abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41128543
nog 18 dagen te gaan en alles is al bekend.
pi_41129130
nog een week te gaan en niets is bekend
pi_41134874
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:11 schreef Viper_74 het volgende:
Ik denk aan een voorhoofd holte ontsteking, of bijholte

bedankt voor alle reacties

nou optiefen en sterven
Je voorhoofdsholte is een bijholte snuggere
pi_41135992
Alles is al tijden bekend hier... roosters, groepen en zojuist erachter gekomen dat ik 60/60 heb gehaald. YAY
pi_41143307
En in Leiden sluit de WG-inschrijving pas op 4/9 en hoor je pas daarna waar je definitief in zit, terwijl 11/9 alles begint

Singa, feli met je P !
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_41155631
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:08 schreef Singa het volgende:
Alles is al tijden bekend hier... roosters, groepen en zojuist erachter gekomen dat ik 60/60 heb gehaald. YAY
Gefeliciteerd!

Bij mij is alles nog een beetje wazig qua roosters. Ik heb wel een rooster, maar de werkgroepen enzo zijn nog niet bekend geloof ik. En de site waar op ik dat kan vinden doet het niet nu .

Meelopen op de afdeling gynaecologie was trouwens wel erg leuk Hoewel ik de echt kleine baby'tjes nog niet mocht zien
pi_41156068
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:11 schreef Nuna het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Bij mij is alles nog een beetje wazig qua roosters. Ik heb wel een rooster, maar de werkgroepen enzo zijn nog niet bekend geloof ik. En de site waar op ik dat kan vinden doet het niet nu .

Meelopen op de afdeling gynaecologie was trouwens wel erg leuk Hoewel ik de echt kleine baby'tjes nog niet mocht zien
Oeh! Ik werk op gyn! Gyn is koel!

Overigens, wen er maar aan dat umcn.nl plat ligt. Dat doet ie regelmatig.
Over de roosters: de lokalen enzo zijn al bekend, maar je bent nog niet ingedeeld in een werkgroep. Als dat bekend is zie je dat in je webdossier .

Ow, en ze zijn er vaak rijkelijk laat mee
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:26:55 #208
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_41167424
Bij ons in utrecht was het rooster t/m november echt al in juli bekend.. Vorig jaar waren ze wel heel laat.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:05:15 #209
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_41170228
Donderdag begint het weer.. voor mij weer extra hardcore want ik moet ook 2 toetsen van tweede jaar halen samen met me 3e jaars tts en ik heb geen zin in herkansingen weer!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_41171027
Thanks y'all ...
pi_41219924
wtf zeg, staat er een announcement van 21 juni van de DOS, dat je je voor 4 september moet hebben ingeschreven voor de eerste voortgangstoets. Hoe kan een nieuwe sjaars dat nou ooit gelezen hebben.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_41221948
Ik sta niet ingepland voor de VT van sept .
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:21:51 #213
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_41222617
Ben nu toch wel benieuwd welke leergroep en dergelijke ik allemaal zit...
pi_41222755
Nog een week en nog steeds helemaal niks ontvangen van de RuG.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_41232263
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef intoxicated het volgende:
wtf zeg, staat er een announcement van 21 juni van de DOS, dat je je voor 4 september moet hebben ingeschreven voor de eerste voortgangstoets. Hoe kan een nieuwe sjaars dat nou ooit gelezen hebben.
1e jaars doen de 1e vgt niet.
pi_41233369
O kijk. Ik begin altijd eerst te kankeren en dan denk ik pas na
pi_41234619
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:37 schreef Repeat het volgende:

[..]

1e jaars doen de 1e vgt niet.
Wel waar, ze doen hem echter alleen voor spek en bonen mee.
pi_41235500
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef intoxicated het volgende:
O kijk. Ik begin altijd eerst te kankeren en dan denk ik pas na
Is het kwaadaardig?
pi_41236594
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef nlse het volgende:

[..]

Wel waar, ze doen hem echter alleen voor spek en bonen mee.
Bedoel je met vgt, voortgangs toets? Die moet ik namelijk wel doen. Ik dacht dat ik daarvoor wel een voldoende moest halen.
pi_41236931
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is het kwaadaardig?
Jazeker
pi_41243925
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Nuna het volgende:

[..]

Bedoel je met vgt, voortgangs toets? Die moet ik namelijk wel doen. Ik dacht dat ik daarvoor wel een voldoende moest halen.
Bij ons wordt de eerste voor de sjaarzen nog niet meegerekend in de totale slaag/zak-optelsom voor het hele jaar.
pi_41247954
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Nuna het volgende:

[..]

In Nijmegen (in het oude curriculum iig) doe je de eerste VT in sept wel, maar die telt niet mee ergens voor . Tis zoals intox zegt, een beetje een spek-en-bonen toets om te oefenen
pi_41248063
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef fee-tje het volgende:

[..]

In Nijmegen (in het oude curriculum iig) doe je de eerste VT in sept wel, maar die telt niet mee ergens voor . Tis zoals intox zegt, een beetje een spek-en-bonen toets om te oefenen
Ja, ik vond het ook al zo raar. Je weet nog niet zoveel na een maandje.

Ik ben trouwens ook nog niet ingedeeld voor een werkgroep. Staat nog steeds niet bij mijn webdossier.
pi_41248484
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:12 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook al zo raar. Je weet nog niet zoveel na een maandje.

Ik ben trouwens ook nog niet ingedeeld voor een werkgroep. Staat nog steeds niet bij mijn webdossier.
Komt vanzelf joh. Ga eerst maar lekker de intro afmaken en je dan drukmaken over je rooster . Ik zei toch, ze zijn niet zo snel.
pi_41248828
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Komt vanzelf joh. Ga eerst maar lekker de intro afmaken en je dan drukmaken over je rooster . Ik zei toch, ze zijn niet zo snel.
Haha, nee dat heb ik gemerkt. Maar goed, we beginnen vandaag pas om 12 uur. Dus tijd genoeg om me af te vragen of het normaal was dat er nog niets op stond.
pi_41250379
Intromarkt is toch pas om 2 uur ofzo?

Mijn commissie heeft iig pas om 1 uur afgesproken om dingen op te bouwen enzo. En ik hoop bij gloria dat ze het verplaatst hebben naar het studieplein en niet op het grasveld .
pi_41250768
Ja, ik heb geen idee wat we gaan doen. We wilden eerst gaan roeien bij Phocas, maar dat was te vroeg zo na het weekendkamp . Misschien weer een soort van college ofzo.
pi_41251903
Intromarkt! Je moet even komen kijken bij alle kraampjes van alle commissies enzo !

* fee-tje promoot de PMD .
pi_41251981
Kut DOS. 12:00 is 12:00. Niet 12:10
pi_41252227
Serieus, KVA werkgroepje 4 was vol binnen een minuut na opening, was net op tijd
pi_41253582
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef intoxicated het volgende:
Serieus, KVA werkgroepje 4 was vol binnen een minuut na opening, was net op tijd
jij hebt je wekker gezet?
pi_41253599
Controlfreak tot in de kist.
pi_41255964
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Jazeker
Oei . Is er al een behandelplan?
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:53:24 #234
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_41264399
de eerstejaars in Leiden krijgen hun werkgroepindeling tijdens de IC-dagen, dan kan ik zien wie er in mijn mentorgroep zitten.....

onee eigenlijk meer deze:
pi_41264612
Kinky plannen met je 18-jarige sjaarsjes dan?
pi_41264684
ik vraag me af of ze er zelf ook nog in geloven, dat hele mentorgebeuren... Volgens mij hebben ze het alleen maar om bezorgde moeders gerust te stellen op de open dag, want verder hoor ik alleen maar dat niemand zin heeft in die bijeenkomsten En dan moet je nog verplicht komen ook....

maar ik moet er wel bijzeggen dat mijn mentor een erg toffe gast was en dat ik er daarom altijd wel heen wilde
pi_41264713
Wij kregen serieus aan het eind van het 1e jaar nog onze 'eerste mentoraatbijeenkomst' en 'rondleiding door het LUMC'
pi_41265184
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Repeat het volgende:
ik vraag me af of ze er zelf ook nog in geloven, dat hele mentorgebeuren... Volgens mij hebben ze het alleen maar om bezorgde moeders gerust te stellen op de open dag, want verder hoor ik alleen maar dat niemand zin heeft in die bijeenkomsten En dan moet je nog verplicht komen ook....

maar ik moet er wel bijzeggen dat mijn mentor een erg toffe gast was en dat ik er daarom altijd wel heen wilde
Beter dan een mentor die niet eens weet dat je bestaat

Ik had er een op m'n vorige HBO opleiding en als ik een keer bij hem langs kwam, dan kende hij me niet en hij kon ook nooit gegevens over mij vinden en elke keer na zo'n bijeenkomst zou hij er werk van maken
pi_41265386
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:04 schreef fee-tje het volgende:
Intromarkt! Je moet even komen kijken bij alle kraampjes van alle commissies enzo !

* fee-tje promoot de PMD .
Haha, we gingen eerst mediteren in de studentenkerk . Daarna intromarkt ja! Weer een paar gratis tasjes gescoord natuurlijk en we hebben gewonnen met het limbodansen
pi_41266250
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:21 schreef Nuna het volgende:

[..]

Haha, we gingen eerst mediteren in de studentenkerk . Daarna intromarkt ja! Weer een paar gratis tasjes gescoord natuurlijk en we hebben gewonnen met het limbodansen
Welk groepje was je?

Intromarkt is zo leuk. En je krijgt zo verschrikkelijk veel te eten .
pi_41266362
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Welk groepje was je?

Intromarkt is zo leuk. En je krijgt zo verschrikkelijk veel te eten .
Team Thirteen Die met de blauwe polo's en witte letters op de rug. Daarna hadden we ook nog een bbq in de kantine. Serieus, ik vind dat alles voor GNK/BMW erg goed geregeld is hier in Nijmegen. Als je het dan vergelijkt met andere studies.
pi_41266443
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Repeat het volgende:

verder hoor ik alleen maar dat niemand zin heeft in die bijeenkomsten En dan moet je nog verplicht komen ook....
Dat is de aard van 't beestje. Als iets verplicht is heb je er opeens een stuk minder zin in dan als het op vrijwillige basis zou zijn geweest.

Ik was vandaag blij toen ik las dat aankomend blok een zelfstudieblok is en dat er geen verplichte bijeenkomsten zijn. Ik werd wat minder blij toen bleek dat er dit jaar wel 1,5x zo vaak toetsen zijn als vorig jaar.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_41266845
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef Nuna het volgende:

[..]

Team Thirteen Die met de blauwe polo's en witte letters op de rug. Daarna hadden we ook nog een bbq in de kantine. Serieus, ik vind dat alles voor GNK/BMW erg goed geregeld is hier in Nijmegen. Als je het dan vergelijkt met andere studies.
De intro is geweldig .
Ik heb straks een introfeest van de hbo in Arnhem, en al die hbo-ers gaan nog 's avonds thuis naar mammie. Nou prima, dan zuip ik toch dat gratis bier op?

En morgen om 8 uur werken .
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:53:33 #244
139820 mol_air
pi_41276563
ik wil wel een beetje iets zinnigs doen met dat mentoraat; beetje proeftentamens geven enzo, n ik wil even kijken of ik een rondleiding door t Zkh. kan versieren, heeft aant begin van t jaar wat meer zin dan aan t eind :S
pi_41276596
Mag ik je mentorkindje worden?
pi_41277006
ja het lijkt me ook wel leuk om te doen, wordt tijd dat er een frisse wind gaat waaien
pi_41277578
Hoe letterlijk neem jij dat? I.v.m. je icon enzo ook
pi_41278578
Eerst maar eens die map fixen, om m'n "lesprogramma" op te stellen. Ben sowieso van plan ze idd de eerste bijeenkomst mee op sleeptouw te nemen door ziekenhuis... Wellicht eindigen in HePatho voor de informele kennismaking (of zou dat al de "geen koekjes" regel overtreden? ).
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:54:15 #249
139820 mol_air
pi_41285480
ja ik weet niet of ik ze de eerste bijeenkomst meteen meeneem, heb er ook nog niet echt een plan-de-campagne voor zegmaar. Bovendien wil ik eerst van ze weten of ze niet toevallig al tijdens de IC-dagen of een week later ofzo een rondleiding door t ziekenhuis krijgen. Als ze nou echt zo'n alice-in-wonderland-gevoel (--> )hebben, dan wil ik ze wel vast even rondleiden bij de collegezalen e.d. Het rondleiden in het zkh. zelf, leuke afdelingen enzo moet ik toch eerst regelen met de betreffende stafleden denk ik.

Ook wel fijn dat die map er pas drie dagen vantevoren is.....heb je nog lekker veel tijd over....

HePatho is trouwens een goed idee.....krijgen we vast gratis bier....hmmm the possibillities ....hmmm

p.s. we moeten een dokter-smiley hebben vind ik.....
pi_41285753
Oh ja ik ga ze ook niet mee naar afdelingen nemen, doelde ook gewoonj op bieb, c1-74, collegezalen enz. Wij doen in HePatho niet aan gratis bier. Kunnen niet aan de gang blijven natuurlijk... In de IC-dagen gaan ze trouwens alleen naar radiologie (en niet eens iedereen geloof ik) en HePatho (ook niet iedereen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')