Nee, uit de BF2S leaderboard (het linkje onder alle sigs) maar schelden mag je evengoed hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:29 schreef staticdata het volgende:
vorige topic is dus vol
even op chiel schelden.
Je zei dat je viper en whiteops uit de wiki had gehaald, nou mooi niet dus. wat een eikel!![]()
Kan er vanavond pas mee beginnen aangezien ik hier op me werk de installatie bestanden niet heb van ipbquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef Timminater het volgende:
frank, als ik je ergens mee kan helpen met forum, heb deze middag vrij, dus laat maar effe weten via msn dan ofzo
dan heb ik vast ook nog wel effe tijd voor jequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan er vanavond pas mee beginnen aangezien ik hier op me werk de installatie bestanden niet heb van ipb
haha ik ook en ik heb SF allangquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef IJsmuts het volgende:
die TT!!, daar hoor ik ook bij![]()
net SF gehaald![]()
aldus evilpino, aka robo aka 404s op tweakers.quote:De meeste server admins zijn trouwens ook zwaar onder maat. Paar dagen geleden op de bof server gespeelt, bof allemaal in een team (wat je trouwens bijna altijd op clan servers ziet) en lekker ownen met ze alle want in het andere team blijven alleen nog maar dikke noobs over. Dat vind tik persoonlijk nog wel het ergste van die clans die allemaal in een team moeten om op hun public de noobs te ownen. Verdeel de teams dan lekker, zonder tegenstand is er al helemaal geen hol aan. Dan kicken ze ook nog eens iedereen die baseraped, maar als in team2 geen enkele boffer ziet boeit het ze geen reet of team2 geraped wordt, maar kill je hun 1x ben je instant banned...retardo's .Maarja zal wel met stats te maken hebben. Weet iemand trouwens nog een server van hoog niveau? Zonder city only maps.
Frank, Tik me ff aan als je IPB vers geinstalleerd hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan er vanavond pas mee beginnen aangezien ik hier op me werk de installatie bestanden niet heb van ipb
Ach het klopt wel dat als er geen BoF-ers in het andere team zitten dat het baserapen dan niet opvalt. Het mag nog steeds niet, maar het valt gewoon minder op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
aldus evilpino, aka robo aka 404s op tweakers.
404, buiten het feit dat er van je verhaal over baserapers geen reet klopt, we proberen ons nu zoveel mogelijk te verdelen. dus heb je toch wat bereikt
ja maar dat is dan een logisch gevolg. mensen kunnen toch ook wel ff typen, dan kan er wat aan gedaan worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het klopt wel dat als er geen BoF-ers in het andere team zitten dat het baserapen dan niet opvalt. Het mag nog steeds niet, maar het valt gewoon minder op.
Als we het zien dan kicken we gewoon en dat is goed![]()
ik hou t altijd wel in de gaten en als ik t zie typ ik t altijd neer... gewoon kappen met dat rapen... ga eehm dansen ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar dat is dan een logisch gevolg. mensen kunnen toch ook wel ff typen, dan kan er wat aan gedaan worden.
hehe idd... ik wil ook wel een paar minor admin rights hebben. ben eigenlijk altijd donderdag en vrijdag ochtend online totdat ik moet werken zeg maar. heb echt een hekel aan die leu die de regels zitten te naaien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef Sumera het volgende:
Server zat rond 12 uur weer helemaal vol, maar 2 BOF leden ofzo.
Helaas wel weer vol met n00bs die vehices volplakken met C4, gaan sniperen op vijandelijke usmc bootje, je vliegtuig wel ff helpen opsteigen met C4's, C4 hoppen (echt nadeel van no-FF). Als je er iets van zegt als BOFer hebben ze er ook scheit aan, en niemand die ze er af kon trappen. Ik denk echt dat we vooral overdag nog een paar adminnetjes nodig hebben, vanaf 18:00 hebben we er zat, maar 12:00-18:00 is het karig gedekt
Wel mooi op onze server basic explosieven, knife en pistol badges gehaalt net
En kben nog steeds beniewd naar de website
Welicht als dat forum het nooit gaat doen in de tussentijd een phpbb ergens neergooien?
Heumeu!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
jongens jullie zitten nog geen week bij de clan! om dan al gelijk admin rechten te krijgen, lijkt me iets teveel van het goede. zover ik weet, heb je geen minor admin right maar gelijk alle rechten. (correct me if im wrong).
wees blij dat je die shit niet heb trouwens, daardoor kan ik heel me pc opnieuw gaan installeren
haha was ook meer een melding dan een vraag
[quote]
ik heb ook eerst 3x onder het bureau van escape moeten zitten om het te krijgen.
Als het goed is kun je alles apart toewijzen in BF2CC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
jongens jullie zitten nog geen week bij de clan! om dan al gelijk admin rechten te krijgen, lijkt me iets teveel van het goede. zover ik weet, heb je geen minor admin right maar gelijk alle rechten. (correct me if im wrong).
Kun je niet eerst beter proberen om BF2 er helemaal af te gooien (incl profielen) en daarna opnieuw installeren en dan kijken of hij werkt?quote:wees blij dat je die shit niet heb trouwens, daardoor kan ik heel me pc opnieuw gaan installeren
oke hier is vast wel een japans oosterse wijze quote op van de macdonalds maar ik kan er zo niet 1 bedenkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als het goed is kun je alles apart toewijzen in BF2CC.
[..]
Kun je niet eerst beter proberen om BF2 er helemaal af te gooien (incl profielen) en daarna opnieuw installeren en dan kijken of hij werkt?
De hersenen zijn net zoals een parachute, hij werkt alleen als ie open is? die?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oke hier is vast wel een japans oosterse wijze quote op van de macdonalds maar ik kan er zo niet 1 bedenken![]()
Ik vraag ook niet om admin rechten, ik suggereer alleen dat er welicht overdag wat meer mensen met admin moeten rondlopen, ik heb mezelf nie genoemd ofwel? ;Pquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
wees blij dat je die shit niet heb trouwens, daardoor kan ik heel me pc opnieuw gaan installeren
ik heb ook eerst 3x onder het bureau van escape moeten zitten om het te krijgen.
en is mijn geld nou overgekomen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Sickert het volgende:
@ Escape hoeveel geld moet je nog voor de server?
spam nog eens ff wat!!!
Ach het moet natuurlijk niet zo zijn dat als er genoeg geld is dat het geld dan niet meer welkom is, zo kan er een volgende keer minder betaald worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Sickert het volgende:
@ Escape hoeveel geld moet je nog voor de server?
spam nog eens ff wat!!!
of gewoon net zoals zaterdag een SF dagje ipv een nieuwe server erbij...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het moet natuurlijk niet zo zijn dat als er genoeg geld is dat het geld dan niet meer welkom is, zo kan er een volgende keer minder betaald worden.
Hoe meer geld hoe beter
Ik zeg SF server ernaast![]()
haha maak je t daarna toch voor 3 maand in 1x overquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef Sumera het volgende:
Mn ouders laten mn niks sturen ;/
Ach nog 6 maandjes te gaan todat ze niks meer te zeggen hebben <.>
zie OP voor dataquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
of gewoon net zoals zaterdag een SF dagje ipv een nieuwe server erbij...
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef escape_nl het volgende:
escape meld zich en is oud genoeg
whi ik ben homo gaat al goed :dquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef ThaSaint het volgende:
woohoooooo ik ben tot homo benoemd dat is fijn om te weten![]()
![]()
![]()
nu weet ik ook eens hoe het voelt
Hebben ze ook een [centraal] Homo'squote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh wacht ik had al toestemming omdat ik in de Crew zitbekijk iig niet [Centraal] Twee vuisten
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |