18 augustus 21.45 in de Alphaquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef StarGazer het volgende:
Pure Morning, wat een heerlijk nummer is dat toch
Dan moet ik tot mijn spijt zeggen dat ik die dag verhinderd benquote:
Zaterdag 3 juni 2006 21:00 uur Zuid-podium, Landgraafquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:oi
Lowlandsbijlage bij de Volkskrant is binnen
[..]
18 augustus 21.45 in de Alpha
Zeg Golfer, jij had toch ontslag genomen al een tijd geleden, heb jij ondertussen al iets anders gevonden?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef golfer het volgende:
Middag!
Weggelopen kat is weer terug en daarna heb ik nog even een paar uurtjes geslapen.
Eitjequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef tong80 het volgende:
Bluezz :
Waarom gaan volwassen mannen op een naaktstrand altijd.....
Ik sluit me bij bos aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
Dan moet ik tot mijn spijt zeggen dat ik die dag verhinderd ben
Nope.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef appelsientje het volgende:
Zeg Golfer, jij had toch ontslag genomen al een tijd geleden, heb jij ondertussen al iets anders gevonden?
De happy 45 minutes zijn net afgelopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef Gollemrulez het volgende:
jeetje het café is wel opgeknapt.wanneer is de grote heropening?
![]()
Veel geld verloren ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Middag
Achteraf word je niet heel vrolijk van tot 6 uur 's ochtends doorpoikeren
Dat niet (22 euro in de plus) maar je word zo flauw van om 2 uur 's middags je bed bijna letterlijk uitdrijven ......quote:
Oke, op die manier. Het is inderdaad dan niet prettig om te slapen in deze bakovenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat niet (22 euro in de plus) maar je word zo flauw van om 2 uur 's middags je bed bijna letterlijk uitdrijven ......
Nope en zal ook niet gebeurenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie je al aangemeldt voor het prOnfOrm van dAnny ?
Linkjequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie je al aangemeldt voor het prOnfOrm van dAnny ?
We zoeken nog mensen bij GetronicsPinkroccadequote:
Ja, echtquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als crew kan je er zo wel in inderdaad.
Goeiemiddag!
Ze komt vanmiddag om half 6 aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:12 schreef Bos81 het volgende:
Sientje. Hoe laat/wanneer komt je vriendin weer aan in Nederland (als ze nog niet terug is) ?
Nou ja ik denk dat je daar plaatjes en filmpjes voorbij ziet komen, dat lijkt mij het meest logischequote:
Okee, dat doe je goed danquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze komt vanmiddag om half 6 aanik kan niet wachten tot ik haar weer zie.
Ik hoop dat ik op tijd hier weg kan gaan.. dan kan ik haar tenminste opwachten met een bos bloemenis wel zo leuk
En zo is het ook, ranzig deel van Fok is het.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je daar plaatjes en filmpjes voorbij ziet komen, dat lijkt mij het meest logische
Dat kan ik nu toch ook al. Daar heb ik Fok niet voor nodig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Pron kijken, zonder dat het achter linkjes zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |