Het grappige is dat je weer niemand hoort over bijvoorbeeld paarden. Eigenaars daarvan betalen helemáál geen belasting, terwijl de rotzooi véél groter is dan die van honden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Volgens de ergenissen top 10 staat hondenpoep op straat weer op nummer 1![]()
Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront![]()
Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....![]()
Ook wel weer duidelijk dat niet-hondenbezitters ook niet echt openstaan voor andersdenkenden?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:. Ook wel weer duidelijk dat hondenbezitters niet echt openstaan voor andersdenkenden.
Uit de OP blijkt dat de grootste ergernis onder Nederlanders hondenpoep op straat is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:40 schreef Silentium het volgende:
Ook wel weer duidelijk dat niet-hondenbezitters ook niet echt openstaan voor andersdenkenden?
Nuh, ik vond 't gewoon grappig dat je zegt dat hondenbezitters niet openstaan voor andermans mening, terwijl jij dat volgens mij zelf ook niet doet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uit de OP blijkt dat de grootste ergernis onder Nederlanders hondenpoep op straat is.
Wie moet zich dan aanpassen aan wie?
Och, als iemand een hond wil hebben, dan mag dat van mij hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:44 schreef Silentium het volgende:
Nuh, ik vond 't gewoon grappig dat je zegt dat hondenbezitters niet openstaan voor andermans mening, terwijl jij dat volgens mij zelf ook niet doet.
1 keer een dikke boete, volgende keer hond in beslag nemen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:51 schreef DLevi het volgende:
In London krijg je een boete van 500 pond als je de stront van je hond niet opruimt!
Dat mogen ze hier ook best invoeren vind ik!
Uit de OP blijkt dat de grootste ergernis onder Nederlanders hondenpoep op straat is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uit de OP blijkt dat de grootste ergernis onder Nederlanders hondenpoep op straat is.
Wie moet zich dan aanpassen aan wie?
Eerste mee eens. Tweede is een nog slechter idee dan vader en moeder Stalin die zonodig een kindje wilden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1 keer een dikke boete, volgende keer hond in beslag nemen.
Hij draagt zelfs 2 oplossingen aan: een verbod op het houden van gedomisticeerde wolven, of meer hondenbelasting.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:11 schreef Verbal het volgende:
En wat is zijn oplossing?
Tyf toch op.
V.
juist.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, als iemand een hond wil hebben, dan mag dat van mij hoor.
Zadel alleen anderen niet ongewild op met de gevolgen van je hobby.
..............
Net als met babies hè, poep van je eigen lieverd stinkt niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef Glasnosteraar het volgende:
juist.
ben ook wel benieuwd of aanwezige hondenbezitters ervan genieten als ze zo'n verse warme en zachte drol oprapen. Heb toch met enige regelmaat een gezichtsuitdrukking van diepe voldoening waargenomen bij menig hondenbezitter als ze weer een dampende hoop stront van hun lieverd mochten oprapen.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als met babies hè, poep van je eigen lieverd stinkt niet..
Dat lijkt me wel. Uit de textuur kun je heelveel opmaken over de gezondheid vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Glasnosteraar het volgende:
![]()
ik zie ze wel eens in de weer met van die plastic zakjes, en vraag me dan af, zouden ze er stiekem ook nog een beetje in kneden.
Sterft.... dood alle katten dan ook maar, want die lopen alleen ma ongevraagt bij anderen in de tuin...!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront![]()
Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....![]()
Subtiel.quote:
Open dan maar een topic over al die andere dieren. Het gaat hier om hondenpoep.quote:dood alle katten dan ook maar, want die lopen alleen ma ongevraagt bij anderen in de tuin...!
Wat te denken van al die vogels die je auto onderschijten, weg ermee...!
en die wespen en muggen die je alleen maar prikken, grrrrr!
Dat een dergelijk shit topic nog zoveel reacties krijgt!
juist!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En de katten dan die ook buiten lopen, en die ook weleens ergens wat achterlaten![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En de katten dan die ook buiten lopen, en die ook weleens ergens wat achterlaten![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Open dan maar een topic over al die andere dieren. Het gaat hier om hondenpoep.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is de bronvermelding eigenlijk van TS?
Nee, maar het hoort erbij, hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
juist.
ben ook wel benieuwd of aanwezige hondenbezitters ervan genieten als ze zo'n verse warme en zachte drol oprapen. Heb toch met enige regelmaat een gezichtsuitdrukking van diepe voldoening waargenomen bij menig hondenbezitter als ze weer een dampende hoop stront van hun lieverd mochten oprapen.
Hier in Den Haag hebben ze poepzuigers voor dat geld gekocht. Waardoor hondenbezitters nóg minder aandrang hebben de rommel van hun honden op te ruimen. Dat doet de gemeente immers tóch wel. Dat het soms dagen duurt voordat die poepzuigers langskomen waardoor veel mensen last hebben van de uitwerpselen van hun honden, dat kan ze dan weer blijkbaar niks schelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Verbal het volgende:
Nee, maar het hoort erbij, hè?
En hondenbelasting verhogen
Laat ze eerst maar eens wat voor dat geld doen.
V.
Doe je dat vaker, zo dom mensen over één kam scherenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Erg sociale mensen, die hondenbezitters!
Vreemd, in het oosten hebben we geen weinig last van poep. Zijn wij socialer danquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Erg sociale mensen, die hondenbezitters!
Hier in het uiterste westen ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, in het oosten hebben we geen weinig last van poep. Zijn wij socialer dan
Gewoon flink beboeten van de bezitters die zo achterlijk zijn om hun hun overal en nergen te laten poepen. Sim-pel.
Ik ga af op wat ik zelf dagelijks meemaak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef Verbal het volgende:
Doe je dat vaker, zo dom mensen over één kam scheren
V.
Voer buiten zetten en daar rattengif overheen strooien. Als de baasjes om de katten zouden geven, zouden ze wel beter op ze lettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef daanski82 het volgende:
Dan EIS ik dat ook alle katten verboden worden.
rede
* ze houden mij s'nachts wakker met hun ruzies en geilheid
* schijten me hele grasmat onder
* brengen net als honden flooien over
* pissen in de sandbak van mijn kinderen en nog erger ze schijten er in
MENSEN als jullie een HUISKAT hebben laat hem GVD BINNEN.![]()
Of je ziet wat je wilt zien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik zelf dagelijks meemaak.
ik denk alle 4 die punten, getuige het extreem kleine aantal hondenbezitters dat hun huisdier gewoon aangelijnd houdt op straat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon verplicht, op straffe van een vrij hoge boete. Ik zie dus ook altijd de hondeneigenaren met een schepje en een zakje rondlopen. In de 4 en een half jaar dat ik hier woon ben ik nog niet 1 keer in de hondenpoep gestapt.
Uitzondering: In 2004, toen ik voor een bezoek in Nederland was, en ik de grasstrook voor mijn ouders huis in de hondenstront stapte.....
Zijn hondeneigenaren in Nederland nu luier, minder beleefd, minder sociaal....., of is de straf nog niet hoog genoeg?
Extra gediscrimineerd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
ergens hebben ze wel gelijk tho, met die "hondenbelasting".. ze worden al extra gediscrimineerd door de overheid, moeten ze ook nog es stront gaat staan oprapen op straat
Als alles en iedereen zonder nut op deze wereld zou verdwijnen, wie moet dit soort topics dan openen?quote:... want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in
enkeltje naar de maan voor jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
ja? een kat doet exact hetzelfde, maar daar betaal je geen belasting voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Extra gediscrimineerd?!!!!111
Het boeit mij niet aan wie of wat het ligt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Honden zijn lieve dieren
Dat er vaak stront op de stoep ligt wil zeggen dat eigenaren hun hond niet leren elders te schijten en dat ze het niet opruimen ook. Dat ligt dus puur aan de eigenaar. Net zoals eigenaren vaker hun hond laten loslopen terwijl dat duidelijk niet mag.
Verder zorgt het menselijke ras voor veel meer overlast. Met al die milieu-vervuiling en nog meer.
Vergeleken met honden zijn mensen een paar graden erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |