd onder je bureau of valt dat mee ?
Grapje zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA
beste fok thread ooit
Tssk, newbiequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Grapje zeker?![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ooit wel ja.
Maar reken er maar niet op.
Een paarse kameel :/ wtf ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef PeZu het volgende:
boh gek, en toensjus maakte deze wtf kameeloller zoeen hedig sjiek slip
[afbeelding]
dat heb ik dus niet gesjopt he, die was daar echtquote:
die zijn heel zeldzaamquote:
Dan heb ik iets te bekennenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef SamStar het volgende:
[..]
die zijn heel zeldzaam
het is dan ook de
"Purpurus Camelus"
nee niet purpulus dat is meervoud, je hebt (hoop ik) maar een penis (hoop ik ook voor deze maatschappij)quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan heb ik iets te bekennenals ik mijn fallus tussen de bankschroef duw wordtie ook paarsch als ik er flink aan draai, heb ik dan een fallus purpulus ?
Shirt aanhouden ? en dat zeg jij met dit figuur ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:39 schreef Djep het volgende:
Maar die buik ook....t lijkt wel een duitser aan het strand...
Voortaan je tshirt aanhouden....tis geen pannetje
Zulks een padquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Shirt aanhouden ? en dat zeg jij met dit figuur ?
[afbeelding]totally pwned, waarom zou ik niet in me blote buik gaan lopen daar gek
tssss ik heb mijn shirt toch aan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Shirt aanhouden ? en dat zeg jij met dit figuur ?
[afbeelding]totally pwned, waarom zou ik niet in me blote buik gaan lopen daar gek
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
maikuul in ene stomme kooi
[afbeelding]
credits to the menno
Wat heb die/heeft hij met zijn poeperd gedaan op vakantie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
maikuul in ene stomme kooi
[afbeelding]
credits to the menno
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
Na de fotoshoot bij het ravijn pakt maikuuul zijn kartonnen vriend weer op om mee te nemen naar de volgende hotspot
[afbeelding]
Na de fotoshoot bij het ravijn pakt maikuuul zijn kartonnen vriend weer op om mee te nemen naar de volgende hotspot
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
quote:Dit jaar voor de eerste keer zonder ouders op vakantie dus ging ik maar met een vriend ( MaddoxX ) en zjin ouders op vakantie naar Zuid-Frankrijk.
whehehehehe dies echt goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
er is maar een photoshopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef welkominspace het volgende:
van welke software fabrikant gebruiken jullie de fotoshop want die van mij zuigt
[afbeelding]
Haha, deze is echt te goed gewoon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
Hahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
Stage wiekser in de zomer ofwat ??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahagoeie !
Ik zit hier te lachen op me stage komt net zoeen mevrouw binnen
Ik loop stage bij de ENCI dit is een erg goede stage plek, het ging tussen mij en een jongen in de klas, en degene die het snelst kon beginnen kos aan de slagje, tjeh en omdat ik spontaan overkwam en vroeg kon beginnen kos ik meteen aan de slag he gekquote:
met een marmeren uiterlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef kadoter het volgende:
Je maakt slip-proof cement?
Nee gek, ik help wat mee @ ict afdelingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef kadoter het volgende:
Je maakt slip-proof cement?
Die witte plek moet nog even dichtgesoept wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef Agag het volgende:
[..]
Haha, deze is echt te goed gewoon.Kan nu al niet meer overtroffen worden lijkt me.
![]()
dat is het standaartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Die witte plek moet nog even dichtgesoept worden![]()
[afbeelding]
Die van KaMo was leukerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Boh gek, toensjus ben ik met zoeen man in de bosjes geweest bij de ENCI-groeve. Hij droegde een string, jeweets. Volgens die gare n00b van hetzelfde merk als G-ster, zoeen vuilak.![]()
[afbeelding]
O.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:27 schreef B4CO het volgende:
Die van KaMo was leuker
welkom enne kun jij me via maail of googleTalk een cursus fotosoep geven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Blame het volgende:
Laat ik mijn eerste post op Fok maar beginnen met een fotosoepje
De Maikuuulalama!
[afbeelding]
emn neme 1 grote pan, vul deze 3/4 met water, verwarm deze langzaam, voeg hier aan toe de cd-rom adobe phostoshhop, en dan de te bwerken foto's dan aan de kook brengen, foto's extraheren et volia de gewenste fotosoep is daarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
welkom enne kun jij me via maail of googleTalk een cursus fotosoep geven?
ik heb trial versiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
emn neme 1 grote pan, vul deze 3/4 met water, verwarm deze langzaam, voeg hier aan toe de cd-rom adobe phostoshhop, en dan de te bwerken foto's dan aan de kook brengen, foto's extraheren et volia de gewenste fotosoep is daar
* SamStar zegt iets met torrents....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb trial versieheb vast nog wel ergens cd'tje liggen maar weet niet waar
Die is echt gaaf gemaaktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Blame het volgende:
De Maikuuulalama!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Boh gek, toensjus ben ik met zoeen man in de bosjes geweest bij de ENCI-groeve. Hij droegde een string, jeweets. Volgens die gare n00b van hetzelfde merk als G-ster, zoeen vuilak.![]()
[afbeelding]
hendig sjiek je topic dichtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
Eigenlijk moet Maikuuul gewoon Mod worden.
dat lijkt mij nu een erg slecht planquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
Eigenlijk moet Maikuuul gewoon Mod worden.
Hebben jullie wel op zitten letten, moderator zou voor hem een degradatie betekenen. Hebben jullie de [MED] niet gelezen:quote:
LOLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef lost95 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel op zitten letten, moderator zou voor hem een degradatie betekenen. Hebben jullie de [MED] niet gelezen:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Blame het volgende:
De Maikuuulalama!
[afbeelding]
rotkickquote:Op zondag 3 september 2006 22:01 schreef Radjesh het volgende:
lol gaaf topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |