Je voorhoofdsholte is een bijholte snuggerequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:11 schreef Viper_74 het volgende:
Ik denk aan een voorhoofd holte ontsteking, of bijholte
bedankt voor alle reacties
nou optiefen en sterven
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:08 schreef Singa het volgende:
Alles is al tijden bekend hier... roosters, groepen en zojuist erachter gekomen dat ik 60/60 heb gehaald. YAY
Oeh! Ik werk op gyn! Gyn is koel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Bij mij is alles nog een beetje wazig qua roosters. Ik heb wel een rooster, maar de werkgroepen enzo zijn nog niet bekend geloof ik. En de site waar op ik dat kan vinden doet het niet nu.
Meelopen op de afdeling gynaecologie was trouwens wel erg leukHoewel ik de echt kleine baby'tjes nog niet mocht zien
1e jaars doen de 1e vgt niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef intoxicated het volgende:
wtf zeg, staat er een announcement van 21 juni van de DOS, dat je je voor 4 september moet hebben ingeschreven voor de eerste voortgangstoets. Hoe kan een nieuwe sjaars dat nou ooit gelezen hebben.
Is het kwaadaardig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef intoxicated het volgende:
O kijk. Ik begin altijd eerst te kankeren en dan denk ik pas na![]()
Bedoel je met vgt, voortgangs toets? Die moet ik namelijk wel doen. Ik dacht dat ik daarvoor wel een voldoende moest halen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef nlse het volgende:
[..]
Wel waar, ze doen hem echter alleen voor spek en bonen mee.
Jazekerquote:
Bij ons wordt de eerste voor de sjaarzen nog niet meegerekend in de totale slaag/zak-optelsom voor het hele jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bedoel je met vgt, voortgangs toets? Die moet ik namelijk wel doen. Ik dacht dat ik daarvoor wel een voldoende moest halen.
In Nijmegen (in het oude curriculum iig) doe je de eerste VT in sept wel, maar die telt niet mee ergens voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bedoel je met vgt, voortgangs toets? Die moet ik namelijk wel doen. Ik dacht dat ik daarvoor wel een voldoende moest halen.
Ja, ik vond het ook al zo raar. Je weet nog niet zoveel na een maandje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef fee-tje het volgende:
[..]
In Nijmegen (in het oude curriculum iig) doe je de eerste VT in sept wel, maar die telt niet mee ergens voor. Tis zoals intox zegt, een beetje een spek-en-bonen toets om te oefenen
Komt vanzelf joh. Ga eerst maar lekker de intro afmaken en je dan drukmaken over je roosterquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al zo raar. Je weet nog niet zoveel na een maandje.
Ik ben trouwens ook nog niet ingedeeld voor een werkgroep. Staat nog steeds niet bij mijn webdossier.
Haha, nee dat heb ik gemerkt. Maar goed, we beginnen vandaag pas om 12 uur. Dus tijd genoeg om me af te vragen of het normaal was dat er nog niets op stond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Komt vanzelf joh. Ga eerst maar lekker de intro afmaken en je dan drukmaken over je rooster. Ik zei toch, ze zijn niet zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |