je onderschrift: Ik kijk graag sterren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef KlootMajoor het volgende:
Toen ik 8 was ofzo (ja, ik bijt al sinds ik een menselijke vorm heb aangenomen) kocht mijn lieve moeder dat spul,nagellak wat dus vreselijk zou moeten smaken,zodat je dus niet meer zou nagelbijten
ik vond het dus niet vreselijk en ging gewoon door
Echt niets heeft tot nu toe geholpen
En kauwgom kauwen?
Mijn nagel bijt ik in de keugom en dan ga ik er mee spelen met mijn tong
Ook al uitgeprobeerd en ook niet gelukt
Whehe, dat vind ik inmiddels bijna lekker!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef KlootMajoor het volgende:
...dat spul,nagellak wat dus vreselijk zou moeten smaken,zodat je dus niet meer zou nagelbijten...
maar wel eerst iets aan dat groene spul doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:32 schreef Annoesie het volgende:
handschoenen! nepnagels erover heen plakken en dan laten groeien!
Altijd lekker die ranzige plaatjes tussendoor hè...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef nsfw het volgende:
Pus dus! Zoiets als op dit plaatje maar dan heb je dat aan je vinger!
Gewoon goed ontsmetten!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
1 keer had ik een stuk vlees weggebeten bij me nagel en toen had ik het Fijt ofzoiets noemen ze dat :/ verschrikkelijk pijn deed dat, had de huisarts het eraf gesneden :/ en ik was aant schreeuwen, dat weet ik nog goed !
Dus als jij nagelbijt slaat je vader je het ziekenhuis in?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik doe het ook, en mijn vader wordt dan altijd boos, hij krijgt wel eens mensen binnen in het ziekenhuis die daar een infectie hebben en dat vindt hij niet tof.
Werkt zelfs dat niet, neem dan wat sterkers zoals Zyklon B.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Byte-X
Byte-X is een onschadelijke, maar bijzonder effectief middel om het nagelbijten en duimzuigen af te leren.
Nare gewoonte
Nagelbijten of duimzuigen is niet alleen een nare gewoonte, maar kan ook schadelijk zijn. Het verhoogt de kans op infecties omdat bacteriën en vuil direct in de mond terecht komen. Bovendien kan het bij kinderen gebitsafwijkingen veroorzaken door de druk op tanden en kiezen.
Door dagelijks een dun laagje Byte-X op de nagels aan te brengen stopt het nagelbijten en duimzuigen door de onaangename smaak van Byte-X.
zelfde effect als peper, na een tijdje raak je het gewendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Byte-X
Byte-X is een onschadelijke, maar bijzonder effectief middel om het nagelbijten en duimzuigen af te leren.
Nare gewoonte
Nagelbijten of duimzuigen is niet alleen een nare gewoonte, maar kan ook schadelijk zijn. Het verhoogt de kans op infecties omdat bacteriën en vuil direct in de mond terecht komen. Bovendien kan het bij kinderen gebitsafwijkingen veroorzaken door de druk op tanden en kiezen.
Door dagelijks een dun laagje Byte-X op de nagels aan te brengen stopt het nagelbijten en duimzuigen door de onaangename smaak van Byte-X.
Wat betekent die smiley?quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat betekent die smiley?
Neem er iets anders voor in de plaats om je af te leiden. Of sla jezelf met een honkbalknuppel iedere keer dat je toch begint te bijten.
Je kunt dat ook niet hebben natuurlijk alsj e moet optreden dat je dan rondloopt met smerige nagels!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik doe het ook, en mijn vader wordt dan altijd boos, hij krijgt wel eens mensen binnen in het ziekenhuis die daar een infectie hebben en dat vindt hij niet tof.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is een optie, de nagel, vinger of hele hand?
[afbeelding]
OCD heet dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:32 schreef NanKing het volgende:
[..]+
.
Stoppen met roken zou voor mij nog makkelijker zijn als stoppen met nagelbijten.
Het is een vicieuze cirkel en een serieuze dwangneurose.![]()
Hier helemaal hetzelfde probleemquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef KlootMajoor het volgende:
Toen ik 8 was ofzo (ja, ik bijt al sinds ik een menselijke vorm heb aangenomen) kocht mijn lieve moeder dat spul,nagellak wat dus vreselijk zou moeten smaken,zodat je dus niet meer zou nagelbijten
ik vond het dus niet vreselijk en ging gewoon door
Echt niets heeft tot nu toe geholpen
En kauwgom kauwen?
Mijn nagel bijt ik in de keugom en dan ga ik er mee spelen met mijn tong
Ook al uitgeprobeerd en ook niet gelukt
Tjah als de duizuiger/nagelbijter zo hardnekkig zijn of haar oude gewoonte voort wil zetten dan zeit het zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:26 schreef NanKing het volgende:
Byte-X. Na een tidje zuip je zo'n flesje gewoon leeg zonder moeite
.
Mijn vriendin gebruikte dit spul ook een tijdje. Als ze dan eten ging klaarmaken smaakte alles naar dat spul en luste ik mijn eten niet meer. Uiteindelijk is ze er maar mee gestopt...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:26 schreef NanKing het volgende:
Byte-X. Na een tidje zuip je zo'n flesje gewoon leeg zonder moeite
.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:26 schreef dahei het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikte dit spul ook een tijdje. Als ze dan eten ging klaarmaken smaakte alles naar dat spul en luste ik mijn eten niet meer. Uiteindelijk is ze er maar mee gestopt...
Shit, nu staat ie in mijn ATquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik krijg elke keer braakneigingen als ik deze TT zie![]()
Dat is toch normaalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef zwartedoos het volgende:
en er is niemand die wat zegt over zn teennagels afbijten????![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |